ChristianMatch

Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5649 5650 5651 5652 5653 5654 5655 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:34

Ja, dat zou wel geinig zijn Lachende smiley

Afijn dit is een Klaagmuur(nou snap ik wel waarom die Klaagmuren er zijn gekomen)

Eigenlijk zou je eerst moeten danken voor wat er wel goed gaat.

1) Mijn pc doet het(dat doet ie elke dag, maar is toch wel elke keer fijn)

2) Het is hier net een camping, je loopt je van het ene huis Vriend, 's ochtends naar het andere huis in 1 minuut.
Ja, als je in het drukke gedeelte van Amsterdam hebt gewoond dan begrijp je wel waarom ik het hier landelijk vind, alhoewel die drukte ook wél wat heeft.
3)Gode zij dank heb ik mijn rustgevende medicijnen, want ik blijf maar door denken, daar komt geen einde aan, en zeker als je dan zo slaperig bent.

Nou is de klacht: ben zooo slaperig.
Ik snap nu ook wel de uitdrukking "luciferstokjes tussen je ogen", want die krijg ik bijna niet open, ja, heel klein beetje, kan er nét doorkijken.

4) Dank ik ook voor een kopje koffie, nee niet sterk, gewoon.

Ben zelfs te slaperig om honger oid te hebben.

Mag niet douchen want ga zo mij Holter terugbrengen. En die is elektronisch.

5)Wat wel weer fijn is, ik heb zo een mooie fietstocht in het vooruitzicht naar het ziekenhuis en daarna de stad in Kwijlende smiley (ja, de plek die ze hier 'een stad' noémen' bedoel ik... Knipoog smiley

6) En ik dank voor CM, waar je nu en dan eens iets op kan schrijven.

Trouwens, ik zou, zo stond in het kaartje, een dagboekje meekrijgen, ja, geven ze me een a viertje mee, ja, hehe...

Dus zo even schrijven wat ik gisteren allemaal deed.

En dat is ook wel leuk. Want ja ik doe leuke dingen.

Nou, Fijne Dag! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:51

ANNA415 schreef:
Ja maar werkeloosheid is geen reden om je huis niet schoon te houden en je kinderen te verwaarlozen.

Zo is dat, ik denk dat hier hard drugs verslaving achter zit, nee niet dat die mensen dan minder waard zijn oid, maar ja, dan interesseert je maar een ding, de drugs, ja dat heb ik weleens een keer gezien, zo iemand.
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:00

wat me altijd wel opvalt is dat je bij beroemdheden, bijv, voetballers altijd een 'mooie' slanke den als partner ziet staan en bijna nooit iemand met een wat voller postuur!Kennelijk gaan zij duideljk voor het uiterlijk.

Maar het innerlijk is veel belangrijker.
Wat heb je aan een slanke den dat een del van een dame is.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:03

Ik vindt het lastig om hier wat over te zeggen, zonder dat je een specifieke situatie van iemand kent, je kan nooit alle mensen over een kam scheren, en wie zijn wij om over anderen te oordelen?

Ik ben er wel van overtuigd dat je altijd welkom bij God bent, hij doet de deur nooit voor je docht!
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:08

Ik kreeg hier deze week van een man 4 verschillende email kaarten achter elkaar.. in de trant van 'Vatentijnskusjes voor jou'.. nou daar knap ik dus op af. Heb hier wel vriendelijk op gereageerd dat interesse niet wederzijds is..

Ik moest er alleen wel hartelijk om lachen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:14

Ik vind het bij ons in de kerk erg jammer dat er weinig aandacht is voor singles.. Diverse keren wel eens een. reactie gehad in de trant van "jij hebt geen gezin, dus kun jij wel wat voor de kerk doen". Ik wil me best inzetten, maar niet als die reden de boventoon voert..

Ik heb wel diverse keren geopperd om een gespreksgroep oid voor alleenstaanden te beginnen, maar daar wordt dan niet op gereageerd! Erg frustrerend soms!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 09:17

wo 24 jul 2013, 11:53

Gigi Ravelli valt voor multimiljonair
van onze redactie

AMSTERDAM -
Gigi Ravelli heeft een steenrijke zakenman aan de haak geslagen.

De 31-jarige GTST-actrice is gevallen voor 41-jarige multimiljonair Roger Hodenius. Dat meldt Weekend.

Gigi verbrak in mei na drie jaar haar relatie met Rik. In Van der Vorst ziet Sterren liet de actrice toen weten dat ze 'nog één keer heel erg verliefd wilde worden'.

Bron: Telegraaf.

Ps: Ja, ik vind haar altijd zo leuk acteren, vandaar even dit berichtje ook.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 09:19
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:01

Bij ons in de kerk ook niet speciaal, maar er is ook geen speciale aandacht voor gezinnen ofzo. Eigenlijk alleen voor 65 plussers.
Vind jij dat die aandacht er wel zou moeten zijn?
Wij hebben wel kringen waar je bent ingedeeld en die hebben wel aandacht voor elkaar of je nu vrijgezel 65plus of getrouwd bent maakt niet uit.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:05

ANNA415 schreef:
Ja he, krijg jij nu ook de neiging om een kilo extra vlees mee te nemen? Clown smiley

ja he, deal, allebei en kilo extra en dan is zien hoe die de Klus klaart Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:14

ROELANDE345 schreef:
we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)
Anja509 , 48 (ovb)evt met gezelschap

harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; binnevaartschipper in opleiding
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)
cor694, 63 jaar , regio 0516 meelifters welkom[/quote]
gert577, 53 jaar, regio010 (ovb)
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:21

Bij ons zijn er ook kringen, ingedeeld opmensen die bij. je in de buurt wonen, het functioneren verschilt heel er per kring, gelukkig loopt die van mij wel goed,

Maar los hier van is er ook aandacht voor, gezinnen, kinderen, jeugd, jongeren, kinderloze stellen, maar niet echt voor singles.. dat vind ik. wel jammer ja.
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:24

Is het een idee om boekentips met elkaar te delen (kan van alles zijn, van donald duck tot theologie Knipoog smiley )

Mijn tip is: Dagelijks dicht bij Jezus, van Sarah Young.

Het is een dagboekje met korte stukjes, waardoor je erg geraak kunt worden
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE969

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:24

Is het een idee om boekentips met elkaar te delen (kan van alles zijn, van donald duck tot theologie Knipoog smiley )

Mijn tip is: Dagelijks dicht bij Jezus, van Sarah Young.

Het is een dagboekje met korte stukjes, waardoor je erg geraak kunt worden
Naar boven

Auteur Bericht
RENS466

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:39

Goed onderwerp vrijwilligerswerk,

zeker hulde aan deze mensen op welke manier ook, best meer aandacht van de media ed. voor deze groep i.p.v. aandacht voor onderwerp als omzetdaling van een of ander bedrijf in het buitenland. Wat kreeg J. v.Nieuwenhuis een aandacht niet normaal, de "bedrijven docter". Boze smiley

Zelf veel vrijwilligerswerk gedaan in welke vorm ook, niet ieder is gelijk en geeft zeker voldoening, je leert mensen op een andere manier kennen.

groet Rens

Laatst aangepast door
RENS466
op donderdag 25 juli 2013, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:55

Ja, als ze Joep vd Nieuwenhuizen nu eens zouden 'veroordelen' tot het (op een wettelijk verantwoorde manier) helpen en actief bijstaan van noodlijdende stichtingen die een goed doel nastreven !! Die man moet toch ook een keer het licht zien, dat je ook voldoening kunt halen uit het 'rijker' maken van anderen ?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:06

JOKE969 schreef:
wat me altijd wel opvalt is dat je bij beroemdheden, bijv, voetballers altijd een 'mooie' slanke den als partner ziet staan en bijna nooit iemand met een wat voller postuur!Kennelijk gaan zij duideljk voor het uiterlijk.

Maar het innerlijk is veel belangrijker.
Wat heb je aan een slanke den dat een del van een dame is.....

Vandaar dat vele voetballers het waarschijnlijk niet bij hun eigen vrouw kunnen houden want ze scheiden bij bosjes Geschokte, onthutste smiley En beroemdheden gaan voor mijn gevoel helemaal voor het oog want let maar op degene waar je niks of weinig over hoort hebben niet de "knapste " vrouwen om het maar even zo te zeggen!

Tja ze weten niet wat ze missen aan een vollere dame Knipoog smiley
(niet dat ik voetbalvrouw zou willen zijn, moet er niet aan denken Smiley met dichtgeplakte mond)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:12

Vrijwiligers werk, we zouden niet zonder de mensen kunnen die het doen!!
Ik heb jaren in de zorg mogen werken en als je ziet wat vrijwilligers voor de mensen doen, dingen waar jij als verzorgende helemaal geen tijd voor hebt al zou je graag willen... Als er geen vrijwilligers meer zouden zijn dan zouden er zeer veel dingen niet bestaan of zeer slecht lopen...

Denk maar eens aan de voedselbanken die worden gerund door vrijwilligers.
Verpleeg, verzorgingshuizen, gehandicapten instellingen allemaal springen ze om vrijwilligers te krijgen...

Ik kan helaas niet meer werken en heb met pijn in mijn hart afstand moeten nemen van de zorg, maar gelukkig mag ik als vrijwilliger een paar uurtjes per week bijstand verlenen bij ouderen en gehandicapten! En ben er dankbaar voor dat ik daardoor toch nog wat mag betekenen voor mensen in de samenleving!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:14

ANNA415 schreef:
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
Je bent er blij mee
...
Al over overtuigt?

Mooi weer iemand blij gemaakt Lachende smiley

Ik werd blij dat mn ma net belde of ik kwam eten.. Lachende smiley
Hoef ik zelf met dit warme weer de keuken niet in Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:16

JOL252 schreef:
Ja, wat heb ik nou aan vandáág?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Was het je negligeetje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ow mocht ik niet verklappen natuurlijk Smiley met dichtgeplakte mond

Wat heb ik aan?? ehhhh kleding een optie?
Maar goed een spijkerrokje en een lekker luchtig shirtje ja hallo het is wel weer een graad of 28 he Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:17

Wat heb ik gedaan??

Euh... nog niet veel zeg maar ehhhhhh.... niks Verlegen lachende smiley
Ben even niet vooruit te branden... Nah scheelt gisteren mn huis aan kant gemaakt en de boodschappen zijn binnen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:18

LEANNE226 schreef:
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........

Diep triest en zeer heftig!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:21

Pfff auto weg voor de keuring en werd al om 10.15 gebeld door de garage tja dat is nooit opbeurend nieuws als die zo vroeg bellen Twijfelende smiley

Remschoen hoes kapot tja die heb je wel nodig he..
Een achterband die glad wordt maar misschien nog wel een jaar mee kan (dat doen we dus niet heb geen zin in een gladde band met straks weer een winter voor de deur)
En een stuur kogellager ja hoefde nog niet perse ja hallo....een stuur heb je wel nodig he moet er niet aan denken dat daar iets in kapot is Verraste, verbaasde smiley

Dus kassa... maar ja kan er dan hopelijk in ieder geval weer een jaar mee vooruit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:52

Balen is nooit leuk zo'n keuring maar ja wel nodig inderdaad
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:53

Ben al zooolang terug van mn vakantie Clown smiley (3dagen) dat ik maar een hotelbon heb gekocht voor een weekendje weg ofzo. Ben er weer helemaal aan toe haha Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:58

Oeps je hebt 2 forumdraadjes geopend en die kun je zelf niet meer sluiten.
Bovendien was er al eentje: welk boek lees jij momenteel. deze vind je onder "van alles wat"2e pagina. (door de warmte lezen we denk ik minder boeken)
Misschien kun je het daarin zetten? CM sluit deze 2 dan vast wel weer
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:01

JOKE969 schreef:
Bij ons zijn er ook kringen, ingedeeld opmensen die bij. je in de buurt wonen, het functioneren verschilt heel er per kring, gelukkig loopt die van mij wel goed,

Maar los hier van is er ook aandacht voor, gezinnen, kinderen, jeugd, jongeren, kinderloze stellen, maar niet echt voor singles.. dat vind ik. wel jammer ja.

Ja dan is het wel een gemis inderdaad als ze alle groeperinge doen behalve de singles. Zou je nog weer onderscheid kunnen maken in singles met en singles zonder kids. Misschien kun je zelf iets opstarten?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:53

Heeeey, welkom terug, Erika Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:56

ANNA415 schreef:
Natte hondenhaar kapsel niet Boze smiley

Neee, de titel van Miss Poedel is niet te ambiëren, idd
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 13:01

LEANNE226 schreef:
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........

Heftig, Leanne!
Sterkte ermee om hier mee om te gaan.
En hopelijk kan dit gezin gauw goed geholpen worden.

Tsja, er kunnen talloze aanleidingen/redenen zijn waardoor situaties uit de hand lopen. Daar goed op inspelen is soms behoorlijk pionieren met mimale bemensing, maximale inzet en een beperkt budget.
En dan willen ze er van overheidswege ook nog op bezuinigen Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 25 juli 2013, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 13:02

ERIKA129 schreef:
Pfff auto weg voor de keuring en werd al om 10.15 gebeld door de garage tja dat is nooit opbeurend nieuws als die zo vroeg bellen Twijfelende smiley

Remschoen hoes kapot tja die heb je wel nodig he..
Een achterband die glad wordt maar misschien nog wel een jaar mee kan (dat doen we dus niet heb geen zin in een gladde band met straks weer een winter voor de deur)
En een stuur kogellager ja hoefde nog niet perse ja hallo....een stuur heb je wel nodig he moet er niet aan denken dat daar iets in kapot is Verraste, verbaasde smiley

Dus kassa... maar ja kan er dan hopelijk in ieder geval weer een jaar mee vooruit Knipoog smiley

Ai, das naar, Erika. Hopelijk is de auto je nu wel zo dankbaar dat ie voortaan héél zuinig is op zichzelf Knipoog smiley

Of er moet bij de garage net een bloedmooie, leuke, single automonteur rondlopen natuurlijk Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 25 juli 2013, 13:04
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5649 5650 5651 5652 5653 5654 5655 ... 6194 Volgende
Pagina 5652 van 6194