ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARTIJN277
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARTIJN277
Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 maart 2014, 08:38
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
Wat is Gods plan met ons ? Interessante vraag. Een erg mooi boek hierover is geschreven door Rick Warren : The Purpose Driven Life. In het Engels, maar als je dat een beetje beheerst, goed leesbaar. Over het doel in je leven, wat Gods plan met jou is en hoe je daar achter kunt komen. Het is geschreven in 40 hoofdstukken voor dagelijkse overdenking. Een aanrader !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 19:56
BerichtOnderwerp: Harte pijn
 
Als je met allerlei vooroordelen en voorbehouden lid wordt van CM, dan lijkt me niet dat je er veel plezier aan zult beleven. Mensen digitaal ontmoeten kan natuurlijk wel eerder leiden tot een snel besluit dat het waarschijnlijk wel geen geschikte dame/heer is en surf je fluitend verder naar het volgende profiel. Iemand in het echt ontmoeten is natuurlijk een betere gelegenheid om er letterlijk en figuurlijk wat meer gevoel bij te krijgen.
Mensen hebben soms inderdaad misschien een rugtasje. Dat komt vanzelf wel een keer op een gepast moment ter sprake (misschien tijdens een date). Wij mensen leggen de lat bij anderen snel erg hoog, maar zelf zijn we ook niet perfect.
Gewoon onbevangen aan de slag hier zou ik zeggen en af en toe eens een klein berichtje versturen naar iemand waarvan je het profiel leukt vind.
Enne, nu je een discussie op het forum bent gestart, zul je vast zien dat je profiel al vaker wordt bekeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 13 maart 2014, 17:51
BerichtOnderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
 
MAMY994 schreef:
Beste Martijn, Shanita is zo'n 4 jaar op CM aktief geweest. Dit topic is van november, zoals je hebt kunnen lezen. En ze is nog maar sinds februari/maart geen lid meer. Hoezo dit commentaar???
Jij kunt de topics die je interesse hebben gerust nieuw leven inblazen als je dat wilt ...

Beste Mamy,
Mijn opmerking betreft topics in het algemeen en is geen verwijt of wat dan ook aan het adres van wie dan ook persoonlijk. Ik weet dat Shanita lang lid is geweest. Als je goed leest, zie je dat mijn opmerking breder bedoeld is. Vandaar dus de opmerking. Misschien kan ik er beter een nieuw topic van maken. Wat vind jij er van dat er veel topics zijn (ook recenter) waar degene die hem gestart is, snel weg is ? Of ben ik de enige die dit opvalt ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 12 maart 2014, 17:48
BerichtOnderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
 
En alweer een topic waar degene die het is begonnen inmiddels geen lid meer is van CM. Dat kom ik zo vaak tegen. Wel opmerkelijk. Een discussie starten en dan binnen een mum van tijd vertrokken zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 februari 2014, 18:33
BerichtOnderwerp: verschillen tussen mannen en vrouwen.
 
Tsjonge, ingewikkeld allemaal hoor die man/vrouw gedachten/gedragingen. Gelukkig hebben we maar twee smaken, anders werd het helemaal niet meer te overzien.
Een aantal zaken wat betreft de man herken ik wel. Dat gedachten etc. van vrouwen weer onderstreept moeten worden, bevestigt maar weer eens dat zij graag aandacht willen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 14:55
BerichtOnderwerp: daten
 
Na een hele opsomming van foute types vrouwen (en mannen) wil ik best een eenvoudig antwoord geven op de oorspronkelijke vraag. Een mens zoekt naar genegenheid, een maatje, liefde, samen door dik en dun er voor elkaar zijn en elkaar aanvullen.
Er zijn dagen dat ik niet naar vrouwen kijk als een rib uit het lijf van een man hoor Petra, haha...Toch best knap wat er nog van zo'n rib te maken is..

En omdat we in zo'n geindividualiseerde samenleving leven, waarin we onze mogelijke levenspartner niet meer in het dorp tijdens een feest of tijdens het werk op het land ontmoeten, gaan we internet-daten. Uiteindelijk is een relatie op zich natuurlijk niet zaligmakend, maar ik denk dat we hier van God van mogen genieten. Als we niet voor elkaar geschapen zijn, waarom zijn er dan mannetjes en vrouwtjes ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 september 2013, 09:28
BerichtOnderwerp: Relatie met een ongelovige
 
Staat er niet in de Bijbel iets in de zin van dat als een gelovige getrouwd is met een ongelovige, dat de ongelovige partner door het huwelijk ook gezegend is door God omdat je als partners in het huwelijk 1 bent ? Ik weet zo niet meer precies waar dat staat, maar deze strekking is mij wel bijgebleven. Zolang de ongelovige partner zijn huwelijkse plichten nakomt is hij/zij ook gezegend. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd.
En wanneer is iemand gelovig ? Als hij/zij naar de kerk gaat ? Hoeft niet hoor...., als hij/zij vroom praat ? Hoeft niet hoor.....Is iemand niet gelovig als hij/zij niet naar de kerk gaat ? Ook dat klopt lang niet altijd hoor.

Het is wel menselijk om het gedrag en het niet/verkeerd geloven van een ander te benoemen of zelfs te veroordelen. Maar, wie zonder zonde is werpe de eerste steen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 14:15
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Heel moeilijk onderwerp, wel moedige reacties.

Wat me in de hele discussie opvalt is dat er blijkbaar vaak (ook vanuit de kerkgemeenschap) veroordelend wordt gesproken over vrouwen (soms misschien ook mannen) die willen scheiden vanwege overspel van hun partner of vanwege mishandeling en nog meer verschrikkelijke gebeurtenissen. Maar hoe wordt er eigenlijk gedacht (ook door diezelfde kerkgemeenschap) over degene die binnen het huwelijk de echtbreker of mishandelaar is ? Nemen kerken en gemeenteleden ook dan, als het huwelijk nog in stand is, hun verantwoordelijkheid en spreken hem op zijn verkeerde gedrag aan (als het al bekend is wat er aan de hand is) ?
Of wacht men liever totdat de vernederde het initiatief heeft genomen tot echtscheiding en valt dan over elkaar heen om haar te veroordelen ?

Misschien is het nuttige uit deze discussie wel dat de vrouw die vanwege overspel of mishandeling wil scheiden niet degene is die de echtbreuk pleegt. Dat is de partner geweest die door overspel en liefdeloosheid reeds echtbreuk heeft gepleegd. Dat echtbreuk niet hetzelfde is als echtscheiding, is voor mij wel een eye-opener. Er is sprake van echtbreuk als er geen liefde voor de ander meer is. De Bijbel geeft de echtgenoten ook als opdracht om elkaar lief te hebben (broos vaatwerk).

Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen: Ja, ik denk dat je ook na 2 echtscheidingen mag hertrouwen en de zegen van de Heere hierover mag vragen. Op voorwaarde (denk ik?) dat de echtscheiding een gevolg is van echtbreuk (mishandeling is dat ook) door de partner en hij/zij geen berouw toont en beterschap belooft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 21:59
BerichtOnderwerp: Humor
 
Het is al wat later op de avond en ik begin melig te worden.....

Komt er nog eentje (voor in de kroeg, maar omdat ik daar weinig tot nooit kom s'avonds zijn jullie de pineut, haha). Lach of ik schiet...

Er liggen twee lucifers in het ziekenhuis. Zegt de ene tegen de ander: 'waarom lig jij hier ?'. 'Nou' zegt de ander,' ik heb mijn kop verbrand '.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 21:35
BerichtOnderwerp: de een gereformeerd de ander PKN
 
MARCOVH807 schreef:

......... Maar als leden van een kerk zien dat jij met iemand een relatie gaat opbouwen, maar ze zien dat de kerk van de ander niet iets is waar jij je in thuis gaat voelen of de andere persoon niet bij jou past, moeten ze je dan maar onderuit laten gaan, of je waarschuwen (beschermen) voor de mogelijke ellende die je op je nek haalt? Is het dan beschermen of ziet men dit als inbreuk op je privacy, want bij dit laatste knelt het het vaakst. De ontvanger ontvangt de gezonden boodschap van hulp als aanval.

Respect voor je reactie. Misschien heb je ook wel gelijk. Feit blijft dat in mijn visie dan nog steeds de ene kerk over de andere kerk roept dat die (en een dame die daar lid van is) je mogelijk onderuit zal laten gaan. Dat is nogal een oordeel vellen ! Als kerken zo beschermend zijn dat ze alleen 'toestaan' dat leden trouwen met leden uit de eigen stroming, dan zullen er binnenkort helemaal geen kinderen meer geboren worden en is daarmee het probleem snel opgelost Lachende smiley
De Bijbel en de Heere probeer ik als mijn leidraad te zien, niet een bepaalde kerk en een pipo die daar wat roept waar iedereen zich aan moet houden. Vrede zij met u allen (ook buiten dit gebouw)...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 11:38
BerichtOnderwerp: de een gereformeerd de ander PKN
 
Beste Marco,
Als kerken levenservaring zouden hebben opgedaan en beschermend zouden zijn, dan waren er veel minder (protestantse)kerkscheuringen en stromingen. Kerken in Nederland bewijzen zelf dat ze niet vanuit het geloof tolerantie voor ieders eigen mening binnen datzelfde geloof kunnen opbrengen. Nederlandse kerken en kerkbesturen en synodes en noem maar op geven nog steeds een brevet van eigen onvermogen af. Traditie overheerst en niet de drive om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met God en de Verlosser.
Het verschil in beleving van het geloof tussen partners kan zeker belemmerend werken, maar dat is iets anders dan een mislukte relatie omdat je alleen maar van een andere kerkgemeenschap bent. Vandaar mijn opmerking dat het vaak om traditie gaat in plaats van oprecht geloof. En wat betreft opvoeding van de kinderen, wat wel en niet mag. Tsja, dat geldt voor ieder setje ouders op alle gebieden. Heeft niet alleen met onderwerpen als TV kijken (ook traditie, geen geloofs-issue, waarom hebben mensen van de GG anders wel vaak internet ?) te maken. Hoeveel zakgeld geef je je kind ? Kun je ook over van mening verschillen. Zo zijn er nog 1001 onderwerpen. Heeft niets met geloof te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 10:35
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?
 
Ben benieuwd of het op die site Dating zonder Dat niet snel off-topic zal gaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verder, prima als mensen behoefte aan zo'n site hebben. Beter zoiets dan SecondLove inderdaad. Dat is pas waanzin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:07
BerichtOnderwerp: de een gereformeerd de ander PKN
 
Het gaat er volgens mij om dat je veel voor elkaar voelt en dat je oprecht gelooft. Het is jammer om (eigen ervaring) te constateren dat er bij veel kerkgemeenschappen de mening heerst dat je partner uit dezelfde kerkgenootschap moet komen of moet overstappen. Het is allemaal traditie. Vraag aan de kerkenaard leden of het hen om de traditie en regeltjes gaat of om het echte geloof. En of zij zich bekeerd hebben. Het zal even stil zijn. Vorm boven inhoud, helaas nog steeds actueel.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 13:40
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Nooit geweten dat je van twee straten door het dorp fietsen (op weg naar huis) zo ontzettend nat kunt regenen ! Complete behandeling gehad. Golfslag-bad en watergolven.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:55
BerichtOnderwerp: Vrijwilligers - werk?!......
 
Ja, als ze Joep vd Nieuwenhuizen nu eens zouden 'veroordelen' tot het (op een wettelijk verantwoorde manier) helpen en actief bijstaan van noodlijdende stichtingen die een goed doel nastreven !! Die man moet toch ook een keer het licht zien, dat je ook voldoening kunt halen uit het 'rijker' maken van anderen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 12:12
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
Oeps, een dag nadat ik gereageerd heb op het forum zegt een date af. Toch niet zo handig om je kwetsbaar op te stellen als man ? Dat het lastig is om soms het initiatief te nemen ? Pff, het zal wel. Ik blijf ik.
Nou ja, de dame nam in ieder geval het initiatief om de date af te zeggen. Dat is dan weer winst !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 21:28
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
Hahaha, dat zijn nog eens mooie instructies ! Even verwerken allemaal en dan morgen fris en fruitig verder met hoofdstuk 2 initiatief nemen voor prutsers Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:51
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
Misschien snap ik er inderdaad niets van en komt dat ooit nog een keer. Maareh, als vrouwen het eerste signaal afgeven, hoe werkt dat op een datingsite als CM Smiley die vol vragen zit Je hebt nog geen contact gehad of elkaar tegengekomen zoals in een cafe, op je werk, bij de bakker..........
Als vrouwen altijd het eerste signaal afgeven, zou dat op een site betekenen dat zij dus het initiatief nemen en minimaal een knipoogje sturen ?
Wat mysterieus toch allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:21
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
Dames die geen enkele reactie terug geven, dat is inderdaad best irritant. Hm, in een ander topic schrijf ik dat ook al. Persoonlijke frustratie ? Beetje misschien. Als je een knipoog stuurt dan kan ik begrijpen dat een dame daar niet echt van onder de indruk is. CM zou die knipoog eigenlijk gewoon moeten verwijderen. Maar als je een berichtje krijgt, laat je toch wat terug horen ? Afknapper inderdaad !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:16
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
Zou niet weten waarom vrouwen niet het initiatief zouden kunnen nemen. Wat een onzin over hoofd van het gezin, durf, verantwoordelijkheid etc....
Als man en vrouw eenmaal getrouwd zijn, wie neemt dan meestal het initiatief tot kinderen ? Nou ? Het zou me niets verbazen als het hoofd van het (toekomstige) gezin hier statistisch gezien een kleine initiatief-achterstand heeft Knipoog smiley
En inderdaad, wat eerder is opgemerkt, als je als man initiatief neemt komt het regelmatig voor dat je geen enkele reactie terug krijgt. Misschien niet agressief genoeg gejaagd ? Of ligt de prooi op apegapen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:30
BerichtOnderwerp: Humor
 
Er lopen twee ijsberen door de Sahara; genietend van een welverdiende vakantie na zo'n lange winter. Zegt de één tegen de ander: Tsjonge, wat hebben ze hier veel gestrooid zeg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:58
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:53
BerichtOnderwerp: ridder (prins) op het witte paard
 
Misschien is zo'n behandeling nog niet goed genoeg. Willem Alexander is getrouwd met een koningin, maar behandelt haar als een prinses Boze smiley Nou ja, hij is gewoon een beetje dom Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:50
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het is hier net opgehouden met HARD regenen. Die zon is al even weg. Verder zal ik ook niet klagen en de tip om de verwachtingen bij te stellen zal ik opvolgen ! De weermannen/vrouwen stellen hun verwachtingen ook dagelijks bij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 16:07
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
In Nederland zijn er bewegingen die pleiten voor 'baas in eigen buik '. Als mensen het recht hebben om een ongeboren kind te aborteren, dan lijkt het me geen overdreven voorrecht dat je je geboren kinderen niet wilt laten inenten :) Als er gevaar bestaat voor de bevolking buiten de weiger-inenters in de vorm van besmetting (omdat de eigen inenting is uitgewerkt) wordt het wat lastiger om vrijheden te verdedigen, maar dan moet de rest van de bevolking die gevaar loopt maar gewoon een nieuwe inenting halen ? Moet geen probleem zijn, met de dreiging van mexicaanse griep liepen we ook bijna allemaal naar de gymzaal voor een prik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Vanochtend was het nog redelijk lekker en zonnig weer en heb ik nog een stuk gefietst, waaronder een eindje door de bossen. Wat is alles toch heerlijk groen (en mijn conditie voor verbetering vatbaar). Tsja, en nu wind en regen, bah Boze smiley
Ik kan me vergissen, maar volgens mij waait het al een half jaar Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:56
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Clown smiley
Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:53
BerichtOnderwerp: Vrijwilligers - werk?!......
 
Vrijwilligerswerk kan je enorm veel voldoening geven ! Vaak kijken mensen er vreemd tegenaan als je (tussen 2 banen in; tegenwoordig kan dat al even duren) zegt dat het vrijwillig is. Dan is het opeens geen werk meer. Dan vraag je door en dan blijkt dat het erom gaat dat je geld verdiend (en niet dat je een zinvolle dagbesteding hebt). Ach ja, geld......zo'n reactie zegt meer over die mensen dan over de vrijwilliger. Hulde aan alle vrijwilligers in Nederland !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:27
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
Beste redactie, mag ik mijn door jullie verwijderde tekst bij jullie opvragen ? Volgens regel 12 wil ik die dan vervolgens naar jullie mailen. Mijn bericht was namelijk een inhoudelijk antwoord op het door jullie zelf gestartte topic. Met overtuiging heb ik hier een opbouwende bijdrage aan willen leveren !
Dank u.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277 (47)





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
Ah, dus toch........jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARTIJN277
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2