| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 08:52
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Gepicknickt tussen de ijsberen, pinguins, giraffes, maraboes. |
en wat hebben die vervolgens gegeten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 08:54
|
|
|
|
lekker weertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 08:56
|
|
|
|
ik ben van plan... te gaan luieren naar de Action te gaan naar de Jumbo (hallo) ...uhhhh.... was draaien luieren en eten natuurlijk (mmm kan de bbq wel aansteken; heb nog wat houtskool over)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 08:58
|
|
|
|
ik denk dat ik vandaag voor de bbq ga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TIMOTHY755
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:34
|
|
|
|
Ik denk dat dit niet zozeer zou moeten uitmaken. We zijn allemaal Christenen, God heeft geen stromingen voor ons bedacht. De mens zelf heeft de stromingen bedacht, in de Hemel zijn er geen stromingen.
Ik vind het gevaar van stromingen altijd dat mensen al snel een afkeer van elkaar krijgen, of zichzelf 'beter' vinden dan mensen met een andere stroming.
Dus met andere woorden: Ik denk niet dat het een probleem zou moeten zijn als je als gereformeerd persoon met een pkn een relatie hebt.
Laatst aangepast door
|
TIMOTHY755
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 09:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:44
|
|
|
|
Jaaaaah,
Gezellig :)
Ik ga ook mee!
;) :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:49
|
|
|
|
Stapeltje boeken voor straks voor de vakantie negeren. Was vouwen. Naar de Action (woon ik schuin tegenover, hoe luxe is dat.) Kijken of moeders nog ergens zin heeft, even naar Meijendel of zo (achtertuin van onze koning).' Es nadenken over wat ik vanavond kan brouwen (geen tuin dus geen BBQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:50
|
|
|
|
|
Echt héél erg mooi!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 09:54
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Stapeltje boeken voor straks voor de vakantie negeren. Was vouwen. Naar de Action (woon ik schuin tegenover, hoe luxe is dat.) Kijken of moeders nog ergens zin heeft, even naar Meijendel of zo (achtertuin van onze koning).' Es nadenken over wat ik vanavond kan brouwen (geen tuin dus geen BBQ  |
Bbq op balkon een optie deed ik vroeger ook lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:21
|
|
|
|
Ben heerlijk bij een vriend wezen bivakkeren, op de bank.
Ja, en hij weet ik heb een hoge bloeddruk(wat dan ook weer zo zijn voordelen heeft ), ja, en zeker met dit hete weer, dus ja, ik lag lekker op een lakentje op de bank te luieren, films kijken, alles tegenovermekaar open, zodat het iig lekker tocht.
En ja, alles werd voor mij gedaan, drinken gemaakt, voor me neus gezet, wil je dit?, wil je dat? alles aangegeven wat ik wou, de crème, de afstandsbediening, dit, dat, en dan weer dat. Eten gemaakt, alles gebracht....
Heerlijk zo even 2 avondjes en een dagje, alleen maar liggen en iemand die de hele dag en avond alles voor je doet, alles aanreikt, boodschappen doet , kookt, de hele tijd alles aangeeft.
Ben net pas weer in me huis, nadat er eerst een lekker kopje koffie voor mij werd gezet! wat ook weer zijn voordelen heeft, Rust. Ja, sommige mensen die vinden dat ik veel praat doen het juist zelf
Maar iig, lang leve de vrienden! en de buurmannen! en andere mannen, wat moesten wij zonder de mannen?
Ben heerlijk opgeknapt! en heel lief natuurlijk, iemand die, onbaatzuchtig, echt de hele dag en 2 avonden echt alles voor je doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:27
|
|
|
|
Ik ga nog even een heerlijk kopje koffie maken, niet te sterk, en dan zie ik wel....lekker me balkondeur open.
Ik doe de hele dag precies waar ík zin in heb
Zo zit dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:33
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Bbq op balkon een optie deed ik vroeger ook lol |
nah als ik nou op de bovenste verdieping woonde, geen punt maar ik vergas mijn buren liever niet vanaf mijn balkonnetje. Voelt toch niet vrij...
beetje een muts.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:36
|
|
|
|
Als je geen airco hebt de deuren en ramen tegen elkaar open zetten om koelte in je huis te brengen is wel een goed plan.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:42
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | nah als ik nou op de bovenste verdieping woonde, geen punt maar ik vergas mijn buren liever niet vanaf mijn balkonnetje. Voelt toch niet vrij...
beetje een muts. |
Over twee weekjes kan het wel........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:43
|
|
|
|
Kijk eens wat ik gevonden heb!

Geinig he?
Maar ja, ik heb een rond balkon...
Maar evegoed wel leuk bedacht vind ik 
Even iets verkleint...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 10:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:43
|
|
|
|
we willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan:
Roelande345 , 54jaar regio 0342 Pieter619, 59 jaar regio 0514 meerijders geen probleem Anna415, al jaren 25, regio 0546 Shanita130, 41 jaar, regio 078
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:46
|
|
|
|
| ANTA961 schreef: | | Erg mooi! Van ds. Troost?! |
Geen idee...ik ben al aan het zoeken geweest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
|
|
|
Na nog een bakkie troost, toch maar eens gaan afstoffen, boodschappen doen. Vanmiddag planten watergeven bij vriendin die op vakantie is.
Verder lezen en genieten van het koelere weer. Geen TV kijken, 4dagen lang, want de decoder moet vervangen worden, heb dat kastje net 3 maanden
Fijne dag allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
Als ik naar het profiel van de starter van dit topic kijk staat er gereformeerde gemeente en ik denk dat hij met gereformeerd eigenlijk gergem bedoelt. Eerlijk gezegd denk ik dat de problemen groter zijn in een besloten gemeenschap als je vanuit dit milieu met je partner richting PKN gaat. Gereformeerd staat voor veel mensen hier als gereformeerd synodaal en die zijn een onderdeel van de PKN geworden, dus daar gaat het kennelijk niet om bij deze vraag.
Tussen gergem en PKN-bondsgemeenten is wel grensverkeer dus in een wat grotere plaats kan dat geen echt probleem zijn. De vraagstelling zal zich veelal beperken tot kleinere plaatsen met veel sociale controle in de Bijbelbelt.
Feitelijk is het dus meer een sociaal probleem dan een theologisch vraagstuk, denk ik. Als je het bij voorbaat als een probleem beschouwt. doe je er mogelijk beter aan een partner in je eigen kring te zoeken. Maar liefde en wat men chemie noemt, trekken zich daar niets van aan. Het is ook maar net in hoeverre je je normen laat opleggen door je kerkgenootschap. Om de lieve vrede maar in eigen kring trouwen met iemand die je niet echt ziet zitten, zou ik nooit doen. Dat is de basis van liefdeloze huwelijken en dat doe je je jezelf en je toekomstige kinderen niet aan, lijkt me, ook al komt het in behoudende kring net iets te vaak voor.
Thomas, liefde is (uiteraard) de belangrijkste norm in een relatie, tenzij je een werkster met baarmoeder zoekt.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 14:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Over twee weekjes kan het wel........ |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:56
|
|
|
|
@ Nadenkertje Zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:58
|
|
|
|
Prachtig gebied Jol, mooie foto`s van Meijendel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:03
|
|
|
|
@ Shanita,
Dat is een vriend met een gouden randje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:33
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | @ Shanita,
Dat is een vriend met een gouden randje  |
Ja, dát wéét ik! Dat heb je goed gezien!!! Dat is dus ook echt zo, een uitstervend mannelijk ras, wat blijkbaar nog wel bestaat, en heel zeldzaam is, ja, zo voelt het
Dat hoor ik van meerdere, en ook van dat ik wel moet zorgen dat het warm blijft, die vriendschap!
Ja, zijn vriendin, van heel ver in Nederland, komt zo langs, daarom ging ik, maar ja anders was ik ook gegaan, ja, ik kan niet te lang ergens zijn.
Gewoon in me eigen huis, Rust, daar bedoel ik mee, niemand die wat zegt, vraagt oid, waar ik dan op moet reageren, of automatisch natuurlijk reageer.
Ja, en dat is ook even belangrijk, en ik gun hem zijn vriendin, en ja, hij had mij uitgenodigd, hij vroeg woensdag al of ik kom tot zaterdagochtend, want zo zei hij, me vriendin komt zaterdagmiddag, dus als jij ervoor komt vind ik leuk zei hij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 11:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:54
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Naar de hei geweest, wat is het er toch mooi en heerlijk rustig vandaag. Heerlijk bij de schaapskooi gezeten, genoten van het uitzicht en van het warme weer. Maar onder de bomen is het goed toeven
Daarna nog een kopje koffie bij het natuurcentrum, ook een fijne plek zo midden in de bossen
Snap wel dat daar de BBQ/Picnick steeds wordt gehouden  |
Ja, Jane, jij woont daar vlakbij, zie ik op jou profiel!
Dan kan je ook komen met de BBQ/PN! Dat zou ik wel leuk vinden, kunnen we kennis maken, en wat lopen en wat praten en zo meer!
Ooooh, dus jij kan steeds heerlijk naar dat plekje toe , lekker een bakkie koffie doen in de schaduw Ja, dat zou mij ook wel wat lijken hoor, dat zou ik ook heerlijk vinden als ik daar vlakbij zou wonen!
Gelijk heb je! Het is daar zó ontzettend mooi, dat je het daar zelfs alleen heerlijk naar je zin kan hebben, lijkt mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:11
|
|
|
|
|
Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:12
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Na nog een bakkie troost, toch maar eens gaan afstoffen, boodschappen doen. Vanmiddag planten watergeven bij vriendin die op vakantie is.
Verder lezen en genieten van het koelere weer. Geen TV kijken, 4dagen lang, want de decoder moet vervangen worden, heb dat kastje net 3 maanden
Fijne dag allemaal |
Ja, het is vandaag lekker 23 graden, ja heerlijk weer om lekker met de deuren open, iets, het een en ander, in je huisje te doen
En geen TV? Ik heb er wel een, en ik kijk werkelijk nooit TV als ik alleen ben in me huis, heb hem eigenlijk alleen voor visite.
Ik lees veel liever, of ik luister muziek...
Mijn kastje moest ook vervangen worden een keer, ja hij deed het ook niet meer, ja, kan. Wel goede service had ik toen, jaartje geleden ofzo, ja ze komen dan een nieuwe brengen en halen de oude op. Maar ja, als je gewent bent om bepaalde programma's te bekijken is het wel vervelend
Fijne Dag ook!, B edankt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 12:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:16
|
|
|
|
| HANNS104 schreef: | | Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal |
Hai Hans,
Ja, heerlijk he, nu, dingen doen met dit heerlijke mooie zomerse weer! Prettig weekend!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:22
|
|
|
|
Heerlijk weertje weer!! Het zonnetje schijnt lekker, en de wind erbij is super! *Genieten!*
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 12:25
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|