Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 06:41
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Eh als mannen es reageren op een mailtje? Dit schrijft Vlinder.
Heel veel reacties van vrouwen, als ze reageren zijn niet zo spontaan wat ik hoor van anderen en waar ik zelf ook weleens mee te maken krijg. Dus wanneer die vrouwen boven een gemiddelde komen van 50% zou het bevorderlijk zijn. Ook niet direct uitgaan van een huwelijks aanzoek!. |
Nou soms zit het niet zover van een huwelijksaanzoek af, daar wordt ik niet zo spontaan van hoor.
Ik knap er vanop als mannen je de ruimte geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 07:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou soms zit het niet zover van een huwelijksaanzoek af, daar wordt ik niet zo spontaan van hoor.Ik knap er vanop als mannen je de ruimte geven |
De ruimte, de tijd, ook af en toe tikkie gas terug, ieder je eigenheid mogen bewaren en dat allemaal om elkaar te (leren ver-)KENNEN. Ga je niet zo hard als de ander het wil en voel je dat dat eigenlijk niet moest magge hoeveel ruimte is er dan eigenlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JACQUELIN266
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 09:52
|
|
|
Hoi allemaal,
Ik heb niet teveel punten aangevinkt maar toch wat belangrijke zoekvoorwaarden voor mij. Toch krijg ik geen matches. Heb mijn profiel/lijst al meerdere keren aangepast maar geen matches. Doe ik wat verkeerd???
Groetjes Jacqueline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 13:28
|
|
|
Ik denk dat men zich als men reageert dat elkaar moet geven wat een ander belieft. liefde is iets wat moet groeien en kan niet per direct er zijn. Dat sommigen gelijk al meer willen is niet correct en onpas.
Mede door gezamenlijke dingen te gaan doen kan men elkaar leren kennen en zo een indruk krijgen van wie wat en hoe iemand er uitziet cq is.
Zou men een date willen, mag er geen druk op liggen door wie dan ook gelegd.
Een date (ga liever voor kennismaking) kan daarom ook beter in eerste instantie op onpartijdig terrein zijn, gelijk men ook aangeeft hier op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 13:51
|
|
|
Dank je Mariska!
Ja, deze woorden van je zijn erg bemoedigend, ja, ik krabbel weer even overeind.
Ook door vrienden, waar ik even me hart kan/kon luchten die luisteren, waardoor iets wat heel groot en ernstig lijkt weer naar normale proporties gaat.
Dank God voor vrienden, ja, die bellen en je kan je hat even luchten even zeggen van dit en dat en dan ook nog dat en ook waarom enzovoort.
Je kan dan als het ware, naast erg vervelende zaken óók weer de dingen zien die wel goed zijn en goed gaan. En ook denken van ja, ben niet de enige....
Wat ik wel denk: denk nooit ja, die en die hebben het nog beroerder dan ik, als je in een depressie/overspannenheid zit, want dat helpt namelijk niet. Wel van dat je niet de enige bent en ja, dat is wel even iets heel anders.
Door de toffe reacties hier; voel me gesteund, en voel begrip en inleving.
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 14:01
|
|
|
Van cm, waar ik me dingen even kan uiten en begrip en medeleven tegenkom!
Van vrienden, die even naar me luisteren, ook al vertel ik het 10 keer, zodat ik dingen weer in normale proporties kan zien en van 'ben niet de enige', en we leven nu eenmaal in een gebroken wereld en je kan niet meer doen dan je kan doen.
Ik bedoel, zo van je kan dingen doen, wat in je vermogen ligt, meer niet, en dan ja, tis niet anders andere zaken/dingen etc. zijn wel ok.
Dat ik daarom ook weer de mooie dingen die er wel zeker ook veel zijn, ook weer kan zien.
En gewoon net als iedereen weer realistisch in het leven kan staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAN089
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 16:07
|
|
|
JACQUELIN266 schreef: | Hoi Hanneke,
Ja ik ga ook. En ik ben heel nieuwsgierig wie er allemaal komen. Hoe druk zal het zijn... Mij gaat het vooral om samen gezellig een avond doorbrengen en lekker te eten/praten. Tot volgende week zaterdag!' Jacqueline |
Leuk tot volgende week.
Groeten Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 17:24
|
|
|
JACQUELIN266 schreef: | Hoi allemaal,
Ik heb niet teveel punten aangevinkt maar toch wat belangrijke zoekvoorwaarden voor mij. Toch krijg ik geen matches. Heb mijn profiel/lijst al meerdere keren aangepast maar geen matches. Doe ik wat verkeerd???
Groetjes Jacqueline  |
Hallo Jacqueline,
Probeer in eerste instantie zo min mogelijk meerkeuze-vragen aan te vinken. Start bijvoorbeeld met:
* geslacht (m/v) * leeftijdscategorie * met foto
Nu krijg je, als het goed is, vanaf morgen personen in jouw match-lijst. Daarna kan je (1 voor 1) criteria gaan toevoegen. Het berekenen van matches wordt 's nachts gedaan, dus als je vandaag wat wijzigt heb je morgen resultaat. Even geduld nog en hopelijk verschijnen morgen de eerste matches
Moderator CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 17:25
|
|
|
Nog net vandaag mijn hoofd niet vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 18:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Nog net vandaag mijn hoofd niet vergeten.  |
JIJ OOK AL???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 18:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JIJ OOK AL???  |
It's one of those days
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 20:25
|
|
|
Donderdag 12 December, Vreugdedansje; Maleachie 3: 19-24; en Lucas 1:44
Het kind sprong van vreugde in mij op, zegt Elisabet. Het was niet zomaar een toevallige beweging die ze voelde, toen zij haar nichtje omarmde en haar buik die van Maria raakte. Spontaan deed de kleine Johannes in haar buik een vreugdedansje voor Jezus. Je zou kunnen zeggen: die was er vroeg bij. Dat klopt. De evangelist zegt er overigens uitdrukkelijk bij dat zij vervuld werd met de heilige Geest. Het was niet alleen maar een moment van verheldering, of van een goed gevoel hebben. Nee, het was heilige Geest! Ik stel me dat zo voor dat op zo’n moment bepaalde beloften van God die je erg aanspreken en die je vaak al een tijd bezighouden, ineens heel bijzonder op hun plek vallen! En je vervullen met vreugde. Over opspringen van vreugde lees je heel vaak in de Bijbel, als God reddend omziet naar zijn volk. Dan springen altijd mensen juichend op voor God. Zelfs de dieren. In sommige psalmen beginnen zelfs de heuvels en de bergen van vreugde op te springen! Maar vooral: ‘Dansen wil mijn hart en springen, / Heer, voor U / juichen, nu! Als Elisabet dat getrappel voelt van de kleine Johannes, herkent zij de vreugde over God en de Heiland die komt. Dan wordt ze zelf ook een profetes en bevestigt Maria in haar het geloof. Maria, God doet wat Hij beloofd heeft! Op zijn beloften kun je aan.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 14 december 2013, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 22:13
|
|
|
JOL252 schreef: | It's one of those days  |
Gelukkig morgen weer een nieuwe dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 00:13
|
|
|
ANTA961 schreef: | Gelukkig morgen weer een nieuwe dag. |
Dat is 't punt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 02:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | ...... En natuurlijk dat Leanne en Anna er weer zijn!  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 08:10
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat is 't punt...  |
Oh, dat klinkt niet best...
- Gelukkig, bijna weekend?! - Gelukkig, volgende week weer een nieuwe week?! - Gelukkig, bijna weer een nieuw jaar?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 08:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat is 't punt...  |
Vrijdag de 13e wordt vast een mooie dag voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 08:14
|
|
|
Uitspraak van Loesje:
Ongeluk zit in een klein hoekje... Geluk dus in de rest van de wereld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 09:34
|
|
|
Rokjesdag vandaag!
(Dan wel in de winterversie....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 10:29
|
|
|
Dat mijn zoon...vandaag ...QUALITY TIME wil...met zijn moeder.... Heerlijk toch..ik ga er me op verheugen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 11:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat mijn zoon...vandaag ...QUALITY TIME wil...met zijn moeder.... Heerlijk toch..ik ga er me op verheugen... |
Heerlijk voor je, Zeeland!
En gezellig, samen met je eigen kind!
Fijne Tijd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 11:11
|
|
|
ANTA961 schreef: | Uitspraak van Loesje:
Ongeluk zit in een klein hoekje... Geluk dus in de rest van de wereld! |
Mooie uitspraak Anta!
Echt wel!
Wat een wijsheid he, tussen de regels...!
Ja, idd, dank voor Loesje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 11:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Heerlijk voor je, Zeeland!
En gezellig, samen met je eigen kind!
Fijne Tijd!!! |
Dank je wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 15:10
|
|
|
Vervelend: compleet ingestort, burn out zoals ze weleens noemen, of overspannenheid..
Zegen: Nog nooit meegemaakt weet ik ook weer wat dat is....
En Zegen: Me man!!!!, en 2 goede vrienden, kan de hele dag rusten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 19:17
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Vervelend: compleet ingestort, burn out zoals ze weleens noemen, of overspannenheid..
Zegen: Nog nooit meegemaakt weet ik ook weer wat dat is....
En Zegen: Me man!!!!, en 2 goede vrienden, kan de hele dag rusten.... |
Nou, da`s een zegen dat je drie mensen om je heen hebt en dus alle rust kan nemen die je nodig hebt.
Wens je een spoedig herstel toe Shanita en pak vooral die rust die je nu nodig hebt.
Beterschap Shanita en Gods zegen
En maar veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 21:43
|
|
|
JANE410 schreef: | Nou, da`s een zegen dat je drie mensen om je heen hebt en dus alle rust kan nemen die je nodig hebt.
Wens je een spoedig herstel toe Shanita en pak vooral die rust die je nu nodig hebt.
Beterschap Shanita en Gods zegen
En maar veel  |
Het is raar, Jane....
Zomaar overspannen.....
Ja, hehe, als ik achteraf terugdenk denk ik Jane, niet slim met dat en dat, had ik kunnen weten dacht ik alleen niet aan.
Ja, dan ook nog dit wat niet leuk is(understatement), maar ja, me wel op een bepaalde manier erbij bepaald wat écht er toe doet. (God die iets laat meewerken ten goede?)
En nu ja, continu met me man. Die van me houdt, erg veel en ik van hem , ja hoeveel mzzl kan ik dan hebben?
Iig, ik leer ervan(God laat het meewerken ten goede), wat ik altijd heb, als ik overspannen was, maar ja zo erg als nu had ik nog niet gehad...
Bedankt voor je medeleven!
Zegen is dus, dat ik iemand heb die van me houdt, waar iedereen afhaakte als ik overspannen was is hij er júist!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 21:54
|
|
|
Vrijdag 13 december, Psalm 98 en Lucas 1: 45; Lofzang van Elisabet.
Elisabets woorden klinken als een loflied, dat de stilte in het huis van die zwijgende priester eindelijk verbreekt. Als priester was Zacharias immers min of meer geschorst door God zelf. Zo was de man na zijn dienstwerk in de tempel afgedropen naar huis. En zo zat hij inmiddels alweer bijna zes maanden stom te wezen in een hoekje van zijn huis. Stilte, zwijgen, alleen wat gebaren. Als het niet anders kon, iets opschrijven op een schrijftablet. Wat een gestuntel. Maar ook Elisabet had niet veel gezegd. Want toen ze ondanks haar leeftijd toch in verwachting geraakt was, zoals God had gezegd, had zij zich de eerste vijf maanden alleen maar heel stilgehouden. Zij had zich verborgen voor de woorden en de blikken van mensen, haar geheim stil bewarend naar God toe. Dat was haar genoeg. ‘De Here heeft naar mij omgezien….’, had ze gezegd, ‘opdat de mensen mij niet langer verachten.’ Daar wilde ze voorlopig kennelijk niemand anders bij hebben. Misschien ook om zichzelf te beschermen, bang dat de mensen, familieleden, vriendinnen en buurvrouwen meteen zouden zeggen: Belachelijk! Belachelijk op jouw leeftijd. Maar mogelijk ook omdat ze het ook zelf nog nauwelijks bevatten kon. Hoe dan ook, zij was bijna net zo stil geweest als Zacharias. Maar nu zingt Elisabet. Ze zingt voor allen uit!
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 14 december 2013, 20:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 22:42
|
|
|
HAN089 schreef: | Hallo,
Wie gaan er allemaal naar het kerstevent op 21 december?
Lijkt me leuk om alvast wat contact te hebben met mensen die gaan.
Groeten Hanneke |
Hoi Hanneke,
Ik ga ook. Ik ga samen met een vriendin, het lijkt me erg gezellig! Wij gaan er sowieso een leuke dag van maken!
Hartelijke groet, Hanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THAARE760
|
|