ChristianMatch

Forum

kledingvoorschriften
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5881 5882 5883 5884 5885 5886 5887 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:33

Lachende smiley Dat is dan weer een plus punt van die Kerken, de vrouwen met lang haar en rokjes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:35

ROELANDE345 schreef:
eh ik moet ff niks Clown smiley
jullie zijn mans genoeg om je eigen date te regelen
gewoon alle mannen daten die qua leeftijd en profiel een beetje in de richting komt
En er niet veel meer van verwachten dan wat gezeligheid...............

Dus dan gaan we met al jouw ex daten date Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:39

maar was vandaag bij d e healing room, ja ja ging voor genezing van me gebit, weer es gedoe met me kiezen...
en er waren allemaal stellen die voor elkaar baden, was zo mooi om te zien, dacht jaa, dat wil ik ook, als ik nog es een relatie heb, die drie eenheid met elkaar en Jezus.
Of liever gezegd een zes eenheid: jij, je partner, de Heilige geest, Jezus en God.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:42

Zo, wat een mooie opnames! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 00:11

ANNA415 schreef:
volgende week -9 Coole smiley met zonnebril

In je vriezer?

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 11:55

JANE410 schreef:
Ja, blijft moeilijk Petra en anderen. Ik heb ook die momenten dat ik weer iemand zou willen tegenkomen en andere keer denk ik: al die vrijheid die ik nu heb is ook wel lekker. Lekker flierefluiten zoals Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt. Knipoog smiley

Maar ik denk wel dat je er hard aan moet werken. Als ik wel eens een mailtje krijg zeg ik nogal makkelijk dat het op dit moment niet zo uitkomt omdat.........nou vul maar in. Eigenlijk gewoon een beetje angst overgehouden na de laatste verbroken relatie. Is toch al 5 jaar geleden, maar heeft een behoorlijke inpact gehad.

Ik laat het los en kijk b.v. naar Shanita en Roelande Verliefde smiley , het kan opeens zomaar uit de lucht komen vallen

Quote:
Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt. Knipoog smiley

Ja, ik noemde dat later dus vrienden.

Het kan ook wel moeilijk zijn, als je, vanwege je relatie, toch ff het contact met anderen op een laag pitje moet zetten, omdat het niet te combineren is.
Kijk, ik kan moeilijk met een ex gaan flierefluiten, als me relatie op zijn werk zit.

Ja, heb wél één uitzondering die de regel bevestigd. Maar ja, die heeft zelf een vriendin, en mijn vriend gaat gewoon ook met hun om, ja, dan heb je weer een andere situatie.

We(een ex en ik), wisten het ook van tevoren, als één van ons een relatie krijgt, is het over. Dat is dan jammer.

Het is fijn iemand te 'hebben' die echt helemaal voor je gaat enzo. En ook weer steeds wat verdrietig als je elke week degene eigenlijk alleen in het weekend ziet. Ja, je kan er wel nu en dan es een dagje aanplakken aan dat weekend, dat weer wel. Maar ja, het blijft moeilijk, vind ik, elke week weer dat afscheid dat je elkaar weer enkele dagen niet ziet.

Aan de andere kant, het is zo fijn iemand te 'hebben'.

En ja, het moet wel groeien, je kan niet al na een paar dagen van een relatie spreken, je moet mi, elkaar eerst leren kennen. Ja, de 'klik' moet er wel zijn. en zelfs dát hoeft niet, de klik kan ook later komen.
En ja, aan een relatie moet je, mi ook bouwen, ja, iemand zei hier ook, 'liefde is een werkwoord'. Dit is mooi, en ja, kan soms ook moeilijk zijn.

Maar ja, het blijft dus ook erg moeilijk, vind ik, om elke week weer dat afscheid te moeten nemen, en elkaar dan weer dagen niet zien.

Groetjes! Lachende smiley

Ps: eigenlijk zou er een topic moeten zijn/komen: 'een relatie, de klik, en nu?'.

Ja, je kan wel iemand 'vinden', maar ja, dan begint 'het 'eigenlijk echt, de leuke zaken, en de zaken waar je voor uit kan kijken, Struikelblokken zeg maar.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 februari 2014, 12:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 12:28

Werken zo Boze smiley

Ik vind, het blijft moeilijk, ja, ben je er eenmaal valt het wel mee.

Dan even een 'begin avond dutje'.

Bellen met me relatie.

Dan film kijken bij een vriend.

Mis me vriend...Nooit geweten dat je iemand zó kan missen...

Ja, dat kan er dan zeker bij horen, je relatie missen...

S. Ja, nooit geweten dat je iemand zó kan missen...

Heb het er nu en dan veel moeilijker mee(dat je relatie steeds een paar dagen niet zien elke week weer) dan ik ooit had gedacht, aan de andere kant ook weer zoveel geluksgevoel.

Fijne Dag! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 12:47

TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb gereageerd. En vervolgens mijn eigen visie erop gegeven. Jammer dat daar niemand op reageert, brengt de discussie moeilijk op gang zo...

Quote:
Geplaatst: zaterdag 18 januari 2014, 19:57

Ik herken ze allemaal, maar de gulden middenweg heb ik nog niet gevonden.
Volgens mij is het, vooral voor ons vrouwen, belangrijk te realiseren dat de andere manier van benaderen niets te maken heeft met desinteresse of (bij vrouwen) overbezorgdheid. Geven en nemen, heb hem elders ook al zien staan. Compromissen sluiten, en ik denk vooral communiceren over hoe we ergens tegenaan kijken en mee omgaan. Gezien de zichtbare verschillen mag het namelijk overduidelijk zijn dat we aan elkaars neus niets kunnen aflezen!

Ja, idd, de gulden middenweg, je zou ook 'balans' kunnen zeggen denk ik.
Daar kan je naar zoeken denk ik, aftasten, nadenken, kijken naar de voordelen/goede dingen, de 'minder leuke dingen/'moeilijke' dingen idd communiceren, uitleggen , wat en waarom je iets voelt.

Duidelijkheid is erg belangrijk, denk ik!!!

Idd, blijven communiceren. doe je dat, dan wordt geven en nemen ook makkelijker, omdat je dan weet wat iemands zijn/haar draagkracht is.

En ja, compromissen sluiten, idd, onderhandelen, dat kan zakelijk klinken, 'onderhandelen', en ja, toch wel belangrijk. Eigenlijk bedoel ik daar 'overleggen' mee.

Rekening houden, rekenschap afleggen, eerst aan God, dan aan jezelf, en als je een partner hebt dan aan je partner.

En idd, wat je zegt: communiceren over hoe we ergens tegenaan kijken, ja, dan kan je elkaar daardoor beter begrijpen, omdat er dan idd duidelijkheid is, zooo belangrijk!!!!

Later meer! ;)
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 14:00

@ Shanita,

Ja is denk ik wel lastig om afscheid te nemen, maar als je elkaar elke dag kan bellen, elke dag even contact, de dag doornemen en gewoon het weten dat er iemand is maakt je toch ook al heel gelukkig.
Weer uitkijken naar het volgende weekend.

Als je elkaar elke dag ziet dan heb je dat gemis niet, nu verlang je er telkens weer naar om hem weer te zien, heeft ook wel iets positiefs Shanita.

En over een paar jaar of zo, als je echt met elkaar verder wil dan kan je toch dichter bij elkaar gaan wonen.

Dan binnenkort je autootje nog, kan je zomaar midden in de week nog eens naar hem toe, oh komt helemaal goed met jou dame Knipoog smiley
Ben je het rijden niet een beetje verleerd? Misschien even 10 lessen nemen. Opfris cursus
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:40

1
1 Jakobus, een dienstknecht van God en van de Here Jezus Christus, groet de twaalf stammen in de verstrooiing.

Verzoekingen

2 Houdt het voor enkel vreugde, mijn broeders, wanneer gij in velerlei verzoekingen valt, 3 want gij weet, dat de beproefdheid van uw geloof volharding uitwerkt. 4 Maar die volharding moet volkomen doorwerken, zodat gij volkomen en onberispelijk zijt en in niets te kort schiet.

5 Indien echter iemand van u in wijsheid te kort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt; en zij zal hem gegeven worden. 6 Maar hij moet bidden in geloof, in geen enkel opzicht twijfelende, want wie twijfelt, gelijkt op een golf der zee, die door de wind aangedreven en opgejaagd wordt. 7 Want zulk een mens moet niet menen, dat hij iets van de Here zal ontvangen, 8 innerlijk verdeeld als hij is, ongestadig op al zijn wegen.

9 Laat de geringe broeder roemen in zijn hoogheid, 10 maar de rijke in zijn geringheid, want als een bloem in het gras zal hij vergaan. 11 Want de zon komt op met haar hitte en doet het gras verdorren, en zijn bloem valt af en de schoonheid van haar uiterlijk verdwijnt; zó zal ook de rijke met zijn ondernemingen verwelken.

Maar hij moet bidden in geloof, in geen enkel opzicht twijfelende...

Dit is een gebod....

Meerdere malen meegemaakt, dus vandaar....
Dat ik dit even wil delen...

Zegens en Fijne Dag!

S. Geloof brengt Vreugde... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:44

ZEELAND736 schreef:
En dat is nu een bede...uit dat allervolmaakste gebed...
Leid mij niet in verzoeking....

En dan denk ik meteen aan woorden...wanneer we misschien WEL eens (uit zwakte) in verzoeking vallen...

Dan hoeven we niet te twijfelen aan Gods genade...maar...ook niet in die verzoeking doorleven en blijven zitten!!!!

Altijd vergeving...bij HEM!!!

Quote:
Altijd vergeving...bij HEM!!!

Mooi Zeeland!

Ik hoop dat je meeleest!

Je schrijft zo vaak dingen die me raken! En dan bedoel ik, precies de juiste dingen op het juiste moment!

Bedankt!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:45

PETRA373 schreef:
Ik denk dat het belangrijk is om je poorten goed te bewaken, dat je niet afdwaalt van God.
en afdwalen... zelf dwaal ik nog wel es... maar daar is Jezus die het verloren , dwalende schaap weer gaat zoeken.... vind, in zijn armen na de stal terug brengt, de wonden van het schaap verzorgt...

Prachtige reactie, Lieve Petra!

Bedankt! Doet mij zo goed!!!

Zegens!

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:54

Goed idee dat topic van een relatie en nu Smiley die vol vragen zit

Inderdaad verandert er dan veel en als je jaren lang je eigen gang heb kunnen gaan. En ineens zit je met hoe combineer ik alles met me relatie

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:57

Ach Shanita, je ziet hem dit weekend weer, heb je ook tijd voor jezelf nog, ondanks je relatie. Zo kun je het ook bekijken.
Zou toch ergens benauwend zijn als je elkaar meteen iedere dag zag?? Zo kun je langzaam groeien..
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 17:27

PETRA373 schreef:
Ach Shanita, je ziet hem dit weekend weer, heb je ook tijd voor jezelf nog, ondanks je relatie. Zo kun je het ook bekijken.
Zou toch ergens benauwend zijn als je elkaar meteen iedere dag zag?? Zo kun je langzaam groeien..

Benauwend???? Smiley die vol vragen zit
Ech nie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 17:37

`Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos. `
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 18:18

ROELANDE345 schreef:
Benauwend???? Smiley die vol vragen zit
Ech nie Knipoog smiley

na ja, beter langzaam dan dat hij meteen iedere dag bij je zit en dat je denkt, ehh heb geen tijd meer voor me zelf over toch???

en ieder weekend elkaar zien is toch al geweldig!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 18:19

SHANITA130 schreef:
Het zijn de kleine dingen die 'm doen.

Knipoog smiley

ehhh is dit je auto die je krijgt???? wauwwwww, gaaaaafffff Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 18:20

JANE410 schreef:
`Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos. `

Zal ik dan maar effe liefs na je schrijven Smiley die vol vragen zit
Bij deze dus liefs voor jou Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 20:12

Maandag 10 februari, Johannes 5: 1-9; Ziekenbezoek.

Mensen die lang ziek zijn kunnen ontzettend vereenzamen. De familie is eraan gewend. Men weet niet veel meer te zeggen en in veel gevallen blijft men gewoon weg. De wereld van de zieke wordt ongewild erg klein, alle dagen zijn hetzelfde en zo lig je daar maar te liggen, thuis of in een verpleegtehuis. Over zo iemand horen we vandaag. De enige die de man ziet liggen, is Jezus. En als Jezus je ziet liggen, dan gebeurt er iets. Niet dat iedereen dan op slag genezen wordt zoals deze man. Al is Jezus met allen bewogen, ook in het evangelie is het wonder meer uitzondering dan regel. Jezus loopt hier dan ook niet binnen om eens even iedereen op de been te helpen.
Wie heeft er trouwens erg in Jezus? Deze man ook niet. Die rekent al lang niet meer op bezoek. Ik heb geen mens, zo hoor je hem meteen zeggen. Maar Jezus ziet hem liggen. Jezus is blijkbaar meteen na de dienst in de tempel naar Betesda gegaan, want in Jeruzalem is het feest. Feest en sabbat. Wat doet u zoal na een kerkdienst? Zoek eens iemand op als deze verlamde. Ga eens kijken hoe hij of zij erbij ligt. Je zondag zal goed besteed zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 21:17

Me and my shadow...

http://youtu.be/G4aTw-zEJZ8
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 21:40

En vooruit, nog eentje...

http://www.youtube.com/watch?v=qXudpW1l5Mw
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 21:52

PETRA373 schreef:
Zal ik dan maar effe liefs na je schrijven Smiley die vol vragen zit
Bij deze dus liefs voor jou Lachende smiley

Ooh wat lief van je Petra, dank het zal nog lang na echoën Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 22:16

http://youtu.be/vdING5ASAdc
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 10:29

PETRA373 schreef:
na ja, beter langzaam dan dat hij meteen iedere dag bij je zit en dat je denkt, ehh heb geen tijd meer voor me zelf over toch???

en ieder weekend elkaar zien is toch al geweldig!!! Lachende smiley

Zal voor iedereen verschillend zijn.
Die van mij kwam voor de kerst logeren en hij is er nu nog, gewoon geen zin meer om terug te gaan naar Dordrecht
Binnenkort zal hij in zn nieuwe appartement bij mij in de buurt gaan wonen.
Vinden we allebei wel moeilijk, maar toch willen we dat wel zo doen.
Dat wij niet de enige zijn die het lastig vinden als hij wat minder vaak hier komt blijkt uit de reactie van mn jongste zoon. Hij vroeg zich wat verontwaardigt af, waarom Wim niet gewoon bij ons blijft wonen.
En Petra in een goede relatie heb je echt tijd en ruimte voor jezelf hoor
Maar denk dat het vooral belangrijk is datgene te doen wat je beiden prettig vind en wat dan mogelijk is natuurlijk.

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 11 februari 2014, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 10:56

Voorzichtigheid in het oordeel Prediker 7

15 Allerlei heb ik gezien in mijn ijdele dagen: er is een rechtvaardige, die ondanks zijn gerechtigheid te gronde gaat en er is een goddeloze, die ondanks zijn boosheid een lang leven heeft. 16 Wees niet te zeer rechtvaardig en gedraag u niet al te wijs; waarom zoudt gij uzelf tot verbijstering brengen? 17 Wees niet te zeer goddeloos en wees geen dwaas; waarom zoudt gij sterven vóór uw tijd? 18 Het is goed, dat gij aan het ene vasthoudt en ook van het andere uw hand niet aftrekt, want hij, die God vreest, ontkomt aan dit alles. 19 De wijsheid geeft de wijze meer macht dan tien machthebbers in een stad bezitten. 20 Want niemand op aarde is zo rechtvaardig, dat hij goed doet zonder te zondigen. 21 Ook moet gij niet letten op alle woorden die men spreekt, opdat gij niet hoort, dat uw knecht u vervloekt, 22 want hoe menigmaal zijt gij u bewust, dat ook gij anderen hebt vervloekt.

16 Wees niet te zeer rechtvaardig en gedraag u niet al te wijs; waarom zoudt gij uzelf tot verbijstering brengen?

Ja, waarom, altijd, iedereen het achterste van je tong laten zien? Wat heeft dat te maken met eerlijk zijn?
Mag je dan geen dingen voor jezelf tussen jou en God hebben, moet je altijd alles aan iedereen vertellen? NEE.

Dit zijn mijn gedachten over dit vers.
Naar boven

Auteur Bericht
TGWS995

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 11:09

BERT168 schreef:
okay...ik wil wel bowlen EN karten..of bowlen OF karten,en dat mag in Huizen wat mij betreft of ergens anders,je kunt dus alle kanten op ,met mij. Lachende smiley
maar karten heeft wel mijn voorkeur.

Gr. B

Oke dat is 1 en ken eventueel nog iemand die wil karten.
Nog meer mensen animo voor het uitje bowlen en of karten????
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 11:18

ROELANDE345 schreef:
Zal voor iedereen verschillend zijn.
Die van mij kwam voor de kerst logeren en hij is er nu nog, gewoon geen zin meer om terug te gaan naar Dordrecht
Binnenkort zal hij in zn nieuwe appartement bij mij in de buurt gaan wonen.
Vinden we allebei wel moeilijk, maar toch willen we dat wel zo doen.
Dat wij niet de enige zijn die het lastig vinden als hij wat minder vaak hier komt blijkt uit de reactie van mn jongste zoon. Hij vroeg zich wat verontwaardigt af, waarom Wim niet gewoon bij ons blijft wonen.
En Petra in een goede relatie heb je echt tijd en ruimte voor jezelf hoor
Maar denk dat het vooral belangrijk is datgene te doen wat je beiden prettig vind en wat dan mogelijk is natuurlijk.

Zohoo Roelande!

Bij je in de buurt gaan wonen, wat heerlijk!!, ja, zo klinkt het mij.
Lachende smiley Lachende smiley

Ja, ik kan nu niet in Zeeland wonen, en ja, wel pas over ongeveer 7 maanden(4 seizoenen weet je wel ;).(ongeveer dan). en dan geen eigen sociale huurwoning, neehee, die wachtlijsten duren járen...wel vrije sector, en ja, dat kunnen we alleen samen betalen...

Huidige woning van .. is wel erg mooi, en ja, veels te klein...

Klopt Roelande, in een goede relatie héb je idd tijd en ruimte voor jezelf!
Juíst wel, zal ik zeggen. Ja, dat heb ik ondervonden, idd, juist wel...

Ik zelf wil wel trouwen/samenwonen nu maar durf het niet....

Dan krijg je weer dat ik dan zou moeten huren in Zeeland, kans is klein dat ... hier werk krijgt...en ik ben een wao-er. Huren van sociale huurwoningen daar is de wachtlijst te groot, en ja, vrije sector, met ons beide inkomen, ja, en dan een grote 4 kamerwoning, met ieder 2 kamers...

Dat laatste ja, dat zou onderhandelingen vragen over dit en dat en ook dat.
En ja, dat zou ik eng vinden; ik moet het gevoel hebben dat ik me ten allen tijden terug kan trekken, in een eigen woning, deur achter me dicht, en met niemand iets te maken....

En ja, zou me vriend hier in de buurt komen wonen, ja, dát zou voor mij ideaal zijn.

Dus..ik lees je post, en denk van jeetje hij wil en gaat ook daadwerkelijk bij je in de buurt wonen, ja, dat zou dan voor mij wel weer ideaal zijn!!!

S. Wat voor de een ideaal is, is voor een ander moeilijk...

En ja, dat flierefluiten overdag wat ik eerst heerlijk vond, ja, dat vind ik nu veel minder :(, nu ik heb geproefd van hoe het is om samen in liefde in een huis te zijn :) Ja, en dan natuurlijk met iemand die mijn type is :)

Ja, even naar buiten voor dit of dat, en dat even lekker fietsen, ja, dat was gisteren leuk, straks weer, maar ja, ik ben nu in een andere 'state of mind', dan voordat ik hem (weer) leerde kennen in augustus.

Als ik, gewoon, had kunnen huren zonder ellenlange wachtlijst had ik nu zeker in een half jaar in Zeeland gezeten, ja, dichtbij hem in de buurt natuurlijk.

S. Op de een of andere manier wil je(ik dus) altijd bij iemand zijn als je van zo iemand houdt, en hem vertrouwd....en dát hád ík niet verwacht... Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 11 februari 2014, 12:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 11:33

De geestelijke wapenrusting Efeze 6

10 Voorts, weest krachtig in de Here en in de sterkte zijner macht. 11 Doet de wapenrusting Gods aan, om te kunnen standhouden tegen de verleidingen des duivels; 12 want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten. 13 Neemt daarom de wapenrusting Gods, om weerstand te kunnen bieden in de boze dag en om, uw taak geheel vervuld hebbende, stand te houden. [color=#FF0000]14 Stelt u dan op, uw lendenen omgord met de waarheid, bekleed met het pantser der gerechtigheid, 15 de voeten geschoeid met de bereidvaardigheid van het evangelie des vredes; 16 neemt bij dit alles het schild des geloofs ter hand, waarmede gij al de brandende pijlen van de boze zult kunnen doven; 17 en neemt de helm des heils aan en het zwaard des Geestes, dat is het woord van God. 18 En bidt daarbij met aanhoudend bidden en smeken bij elke gelegenheid in de Geest, daartoe wakende met alle volharding en smeking voor alle heiligen;[/color] 19 ook voor mij, dat mij bij het openen van mijn mond het woord geschonken worde, om vrijmoedig het geheimenis van het evangelie bekend te maken, 20 waarvoor ik een gezant ben in ketenen. Dan zal ik daartoe vrijmoedig kunnen optreden, zoals ik behoor te spreken.

Ik heb dit Bijbelgedeelte altijd moeilijk gevonden.

Wie kan mij uitleggen wat er hier precies wordt bedoeld, en ook, zeker het onderstreepte gedeelte.

Ik wil gewoon wat duidelijkheid. meer niet.

Alvast Bedankt!

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 12:54

PETRA373 schreef:
ehhh is dit je auto die je krijgt???? wauwwwww, gaaaaafffff Lachende smiley

Ja, dit wordt 'm (voorlopig dan he en wel bijna of eigenlijk zeker), ja eerst proefrit, pas volgende week zaterdag, en dan ja, nemen, of niet nemen Knipoog smiley , en ja, dan 11 weken wachten....dus ja, bij mekaar zeker dus...

Maar ja, ik heb al vaker met het bijltje van een nieuwe auto gehakt, ja, de eerste drie maanden ben je blij, dan wordt het normaal dat je 'm hebt en ja, dan baal je zelfs al als je 'm fftjes een weekie niet hebt omdat ie voor de apk bij de garage staat.....

Ja, het went zoooo snel...

Als ik kon kiezen, over 7 maanden een sociale of betaalbare huurwoning in zeeland, of een autootje, ja dan werd het toch wel ff die woning, snap je?

En ja, tis wel, voor ons, een dure grap...zal dus( niet meer) over een nacht ijs gaan, weet het gewoonweg niet meer...

De een zegt niet doen, te duur, een ander zegt juist wel doen je leeft nu, en ja, ik zal dus zelf moeten beslissen, aannemen of niet. Smiley die vol vragen zit

Kijk, tis allemaal zo betrekkelijk, ze vrienden, en hij, hebben hier me huis opgeknapt, geschilderd, en geklust, en ja tis heel tof geworden, en ja, dan zit ik nu dus helemaal bij Brabant, alleen, in mijn toffe huis. Door de week dan.

Ja, dan kan ik dus(pas over 12+ weken....) met me auto erheen...

En dat, terwijl ik daar veel liever ga wonen, in een sociale huurwoning.....

Maar ja, daar is weer een wachtlijst voor.

Lijkt de belasting wel: 'ingewikkelder kunnen we het niet maken'. Ja, ik heb zelf geen ervaring met belasting in die zin, maar ja, dat hoorde ik weleens...

Ik zelf wil één ding, en dat is vlak bij me vriend gaan wonen...liefst zelfde straat, maar zelfde buurt is ook goed, en ja, juist dat, het enige wat ik écht wil, ja, daar is dan weer een wachtlijst van 3 jaar voor....

Alhoewel, al schrijvende, zit ik nu natuurlijk ook na te denken, es kijken, wie weet heeft de vrije sector ook minder dure huizen, ja je hebt er namelijk makelaars die zijn verbonden met de gemeente....

Wat ik écht wil is namelijk daar wonen, dat is echt het enige wat ik wil, ja, die auto, ja, ik dacht kan ik steeds heen en weer....en ja, ook leuk een auto natuurlijk....

Kijk, we hebben gezamelijke vrienden daar, en ja, hij werkt ik niet, dus ja, ik kan kijken, of ze idd goedkopere woningen hebben bij de bij de gemeente aangesloten makelaren....Ik zie me hier niet nog een jaar wonen...en wel binnen 7/8 maanden daar wonen....

S. Als je van iemand houdt en die houdt van jou wil je maar één ding, en dat is dus elke dag met diegene zijn.

Samenwonen/trouwen durf ik (nog?) niet...dus de enige optie is dat ik daarheen ga, iets huren, kan zelfs ook woningruil proberen, want daar werken landelijk ook de woningbouwverenigingen aan mee.
Dus zeg maar, a wil naar dordrecht, b wil naar utrecht, c wil naar amsterdam. en a gaat naar c zijn woning, omdat die vrij is, want utrecht wou naar dordrecht. Die constructies zag ik bij anderen.

Ik denk steeds aan wat Zeeland eens zei, pas geleden, 'luister naar je hart, het wijst je de weg....'. En ja, wat wíl ik echt en ja, dat is dus bij me vriend in de buurt wonen. Dat we elke dag bij mekaar kunnen zijn.

S. Gaat nu even heerlijk naar buiten...

Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5881 5882 5883 5884 5885 5886 5887 ... 6194 Volgende
Pagina 5884 van 6194