Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:21
|
|
|
Haar man is een U.S. citizen lees ik. Nu begrijp ik het ff niet, want waar woonden ze dan? Waren ze op vakantie in Sudan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pff uit bed..... Wat moet er nog allemaal mee? Föhn!!!!!! Lunchpakket zaklantaarn schone onderbroek droge worst droge worst droge worst badhanddoek fleece vest zei ik al droge worst?
pfffffffff  |
Oordopjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pff uit bed..... Wat moet er nog allemaal mee? Föhn!!!!!! Lunchpakket zaklantaarn schone onderbroek droge worst droge worst droge worst badhanddoek fleece vest zei ik al droge worst?
pfffffffff  |
Narcosehamer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:54
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Twijfel aan het woord/karakter van God was de eerste zonde van Adam en Eva en het begin van alle ellende. In grote angsten moet het doel zijn om weer terug te komen naar de plek van vertrouwen, geborgenheid bij God. Vertrouwen is dan gelóven dat God te vertrouwen is. Als je éénmaal dát weet te pakken dan heb je in principe het probleem opgelost. Het kan wel heel erg moeilijk lijken weer op die plek te komen. Van belang is onder de juiste prediking te staan. God heeft door Jezus Christus al onze zonden vergeven....en je mag in al je zwakheid bij Hem komen, juist in al je zwakheid Dan zal Hij je helpen, God is geen leugenaar. |
Thanks. Ja God zal inderdaad helpen! Gelukkig maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:55
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Mijn hondjes...hoe ze elkaar vermaken en onverwachts even mij een knufff komen geven.... Kinderen.......komen eten , hun verhalen..... Samen op pad gaan met mijn dochter, samen op avontuur Of gewoon op bankkie zitten, op de balkon of buiten op de pleintje... Onverwachts zomaar een babbeltje.....
Of gewoon een bloem knopje die open gegaan is.....och er zijn zoveel dingen om te genieten.... Zelf een ijsje mmmmmmm |
Wij vrouwen...beginnen gewoon met het ijsje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 07:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Waar begin ik toch aan?  |
Je begon je iets af te vragen vandaag...toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:07
|
|
|
[quote=MAMY994]
vast binnenkort wel weer Mamy Dit uitje heb je vast binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:11
|
|
|
misschien wat touw o ze aan het bed te kluisteren??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:12
|
|
|
ik ga trouwens vanmiddag in ondertrouw en dan vanavond uit eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:33
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Angsten....vreselijk iets, het kan je leven gaan beheersen.... Ook ik heb geprobeerd alle tips die ik binnen kreeg....helaas het hielp niet! Snachts ...sliep ik bijna niet meer en het was al zo ver gekomen dat ik de mensen afduwde..... Och hoe vaak heb ik niet gebeden......totdat ik helemaal in elkaar klapte! God gaf nieuwe opening, ja ik heb andere christen gesproken, die dit ook gedaan heeft! En heb de stap gezet, de wortel....aangepakt, de begin van de pijn! 3 x de diepe pijn of de wortel die diep in mij zat en ja pijnlijk om naar boven te halen....ik heb het gedaan......de angsten verdwenen, vrijheid ontstaat ..... EMDR er zijn vele verschillende die tegen aan kijken......kritiek enz. Het is de keuze die ik gemaakt heeft en het heeft voor mij een goed gedaan! Daarna therapie......die nu gestopt is! En ja het werpt vruchten af......... De verwerking is zo belangrijk, vooral de wortel, dan komt zoveel dingen vrij in je......er zijn ook een heel gebeds team die om mij heen staat, wat ook heel belangrijk is.! Dit is mijn verhaal ...die ik graag met jullie deelt! |
Verhaal uit de praktijk! Duidelijk blijkt het belang van kennis (van de problematiek, de juiste hulp) en geestelijk leven. Goeie combi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 10:35
|
|
|
Een weekend de zoon mn as man op bezoek gehad. Hij heeft het syndroom van Down.Wij passen ons dan helemaal aan zijn tempo en leefwereld aan. Die jongen verstaan echt de kunst van het genieten. Zondag ochtend bijvoorbeeld hij wordt wakker en zit meteen te gniffelen omdat hij naar de kerk mag. Hij vindt dat helemaal geweldig. En wij genieten met hem en das dan echt een heerlijk relaxt weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 14:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ben er ff een paar dagen niet. Dus niet te veel op het forum schrijven anders heb ik straks teveel leeswerk
(of kan er iemand een samenvatting voor me maken ) |
Ja ehm...... of hier gewoon zijn, of toch maar gaan lezen als je er weer bent hoor . Iets met lieverekoekjeswordenernietgebakkenofzo 
Pfffff..... als je ook nog es moet gaan samenvatten wat hier allemaal geschreven wordt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wij vrouwen...beginnen gewoon met het ijsje!!!  |
mmmm en dan sta je voor die bakken zoveel keus.... zoveel kleuren...... zelfs smurfen blauw.... gelukkig de lente net begonnen... voor dat weer voorbij is dan wil ik al die bakken.. even een likje doen.... mmmm ff genieten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:21
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | mmmm en dan sta je voor die bakken zoveel keus.... zoveel kleuren...... zelfs smurfen blauw.... gelukkig de lente net begonnen... voor dat weer voorbij is dan wil ik al die bakken.. even een likje doen.... mmmm ff genieten.......  |
Nee...niet moeilijk...ik weet het altijd al van tevoren.... (rum-rozijnen)
Vanmorgen een cake gekocht...(was echt in de reclame!!) Vanmiddag in de zon kreeg ik een plakkie van mezelf...met koffie... De zon scheen...puzzel voor me neus...das genieten dus..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:24
|
|
|
over genieten gesproken.. dit is gewoon lachwekkend.... zit iemand hier op de stoel... te snurken...... zo nu en dan een zucht.. ff stil..... en dan begint de snurk partij weer....
van een hondje die nu 18 weken is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik ga trouwens vanmiddag in ondertrouw en dan vanavond uit eten.  |
Wat leuk om dit te lezen Roelande, gefeliciteerd...... Gods zegen voor jullie beide.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:30
|
|
|
even heerlijk lezen hier, wel leuk hoor! zie weer veel bekende gezichten, gezellig....... zo ...na het eten even met de hondjes op pad en ff bankkie hangen.. meestal kom nog een vriendin erbij...gezellig
groetjes van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:40
|
|
|
DAVIDVDE498 schreef: | Hoi iedereen,
Waar zit jullie passie? Wat is jullie droom? Op deze site is de bedoeling om te gaan daten enzovoort, en daarom is het goed denk om van elkaar te weten wat je toekomst dromen zijn.
Of als je 70 wordt en terugkijkt op je leven, wat zou je dan willen veranderen? Vaak heeft dat te maken met je droom of passie die je al heel vroeg had.
En ik geloof als je, je droom of passie vertelt, dat mensen geïnteresseerd worden in jou leven.
Ik zou zeggen kom maar op!!! |
zal ik eens erop reageren......... Klinkt misschien gek, ik zit nu in de fase, dat ik dit helemaal niet zo naar streef...! Ik ben gewoon al dankbaar, wat op mijn pad komt......! wie had dit ooit verwacht dat ik een fotograaf van een historie oud Bennekom werd..nou ik niet! gewoon onverwachts dingen die er komen ...zonder die dromen is voor mij gewoon leuk...! Verleden week onverwachts, 2 dagen op avontuur met mijn dochter, geweldig toch, al liep het anders helaas...toch die 2 dagen waren bijzonder! Ik zit nu in de fase, leef met de dag......wel een leuke fase hoor! tenminste dat vindt ik dan!.............kleine droom heb ik wel, ooit mijn eigen kleinkindjes in mijn armen en echt oma te mogen zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:45
|
|
|
koken een ramp behalve als de kinderen thuis komen... savooiekool en dan roerbakken. kip erbij gekruid en al aardappels.....
ik doe alles in 1 pan, lekker gemakkelijk! scheelt ook weer afwas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:51
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Haha die reactie verwachte ik al Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint 250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld  |
Zo jonge meid....wat goed van jou.......je kan het.......je bent een super vrouw........ik moedig je even aan , dat begrijp je wel ...........kom op je kan het....je bent een kanjer.....
zo nu is het voor vandaag genoeg geweest.......morgen zal ik je verder ondersteunen..... 
wat heb ik vandaag gedaan, niet zoveel, maar wel genoeg......
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op maandag 2 juni 2014, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:07
|
|
|
Maandag 2 juni, Handelingen 1: 1-11; Kracht ontvangen.
Jezus is niet zonder belofte naar de hemel gegaan. Kennelijk ziet Jezus aan de gezichten van zijn discipelen, dat zij er behoorlijk tegenop zien om zonder zijn directe aanwezigheid verder te gaan. Het liefst hadden ze gezien, dat het Koninkrijk van God nu meteen zou doorbreken. Maar zover is het nog niet, zegt Jezus. Eerst moet het evangelie in heel de wereld verkondigd worden. Om te beginnen in Jeruzalem en dan zo verder tot aan de uitersten van de aarde. Iemand als Petrus zal wel meteen gedacht hebben: hoe moeten wij dat gaan aanpakken? Eerst maar de vacature vervullen. Jezus stelt heb gerust. ‘Gij zult kracht ontvangen, wanneer de Heilige Geest over u komt!’ Daarbij moeten we niet denken aan een warm of goed gevoel van binnen, maar aan ‘bekleed worden’ met kracht uit de hoge. Zoals je je goed en zeker kunt voelen in een nieuwe jas, die je uitstekend past, zo zal de Geest je ‘kleden’. Met kracht om te geloven en kracht om te getuigen. Wie in die jas zijn weg gaat zal niet onopgemerkt blijven. In al je woorden, soms krachtig gezegd, soms alleen maar stamelend, zullen mensen iets horen van Jezus zelf. Van Hem mogen we veel verwachten. Niets minder dan kracht van omhoog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:38
|
|
|
Hard gewerkt na vier dagen vrij te zijn geweest dan ligt er weer een hoop werk te wachten maar het was weer reuze gezellig op het werk! Nu met een bakkie koffie achter de pc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:47
|
|
|
Beethoven, Missa Solemnis
http://youtu.be/0UApzaufZ3Y
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 2 juni 2014, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 22:29
|
|
|
JANE866 schreef: | Prachtig! |
Dank je wel Zwaluwtje en Jane. Gr Marenth.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 22:47
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Je hebt gelijk. Dit is binnen en smaakt gewoon naar meer
Yes, Krijg ik weer luxe-problemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 23:54
|
|
|
Ben even op grijs. Groetjes, tot gauw hoop ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HELMI670
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 23:59
|
|
|
Mooi. En aangrijpend. Ik vind het knap dat je het zo goed kan omschrijven. Respect daarvoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:01
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ben even op grijs. Groetjes, tot gauw hoop ik.  |
........

Tot gauw dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCEL091
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:34
|
|
|
Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet. Dus ik ga deze site verlaten. Ik wens jullie al het goede toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 00:35
|
|
|
MARCEL091 schreef: | Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet. Dus ik ga deze site verlaten. Ik wens jullie al het goede toe! |
Das super Marcel....Gefeliciteerd!!!
|
|
Naar boven |
|
|