ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6042 6043 6044 6045 6046 6047 6048 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 17:55

Keihard gewerkt deze week om mijn moeder terug te krijgen naar haar eigen stad in een verpleeghuis dichtbij mij. Na een paar dagen witten, klussen en inruimen, haar eigen plekje waar haar eigen spulletjes staan na een periode van een half jaar niets voor zichzelf...
Wat mooi om haar thuis te zien komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 19:38

JANE410 schreef:
http://youtu.be/duVD1zheXnI

Haaaaa, die is leuk, Tol Hanse

Lachende smiley

Dan nu de u.....sevedenke.....uuuuuh......Ultrafox met Vienna: http://youtu.be/3DuCIGvsbMA
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 19:50

ANNEMARIE191 schreef:
Dank je wel Shanita! Weer wat geleerd... Lachende smiley

Het is niet [img] ervoor en dan erna [/img] , dat is voor plaatjes....

Het moet zijn [url] en dan erna [/url]......

Nu de P

The Police met Every Breath You Take

http://youtu.be/OMOGaugKpzs
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 20:22

OK, ik begin het te begrijpen. Het is dus net het tegenovergestelde van wat Zeeland zegt. Als we ipv het woordje `Niemand` onze naam invullen, dan staat er dus: Jans is volmaakt, gelukkig ben ik Jans. Engeltje smiley Engeltje smiley
Maar genoeg er over, laat ik maar een nieuwe kreet plaatsen:

Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen. (Albert Einstein)

Laatst aangepast door
JANS221
op donderdag 9 oktober 2014, 20:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 22:56

Hallo,

Roken, tis ongezond, dat weet iedereen. Zelfs heidenen zijn massaal gestopt.
Roken is zelfs een taboe geworden tegenwoordig.

Ik ben ook (alweer) gestopt. Om precies te zijn 8 over 10 vanavond.

Ik zal, ter ondersteuning vertellen welke moeilijkheden ik tegenkom bij het stoppen met roken, ter ondersteuning van anderen die ook zijn gestopt, willen stoppen.

Anderen die willen stoppen, of zijn gestopt kunnen hier ook hun ervaringen kwijt, en wie weet komen wij dan tot een vruchtbare discussie. Lachende smiley

Tot nog toe geen problemen...maar ja, ik lig al in bed. Echt moeilijk wordt het altijd in de ochtend, bij het eerste kopje koffie...

Deze tekst schoot mij ivm dit onderwerp te binnen: Hebr 12 Gij hebt nog niet ten bloede toe weerstand geboden in uw worsteling tegen de zonde, 5 en gij hebt de vermaning vergeten, die tot u als tot zonen spreekt:

Mijn zoon, acht de tuchtiging des Heren niet gering,

en verslap niet, als gij door Hem bestraft wordt,

6 want wie Hij liefheeft, tuchtigt de Here, en Hij kastijdt iedere zoon, die Hij aanneemt.

Ik denk idd dat als je serieus stopt met roken dat je dan 'ten bloede toe weerstand biedt in de worsteling tegen de zonde', in dit geval roken....

Laterz en Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 oktober 2014, 23:09
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 23:31

Rita Hovink, Laat me alleen

http://youtu.be/kEMDp6I0kPA
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE191

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 08:49

Het lijkt mij leuk om in deze donkere koude wintermaanden weer een keer gezellig te gaan wokken. Ik vond het een vorige keer erg gezellig en neem daarom nu maar het initiatief...
Als jij ook toe bent aan wat wokgezelligheid laat het me weten Kwijlende smiley
Datum en tijd kunnen we later bepalen.

Laatst aangepast door
ANNEMARIE191
op vrijdag 10 oktober 2014, 08:50
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE191

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 08:54

Heeeel veel sterkte Shanita!
Ik ben zelf geen roker en weet dus niet aan den lijve wat het is om er aan verslaafd te zijn maar heb al genoeg worstelingen gezien bij mensen om er vanaf te komen.
Hoe was het vanochtend?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE191

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 08:56

Filipenzen 4:13 ik ben tegen alles bestand door Hem die mij kracht geeft
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 10:41

Ik klaag niet vandaag, de zon schijnt immers, dus waarom klagen Knipoog smiley

Vanmiddag m`n regenponcho ophalen die ik heb besteld, want die zal ik binnenkort wel nodig hebben, maar nu nog genieten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 11:53

@Shanita,

Goed dat je wil gaan stoppen Shanita, hopelijk gaat het je ook lukken. Ik ben al lang geleden gestopt. Ik had er een goede reden voor, ik kreeg steeds vaker last van keelpijn, dus heel kort achter elkaar. Het ging heel gemakkelijk, `k ben gestopt en was verbaasd hoe gemakkelijk dat eigenlijk ging. Echt nooit meer behoefte gehad.

Nou ik hoop dat het jou ook niet veel moeite gaat kosten, wens je veel sterkte en doorzettingsvermogen

Jane
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 13:16

JOL252 schreef:
Keihard gewerkt deze week om mijn moeder terug te krijgen naar haar eigen stad in een verpleeghuis dichtbij mij. Na een paar dagen witten, klussen en inruimen, haar eigen plekje waar haar eigen spulletjes staan na een periode van een half jaar niets voor zichzelf...
Wat mooi om haar thuis te zien komen.

Wat leuk Jol!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 13:19

JANE410 schreef:
Ik klaag niet vandaag, de zon schijnt immers, dus waarom klagen Knipoog smiley

Vanmiddag m`n regenponcho ophalen die ik heb besteld, want die zal ik binnenkort wel nodig hebben, maar nu nog genieten Clown smiley

Ja, het is heerlijk buiten, het lijkt wel zomer hier, helemaal blauw en groen enzo..

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 14:07

http://youtu.be/WmL7m0by4UQ

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 19:40

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 10 november 2014, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 20:04

Wist je dat Petra nog steeds niet terug is, ze houdt het ditmaal goed vol, of niet dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 21:59

Hey Mario, ik zie nu pas dat je al meer dan een maand gestopt bent met de dagelijkse bemoediging???? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 08:29

Rond mijn 13e begon ik met roken, met mijn 25e ongeveer gestopt. Ik was al een hele tijd bezig roken te verbannen in huis, in de trein ging ik niet meer in rookcoupé's zitten, ik mocht van mezelf alleen buiten roken.
Tot het grote moment dat ik mijn laatste pakje leeg had en de aansteker ook weggooide. Eigenlijk viel het wel mee om het roken te laten... een tijd lang wel alleen die momenten net na het eten of bij een bakkie koffie ... of bij het wachten op de bus, verveel-momenten... dan was het lastig.
Op een terugval na die ook weer is gestopt taal ik er nu niet meer naar.

Ik moet er ook een bijbeltekst bij zetten van iemand... Knipoog smiley Nou daar komt ie:
Zo lief heeft God de wereld.... en daar staat niets bij van "behalve rokers/drugsverslaafden etc"... nee dat is onvoorwaardelijk. Dat geeft adem, zelfs als je rookt.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 11 oktober 2014, 08:43
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 08:37

Het gaat gebeuren! Verraste, verbaasde smiley Tenminste ... ik ga het proberen... zou het kunnen een leven zonder? Ik denk het wel, "vroeger" kon het toch ook.
Mijn abo verloopt over een week... en een foto op mijn profiel verraadt een reden om te stoppen en mijn energie en aandacht eens helemaal te richten op elkaar...

Maar het was zo leuk, de chats (de giermomenten en slap van de lach achter je scherm op juist momenten dat het effe om te janken was, maar we sleepten elkaar erdoor heen), de mails, leuke contacten, de discussies op het forum (helaas komen die niet meer zoveel voor als "vroeger"). Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad maar wil een poging wagen zonder CM.

kijken hoe lang dat duurt Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 08:48

JOL252 schreef:
Het gaat gebeuren! Verraste, verbaasde smiley Tenminste ... ik ga het proberen... zou het kunnen een leven zonder? Ik denk het wel, "vroeger" kon het toch ook.
Mijn abo verloopt over een week... en een foto op mijn profiel verraadt een reden om te stoppen en mijn energie en aandacht eens helemaal te richten op elkaar...

Maar het was zo leuk, de chats (de giermomenten en slap van de lach achter je scherm op juist momenten dat het effe om te janken was, maar we sleepten elkaar erdoor heen), de mails, leuke contacten, de discussies op het forum (helaas komen die niet meer zoveel voor als "vroeger"). Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad maar wil een poging wagen zonder CM.

Ik zal je hier op CM missen, Jol. Wat hebben we inderdaad veel gechat, gelachen en gehuild. Samen verdriet en blijdschap gedeeld. Zonder CM hadden we elkaar nooit leren kennen, ook vriendschappen kunnen hier ontstaan. Je hebt een goede en mooie reden om CM te verlaten. Gelukkig zijn er meer manieren om met elkaar in contact te blijven! Bedankt voor je aanwezigheid op CM!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 09:05

Alle goeds toegewenst.....en bedankt voor al je woorden....enz

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 11 oktober 2014, 09:05
Naar boven

Auteur Bericht
HANNS104

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 10:54

Na de U komt toch echt de V en niet de P

http://www.youtube.com/watch?v=ADL3WRSfwjI

Laatst aangepast door
HANNS104
op zaterdag 11 oktober 2014, 10:59
Naar boven

Auteur Bericht
HANNS104

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 11:02

http://www.youtube.com/watch?v=fn0y_N5yneQ
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 12:12

De hele morgen al regen...dacht eigenlijk dat ze mooier weer hadden afgegeven...maar oke...ik verveel me niet....verplicht aan de schoonmaak en het leeghalen van de keuken....nog 4 dagen....PUIN...!!
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 21:27

JOL252 schreef:

Je heb groot gelijk meis, ik vond het super met je en wens je alle goeds en weet zeker dat het gaat lukken.

Heel veel liefs Natascha x
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 21:31

Neem gelijk de kans waar iedereen te bedanken voor de fijne tijd en gesprekken en mails en vrienden die ik hier heb mogen maken, de ware heb ik nog niet gevonden of heeft mij nog niet gevonden over 2 weken ben ik ook weg..... tenzij er een reden is om te blijven ....

Liefssss Natascha
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 22:44

JOL252 schreef:

Jol het gaat je zeker lukken! Ik wens je alle goeds toe. Geniet van alles! Ik wil je bedanken voor je bijdragen op het forum, de chatgesprekken, het mailcontact.
Wat mij enorm heeft geraakt, is dat je precies op het juiste moment wist wat ik nodig had. Dit naar aanleiding van een woord of een reactie van mijn kant op het forum. Super, ik heb dit erg gewaardeerd!

Tot ziens!
Groet Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 22:51

ZEELAND736 schreef:
De hele morgen al regen...dacht eigenlijk dat ze mooier weer hadden afgegeven...maar oke...ik verveel me niet....verplicht aan de schoonmaak en het leeghalen van de keuken....nog 4 dagen....PUIN...!!

Had dezelfde gedachte Zeeland bij het opstaan! Hier ook regen vanmorgen. Vanmiddag kwam de zon nog even. Gelukkig je had andere bezigheden, geen tijd om je te vervelen! Sterkte voor deze dagen en ….de laatste loodjes!

Groet Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 23:00

SHANITA130 schreef:
Hallo,

Roken, tis ongezond, dat weet iedereen. Zelfs heidenen zijn massaal gestopt.
Roken is zelfs een taboe geworden tegenwoordig.

Ik ben ook (alweer) gestopt. Om precies te zijn 8 over 10 vanavond.

Ik zal, ter ondersteuning vertellen welke moeilijkheden ik tegenkom bij het stoppen met roken, ter ondersteuning van anderen die ook zijn gestopt, willen stoppen.

Anderen die willen stoppen, of zijn gestopt kunnen hier ook hun ervaringen kwijt, en wie weet komen wij dan tot een vruchtbare discussie. Lachende smiley

Tot nog toe geen problemen...maar ja, ik lig al in bed. Echt moeilijk wordt het altijd in de ochtend, bij het eerste kopje koffie...

Deze tekst schoot mij ivm dit onderwerp te binnen: Hebr 12 Gij hebt nog niet ten bloede toe weerstand geboden in uw worsteling tegen de zonde, 5 en gij hebt de vermaning vergeten, die tot u als tot zonen spreekt:

Mijn zoon, acht de tuchtiging des Heren niet gering,

en verslap niet, als gij door Hem bestraft wordt,

6 want wie Hij liefheeft, tuchtigt de Here, en Hij kastijdt iedere zoon, die Hij aanneemt.

Ik denk idd dat als je serieus stopt met roken dat je dan 'ten bloede toe weerstand biedt in de worsteling tegen de zonde', in dit geval roken....

Laterz en Zegens!

Hoi SHANITA,
Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Wist dat roken niet gezond was. Heb jaren gerookt. Vijf sigaretten per dag rookte ik, was verslaafd. Indien ik op bezoek was bij mensen die niet rookten, rookte ik niet. Voor mij was roken gezelligheid, bij de koffie of na het eten, even mijn momentje. Voor mij was een stopdatum erg belangrijk en afbouwen van vijf naar één per dag. Mijn motivatie om te stoppen, was dat ik voor dit geld iets anders kon kopen, heb dit bewust apart gelegd. Het was beter voor mijn conditie. Ik heb nooit binnen gerookt en niet in de auto vond het stinken ondanks dat ik zelf rookte.

Toen ik was gestopt met roken, kwam er iets anders in de plaats, dat waren de lolly's. Mijn worsteling was dat ik niet aan wilde komen in gewicht. Dit hoorde ik van anderen die waren gestopt. Gelukkig ben ik niet aangekomen, na verloop van tijd had ik ook genoeg van de lolly's!! Het gaat erom als je wilt stoppen met roken dat er iets moet gaan veranderen in je gedrag. Ik merkte aan mijzelf dat als ik gespannen was of het druk had, dat ik dacht als ik rook dan heb ik daar geen last van. Kwam er achter dat de spanning niet wegging als ik rookte. Ik moest leren op een andere manier om te gaan met deze momenten van stress en spanning!

Succes!
Groet Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 12 oktober 2014, 17:50

http://youtu.be/_lyve_egY8o
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6042 6043 6044 6045 6046 6047 6048 ... 6194 Volgende
Pagina 6045 van 6194