ChristianMatch

Forum

Wokken in Veenendaal
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6043 6044 6045 6046 6047 6048 6049 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
BRITTE417

BerichtGeplaatst: zondag 12 oktober 2014, 22:35

Lijkt me leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: zondag 12 oktober 2014, 23:53

Elke dag een wandeling
Ook vandaag weer
Nu richting park
Mensen ontmoeten
Praatje maken
Even zittend op de bankje
Samen met mijn kanjers
Zijn net kleine kinderen
Nieuwsgierig
Wat om hun heen gebeurt.
Thuis gekomen
Tasje thee gezet..
Zittend op een stoel
Oogleden die zwaar worden
Voor je weet..
Zat ik in dromen land...
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: zondag 12 oktober 2014, 23:59

[img]http://m.youtube.com/watch?v=lUjWJSnGVB0[/img]

The piano Guys

[/url]http://m.youtube.com/watch?v=lUjWJSnGVB0[url]

Doe morgen wel even goed, met de pc..... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
ZWALUWTJE610
op maandag 13 oktober 2014, 00:01
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISSIE290

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 14:21

ZWALUWTJE610 schreef:
[img]http://m.youtube.com/watch?v=lUjWJSnGVB0[/img]

The piano Guys

http://m.youtube.com/watch?v=lUjWJSnGVB0

Doe morgen wel even goed, met de pc..... Coole smiley met zonnebril

Als het goed is doet -ie het nu Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:10

ANNEMARIE191 schreef:
Heeeel veel sterkte Shanita!
Ik ben zelf geen roker en weet dus niet aan den lijve wat het is om er aan verslaafd te zijn maar heb al genoeg worstelingen gezien bij mensen om er vanaf te komen.
Hoe was het vanochtend?

Ach, heel erg moeilijk. Bedankt voor het vragen, ja, ik heb makkelijke dagen en wat lastiger dagen. Ik zie er dan misschien wel vrolijk uit op me foto, maar ja, idd als ik een goede dag heb, ja, dan zie je dat ook wel aan me....

Dat ene weekje vakantie wat ik had, was zoooo leuk, mooi en gezellig, ik zou daar wel willen blijven wonen, in dat dorpje Maria-Alm, bij Salzburg.....
Zo gezellig, zo vredig en vooral zo mooi, alleen al de natuur is zo overweldigend mooi, ja, daar wordt iedereen op slag gelukkig van.

En ja, nu zit ik weer in mijn huis.....me vriend werkt, en woont ver van mij, en voordat ik daar aan de beurt ben voor een woning zijn we al een jaar/anderhalf jaartje verder....

En dan nog dít, en ook nog dat ;)

En ik wéét dat als ik, regelmatig de deur uit zal gaan zal het beter gaan, maar ja, daar heb je het weer, dat kost zelfdiscipline...

Alhoewel, ik zat net bij programma gemist te kijken naar Geer en Goor, dat programma waarvoor ze veel voor eenzame ouderen doen, en dat trekt mij wel dat lijkt mij en gezellig en dankbaar werk, daar gaan ik eens naar informere.......)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:11

ANNEMARIE191 schreef:
Filipenzen 4:13 ik ben tegen alles bestand door Hem die mij kracht geeft

Mooie tekst, zet me aan het denken, dank!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:13

JANE410 schreef:
@Shanita,

Goed dat je wil gaan stoppen Shanita, hopelijk gaat het je ook lukken. Ik ben al lang geleden gestopt. Ik had er een goede reden voor, ik kreeg steeds vaker last van keelpijn, dus heel kort achter elkaar. Het ging heel gemakkelijk, `k ben gestopt en was verbaasd hoe gemakkelijk dat eigenlijk ging. Echt nooit meer behoefte gehad.

Nou ik hoop dat het jou ook niet veel moeite gaat kosten, wens je veel sterkte en doorzettingsvermogen

Jane

Ja, raar he de ene vind het makkelijk had er geen moeite mee, voor een ander is het weer een hele strijd,,,,,

Dank voor het delen!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:15

JOL252 schreef:
Rond mijn 13e begon ik met roken, met mijn 25e ongeveer gestopt. Ik was al een hele tijd bezig roken te verbannen in huis, in de trein ging ik niet meer in rookcoupé's zitten, ik mocht van mezelf alleen buiten roken.
Tot het grote moment dat ik mijn laatste pakje leeg had en de aansteker ook weggooide. Eigenlijk viel het wel mee om het roken te laten... een tijd lang wel alleen die momenten net na het eten of bij een bakkie koffie ... of bij het wachten op de bus, verveel-momenten... dan was het lastig.
Op een terugval na die ook weer is gestopt taal ik er nu niet meer naar.

Kan idd lastig zijn, maar ja, dan ben je toch weer blij dat je daarvoor niet een pakkie hebt gekocht, voor het wachten op een bus oid, of na het eten en bij de koffie ed....;)

Quote:
Ik moet er ook een bijbeltekst bij zetten van iemand... Knipoog smiley Nou daar komt ie:
Zo lief heeft God de wereld.... en daar staat niets bij van "behalve rokers/drugsverslaafden etc"... nee dat is onvoorwaardelijk. Dat geeft adem, zelfs als je rookt.

Mooie tekst en zo waar, dank je!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:17

MARENTH030 schreef:
Hoi SHANITA,
Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Wist dat roken niet gezond was. Heb jaren gerookt. Vijf sigaretten per dag rookte ik, was verslaafd. Indien ik op bezoek was bij mensen die niet rookten, rookte ik niet. Voor mij was roken gezelligheid, bij de koffie of na het eten, even mijn momentje. Voor mij was een stopdatum erg belangrijk en afbouwen van vijf naar één per dag. Mijn motivatie om te stoppen, was dat ik voor dit geld iets anders kon kopen, heb dit bewust apart gelegd. Het was beter voor mijn conditie. Ik heb nooit binnen gerookt en niet in de auto vond het stinken ondanks dat ik zelf rookte.

Toen ik was gestopt met roken, kwam er iets anders in de plaats, dat waren de lolly's. Mijn worsteling was dat ik niet aan wilde komen in gewicht. Dit hoorde ik van anderen die waren gestopt. Gelukkig ben ik niet aangekomen, na verloop van tijd had ik ook genoeg van de lolly's!! Het gaat erom als je wilt stoppen met roken dat er iets moet gaan veranderen in je gedrag. Ik merkte aan mijzelf dat als ik gespannen was of het druk had, dat ik dacht als ik rook dan heb ik daar geen last van. Kwam er achter dat de spanning niet wegging als ik rookte. Ik moest leren op een andere manier om te gaan met deze momenten van stress en spanning!

Succes!
Groet Marenth.

Marenth,

Je hebt zó helemaal gelijk, als je ziet wat ik weleens per maand kwijt was aan alleen sigaretten, goed motief ook!

Dank voor het delen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 18:22

ZEELAND736 schreef:
Binnen-verhuizing....er is een grote renovatie op komst.....
Het wordt mooi...maar nog even 14 dagen rommel....

Leuk voor je!
Lachende smiley

ik ga morgen weer huishouden, en dan wil ik 'smiddags weg.

eigenlijk moet ik dan weg.

ik heb wel zo geregeld, voortaan als ik naar de tandarts moet gaat me vriend mee, want ik ben zoooo bang voor die verdovingsprikken....en als ik dan niet alleen hoef en we gaan dan daarna leuke dingen doen, valt het mee...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 23:12

ZWALUWTJE610 schreef:
sterkte met de renovatie..........
en dan kan je extra ervan genieten, liefs van mij

Wat zit je haar geweldig leuk!!!

(Stof happen is niet leuk...en het gaat een volledige herfst-schoonmaak worden...maar de keuken opnieuw inrichten heb ik dolletjes veel zin in)

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 13 oktober 2014, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE191

BerichtGeplaatst: maandag 13 oktober 2014, 23:33

SHANITA130 schreef:
Ach, heel erg moeilijk. Bedankt voor het vragen, ja, ik heb makkelijke dagen en wat lastiger dagen. Ik zie er dan misschien wel vrolijk uit op me foto, maar ja, idd als ik een goede dag heb, ja, dan zie je dat ook wel aan me....

Dat ene weekje vakantie wat ik had, was zoooo leuk, mooi en gezellig, ik zou daar wel willen blijven wonen, in dat dorpje Maria-Alm, bij Salzburg.....
Zo gezellig, zo vredig en vooral zo mooi, alleen al de natuur is zo overweldigend mooi, ja, daar wordt iedereen op slag gelukkig van.

En ja, nu zit ik weer in mijn huis.....me vriend werkt, en woont ver van mij, en voordat ik daar aan de beurt ben voor een woning zijn we al een jaar/anderhalf jaartje verder....

En dan nog dít, en ook nog dat ;)

En ik wéét dat als ik, regelmatig de deur uit zal gaan zal het beter gaan, maar ja, daar heb je het weer, dat kost zelfdiscipline...

Alhoewel, ik zat net bij programma gemist te kijken naar Geer en Goor, dat programma waarvoor ze veel voor eenzame ouderen doen, en dat trekt mij wel dat lijkt mij en gezellig en dankbaar werk, daar gaan ik eens naar informere.......)

Het leven is soms niet gemakkelijk, en voor sommigen onder ons vaak niet gemakkelijk. Ik heb het idee dat jij hier op cm wel aardig je ei kwijt kunt...dat is mooi!
Ik wens je een goede nacht en sterkte voor morgen, weer een dag zonder sigaretten....wist je trouwens dat er tegenwoordig medicijnen zijn die ECHT helpen bij het stoppen (zyban) , misschien een hulpmiddel, je kunt het via de huisarts krijgen en het wordt ook vergoed door de verzekering.
God bless you and let His face shine upon you!
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 oktober 2014, 01:27

ZEELAND736 schreef:
Wat zit je haar geweldig leuk!!!

(Stof happen is niet leuk...en het gaat een volledige herfst-schoonmaak worden...maar de keuken opnieuw inrichten heb ik dolletjes veel zin in)

Dank je wel Zeeland.

Leuk hoor, als het schoon is dan geniet je vast dubbel ervan.

Dikke knuffel van mij
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 oktober 2014, 01:28

CHRISSIE290 schreef:
Als het goed is doet -ie het nu Knipoog smiley

Je bent een schat, dank je wel hoor.... Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
ZWALUWTJE610
op dinsdag 14 oktober 2014, 01:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 08:47

ANNEMARIE191 schreef:
Het leven is soms niet gemakkelijk, en voor sommigen onder ons vaak niet gemakkelijk. Ik heb het idee dat jij hier op cm wel aardig je ei kwijt kunt...dat is mooi!
Ik wens je een goede nacht en sterkte voor morgen, weer een dag zonder sigaretten....wist je trouwens dat er tegenwoordig medicijnen zijn die ECHT helpen bij het stoppen (zyban) , misschien een hulpmiddel, je kunt het via de huisarts krijgen en het wordt ook vergoed door de verzekering.
God bless you and let His face shine upon you!

Dank voor je post.

Ik denk zelf, en hoor het ook om me heen: velen hebben het even moeilijk, vooral met opstaan als het koud is buiten, en dan, anticlimax, kan je ook nog eens gaan werken. En heel raar(of eigenlijk ook weer niet), na een tijdje gaat het weer over, zo voor de middag.

Alleen, en nu komt het, als je vrijwillig werkt, dan kan het gewoon veel moeilijker zijn.....Ik zal een voorbeeld noemen, de 2 keren dat ik echt lang werkte, ja, daar hoefde ik alleen maar even te denken aan een afdelingshoofd en hoe die het zou vinden als ik niet op zou komen dage, of, het commentaar dat je kreeg als je niet om kwart over 8 binnen was...Dát en alleen dat zorgde ervoor dat ik uit mijn bed kwam....

Dus met andere woorden, als je vrijwillig werkt, dan is het dus veel moeilijker om je bed uit te komen, het enige dat kan gebeuren is dat je je contract kwijtraakt, en je weer een paar weken op een nieuw contract moet wachten. Verder gebeurt er niets, ja, men wordt niet echt boos ofzo, want ja, je krijgt ook je inkomen niet van hun...

Dus applaus voor de vrijwilligers, want die moeten dus een veel grotere zelfdiscipline aan de dag leggen dan degene met regulier werk...

Men(niet iedereen natuurlijk) kan gewoon moeilijke dagen hebben en minder moeilijke dagen...

Ik las een een 'kreet' hier, en die ging zo:
'We zijn net een fiets, als je niet in beweging blijft val je om ;)

Fijne dag!
Naar boven

Auteur Bericht
LIEN529

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 13:08

Elke 3de zaterdag avond van de maand hebben we filmavond in "De Plek"
Nu op 18 oktober is het weer zover !!!
Inloop ongeveer vanaf 19.00
De film start rond 20.00...
Voor meer informatie? vraag gerust via een mailtje... of bezoek onze website
www.deplek.org
Naar boven

Auteur Bericht
RENS554

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 19:50

https://www.youtube.com/watch?v=M8ThB4uCYp4&feature=related

Laatst aangepast door
RENS554
op woensdag 15 oktober 2014, 19:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:05

als je zo doorgaat onvriend ik je en ontvolg ik je Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:20

SHANITA130 schreef:

Smiley die vol vragen zit huh?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:39

SHANITA130 schreef:

Huh mis ik wat ???
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:53

het loopt nog niet echt storm hier.....

tja.. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:59

BERT168 schreef:
het loopt nog niet echt storm hier.....

tja.. Twijfelende smiley Lachende smiley

We missen Hannah....

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 22:02

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 10 november 2014, 21:58
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 10:10

BERT168 schreef:
Erica heeft ook wel eens een wokavond georganiseeerd in Veenendaal.dus er is nog meer talent..haha Lachende smiley

Misschien staat dat talent nu ook weer op!!!
Naar boven

Auteur Bericht
BIANCA017

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 10:24

Het is zeker belangrijk om moed te blijven houden. In 2010 heb ik mijn man hier ook leren kennen en we zijn nu inmiddels anderhalf jaar getrouwd. Wij hadden de moed eigenlijk allerbei ook verloren maar doordat we toch onze zorgen bij de Heer hebben gelegd hebben we elkaar toch uiteindelijk ontmoet en we zijn de Heer daar ontzettend dankbaar voor. Je wenst een ieder toch een geschikte partner toe en probeer altijd je zorgen met Hem te delen. Onze beden zijn verhoord en heb vertrouwen in de Heer

Iedereen Gods zegen toegewenst
Bianca
Naar boven

Auteur Bericht
BIANCA017

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 10:38

Mijn hobby's zijn o.a dwarsfluit spelen en vind het heerlijk of zo nu en dan lekker rond te snuffelen op internet. Sudoka puzzels kan ik mij goed mee bezig houden en wat ik sinds kort doe is pixel hobby dat is een soort van ministeck en daar kan je dan een foto mee maken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BIANCA017

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 12:12

Zelf zou ik nooit voor een tattoo kiezen omdat ik vind dat dat de Heer ons zo geschapen heeft zonder enig versiersels op je huid en na mijn idee word het er ook niet mooier op als men ouder word.
Het is keuze die een ieder maakt en dat moet men accepteren Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BIANCA017

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 12:15

Een staafmixer want die wilde mijn man graag hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BIANCA017

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 16:01

Er zijn zoveel dingen waar ik blij van kan worden maar onder andere van als ik andere mensen ergens mee kan helpen die de steun echt nodig kunnen hebben. Dat maakt mij een gelukkig mens. We zijn hier op aarde om elkaar te helpen en te ondersteunen en dat geeft echt een big smile bij mij Lachende smiley op het gezicht.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 16 oktober 2014, 17:22

SHANITA130 schreef:

Als je moeite met iemands reactie hebt, mail of chat dan met die persoon.
Het forum is niet bedoeld voor dit soort opmerkingen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6043 6044 6045 6046 6047 6048 6049 ... 6194 Volgende
Pagina 6046 van 6194