ChristianMatch

Forum

Te snel verliefd?.......
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6077 6078 6079 6080 6081 6082 6083 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 mei 2015, 21:22

ANNA415 schreef:
Gewoon verliefd worden op iemand aan de andere kant van de oceaan. Dn moet je het wel kalm aan doen
Knipoog smiley

Das een leuke;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 mei 2015, 22:31

Het zou denk ik nooit in mij opkomen,dat het niet mogelijk is een mooie relatie te gaan beleven via een datingsite.
Ik ben er stellig van overtuigd dat vele elkaar hier gevonden hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 mei 2015, 22:36

Geen onbelangrijk onderwerp dacht ik..

Er kan veel over gezegd worden.
Ik heb een ding....
Kinderen moeten blijven voorgaan in alles.
Ze mogen in geen enkel geval het idee krijgen dat ze er wat bij komen te hangen..even zo gezegd.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 mei 2015, 22:48

Om toch even iets meer in te gaan op je onderwerp.dit.
Natuurlijk gaat men niet zonder gevoelens met iemand een hechte vriendschap aan.
want ook een vriendschap kan soms enorm hecht zijn.
Ja in een goede vriendschap worden vaak de gevoelens van elkaar zeer intens gedeeld.
Ik kan mij voorstellen dat ik en anderen dan denken;ja maar met een vriendschap beginnen..hoe ziet dit er dan uit?
Vooral wanneer er kinderen zijn...hoe ga je dit aan ze uitleggen?..
En dan is soms de keuze of stap snel gemaakt.
Nee niet eerst vriendschap.

Logisch moeten we in deze respect voor elkaar te hebben.

Er zullen zeker mensen zijn,die wel met een vriendschap zouden willen beginnen.
Maar daar is dan goed over nagedacht..

Groet Heide

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 2 mei 2015, 00:09
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 12:21

HEIDE062 schreef:
Natuurlijk gaat men niet zonder gevoelens met iemand een hechte vriendschap aan.
Ja in een goede vriendschap worden vaak de gevoelens van elkaar zeer intens gedeeld.
Ik kan mij voorstellen dat ik en anderen dan denken;ja maar met een vriendschap beginnen..hoe ziet dit er dan uit?

Groet Heide

Idd kun je je afvragen hoe ga je eerst eens met een goede vriendschap beginnen. Iedereen denkt daar weer zo anders over. Ook als je heel duidelijk denkt te zijn, wordt het soms toch anders waargenomen. Zo van misschien zit er toch wel meer in. En dat is natuurlijk niet altijd onmogelijk. Maar als je in het begin al duidelijk aangeeft dat je vriendschap wilt, omdat je degene erg sympathiek vindt, maar hem/haar verder niet ziet zitten? Mijn ervaring is dat er dan toch mensen zijn die dat niet respecteren.
Verder vind ik het ook verbazend dat mensen op een datingsite denken na een paar mailtjes al ongeveer met je verloofd te zijn. Liefde moet toch de tijd hebben om te groeien? Dus ja, eerst vriendschap. En duidelijk aangeven of je open staat voor evt. later een relatie. Zo niet, een goede vriendschap is heel erg kostbaar!

En over kinderen: kinderen kun je gewoon vertellen wat er aan de hand is, hoor. Als je maar heel eerlijk bent. Alleen pubers .... Tja... Toch begrijpen ze het vaak ook wel. Ze hebben toch ook hun eigen vriendschappen van zowel jongens als meisjes.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 12:34

ANNA415 schreef:
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen leventje opgebouwd. Maar de vraag is hoe graag wil je samen zijn. Dan zullen beiden wat op moeten geven (of moeten minderen), maar je krijgt er wat voor terug. En het gaat er volgens mij om hoe je dat wat je er voor terug krijgt waardeert. Als je het niks waard vindt, zul je ook niks van je eigen leventje opgeven

Ja, zo zie ik het ook. Je zult je leven moeten gaan delen.

Alleen zie ik mezelf niet met iemand die ik niets waard vindt een nieuw leven opbouwen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 19:42

MAMY994 schreef:
Idd kun je je afvragen hoe ga je eerst eens met een goede vriendschap beginnen. Iedereen denkt daar weer zo anders over. Ook als je heel duidelijk denkt te zijn, wordt het soms toch anders waargenomen. Zo van misschien zit er toch wel meer in. En dat is natuurlijk niet altijd onmogelijk. Maar als je in het begin al duidelijk aangeeft dat je vriendschap wilt, omdat je degene erg sympathiek vindt, maar hem/haar verder niet ziet zitten? Mijn ervaring is dat er dan toch mensen zijn die dat niet respecteren.
Verder vind ik het ook verbazend dat mensen op een datingsite denken na een paar mailtjes al ongeveer met je verloofd te zijn. Liefde moet toch de tijd hebben om te groeien? Dus ja, eerst vriendschap. En duidelijk aangeven of je open staat voor evt. later een relatie. Zo niet, een goede vriendschap is heel erg kostbaar!

En over kinderen: kinderen kun je gewoon vertellen wat er aan de hand is, hoor. Als je maar heel eerlijk bent. Alleen pubers .... Tja... Toch begrijpen ze het vaak ook wel. Ze hebben toch ook hun eigen vriendschappen van zowel jongens als meisjes.

Ik zeg altijd maar een date is niet meer dan het engelse woord voor datum. Je hebt een afspraak om iemand te ontmoeten en je ziet dan wel wat het wordt.
Iemand kan harstikke leuk mailen, maar als je de persoon in werkelijkheid tegenkomt heel anders blijken te zijn
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 20:06

Dat is waar Anna!
Maar dan kom vanzelf weer de vraag om de hoek kijken..ja gelijk afspreken komt meteen wel heel dichtbij?..
Meteen pats boem..ik zie die ander meteen Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley..oh hellup!

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 2 mei 2015, 20:07
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 20:23

Ja,het is natuurlijk waar,dat wanneer je elkaar voor het eerst ontmoet,
om dan maar meteen helemaal jezelf te zijn.
Hoewel,..er zijn er die hier totaal geen moeite mee hebben.
Natuurlijk ben ik ook iemand die hier wel is over nadenkt.
Zo van,wat ga ik zeggen,wat doe ik aan...en is het wel de juiste plek om af te spreken.
En dan nog iets!
Er zou maar een stilte vallen Verraste, verbaasde smiley ..hoe ga ik die dan opvullen..of moet dat moment opgevuld worden?..
Mijn idee daarover is,dat juist die stilte benut moet worden,door even het gesprek op je in te laten werken...ik zou bijna zeggen...zoek dit moment juist op;)..
Goed,ik heb mij weer even laten gaan hier Verlegen lachende smiley

Zelf ben ik weer even aan zo'n moment van 'Stilte''toe.

Groet Heide

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 2 mei 2015, 20:28
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 mei 2015, 20:58

Ja,en dan even een gedachte over:waaraan kan ik nu herkennen dat dit de persoon is tijdens de date waar ik naar op zoek was.
Nou daar kan ik kort over zijn..wanneer je allebei je lepeltje de zelfde kant uit roert..dan weet je het eigenlijk al?..
Haha..ging het maar zo..ja toch..

Ik spreek hier alleen even mijn gedachtes uit.
Vele hebben door menig ding te hebben meegemaakt..soms zeer veel mensenkennis opgebouwd.ja.
De kat in boom is geen onbekend terrein..

Ik wil het luchtig houden.
Zelf ben ik iemand die niet zonder humor kan leven.
Een mooie trek tijdens een date of de date..is samen kunnen lachen.

En niet de tranen samen?
Die tranen zijn er echt wel geweest..
maar daar wil ik nu niet verder op in gaan.

Groet Heide

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 2 mei 2015, 23:50
Naar boven

Auteur Bericht
OASE302

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 12:52

Mooie wandeling in de buurt van Maasmechelen (B), net over de grens nabij Geleen (Limburg).

Na de wandeling gaan we samen lekker en betaalbaar eten.

We verzamelen om 14.00 uur op de parking rechts van Camping De Salamander, Jozef Smeetslaan 280, 3630 Maasmechelen (B). Via de website van de camping kun je je route plannen: http://www.campingsalamander.be/page.asp?langue=NL&DocID=167946

Nationaal Park Hoge Kempen biedt afwisselend heide, zand en heuvels met panorama uitzicht. Neem eens een kijkje op de website: http://www.rlkm.be/nl/hoge-kempen

Afstand wandeling: + 8,5 km (ongeveer 2 uur).

Zorg voor stevig schoeisel en voldoende drinken; neem eventueel een lunchpakket mee.

Na de wandeling is er de mogelijkheid om ons in Het Salamanderke te goed te doen aan drank en eten. De prijzen variëren van € 4,50 - € 15,00.

Er gaan singles mee die niet van CM zijn.
Leeftijd 30+.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 18:04

HEIDE062 schreef:
Dat is waar Anna!
Maar dan kom vanzelf weer de vraag om de hoek kijken..ja gelijk afspreken komt meteen wel heel dichtbij?..
Meteen pats boem..ik zie die ander meteen Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley..oh hellup!

Na een paar keer mailen kun je prima afspreken en dan zie dan wel weer.
Ik heb ook wel een keer gehad dat het mailen leuk ging, maar met een koffiedate zat hij alles en iedereen die voorbij kwam af te kraken.
nou dan weet je dat ook weer. doei dus
Naar boven

Auteur Bericht
GERALD965

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 19:12

HEIDE062 schreef:

Groet Heide

Dat laatste is zeker waar, Heide, dat er goed over nagedacht is om alleen voor een vriendschap open te staan.
Ik heb in de contacten die ik gehad heb, ook duidelijk kenbaar gemaakt naar de ander, dat een vriendschappelijk contact voor mij voorop stond en dat een relatie voor mij niet aan de orde was, maar dat ik daar misschien op den duur wel open voor kan staan, maar vriendschap op dat moment voorop stond. Ik heb gemerkt, dat mensen dat waarderen en dat daardoor het contact veel meer ontspannen wordt. Het 'lijstje" met punten waar je date aan moet voldoen valt weg en je zoekt meer naar de raakvlakken die je hebt.
En zoals je in één van je andere forumonderwerpen hebt geschreven, het is inderdaad waar, dat als je een lange tijd alleen bent, je een eigen leven hebt opgebouwd en het toch tijd kost om iemand weer in je leven toe te laten. Het lijkt me verstandig om daar dan ook de tijd voor te nemen als je samen eventueel op den duur verder wilt.
En een goede balans in je eigen leven als alleenstaande is ook een belangrijk uitgangspunt om weer een eventuele relatie te beginnen. Veel mensen hebben vaak nog niet goed hun pijn en verdriet verwerkt van hun vorige huwelijk. Het lijkt me niet verstandig om zo een nieuwe relatie te beginnen. Op die manier stapelt pijn en verdriet zich alleen maar meer op.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 20:00

GERALD965 schreef:
Dat laatste is zeker waar, Heide, dat er goed over nagedacht is om alleen voor een vriendschap open te staan.
Ik heb in de contacten die ik gehad heb, ook duidelijk kenbaar gemaakt naar de ander, dat een vriendschappelijk contact voor mij voorop stond en dat een relatie voor mij niet aan de orde was, maar dat ik daar misschien op den duur wel open voor kan staan, maar vriendschap op dat moment voorop stond. Ik heb gemerkt, dat mensen dat waarderen en dat daardoor het contact veel meer ontspannen wordt. Het 'lijstje" met punten waar je date aan moet voldoen valt weg en je zoekt meer naar de raakvlakken die je hebt.
En zoals je in één van je andere forumonderwerpen hebt geschreven, het is inderdaad waar, dat als je een lange tijd alleen bent, je een eigen leven hebt opgebouwd en het toch tijd kost om iemand weer in je leven toe te laten. Het lijkt me verstandig om daar dan ook de tijd voor te nemen als je samen eventueel op den duur verder wilt.
En een goede balans in je eigen leven als alleenstaande is ook een belangrijk uitgangspunt om weer een eventuele relatie te beginnen. Veel mensen hebben vaak nog niet goed hun pijn en verdriet verwerkt van hun vorige huwelijk. Het lijkt me niet verstandig om zo een nieuwe relatie te beginnen. Op die manier stapelt pijn en verdriet zich alleen maar meer op.

Gerald,dit heb je zeer duidelijk verwoord.
Ik heb zeker in de eerste 2 jaar na onze scheiding geen goed contact kunnen opbouwen met iemand die er misschien wel meer klaar voor was.
Ik ben blij met je reactie.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 20:07

ANNA415 schreef:
Na een paar keer mailen kun je prima afspreken en dan zie dan wel weer.
Ik heb ook wel een keer gehad dat het mailen leuk ging, maar met een koffiedate zat hij alles en iedereen die voorbij kwam af te kraken.
nou dan weet je dat ook weer. doei dus

Ja ANNA,ik kan je daarin goed begrijpen.
Soms kan de zenuwen wat toe slaan...en gaat dit soms onbewust.
Daarom lijkt mij een kort mail contact de juiste keuze.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 20:12

MAMY994 schreef:

Ik kan je goed volgen MAMY..allleen bij dat laatste denk ik toch zelf dat we niet te gemaakelijk moeten denken dat wanneer kinderen met vriendjes en vriendinnetjes kunnen omgaan..dat ze daarmee ook gelijk zeggen...oh mama of papa heeft gewoon even een vriendje,wanneer dit passeren gaat.
Zelf ging ik daar(dit toen de kinderen kleiner waren)zeer voorzichtig mee om.(nou was dit niet moeilijk voor me,want ik kende toen niemand)..maar dan nog zeg ik...het ligt gevoelig.

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 3 mei 2015, 21:24
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 20:39

Behalve dat er ook velen zijn die wat gemakkelijker denken over eerst gewoon een fijne vriendschap op bouwen,en dan verder kijken we wel.
Zullen er ook zeker zijn die uiterst voorzichtig zijn.
Ik zeg het daarom ook uiterst voorzichtig; eigenlijk is op een datingsite zich begeven al een hele stap voor die mensen.
Zo hebben degene die daar wat losser in zijn,wel,rekening te houden met het wat ''terughoudende gedrag''van die mensen hier.
Wanneer ik zelf het al genoeg vind om op een datingsite te zitten,doordat ik dan ook contacten kan op bouwen.
Dan zal ik dus ook minder in willen gaan op uitnodigingen.omdat ik voldoening haal uit het fijne mail contact met een vriend of vriendin.

Natuurlijk zou ik ook in het lijstje kunnen invullen: ik zoek nieuwe vrienden.

Zo zie ik onder het tikken hier....het ligt niet voor iedereen zo eenvoudig.
Teleurstellingen worden vaak meegenomen bij een weer nieuwe keuze of beslissing...of anders gezegd,na het pad anders liep.

Vriendschap of relatie...geen verkeerd onderwerp!

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 3 mei 2015, 21:26
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 20:52

ANNA415 schreef:
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen leventje opgebouwd. Maar de vraag is hoe graag wil je samen zijn. Dan zullen beiden wat op moeten geven (of moeten minderen), maar je krijgt er wat voor terug. En het gaat er volgens mij om hoe je dat wat je er voor terug krijgt waardeert. Als je het niks waard vindt, zul je ook niks van je eigen leventje opgeven

Ik zocht iedere keer een moment je te beantwoorden ANNA..;))
Mijn reactie kan ik kort houden..je hebt totaal gelijk!

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 3 mei 2015, 20:54
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 21:35

Topic beheerder nog even:)

Ook hoor ik nog wel is zeggen: ja,toen we nog vrienden waren,toen ging het voor mij nog leuk!..
Toen we 2 dagen in een relatie zaten..was het hele gevoel,wat ik had opeens weg.?..

Wat is dat?..

Ik ga er zelf niet breedvoerig op in.
Jong en ouder voelen zich vrij hier even op in te gaan.

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 3 mei 2015, 22:47
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 21:38

HEIDE062 schreef:
Ik kan je goed volgen MAMY..allleen bij dat laatste denk ik toch zelf dat we niet te gemaakelijk moeten denken dat wanneer kinderen met vriendjes en vriendinnetjes kunnen omgaan..dat ze daarmee ook gelijk zeggen...oh mama of papa heeft gewoon even een vriendje,wanneer dit passeren gaat.
Zelf ging ik daar(dit toen de kinderen kleiner waren)zeer voorzichtig mee om.

Nee, Heide, dat bedoelde ik nu juist niet. Ik bedoelde te zeggen dat als je vriendschap met een persoon aangaat zonder een relatie te hebben, ze dat kunnen begrijpen. Ze staan er soms wel wat wantrouwend in. Zo van dat kunnen mama/papa nu wel zeggen, maar ....!
Dus niet zoals het in de seculiere wereld vaak aan toe gaat. We nemen verkering en we zien wel waar het schip strand. Dat is voor kinderen echt geen goed voorbeeld. Met opnieuw een relatie aangaan als je kinderen hebt, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Ze zijn vaak toch al beschadigd.
Daarbij komt dat je bij een vriendschap (zonder relatie) je normaal gesproken niet over "even een vriendje/vriendinnetje" spreekt. Vriendschap duurt bij mij tenminste doorgaans jááááren.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 21:46

Als er een schaap over de dam is,dan staat het hek open!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 22:23

MAMY994 schreef:
Nee, Heide, dat bedoelde ik nu juist niet. Ik bedoelde te zeggen dat als je vriendschap met een persoon aangaat zonder een relatie te hebben, ze dat kunnen begrijpen. Ze staan er soms wel wat wantrouwend in. Zo van dat kunnen mama/papa nu wel zeggen, maar ....!
Dus niet zoals het in de seculiere wereld vaak aan toe gaat. We nemen verkering en we zien wel waar het schip strand. Dat is voor kinderen echt geen goed voorbeeld. Met opnieuw een relatie aangaan als je kinderen hebt, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Ze zijn vaak toch al beschadigd.
Daarbij komt dat je bij een vriendschap (zonder relatie) je normaal gesproken niet over "even een vriendje/vriendinnetje" spreekt. Vriendschap duurt bij mij tenminste doorgaans jááááren.

Duidelijk MAMY..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zondag 3 mei 2015, 23:49

MAJOSA317 schreef:
In stil vertrouwen

De kleine dingen in het bestaan
vaak ongezien
waaraan voorbij wordt gegaan

Een vogel die zingt, een streepje zonlicht
verwarmt het hart
tegelijkertijd tranen rollend over je gezicht

Tegengestelde emoties vullen het leven
glimlachend op het ene moment
vervolgens door verdriet weer verdreven

Jouw bestemming in het leven
een grijs gebied
kunt er nog geen vorm aan geven

Maar in de vaak onopgemerkte wonderen van deze aarde
vind je rust en vertrouwen
weet je dat ook jij bent van waarde

De Here schiep ook jou en draagt je door stormen heen
Hij geeft jou wat je nodig hebt
laat Hem maar toe, Hij laat je nooit alleen…

Mooi!..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 00:03

Ik nu pas klaar ben met alle profielen lezen;)
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 00:36

HEIDE062 schreef:

Alle CM-profielen? Verraste, verbaasde smiley ...... Dan kun je ook gelijk wel ff overnieuw beginnen, met alle nieuwkomers welke er ondertussen bijgekomen zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 06:39

HEIDE062 schreef:

Nu pas? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 06:43

HEIDE062 schreef:
Ja,en dan even een gedachte over:waaraan kan ik nu herkennen dat dit de persoon is tijdens de date waar ik naar op zoek was.
Nou daar kan ik kort over zijn..wanneer je allebei je lepeltje de zelfde kant uit roert..dan weet je het eigenlijk al?..
Haha..ging het maar zo..ja toch..

Ik spreek hier alleen even mijn gedachtes uit.
Vele hebben door menig ding te hebben meegemaakt..soms zeer veel mensenkennis opgebouwd.ja.
De kat in boom is geen onbekend terrein..

Ik wil het luchtig houden.
Zelf ben ik iemand die niet zonder humor kan leven.
Een mooie trek tijdens een date of de date..is samen kunnen lachen.

En niet de tranen samen?
Die tranen zijn er echt wel geweest..
maar daar wil ik nu niet verder op in gaan.

Groet Heide

Haha. Ipv naar de lepeltjes te kijken, kun je ook kijken hoelang iemands vingers zijn, of een checklist uit de Viva meenemen ofzo Clown smiley

Maar volgens mij moet je gewoon proberen te genieten van de ontmoeting.
Een ontmoeting met iemand die je nauwelijks kent, maar misschien wel zoveel te vertellen heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:16

hmmm kan wel een heele lijst maken wanneer je weet oh jee dit is hem niet Knipoog smiley

En leuk Heide dat je weer op cm bent. welcome back Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:23

ANNA415 schreef:
Haha. Ipv naar de lepeltjes te kijken, kun je ook kijken hoelang iemands vingers zijn, of een checklist uit de Viva meenemen ofzo Clown smiley

Maar volgens mij moet je gewoon proberen te genieten van de ontmoeting.
Een ontmoeting met iemand die je nauwelijks kent, maar misschien wel zoveel te vertellen heeft.

Wanneer ik jou reactie lees,dan moet ik wel wat lachen ANNA..
Ik kijk liever naar de lengte van de tenen;)
Natuurlijk is het blijft het gewoon een ontmoeting..
En misschien ligt het ook wel wat aan de fantasie die iemand heeft..hoe hij of zij er naar toe leeft..haha...

Laatst aangepast door
HEIDE062
op maandag 4 mei 2015, 18:06
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: maandag 4 mei 2015, 12:23

tja, tijdje mailen is voor mij altijd een goede zeef, met mailcontact haal je soms al dingen eruit waarvan je denkt, oké dit is hem niet...
en je kan ook niet tig dates doen, zeer vermoeiend

maar dan je ziet hem en denkt Verraste, verbaasde smiley
lijkt mij beste gewoon eerst lange tijd geen sex, maar alleen puur vriendschap, als ik alleen vriendschap gevoelens voor een man voel is hij het toch ook niet???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6077 6078 6079 6080 6081 6082 6083 ... 6194 Volgende
Pagina 6080 van 6194