Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 18 juni 2017, 08:22
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Leuk even over nadenken. |
Rustig aan, Na een paar dagen denk je misschien; Wat moet ik met zo'n tamme papua.:))
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op maandag 19 juni 2017, 16:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 18 juni 2017, 08:37
|
|
|
Laten we het wel bij Tips houden;
Anders gaan we tegen de forum regels in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 18 juni 2017, 13:49
|
|
|
Speciale? dagen
soms zijn er in het leven van die speciale dagen kunnen verdragen en vergeven of even rust van klagen
wat kan dit goed zijn de handen schudden vaak ineen gedachten varen op een lijn dit zijn de goede dagen hier beneen
of het nu gaat over moeders of de vaders een oma, tante of een vriend het gaat om de ruimte zonder kaders en niet zozeer wat men ooit verdient
God geeft geen pluimpje of een duimpje maar wil voor ieder mens de Vader zijn soms zegent Hij rijk of met een kruimkje Hij leert ons ermee tevreden zijn
juist dan bemerk ik dat de speciale dagen niet gaat oms mensen eer dat de tijden van klacht of vreugde in Gods handen ligt ieder uur
Groeten heide, Scheveningen '17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 08:34
|
|
|
Lezer,
Ter bemoediging van anderen en mij zelf de volgende getuigenis;
Na vele jaren bijna geen contact te hebben gehad met mijn oudste dochter,heeft God op Zijn tijd ingegrepen. Veel heb ik om herstel mogen bidden,of God ons weer wilde samen brengen.. In mijn,onze situatie had mijn dochter veel pijn na de breuk van het huwelijk,en worstelde met vele vragen. Ook in haar eigen leven waren er dingen wat voor haar het leven niet gemakkelijk maakte. God heeft haar opgezocht.... Nu werkt God vaak het een maar ook het andere in mensen levens Amen Voor mij is het of het leven opnieuw is begonnen. God laat geen bidders staan. Grijp moed,.. God komt op Zijn tijd!
Groeten heide Scheveningen'17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 09:09
|
|
|
Als tip heb ik zelf even deze;
Stap er niet te geforceerd in, Het verleden of eigen karakter trekken de baas proberen te blijven. Het is een speciaal moment ,en het lichaam liegt niet.
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op maandag 19 juni 2017, 09:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 09:40
|
|
|
Waarom getuigenissen?....
Een ieder weet met mij dat God Zijn werk plant en uitwerkt in mensen levens Amen
Getuigenissen?, Ik zie dit zelf altijd als een "kleine opwekking".. Misschien denkt iemand...ja maar dit doe je toch alleen tijdens een kerkdienst?.. Nu, binnen de kerken waar ik bekend mee ben geworden gebeuren deze dingen, zoals getuigenissen geven niet,of in ieder geval niet hoe het bij andere gemeentes kan beleefd worden?. Ik ga hier niets af of goed keuren, ik luister er naar wanneer het binnen mijn omgeving plaats vindt.
Hier een topic geopend om de gelegenheid te bieden aan hun die zich geroepen voelen Gods werken in hun leven ondervonden, ook hier daarvan te mogen getuigen.
Jullie konden of hebben vandaag de door mij geplaatste getuigenis kunnen lezen. Het is nodig om in deze tijd elkaar te laten weten EEN Gemeente van Christus te zijn. De Vijand zit niet stil, en neemt almeer grond onder de voeten. Althans in eigen ogen. Toch, wanneer we God eren,met vallen, en door Hem weer op mogen staan...kan dit niet binnen blijven Amen
Kortom, God is het waard dat onze mond Zijn grote daden melden. Zeg jij,u misschien ...nu ik lees het graag..maar het opschrijven lukt mij niet...dat hindert in geen enkel opzicht... En Bid om vrijmoedigheid.
groeten, heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op maandag 19 juni 2017, 11:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 11:20
|
|
|
Even er tussen uit
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op maandag 25 september 2017, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 12:17
|
|
|
Beste lezer,
Een gevoelig onderwerp,maar niet onbelangrijk.
Hoewel ik nog zoveel kan,ben ik toch afgekeurd om te werken. Hoe kan ik weer wat perspectief gaan zien in mijn leven?.. Geen onbekende vraag of klacht voor velen.
Persoonlijk heb ik met deze vragen enorm geworsteld.
Jaren geleden werd ik afgekeurd. Ik kreeg de diagnose te horen,en mijn wereld stortte in. Oh nee..ik moet zeggen; mijn wereld was al ingestort. Soms ga je dan opzoek naar allerlei oorzaken.
Ik wil met het bovenstaande de mogelijkheid bieden te reageren en of mij of een ander vragen te stellen. Ik wil mezelf geen ervaringsdeskundige noemen..maar kan in velerlei opzichten meedenken en daardoor meepraten.
De vraag dus; hoe geef ik,jij u, opnieuw invulling na het bericht niet meer te kunnen of te mogen werken. Waarop als voorzet mijn antwoord luidt...ik maak kunst.
En een andere vraag ; hoe kijk ik nu naar een nieuwe relatie?
( Ik hoop dat dit bij het goede forum onderwerp is geplaatst, anders vraag ik hier aan de redactie het onderwerp te verplaatsen)
Groeten heide, Scheveningen'17
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op maandag 19 juni 2017, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 19 juni 2017, 13:34
|
|
|
HOBBS314 schreef: | Volgens mij bestaat er ook zoiets als genade en vergeving van zonde.
Hoewel dit natuurlijk compleet offtopic is..... |
Nou genade en vergeving.... ZO belangrijk en ZO waardevol....
Zou zomaar de kreet van het jaar kunnen zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 juni 2017, 13:44
|
|
|
Een ander aspect kan zijn;
Voor beide kan een stuk verleden de date best beïnvloeden. Waar dingen verkeerd liepen,kan men misschien uren over praten? Maar of dit verder helpt?... Een tip kan zijn, om toch zoveel mogelijk vanuit het heden te starten. Uiteindelijk ben ik een mens van vandaag, soms uitziende naar het toekomende. De uitspraak ; in het verleden gebeurt niets meer,is wat kort door de bocht. Maar die gedachte kan mij en sommige soms wel verder brengen. Tot hier even..
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op dinsdag 20 juni 2017, 13:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juni 2017, 20:58
|
|
|
Vervolg:)
Ik wil er geen cursus van maken begrijp me goed:)) Dingen overdenken en uitspreken hoort een beetje bij mij.
Wanneer ik hier dingen op schrijft, is dit in de eerste instantie hoe ik er zelf tracht in te staan. Ik wil verder in het leven,omdat God dit ook wil. Ik mag verder in het leven,omdat God dit ook wil Amen Hij wil samen brengen, ookal kan mijn hart dit vaak niet meer geloven. Vandaag behoeft ik niet de dingen van mijzelf te verwachten, Alles maak ik Hem bekend,in de wetenschap dat Hij bestuurd. Natuurlijk ben ik als mens vaak ongeduldig,en wil ik het liefst God de weg wijzen die Hij met mij moet gaan.
Het heeft een wat geestelijke strekking gekregen dit keer. Maar wie kan zeggen,dat God los staat van het op zoek gaan naar een relatie? Niemand toch?...
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op woensdag 21 juni 2017, 21:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juni 2017, 22:23
|
|
|
Heide,
Een eerlijk stukje van jezelf schrijf je.
Een paar gedachten die bij mij opkomen.
Afgekeurd, klinkt zo... negatief.... definitief. Dat is de wereld. Gekeurd volgens een proceduresysteem, en de uitslag is.... afgekeurd meneer. Nooit meer aan het werk.
Gods keuring is gelukkig anders. Hij keurt nimmer af. Ja dezelfde wereld die mensen "afkeuren" keuren ook de bouwsteen af. Zij stoten zich daaraan. Die bouwsteen..... dat is Jezus.
Juist deze Jezus noemt Zich de Rots, waar je maar beter je leven op kunt bouwen. Dan stort je huis niet meer in. Wat een wonderlijke waarheid.
Jouw wereld stortte in. Blijkbaar was het gebouwd ..... op drijfzand. Ik herken dat. En velen met mij. Als mijn nieuwe leven is gebouwd op de Rots .... kan het niet meer instorten. Tenzij er nog verborgen luchtbellen zitten. Vroeger... of later... zullen die uit elkaar spatten die bellen.
Bouwen op de Rots, steentje voor steentje. Dag voor dag. En zie wat voor stevig bouwwerk daaruit ontstaat. Misschien wel zo stevig dat op een goede dag.... God jou geschikt acht voor een baan, wat jij nooit meer had durven dromen. Als schilder.... als dichter.... als auteur.... als....
Zomaar wat gedachten die in mij opkomen bij het lezen van jouw post.
Misschien volgen er meer mensen die ook hun gedachten hebben bij dit topic.
Grts Roady
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juni 2017, 10:38
|
|
|
Vandaag denk ik aan de jeugd op een datingsite; Natuurlijk geweldig wanneer je al jong gezien kerkelijke achtergrond mee krijgen of hebben gekregen,kiest om hier iemand te willen tegenkomen met het zelfde verlanglijst,....... er moest staan verlangen,...mijn mobiel maakt soms zelf woorden. Ik ben zelf erg gelukkig wanneer ik hoor dat mijn kinderen alles met God willen overleggen...met vallen en opstaan..
Stimuleer elkaar om God bij alles te betrekken. Lekker daten ,een super leuke dag ervan maken...en blijven praten.. Vroeger was er niet iets zoals een datingsite,dus jullie zijn in een bepaald opzicht bevoorrecht. De tijden zijn vol verleidingen,ook al in mijn tijd hoor..en in de tijd van de Bijbel helemaal. Toen ik jong was leefde ik mij wat uit...en kwam er achter dat dat het niet was.
Gods liefde toegewenst bij het vinden van een liefde..
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op donderdag 22 juni 2017, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juni 2017, 23:10
|
|
|
Voor de nacht weer in valt,wil ik even kort ,hoe moeilijk ook even de diepte in. Onnoemelijk veel vragen kunnen er in mijn hart oprijzen wanneer ik mij in moet leven dat God de beste weg voor die in Hem geloven uit kiest. Wanneer vele vragen onbeantwoord zijn gebleven,kan mijn hart niet altijd zingen over Gods goedheid en getrouwheid in de nacht.
Dan zijn wat tips hier wel heel mooi op geschreven Maar de beleving zo verre van dit alles.
Ik weet ervan..echt! Maar hoor dan nu... God weet van jou,u en mij af Er is Genade voor nodig dit te geloven,dat zeker. Anders zou ik het niet kunnen dragen
Ik kan hier niet spreken over een tip geven Maar laat het Woord van God hier spreken, Met de woorden; Wie Mij aanroept in de nood,zal Mijn vrede en rust vinden, oneindig groot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juni 2017, 07:10
|
|
|
Roady bedankt voor jou reactie met openheid Bemoedigend en Bijbels
Groetjes heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juni 2017, 07:51
|
|
|
Een topic vol ontspanning en variatie Althans daar willen we met dit topic naar toe :)
We hebben allemaal wel is een wat vragen of te melden wanneer het gaat om dingen op huishoudelijke gebied. Er zijn er die misschien pas op kamers zijn,en denken,nu ik kan nog wel wat tips gebruiken?!.... Ook hier op de site mag je verdriet uitstorten, bijvoorbeeld over waarom je de stofzuiger maar 1 x per week mag gebruiken.. Dat is natuurlijk een geintje.
Hier dus de gelegenheid gezellig onze huishoudelijke vragen en tips te delen.
Mijn eerste vraag is; wat doe ik wanneer de vlam in de pan slaat?.. Ren ik dan naar buiten,of ?....
Veel plezier hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juni 2017, 08:57
|
|
|
Vandaag wil ik mij proberen te richten op de inhoudelijke kanten van een datingsite met mij voorbereiden op een evt. Date.
In de eerste instantie is mijn situatie redelijk stabiel, wanneer ik op de datingsite een stap zet,of ga zetten.. In welke situatie ik ook 'moet' leven, er kan tegelijkertijd ook zeker een rust ervaren worden. Ik wil ervan bewust zijn,wat ik de ander wil of kan bieden..en wat niet.
Nadat ik zelf een aantal keer op date visite ben geweest,heb ik zelf weinig rust bij de ander ervaren. Hier zeg ik niet mee dat dit niet op een ander moment bij de persoon wordt gevonden,maar tijdens een date mag dit toch ook wel iets van beleefd worden.
Voor mij is een date gewoon een kennismaking,van mens tot mens Er is op dat moment niets wat mij dwingt iets te zeggen wat ik niet wil zeggen..of te doen wat ik niet wil doen. Ook bereid ik mij niet voor om door middel van lange mailsessies een bepaalde grond te creëren....maar dat is persoonlijk.. Tijdens een ontmoeting, ben ik een deel van het mailcontact vergeten, omdat ik de persoon nu ook bij de mail kan plaatsen,.. En zal er meer gelet worden op het totale beeld.. oftewel... wordt de klik waar naar gezocht wordt ook nu ervaren?
Ik heb enige dingen geschetst, die met mijn voorbereiding naar een date toe levend plaats kan vinden.. Nogmaals zie ik deze dingen vanuit m'n eigen ooghoeken. En zal dit verder door een ieder anders ervaren worden.
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op zaterdag 24 juni 2017, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juni 2017, 09:16
|
|
|
Als aanvulling even deze;
Een stel na maanden heel leuk gedate te hebben ...zegt de een tegen de ander; He sorry ,maar ik moet wat bekennen!? En zegt; ik ben wat kleurenblind.
Waarop de ander zegt; Ahjoh...dan zal ik het ook bekennen!? En zegt; ik kom niet uit Gouda maar uit Oeganda!
Fijne dag!
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op zaterdag 24 juni 2017, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 25 juni 2017, 08:58
|
|
|
We spoeden ons naar Tip 2. :)
Hopelijk voelt niemand zich in al het bovenstaande gekwetst, dit is ten volle mijn bedoeling niet.geweest.
Later op de dag wil ik het hebben over kerkelijke achtergronden, even kijken of daar nog tips aan vast zitten.
Gezegende, prettige,en fijne of goede zondag!
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op zondag 25 juni 2017, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 25 juni 2017, 21:00
|
|
|
Goedeavond:)
Ik weet niet wat voor Zondag het uiteindelijk tot nu toe voor ons geworden is, maar het belangrijkste lijkt mij is, dat er verwachting was.is.
Pff...waar ben ik aan begonnen.
Tips voor een date als topic titel; Is een kerkelijke achtergrond belangrijk tijdens een date, vroeg ik mij vanmorgen even af?!... Ik heb besloten er niet veel over te zeggen... Tenslotte is een ieder die geloven mag,in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd. Dan kan ook de persoonlijke geloofstaal niet achterblijven. Kortom, praat er ook tijdens de date over. God geve ons een samenbindend vertrouwen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op zondag 25 juni 2017, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: zondag 25 juni 2017, 21:20
|
|
|
Fijn dat bij jullie wel alles op rolletjes loopt:)
Over de vlam in de pan ben ik inmiddels uit, gooi er een deken overheen,sluit alle ramen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juni 2017, 03:24
|
|
|
Je had vroeger zo'n woordenspel.....je begint met een woord en maakt met de laatste 3 letters weer een ander woord. laten we b.v. steden nemen....Amsterdam of Rotterdam. De laatste 3 letters zijn dan....dam....
met dam... kan je dambord maken....de laatste 3 letters zijn...
ord....ordenen.
Nen.... weet iemand een woord wat begint met: Nen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juni 2017, 04:34
|
|
|
Het is nu 2 jaar geleden dat ik voor een moment mijn Bijbel kwijt raakte. Nu heb ik meerdere Bijbels, maar mijn herziene Statenvertaling is toch wel mijn favoriet. Ik was op vakantie geweest in Israël en had een overstap moeten maken in Turkije. Bij aankomst op Schiphol bleek mijn koffer nog in Turkije te staan......o boy. Wat baalde ik van het feit dat ik op het laatste moment besloten had om mijn Bijbel in mijn koffer te stoppen ipv hem in mijn handbagage te laten. De volgende dag werd mijn koffer nageleverd........blij....dat mijn Bijbel terug was..
Vraagje....welke Bijbeltekst uit welke vertaling vinden jullie het mooist.
Toen ik dit stukje schreef dacht ik aan Johannes 3:16.
Want zo lief had God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Laatst aangepast door
|
HOBBS314
|
op dinsdag 27 juni 2017, 04:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juni 2017, 06:40
|
|
|
We kunnen het allemaal voelen dat de zomer begonnen is..
Vandaag wil ik nog een korte samenvatting maken, Tips voor een date; spontaniteit, ontmoeting van mens tot mens, belangrijke elementen wat benadrukken, kerkelijke achtergrond...
Ik zou hier nog wel een poosje door kunnen gaan, maar dit is mijn inziens niet nodig. Natuurlijk weet een ieder voor zich wat hij of zij persoonlijk in eigen situatie het belangrijkste acht.
Vandaag is weer een nieuwe dag, Wie weet wat wel of niet gaat komen. Is het die traan, of een nieuwe lach, Wordt ik wij,of blijven het dromen.
Vandaag is weer een nieuwe dag, Geloof Hoop en Liefde van binnen. Weer opnieuw beginnen,dat mag, Blijf ik buiten of ga ik naar binnen...
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op dinsdag 27 juni 2017, 06:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juni 2017, 17:43
|
|
|
Het heeft even geduurd...maar...als je date met iemand probeer dan niet van te voren het ideaal plaatje rond te krijgen. Dat kan zoveel stress geven dat je jezelf niet bent op de date....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARRYJAN880
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juni 2017, 21:37
|
|
|
HANNE596 schreef: | Wie gaat er mee? Zaterdag 1 juli 15:00 uur gaan wij met een groep wandelen (zo’n 1,5 uur) en daarna komen we samen in Lippenhuizen op een gezellige locatie (tussen Drachten en Heerenveen). Om 17:00 uur zijn we zéker terug, en dan gaan we na de koffie, thee of wat dan ook een kennismakingsspel doen om het ijs te breken en om elkaar beter te leren kennen, dit duurt hooguit 3 kwartier. Daarna ligt de nadruk op gezellig samen zijn, praten, spelletjes... Rond 21:30 uur stoppen we. Het doel van deze dag is op een ontspannen manier samen te zijn met singels (vanaf 30 jaar) die christen zijn, in de hoop dat er leuke, waardevolle vriendschappen ontstaan. Je mag je eigen eten meenemen maar je kunt ook ter plekke een simpele maaltijd kopen (friet, schnitzel, gehaktbal, tosti e.d.). Hierdoor is het vrijwel voor iedereen betaalbaar. Wel ben je verplicht twee consumpties af te nemen omdat we geen zaalhuur hoeven te betalen. Iedereen neemt wat lekkers mee en als je van spelletjes houdt kun je ook je favoriete (bord)spel meenemen. Adres gegevens e.d. krijg je op een later tijdstip. Als je geen lid van Christian Match bent (maar wel singel en christen) kun je je ook opgeven via vrijgezelleninhetnoorden@outlook.com). Als je vragen hebt mag je me natuurlijk altijd mailen. Uiterlijk 20 juni opgeven, bij minder dan 25 personen gaat het niet door maar zoek ik een alternatief voor de personen die zich opgegeven hebben. Opgave tot nog toe: vrouw 36 jaar 2 vrouwen 41 jaar man 43 jaar 2 vrouwen 45 jaar vrouw 46 jaar Hanne695 52 jaar Jan610 53 jaar man 62 jaar vrouw 66 jaar vrouw 68 jaar man ?? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARRYJAN880
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juni 2017, 21:38
|
|
|
ik ga het meemaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE596
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juni 2017, 21:46
|
|
|
HARRYJAN880 schreef: | ik ga het meemaken  |
Leuk HarryJan.
Gezellig dat je tóch nog komt!
Tot zaterdag! Dan wordt de lijst: Rogier233 37 jaar 2 vrouwen 41 jaar man 43 jaar 2 vrouwen 45 jaar vrouw 49 jaar Hanne695 52 jaar Jan610 53 jaar man 53 jaar man 54 jaar vrouw 57 jaar vrouw 59 jaar HarryJan 59 jaar man 62 jaar vrouw 63 jaar vrouw 64 jaar 1 man ?? 3 vrouw ??
Laatst aangepast door
|
HANNE596
|
op donderdag 29 juni 2017, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 3 juli 2017, 12:41
|
|
|
Zo God voor ons is wie zal tegen ons zijn.
Groeten heide
'Even weg'..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HOBBS314
|