| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:04
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Helemaal mee eens Carin, een aantal beschermde afgeschermde topics, waar je gewoon eerlijk kunt zijn. Ik ben er ook van geschrokken. |
waren jullie daarvoor niet eerlijk dan? Dan komt dus hiermee de aap wel uit de mouw dan want dit is allang bekent net zolang als cm bestaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:05
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | waren jullie daarvoor niet eerlijk dan? Dan komt dus hiermee de aap wel uit de mouw dan want dit is allang bekent net zolang als cm bestaat |
Dit onderwerp wordt al in een ander topic besproken; Bescherming gevraagd
Hier hebben wij het over nicknames....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIRK548
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:09
|
|
|
|
|
Hallo beste picknickers , vergat even te vermelden dat ik onder voorbehoud hoop te komen, iig veel plezier toegewenst, groetjes Erik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:35
|
|
|
|
De rabobank ploeg heeft 2 podium plekken behaald.
Op de 3de plaats algemeen klassement Denis Menchov.
Op de 3de plaats ploegen klassement RABOBANK
Er kan maar 1 de winnaar zijn. De rest zijn verliezers? Ik vind dit goed gedaan door de wielerploeg Rabobank.
Wat zal de tour 2011 ons brengen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:54
|
|
|
|
| NICO498 schreef: | mooi verhaal, super oprecht
al herken ik er weinig van (dames staan niet eenmaal in de rij om met mij te daten) ik kan me dr wel wat bij voorstellen.
wat de foto's betreft, ik kan niet snappen dat mensen jongere foto's neerzetten.
nico |
Ze hoeven toch ook niet in de rij te staan, Nico? Eentje is al genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:04
|
|
|
|
Yeah! Als het zo mag, zou k het bijna nog een keer doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:06
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Yeah! Als het zo mag, zou k het bijna nog een keer doen  | wat let je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:07
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | wat let je |
Ehh...laten we beginnen bij het gebrek aan de juiste man... en verder...........
Hoe lang hebbie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:08
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...laten we beginnen bij het gebrek aan de juiste man... en verder...........
Hoe lang hebbie  | tot 10 augustus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:10
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | tot 10 augustus  |
Das nie lang genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Das nie lang genoeg  | tja dan niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Dat heb je mooi verwoord Thomas! |
ff ballonnetjes blazen, mjaa ze zijn gratis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ze hoeven toch ook niet in de rij te staan, Nico? Eentje is al genoeg  |
die ene wil hem dus niet
ach nico, je vist 8er het net, een visje op het droge al voel ik mij als een vis in het water. je kan altijd nog een ichtus om je nek hangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:29
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Het staat op pagina 6 van het forum onder;
ik vind jou bijzonder omdat.....
Ehm..iets aardigs over jou ...... Je staat open voor andermans meningen , je kunt erg mooie gedichten schrijven ( pfff.gelukt )
|
stiekem verliefd? men zegt dat een vrouw valt voor... mooi opgestelde gedichten. Maar oke, ga verder met deze topic.
iets aardigs dus... tsja, niet moeilijk toch. je geloofd in God/Jezus/Heilige Geest en weer samen 1.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:31
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Het is zeker weten heel wat anders en ja je hebt je eigen spullen die je mooi vind het ziet er ook gezellig en confortabel uit lang uit deze tijd maar het blijft warm en knus eruit te zien ik hou van aparte dingen. Mocht je intresse hebben voor een kijkje of bakje leut doen kom dan gezellig langs
Shalom, |
ben jij een Jodin anita?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:32
|
|
|
|
| ANS681 schreef: | Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch. Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst. Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....
Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets... |
ik kijk zelden tot niet naar profs. ik zoek ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:36
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.
maar nu het volgende:
van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?
(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast) |
een vrouw die in haar neus zit te boren met haar vinger. om het nog maar niet te hebben over als de vinger oraal gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:38
|
|
|
|
de cda heeft wel babbels, ze mogen blij zijn om zelfs aan te schuiven als grootste LOSER.
rechts for the win!!!! weg met de linkse naieve hap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:44
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik heb al , in een ander forum, aangegeven alles geregeld te hebben voor mijn begrafenis. Geen crematie dus, het idee al.....
Maar Lepeltje, alles overlaten aan je familie vind ik onbegrijpelijk. Weet je wat er allemaal wel niet geregeld moet worden? Ze hebben dan al zo`n verdriet over jou maar komen er niet aan toe omdat ze; *adressen moeten opzoeken *de dienst moeten regelen, welke tekst,welke kerk, welke voorganger? *wilde je toespraken of niet? *wil je begraven worden of niet?
Pfff....en weet je wat het allemaal kost? Nee, Lepeltje, denk er nog maar eens goed over na, dit zijn dingen die je toch echt zelf moet regelen, maar dat is mijn bescheiden mening! |
nee hoor. je kan ook als onbekend persoon worden begraven. kost je familie niets. laat de doden voor wat ze zijn. Begraven of crematie? Jezus lag in een grot dus waar hebben we het over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:45
|
|
|
|
Vanaf 28 augustus kunnen we de renners volgen in spanje.
Hoe zullen de raborenners het gaan doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik intepreteer de tekst; "de liefde niet opwekken tot het haarzelf lust" als dat je dingen niet extra gaat stimuleren, een proces van (lichamelijk en emotioneel) naar elkaar toe groeien niet overhaasten. |
niet zozeer wat jij uitlegt hannah, maar om ff over het topic... seks voor het huwelijk. welk huwelijk? ik ben nooit getrouwd geweest.
je kan het beter hebben over... hoe denk je aan seks 'na het huwelijk!' God was erg duidelijk over scheiden tussen wat Hij samenvoegde.
lijkt wel of jullie je schoon/ rein willen praten en je, je profileert door mij voor de gek te houden door te zeggen of seks voor het huwelijk wel mag!?
weird.
jullie zijn wel grappig
Laatst aangepast door
|
JUDA209
|
op zondag 25 juli 2010, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:59
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | niet zozeer wat jij uitlegt hannah, maar om ff over het topic... seks voor het huwlijk. welk huwlijk? ik ben nooit getrouwd geweest.
we doen er best wel moeilijk over vind ik. |
Ben het wel helemaal met Hannah eens....aks je te snel wil kan er veel kapot gaan...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 25 juli 2010, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:03
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ben het wel helemaal met Hannah eens....aks je te snel wil kan er veel kapot gaan...een huwelljk biedt geborgenheid en bescsherming....essentieel!!!!! En waarom willen velen sex voor het huwelijk? |
wat denk je nou zelf? waarom zou men dat willen en waarpm zou men dat binnen het huwelijk ook willen.
trouwens, was nog niet klaar 
ff scrollen
Laatst aangepast door
|
JUDA209
|
op zondag 25 juli 2010, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:03
|
|
|
|
vreselijk, zal maar familie wezen, 18 doden en bijna 400 gewonden. bidden? ja. maar ik denk dan gelijk aan deze tekst....
luc 13:
2 Hij zei tegen hen: ‘Denken jullie dat die Galileeërs grotere zondaars waren dan alle andere Galileeërs, omdat ze dat ondergaan hebben? 3 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal op dezelfde wijze omkomen. 4 Of die achttien die stierven doordat de Siloamtoren op hen viel – denken jullie dat zij schuldiger waren dan alle andere mensen die in Jeruzalem wonen? 5 Zeker niet, zeg ik jullie, maar als jullie niet tot inkeer komen, zul je allemaal net zo sterven als zij.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:09
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | Hoi allemaal. Ik zit nu al een paar jaar op cm af en aan.Maar heb eigenlijk nog nooit op het forum gekeken.Vind het echt interresant moet ik zeggen. Ik vind het trouwens wel jammer dat de afstanden vaak zo ver zijn. En als ik dan es iemand een mail stuur,dat ze vaak niet eens reageren. maar goed ik vind cm toch ok moet ik zeggen. Heb er wel een hekel aan aan profielen zonder foto. Nou groetjes allemaal Arnold |
welkom dude of bro... Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:20
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | wat denk je nou zelf? waarom zou men dat willen en waarpm zou men dat binnen het huwelijk ook willen.
trouwens, was nog niet klaar 
ff scrollen |
het gaat hier toch om sex voor het huwelijk???? Denk dan zelf ook even na...... Misschien moete we 'het woord sex eerst verder scheiden in sex als lust en sex als een uiting van liefde...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 25 juli 2010, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:26
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 25 juli 2010, 22:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:26
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve Marianne en Leanne,
Wow , wat hebben jullie veel verdriet al meegemaakt. Erg veel respect met de manier waarop jullie er mee omgaan!
Ik moest dit even kwijt,gedenk jullie als ik bid! Gods zegen en rust toegewenst!
Lieve groet, Carin |
dank je Carin....
Met dit onderwerp waar ik mee te maken heb gehad, kan ik hopelijk mensen een idee geven, dat...ook al wil je het onderwerp liever niet aanboren...het toch wel degelijk kan gebeuren in je leven... Niet iedereen wordt oud ...... Je er op voor bereiden is voor jezelf....en partner wel degelijk belangrijk. Maar fijn te weten dat er mensen zijn die voor je willen bidden..... Doet me goed......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:29
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | ff ballonnetjes blazen, mjaa ze zijn gratis...  |
Gratis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 20:29
|
|
|
|
|
Sex als lust is altijd verkeerd, het is een liefdesuiting....
|
|
| Naar boven |
|
|