Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 23:57
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Visser schreef:
Maar vraag het maar in dat andere topic hoor , Heide weet wel raad.
Nou dan moet ik Heide maar even aan zijn jas trekken hoe ik dit probleem moet oplossen, ondertussen is de zondag haast voorbij trouwens en morgen de winkels weer open en weer tijd en nieuwe kansen voor mijn kwarktaart  |
Een zeeuw met een tip........... bak een appeltaart, dan heb je geen slagroom te maken. Spuitbus slagroom voldoet dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:05
|
|
|
Visser278 schreef:
Een zeeuw met een tip........... bak een appeltaart, dan heb je geen slagroom te maken. Spuitbus slagroom voldoet dan ook.
Ja lekker die appeltaart maar waar haal ik nu om twaalf uur appels vandaan, ik had kwark en geen appels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een zeeuw met een tip........... bak een appeltaart, dan heb je geen slagroom te maken. Spuitbus slagroom voldoet dan ook.  |
Bah.....spuitbusslagroom.... Nee joh, je geeft een koe eerst een paar suikerklontjes te eten, vervolgens jaag je het beest flink op hol, loopt er zelf achteraan, zodat je de extra pondjes al kwijt bent voor ze er aan zitten, vervolgens bedaar je weer zodanig dat het beest moe neerploft op het juiste plekje, waar jij hem vervolgens kunt gaan melken. Wedden dat er ehm......slagroom uit komt? Hoef je die immers ook niet meer zelf te kloppen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 07:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bah.....spuitbusslagroom.... Nee joh, je geeft een koe eerst een paar suikerklontjes te eten, vervolgens jaag je het beest flink op hol, loopt er zelf achteraan, zodat je de extra pondjes al kwijt bent voor ze er aan zitten, vervolgens bedaar je weer zodanig dat het beest moe neerploft op het juiste plekje, waar jij hem vervolgens kunt gaan melken. Wedden dat er ehm......slagroom uit komt? Hoef je die immers ook niet meer zelf te kloppen...... |
Heeft u een probleem vraag het steen  Ow valt zeker onder topic huishoudelijk???
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 13 augustus 2012, 07:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekkere groentesoep gemaakt, Schnitzel met daarbij stoofpeertjes en gebakken krieltjes Geen toetje vandaag wordt je toch alleen maar dik van  |
Stoofperen???? Hoe en waar vind je die op dit moment? Of heb je ze uit de wek? Ik kan ze hier uit bed sleuren voor stoofpeertjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:35
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Stoofperen???? Hoe en waar vind je die op dit moment? Of heb je ze uit de wek? Ik kan ze hier uit bed sleuren voor stoofpeertjes  |
Kreeg ze kant en klaar van mijn nicht die had ze gewekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:47
|
|
|
Hier ook winterkost. Heerlijk stampot boerenkool , of was het nou rode kool..... maakt niet uit , geen blijde gezichten aan tafel ieder geval . Ze dachten na een middagje strand lekker friet te krijgen maar viel dat even tegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier ook winterkost. Heerlijk stampot boerenkool , of was het nou rode kool..... maakt niet uit , geen blijde gezichten aan tafel ieder geval . Ze dachten na een middagje strand lekker friet te krijgen maar viel dat even tegen.  |
kleurenblind Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:44
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | kleurenblind Visser? |
nee , mn smaakpapillen deden het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:05
|
|
|
Zal wel rodekool zijn, waar kan je boerenkool halen nu, die is er nu toch niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:09
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zal wel rodekool zijn, waar kan je boerenkool halen nu, die is er nu toch niet  |
Waarom niet? Rookworsten zijn er toch ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:12
|
|
|
Rookworsten zijn er wel, maar boerenkool is er toch nog niet nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:27
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Rookworsten zijn er wel, maar boerenkool is er toch nog niet nu? |
Er is zeker geen boerenkool, daarom geloven we gewoon in rode kool!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is zeker geen boerenkool, daarom geloven we gewoon in rode kool!!!! |
Volgens mij heeft captain iglo behalve spinazie en vissticks ook wel boerenkool in het assortiment hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij heeft captain iglo behalve spinazie en vissticks ook wel boerenkool in het assortiment hoor. |
Klopt, en dat kun je het hele jaar krijgen. Voor verse boerenkool is het idd nog wat vroeg, alhoewel je zomerboerenkool hebt, maar rode kolen zijn er al volop.....
Ach, het was iig kool toch, Visser? (en ja, veel mannen zijn rood-groen kleurenblind )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Klopt, en dat kun je het hele jaar krijgen. Voor verse boerenkool is het idd nog wat vroeg, alhoewel je zomerboerenkool hebt, maar rode kolen zijn er al volop.....
Ach, het was iig kool toch, Visser? (en ja, veel mannen zijn rood-groen kleurenblind ) |
Ja , volgens mij spitskool . Of het waren rode bieten , dat zou ook nog kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 23:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , volgens mij spitskool . Of het waren rode bieten , dat zou ook nog kunnen.  |
Hahahahaha, en al die kolen en knollen maak jij dan op dezelfde manier klaar??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 08:35
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahaha, en al die kolen en knollen maak jij dan op dezelfde manier klaar??  |
Das voor de afwisseling Hier vanavond gebakken krieltjes met bloemkool in kerriesausje en een stukje kip erbij Is het al avond??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 09:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | nee , mn smaakpapillen deden het niet. |
ja en je ogen ook niet zeker rode of groene stampot das een heel verschil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 11:16
|
|
|
Ik ben van plan een hamkaas quiche te gaan maken vanavond, alleen nog even de ingredienten ervoor in huis halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 11:49
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en je ogen ook niet zeker rode of groene stampot das een heel verschil |
Das nu net wat ik met die opmerking bedoelde, Roelande, over mannen & rood-groen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 13:06
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das nu net wat ik met die opmerking bedoelde, Roelande, over mannen & rood-groen  |
ja inderdaad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 13:16
|
|
|
witlof met ham en kaas uit de oven hmmm met aardappels en een saussie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 13:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das nu net wat ik met die opmerking bedoelde, Roelande, over mannen & rood-groen  |
je vergeet oranje nog .
Visser ziet wel eens een stoplicht in de winkel wat dan 3 paprika's moet voorstellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 15:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | je vergeet oranje nog .
Visser ziet wel eens een stoplicht in de winkel wat dan 3 paprika's moet voorstellen. |
En wat doe je dan? Stoppen of nog snel even doorlopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 15:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | En wat doe je dan? Stoppen of nog snel even doorlopen  |
Snel naar de borrelnootjes , die hebben ze ook in dezelfde kleur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snel naar de borrelnootjes , die hebben ze ook in dezelfde kleur.  |
Of de M&M's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Of de M&M's  |
Is dat tegenwoordig ook al eten.
nou vooruit deze keer zal ik zeggen wat ik ga eten.... rode tartaar, gele aardappels , oranje appelmoes en groene sla . Toch weer dat stoplicht , moet dus wel gezond zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is dat tegenwoordig ook al eten.
nou vooruit deze keer zal ik zeggen wat ik ga eten.... rode tartaar, gele aardappels , oranje appelmoes en groene sla . Toch weer dat stoplicht , moet dus wel gezond zijn.  |
En nog steeds plakken z'n vingers op het toetsenbord heb jij wel tijd om te koken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En nog steeds plakken z'n vingers op het toetsenbord heb jij wel tijd om te koken  |
Nee , ik heb een nieuw toetsenbord en die werkt als een tierelier. Het is gewoon een genot zo'n bacterievrij toetsenbord onder je neus.
|
|
Naar boven |
|
|