ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 09:22
BerichtOnderwerp: Getrouwd en nu Zwanger!
 
Dag iedereen!

Ik ben weer eventjes terug want ik kreeg net als vele anderen hier drie dagen proef aangeboden.

ben erg benieuwd hoe het hier gaat met jullie!
Ik hoop dan ook dat er velen het ware geluk of liefde gevonden hebben, ik gun het iedereen zo!

Voor mezelf, ik ben 12 november vorig jaar getrouwd en ben nu 4 maanden zwanger!! Alles gaat goed gelukkig!

Voor iedereen hier, veel liefs en geluk toegewenst, het bestaat echt!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 november 2013, 13:31
BerichtOnderwerp: Ik ga trouwen!
 
PETRA373 schreef:
nieuwsgieirgge.....
maar echt met een heeelleeee knappe man, ha ha zag een foto van die twee op haar facebook. Lachende smiley
geweldig mamalou Lachende smiley Lachende smiley


Ja het is een geweldige lieve stoere serieuze eerlijke hardwerkende man, kortom mijn droomman die ik om 16.00 uur mijn jawoord hoop te geven!

Het is Hendrik hier van CM maar hij heeft er maar eventjes op gezeten dus mogelijk kennen de meesten hem niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 11 november 2013, 21:58
BerichtOnderwerp: Ik ga trouwen!
 
Roelande in relatie las ik, en Shanita ook als ik het forum goed heb gelezen?

Fijn dit te lezen!
Hopelijk volgen er steeds meer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 11 november 2013, 21:26
BerichtOnderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
 
Ik had altijd een hele waslijst over hoe een man eruit moest zien en wat hij absoluut niet aan moest hebben, maar ik kan nu oprecht zeggen hoe fout die gedachte was, als de echte liefde op je pad komt dan vallen al je eisen weg, het innerlijk daar draait uiteindelijk alles om is mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 11 november 2013, 21:15
BerichtOnderwerp: Ik ga trouwen!
 
Lieve CM'ers, ik ben hier weer even voor drie dagen in de lucht en wilde jullie laten weten dat ik morgen ga trouwen!
Via CM heb ik de enige echte ware liefde mogen leren kennen bij een voor mij heel bizondere man!

Dit gun ik jullie hier allemaal zo van harte, ik hoop en bid dat jullie ook via CM of elders die persoon op jullie pad mag komen en waar je je verdere leven mee mag en kan delen.

Heel veel liefs en alle geluk en gezondheid wens ik jullie toe!

Mamaloe, oftewel, Marga Lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op maandag 11 november 2013, 21:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 15:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen



As tint grijs is helemaal in tegenwoordig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........


Ahh wel zielig, maar k had je gezicht wel ff willen zien, zat je zelf ook onder het beslag daarna zeker

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 14:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat heb je als snel.

Idd, ik begreep je verkeerd, ik dacht wat is er mis, als ik bij 'alles en nog wat' bij 'slechtste moment ff zeg wat me slechte moment is, met wat uitleg.

Ik vond de uitleg en het antwoord van Mamaloe heel zinnig heb er veel aan.

Ja, ik dacht dat je het als verwijt bedoelde.

Want ja, 'slechtste moment ís juist om te ventileren'. Ik was ook heel blij met de woorden van Petra, veelzeggend met die smiley erbij.

En jij dacht misschien: o, S. gooit straks haar hele privé op het forum als ze antwoord, ja, daar zit ook weer wat in.

Ja, het is en blijft een zoeken van een balans. Nooit iets privé, ja dan krijg je een onpersoonlijk forum, met voor de hand liggende antwoorden en postings die iedereen wel kan bedenken, iig, dat gevaar loop je(je=in het algemeen).

Ja, maar ja, téveel privé is óók weer niet goed.

Ik ben blij dat je nog even reageert, want ja, daardoor zie ik nu, hoe je je posting óók kan opvatten.

En er is weer vrede, want ja, ik heb een hekel aan ruzie, en ja, soms ontkom je er niet aan.

Fijne Dag, Roelande, en Bedankt Mamaloe, voor je antwoord doet me erg goed, ben even gaan nadenken daardoor!!!

En ook sorry Roelande!


Bedoel het goed met je Shanita maar dat weet je zelf ook vast wel

Knipoog smiley

Heb zelf ook eens in zo een soort situatie als jij gezeten met ex waarmee ik getrouwd was geweest ruim tien jaar en we hadden daarna een heel goede band, vierden gezamelijk de feestdagen en bleef er ook rustig slapen, weliswaar in de slaapkamer van zoontje, en toen kwam daar ineens een nieuwe vriendin van hem in zijn leventje, was voor mij even slikken, had er ineens moeite mee, terwijl ik uit elkaar wilde destijds, dat was voor mij ook zelfonderzoek, waar komt dit vandaan dat ik er moeite mee heb, terwijl er geen sprake meer was van echte liefde tussen man en vrouw.
Maar voor mij betekende het dat ik een stap terug moest doen en plaatsmaken voor die nieuwe vriendin.
Dat kostte tijd, en nu gaan we nog steeds als goede vrienden met elkaar om, maar het moet allemaal even verwerkt worden en heeft tijd nodig.

Daarom reageerde ik op je beste Shanita omdat ik je ergens goed begreep je reactie en pijn las ik tussen de regels door nl........
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:37
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
volgens mij is bovenstaande reactie meer iets voor een mailtje.
Shanita gebruikte het forum alleen om ff te ventileren wat voor haar het slechtste moment van de dag is op zoek naar een luisterend oor


Nou dat zie ik anders, Shanita ventileert hier op een openbaar forum de dingen waar zij tegenaan loopt, en ik geef daar een reactie op, als Shanita dit niet wilde dan had ze haar verhaal ook zeker niet hier openbaar neergezet, en ik bedoel het met goede bedoelingen naar Shanita toe dat weet zij ook vast wel.

Ik merk aan haar stukje dat ze een bepaalde strijd heeft hierin, ook omdat ze al eerder iets had neergezet en weggehaald, en later in een andere versie het heeft geplaatst, ik meen dat zij behoefte heeft in steun of raad hierin en dat heb ik dan ook gedaan.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 21 juli 2013, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 12:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
SHANITA130 schreef:
Mijn ene ex heeft een vriendin Boze smiley

Ja, nou weet ik wel; hij had mij gewaarschuwd in die zin, als jij niets wil alleen vrienden laat ik haar komen.

En nou is ze daar, elk weekend, of om het weekend, zoiets, een nacht en twee dagen dus.

Hij knapt er wel wat van op, dat wel.

Wou ze bijna niet komen gisteren ga ik hem nog een tip geven wat ie verkeerd zei, door de telefoon Gefrustreerde smiley , wat niet de bedoeling was; ik dacht dat die dat bedoelde.

Nou ja, ik was al weken blij voor hem, zie dat het hem goed doet, ja ze doet erg veel voor hem, en ik niet meer, maar daar komt ze nog wel achter Duiveltje smiley en ja ik heb hier ook me andere ex die bij me slaapt en waar ik elke dag mee bel, dus ja, wie ben ik?

Maar ja, nou is tie jarig, dus normaal negeer ik dat ze er is. Ben tenslotte wel es vaker een of meerdere dagen dat ik hem helemaal niet zie, ja, ook regelmatig als ik gewoon alleen ben.

Maar nu is tie jarig. Nou ben ik niet zo van verjaardagen, dat opgeprikte met z'n allen bijmekaar zitten, urenlang.

Hij ook niet, maar hij vroeg of ik kwam, en zijn zoon komt ook, dus het is voor hem erg belangrijk, dus ja, ik heb gisteren een kadootje gekocht Duiveltje smiley

En vanmiddag ga ik mij helemaal optutten en erheen Duiveltje smiley

Ik voelde me gisteren best wel balen hoor. Boze smiley , ook gisteravond, heb al een post die ik, zoals ik me later bedacht voor het merendeel uit frustratie schreef, maar die is al verwijderd.

Ja, kijk, vrijdag sliep ik nog bij hem, ja, op de bank natuurlijk, en toen gebeurde wat ik hier helemaal boven beschreef.

Nou, en dat is gewoon balen. want ik nam eerst gewoon afstand was blij voor hem, en gedroeg me daar in huis gewoon als toen ik er zelf nog woonde.
Ja, en nu zie ik dat vanmiddag dus een ander doen, én, gisteravond wou ik ook bij hem film kijken en zat ik dus ook, onverwacht alleen.

Ach... Slapende smiley Zo lopen deze dingen, ben blij voor hem Lachende smiley (voor zolang het duurt dan Duiveltje smiley

En nu eerst een lekker bakkie koffie (troost noemen dat toch weleens Knipoog smiley maken.


Shanita uit deze hele post merk ik twee dingen op, je hebt het moeilijk met het feit dat jij niet meer de nummer 1 bent voor hem nu hij een vriendin heeft, en je hoopt heimelijk weg dat deze relatie geen lang leven beschoren is, gezien het feit dat je schrijft, zolang het duurt met zo een duiveltjes smiley erachter.

Ik vind dat je nu niet goed en christelijk bezig bent. Natuurlijk zal het moeilijk zijn als je op goede voet leeft met een ex, en je ex krijgt een vriendin en gaat daar een leven mee opbouwen en zijn toekomst met haar opbouwen, dat is moeilijk maar zul je moeten leren accepteren.
Hier mag je ook voor bidden om hulp van Boven om dit te kunnen accepteren.

Maar dat duiveltjes smiley met de tekst erbij tot zolang het duurt is niet netjes en christelijk, als jij nog liefde voelt voor je ex dan gun je hem het geluk van harte en hoop je dat het zo lang mogelijk mag duren.

Of heb je nog diepere gevoelens voor hem als alleen een goede vriendschap?
Dan zou ik uit zelfbescherming voorlopig afstand van hem nemen en zeker niet naar een verjaardag gaan waar een nieuwe vriendin ook is.

Ik begrijp dat dat voor de nieuwe vriendin ook ongemakkelijk is en begrijp ook dat ze eerst liever niet wilde komen.

Ik zou je willen aanraden voor jezelf eens te bekijken wat die vriendschap met ex nu eigenlijk voor jou betekent, want ik zou voor mezelf die pijn niet aan willen gaan om hun samen gelukkig te zien en dan erbij te zitten en toe te kijken.

Ik bedoel het goed voor je Shanita, ik hoop dat dat duidelijk overkomt

Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 21 juli 2013, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:53
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
SHANITA130 schreef:
Leuk voor je!!!

Ja, ik ken dat! Zag gisteren in de AH ook zo'n leuke gast, gespierd, bruin, Aruba oid. en ja, we liepen dezelfde kant op, en toen zag ik nog 2 mannen, samen met een karretje, praten over boodschapjes en bonuskaarten, ik dacht zeker een homostelletje. We liepen richting parkeerplaats, en ja, daar stond een busje van de Hoop(busje komt zoooo!)..ik dacht he, das nou leuk es even blijven kijken van een afstandje, het uitje van de dag voor een paar gasten van de Hoop Knipoog smiley

Haha, en toen zag ik die gespierde leuke man ook. Met zo'n leuk shirtje dat die spierbundels goed uitkomen Knipoog smiley

Ach ja, toen ik jong(er) was zag ik die dingen niet, deden mij niets, en nu pas nu ik ouder ben wel Knipoog smiley

Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA373 schreef:
nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x...
zucht ben echt vet verliefd op hem..... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen Verlegen lachende smiley
en nog wel via cm ontmoet Knipoog smiley

Fijn voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 juli 2013, 23:18
BerichtOnderwerp: Vakantie 2013
 
SHANITA130 schreef:
Heerlijk voor jou, ben blij voor je dat je deze fijne tijd samen met je kids hebt mogen beleven!!! Lachende smiley


Dankjewel Shanita, het was echt fijn zo met de kids, ze hebben genoten van twee weekjes camping Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
JOL252 schreef:
Suggereer je nu dat de mensen die dat filmpje niet zo geweldig vinden bang zijn voor de hel?

Vreemd.

Het is gewoon mijn smaak niet, that's all. En dat mag ik vinden, ben ik nog on topic ook.

Precies......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 16:44
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Ik vond de film waar TS mee begon al niet prettig, dit was geen forum voor prettige films. En die heeft ook gewoon de link neergezet, en 'wat vinden jullie hiervan'.

Maar goed, ik zal er in het vervolg, even vooraf uitleg bij geven wat ik nu achteraf deed, ik ging er namelijk vanuit dat men het wel meteen zou begrijpen, de bedoeling van die film, het helpen weghalen van angst voor de hel.

Haal het anders maar weg, who cares, ik iig niet meer. En hier bedoel ik weer mee, 2 uur van mijn kostbare tijd om uit te leggen hoe een film, die ik ook nog eens van een christelijke site heb geplukt, wordt bedoeld...met dit mooie weer ook nog.

En, ik vond het prettige aan de film dat het helpt angst weg te halen, en de film zelf an sich niet natuurlijk....Ja, het melodietje wel, de film zelf was niet als prettig bedoeld is het ook niet, dus smaken verschillen is hier niet van toepassing.


Niemand verplicht jou toch om met dit mooie weer hier te forummen Shanita?
Jij hebt het over je kostbare tijd, maar hoe jij die tijd besteed is geheel aan jou dus dat kan je niet bij ons neerleggen als een soort van verwijt naar ons toe. Jij neemt zelf het initiatief om die link hier neer te zetten en de reacties in de gaten te houden en daarop te reageren, volgende x misschien beter idee om van het zonnetje te genieten Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 19 juli 2013, 16:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 15:15
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Ik kan er wel omheen, want ik heb er niets mee te maken.

Ja, we leven in een gebroken wereld daar heeft iedereen bij tijd en wijle last van.

Maar ja, als ik nu mijn postings moet weghalen omdat jij het er moeilijk mee hebt, ja, dan is de hele discussie uit zijn verband, niemand weet welk liedje er wordt bedoeld etc., dus ja, misschien kan je de redactie mailen als je er zo erg mee zit.

Want alleen zij kunnen het weghalen, als ik dat nu doe, wordt het een zooitje, en ja, ik bedoelde het goed, en zie het als on topic.

Sterkte!

Beste lieve Shanita, jou postings hoeven niet weggehaald te worden want dat zeg ik niet en verlang ik ook niet, maar alleen ik deel jou mening niet wat betreft dit lied, ik geloof ook dat jij het goed bedoelt, maar mijn gedachten hierover zijn alleen anders, ik vind het lied iets naars afroepen, kan het niet precies omschrijven maar het geeft mij net als Jol omschreef een onpasselijk gevoel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:45
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
En ik hou ook soms ergens niet van wat anderen schrijven.

Ja dat kan, we zijn tenslotte allemaal verschillend, en dat is maar goed ook Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 19 juli 2013, 15:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:42
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Ik vind het niet, juist niet spottend en een goede zaak als iemand probeert de angst voor de hel, die er bij velen is ingeramt vroeger, ook nu trouwens, en totaal ongegrond is, weg te nemen.

Ik hoop dat je nu wel de vergelijking met de barbiepoppen snapt.

1. Opgemaakte wereldse poppen met borsten en zien er uit als aantrekkelijke fotomodellen.
(Dit is in vele kringen al des duivels)

2. Het vrolijke melodietje, met op de achtergrond echte hele en verdoemenispreken, tijdens het verbranden van de barbiepoppen.



En ik vind de hel niet beangstigend, heb tot me 18 niet eens geweten dat er een bestond, en ja, toen ik tot geloof kwam, kon ik eindelijk het kwaad plaatsen, wat ik eerst niet kon.

Ik vind de hel niet beangstigend, omdat ik gelovig ben.

En ik heb geen zin in, om besef te gaan hebben wat de hel inhoudt, (ook al mag dat van jou).
Ik hou me totaal, in zijn geheel daar niet mee bezig, alleen met de goede dingen.
Ik vind het juist verkeerd steeds over de duivel en de hel bezig te zijn, in sommige groepen hoor je niet anders de hele dag.

En verder, Fijne Dag!


Ik hou me persoonlijk ook niet met hel en duivel bezig, mijn energie gaat ook uit naar de goede dingen in het leven en niet naar dingen die angst oproepen, maar we kunnen er niet omheen dat er een hel en duivel bestaat, maar ik hou me daar qua energie ook het liefst verre van want het geeft geen positieve energie maar angst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:38
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
O ja, en deze smileys dan Duiveltje smiley

Die gebruik ik dan ook nooit want ik hou daar niet van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:09
BerichtOnderwerp: Vakantie 2013
 
Ben weer terug van 2 weken weggeweest Knipoog smiley

Heerlijk weer gehad, en we hebben voorlopig nog steeds mooi weer!
Voor iedereen die nog weggaat wens ik net zo een fijne vakantie als ik heb gehad met de kids!


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 19 juli 2013, 14:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:07
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Onpasselijk?

Het kwam op mij zo over dat je geen angst hoeft te hebben, voor de hel als gelovige, en ja, het ergste speelgoed waren barbies weet ik.
Als je daarmee speelde... ja, ik las daar wel eens wat over....Barbies hadden borsten en wereldse kleding etc.

Iig, ik vind het een geinig liedje wat, volgens mij juist die hel-angst weg moet halen bij mensen, dat is denk ik, de zanger zijn bedoeling.

Daarom ook stukken preek op de achtergrond over hel en verdoemenis, duisternis, rampzaligheid, gruwelijkheid en eeuwige verdoemenis etc., iig stukjes van angstpreken op de achtergrond.

Afijn, ik vind het een on topic liedje, de een verbrand boeken, de ander barbies, de een omdat ze vindt dat het moet, die boeken niet van de Here zijn, de ander, om het belachelijke te laten zien, van de angstpreken, zo zie ik het, en verder....ach, ....

Ik zet dit toch niet bij topic 'leuke liedjes' oid. Smiley die vol vragen zit

Tis ook helemaal niet de bedoeling dat iemand dit leuk vindt.

Het is mi bedoeld om die angst voor de hel die velen er als kind al ingeramd kregen eruit te krijgen, misschien zie jij dat anders.
Die boekverbranding is ook niet leuk, walgelijk, die Gerda Tolsteyn, ja, en dan, ga ik er on topic op in, verder niet hoor, en als jij het onpasselijk vindt, ja ik vraag me af waarom jij een tegenstander van hel en verdoemenis preken, die dat in een liedje laat merken, onpasselijk vindt.


Ik vind het wel een onpasselijk naar filmpje, die man die die duivels hoorntjes op heeft vind ik totaal onpasselijk eerlijk gezegd.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 19 juli 2013, 14:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 14:05
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
JOL252 schreef:
huh? bizar, vanwege met poppen spelen naar de hel?! Maar ook een naar filmpje... heb het maar uitgezet, beetje onpasselijk...


Vind het ook een naar filmpje, komt mij eerder spottend over dan iemand die de angst voor de hel weg zou moeten nemen.

En als ik eerlijk ben, ik vind de hel wel beangstigend, daar mogen we best wel enig besef van hebben dat dit niet zomaar iets is, maar ik snap de vergelijking met de barbie poppen totaal niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 07:05
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
ZEELAND736 schreef:
Farao wordt ons getekend als een tiran die niet onder God wil buigen al moet hij de een na de andere plaag ondergaan. Hij verhardt zich tegen de levende God. God laat hem gaan en verhardt zijn hart. God laat hem zien dat hij niet aan Gods oordelen kan ontkomen. En wanneer Farao ten ondergaat weet heel de wereld dat de HEERE God is en dat geen mens het tegen Hem kan uithouden. Daartoe heeft God Farao verwekt. We beseffen dus dat Farao geheel en al zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten is. Tevens is er sprake van Gods aanbiddelijke vrijmacht.
Laat het duidelijk zijn dat God je behoud zoekt. Ga aan Zijn roepstem niet voorbij. Verhardt je niet. Gods oordeel zal dan volkomen rechtvaardig zijn. Zo gij Zijn stem dan heden hoort. Gelooft zijn heil- en troostrijk woord. Verhardt u niet, maar laat u leiden.


(Even dit stukje gekopieerd...naar aanleiding van de woorden van Lanfy over Farao....en ook omdat ik zelf niet altijd de juiste woorden kan vinden)


Eens!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 16 juli 2013, 18:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:47
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me.
Groetjes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
JANS221 schreef:
Gefelicteerd Mamaloe!


Dankje Jans! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
JANS221 schreef:
Gefelicteerd Mamaloe!


Dankje Jans! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:41
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me.
Groetjes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:27
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
ROELANDE345 schreef:
ja van mij ook een hele fijne verjaardag en een fijne vakantie gewenst Mamaloe


Dankjewel allemaal!
Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond
Huilende smiley, smiley in tranen
Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:48
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Dankjewel hoor!

Vanmiddag gaan we op vakantie dus echt vieren doen we het morgen!

Ik ben er dus eventjes tussenuit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (50)





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: En de nieuwe binnerkomer is....
 
TABULA699 schreef:
Ikke Knipoog smiley

ik heb vandaag eens heel wat topics afgelezen en mis een beetje het vind ik leuk knopje... Dat is toch een makkelijk maar losse manier om mensen alvast te laten wennen aan je aanwezigheid.
Een voorstel hoekje is er ook niet echt, wat eigenlijk natuurlijk ook niet nodig is met al die profielen.

Maar toch als ik zie dat het toch wel een redelijk vast groepje is dat op het forum schrijft en reageert, is het (in ieder geval voor mij) toch wel een beetje lastig om zomaar ineens in te breken als nieuweling, voelt bijna als inbreuk maken op jullie gesprek of zo...tja, rare wezens zijn we toch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik hoef niet gelijk al allerlei privé chat verzoekjes te hebben terwijl ikzelf nog niet eens weet wat ik hier van vind en wie de mensen zijn, dus ik vind het altijd heel prettig als er op zo'n datesite ook gewoon algemeen gechat of een forum is, helaas zijn de meeste forums vaak juist op zo'n site niet zo heel druk bezet of gewoon stil, jammer maar ja alles moet tegenwoordig maar gelijk privé up close en personal... En ik ben toch meer het type van even de kat uit de boom kijken, voorzichtig contacten leggen, even mijn draaien vinden.

Dus hier ben ik dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Schrik niet als ik ineens tussendoor kom vallen op een onderwerp of zo op het forumKnipoog smiley

Groetjes Renske



You're welcome!

Wat een nette beleefde manier om hier op het forum binnen te komen!
Waardeer dit wel en misschien ook een makkelijk opstapje voor andere "nieuwelingen"!

Lees en schrijf en klets gezellig mee hier
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 2 juli 2013, 21:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 28 Volgende
Pagina 1 van 28