ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:45

Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen

Meneer Chat

Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.

Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn.
Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:47

VISSER278 schreef:
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen

Meneer Chat

Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.

Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn.
Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn

En vergeet DE Echte Bolussen niet.
Die waren heel Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:49

up.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:52

MARISKA601 schreef:
En vergeet DE Echte Bolussen niet.
Die waren heel Kwijlende smiley

Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley , wel steeds aantrekkelijker. Kwijlende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 1 augustus 2010, 11:52
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:56

TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598
Miekjes285
Pearl (onder voorbehoud)

Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
wel nummertje trekken he heren
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?

beetje op je woorden passen tessy Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:01

BRAZEEVEL772 schreef:
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR
ZO GROF HEB IK HET HIER OP CM NOG NIET GELEZEN
ZE MOETEN JOU HIER DIREKT VAN CM VERWIJDEREN
JE BENT NOG ERGER DAN DE VARKENS

Ah, ik zie dat je me probeert te beledigen. Een test misschien?
Je 'hebt er geen woorden voor', en toch schrijf je nog vier zinnen met beledigingen. GOED BEZIG!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:02

de datum die gepland is is 14 augustus.
we ontmoeten elkaar op de parkeerplaats .

de volgende hebben zich dus al op gegeven:

mariska de muis,
hannah 810, 37 jaar met pleegdochter
johanna598, 48 jaar
erika 129, 35 jaar
anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen
zinga672 46 jaar onder voorbehoud

cor299, 49 jaar
gauke 185, 46 jaar

wie volgt.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:03

LAURENS814 schreef:
Denk je dat God zich in zijn ego voelt aangetast als wij vloeken? Is hij dan zo'n egoist dat hij iedereen die niet naar zijn pijpen danst het liefste meteen in zijn persoonlijke eeuwige vuuroven wil gooien? Als dat zo zou zijn, dan verwerp ik deze 'god' meteen en wens hem alle vloeken der aarde toe.
Maar natuurlijk is God niet zo! Wie vloekt zet zich vrijwillig af tegen al wat goed en zuiver is, en trekt uiteindelijk aan het langste eind. Je graaft een kuil voor jezelf. Wie Gods naam verwenst heeft daar uiteindelijk alleen zelf het meeste last van.

Daarnaast kun je Gods naam of vele manieren ontheiligen, een vloek uitspreken is daar slechts een voorbeeld van. Je kunt bijvoorbeeld ook in naam van God kleine kinderen verkrachten of mensen in de gaskamers laten omkomen. Allemaal ellende dat de Heer van Hemel en Aarde een slechte naam bezorgt, waardoor mensen zich van God willen afkeren en zich afsluiten voor de verlossing en genade.
Ik denk dat de reden waarom we God niet mogen vervloeken (op welke manier dan ook) in eerste instantie bedoelt is om andere mensen niet voor het hoofd te stoten. God zelf zal er niet minder heilig door worden, mensen misschien wel.

Goeiedag zeg.
Ik weet niet wat voor bijbel jij er op na houd maar de mijne leert wel heel wat anders.

Leviticus 24: 16
En wie den Naam des Heeren gelasterd zal hebben zal zekerlijk gedood worden, de ganse vergadering zal hem zeker stenigen.

HC Zondag 36 vr 100 : het antwoord luidt: want er is geen groter zonde , noch die God meer vertoornt, dan de lastering Zijns Naams ; waarom Hij die ook met den dood te straffen bevolen heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:07

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

goeiemorgen chatuliem!
weet je, je hebt humor, you make me smiling, ik grinnik tijdens het hele stukje dat je schrijft!
alleen; ik verwacht dat je zelf niet in de gaten hebt welk een overdosis lachwekkende uitspraken/humor er in je bijdragen verwerkt zit.

kan het héééél misschien zijn, dat je..........ehm.........toch wel heel graag ergens vanuit een schuilhoekje, eventjes mee zou hebben willen gluren hoe heerlijk we het hebben gehad met elkaar?
zou je niet hebben willen zien, dat er gaandeweg de middag ineens een hand van de ene persoon verdwaalde naar de knie van een ander persoontje?
dat er mensen ineens wel ernstig diep in gesprek raakten, zodat ze de rest van de groep niet meer zagen?
zou je niet hebben genoten, als het afbreken van de tent met felle gebaren en flinke discussies plaats vind, zodat er mensen zijn die zich afvragen wat ze daar nou weer van moeten denken?
of als je even naar een paar paardenkarren gaat kijken, je ineens aan de andere kant van de heuvel een knuffelend stelletje ziet staan, zodat je denkt; heerlijk; weer twee mensen gelukkig!!

best interessant hoor, zo'n picknick.....
en ook heel gezellig, dat er een klein waal-meisje net zo makkelijk op je schootje klimt als je eigen dochter.......dat ook
bovendien heb je de trossen druiven van de verspieders uit kanaän misgelopen, de bolussen uit zeeland, de veluwse tiramisu, de zoetigheden uit brabant, en de warme gezelligheid van de edense heide.......

je zou ook kunnen zeggen; jammer dat ik geen vervoer had; ik had er zooooooo graag bij geweest.
maar dat wordt wel lastig, als je steeds zo hard blijft roepen over libelles, klef, en je mening niet bij kunt stellen.......

ik wens je veel geluk, chatuliem, kom es naar de picknick, joh!
wieweet wacht het geluk op je op die grote stille heide........ Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 1 augustus 2010, 12:11
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:08

LAURENS814 schreef:
Ah, ik zie dat je me probeert te beledigen. Een test misschien?
Je 'hebt er geen woorden voor', en toch schrijf je nog vier zinnen met beledigingen. GOED BEZIG!

voor jou heb ik geen goed woord over
omdat jij de Almachtige Gos beledigd
als ik jou was zou ik maar eens heel goed nagaan denken wat je gezegd heb
en als ik je heb beledeigd kom je dr nog goed van af
ik hoop voor jou dat God niet met je doet wat Hij in zn woord schrijft
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:09

MARIJAN072 schreef:
Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley , wel steeds aantrekkelijker. Kwijlende smiley Lachende smiley

Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter?
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:12

HANNAH810 schreef:
God wordt niet minder van het gedrag van mensen, dat is waar.
maar waarom staat er in de bijbel de doodstraf op de zonden die je noemt, denk je, laurens?

Waarom staat er volgens de Bijbel de doodstraf op homoseksueel gedrag? Of waarom staat de doodstraf op hekserij, Of waarom wordt een meisje dat geen maagd meer is ter dood gebracht al ze dat toch niet meer blijkt te zijn?

Tasten al deze zonden God aan in zijn persoon, of treffen deze zonden uiteindelijk alleen de zondaren zelf?
Het kwaad uit je midden verwijderen, het kwaad uitroeien. Dat is wat denk ik de reden is. Door de kwaadaardigen van de aarde te verwijderen is er weer 'lucht' voor de rechvaardigen. Door te vloeken breng je een ander te val en door een ander ten val te brengen bezegel je je eigen ondergang.

Als ik met deze opmerkinen een 'varken' ben, zoals een enkeling hier op het forum claimt. Het zij zo.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:13

BRAZEEVEL772 schreef:
voor jou heb ik geen goed woord over
omdat jij de Almachtige Gos beledigd
als ik jou was zou ik maar eens heel goed nagaan denken wat je gezegd heb
en als ik je heb beledeigd kom je dr nog goed van af
ik hoop voor jou dat God niet met je doet wat Hij in zn woord schrijft

En waarom heb ik God dan beledigd? Leg mij dat eens uit. Toon eens die christelijk naastenliefde, waar je zelf blijkbaar prat op gaat.
Of wil jij soms geen mensen uit de 'duisternis' redden?

Laatst aangepast door
LAURENS814
op zondag 1 augustus 2010, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:15

LAURENS814 schreef:
En waarom heb ik God dan beledigd. Leg mij dat eens uit. Toon eens die christelijk naastenliefde, waar je zelf blijkbaar prat op gaat.

ik heb het niet over naaste liefde gehad en dat heb ik zeker niet voor een beest als jij bent
en als je niet weet wat je fout hebt gedaan lees dan lees dan en herlees dan wat je schreef
en verder acht ik jou geen woord meer waardig
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:16

DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?

http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

Het zal mij een worst zijn wat die Hin allemaaluitvreet. Ik ken hem niet en geef geen oordeel over zijn gedrag. Omdat ik hem niet ken, is hij voor mij net als iemand die nooit bestaan heeft. Hin speelt geen rol in mijn leven.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:18

VISSER278 schreef:

ow..ik was er wel, sorrie!! Lachende smiley
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zondag 1 augustus 2010, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:19

VISSER278 schreef:

Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:20

CARIEN982 schreef:
Ik vind het vreselijk erg als er gevloekt wordt,
en spreek de mensen ook meestal erover op aan.

Spreekt vrijmoedig over GOD,
maar misbruik ZIJN naam nooit!

Ja, zo iets bedoel ik ook!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:21

MARISKA601 schreef:
Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus.

He , niet de niet-komers gaan helpen he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:23

LAURENS814 schreef:
Ja, zo iets bedoel ik ook!

Sorry, nu kan ik je niet meer volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

VISSER278 schreef:
He , niet de niet-komers gaan helpen he Knipoog smiley

ik was dr heelaas niet
maar dat kun je zo wel raden he wie dat moet geweest zijn
dat voel je gewoon aan zo iets
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

VISSER278 schreef:

Ik weet het; het moet Marieke zijn! Lachende smiley

Wat is de prijs, omdat ik het goed geraden heb? Een zak bolussen per post? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:24

BRAZEEVEL772 schreef:
ik was dr heelaas niet
maar dat kun je zo wel raden he wie dat moet geweest zijn
dat voel je gewoon aan zo iets
Knipoog smiley

Nou, wie dan?
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:24

VISSER278 schreef:
Goeiedag zeg.
Ik weet niet wat voor bijbel jij er op na houd maar de mijne leert wel heel wat anders.

Leviticus 24: 16
En wie den Naam des Heeren gelasterd zal hebben zal zekerlijk gedood worden, de ganse vergadering zal hem zeker stenigen.

HC Zondag 36 vr 100 : het antwoord luidt: want er is geen groter zonde , noch die God meer vertoornt, dan de lastering Zijns Naams ; waarom Hij die ook met den dood te straffen bevolen heeft.

Ik ontken ook niet dat er een doodstraf stond op het lasteren van Gods naam. Dat is overduidelijk.
Waar ik wel moeite mee heb is dat sommige mensen van mening zijn dat God in zijn persoon/ego gekwetst kan worden als anderen zijn naam lasteren.
Dat de doodstraf wordt gegeven is denk ik omdat mensen door de laster van een ander op het verkeerde pad gezet worden. Hierdoor kan die ander ook gaan zondigen en zich afkeren van God. En, daar is God het meest boos over, denk ik.
Een ander ten val brengen is een ernstige zonde, maar alleen als dit bewust gebeurt en met vol verstand.
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:25

VISSER278 schreef:
Nou, wie dan?

ja ze is me al voor mar kan niet anders dan marieke zijn he Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:28

BRAZEEVEL772 schreef:
ik heb het niet over naaste liefde gehad en dat heb ik zeker niet voor een beest als jij bent
en als je niet weet wat je fout hebt gedaan lees dan lees dan en herlees dan wat je schreef
en verder acht ik jou geen woord meer waardig

Dus volgens jou ben ik een beest. Een beetje de anti-christ ofzo?
Wat ben ik trouwens blij dat jij mij geen woord meer waardig acht!
Veel plezier nog hier op christianmatch.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:38

VISSER278 schreef:
Sorry, nu kan ik je niet meer volgen.

Tja, daar heb ik wel vaker last van. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:47

TESSYBEAR731 schreef:
Het probleem dat chatten volgens het startvenster niet mogelijk is heb ik ook gehad.
Heb toen opnieuw de pop-up blokkering van CM er af gehaald en toen deed ie het gewoon weer...misschien ff proberen?

dat probleem had ik ook, ondanks dat de pop-up blokkering voor cm eraf was!
heb nu mozilla firefox geinstalleerd, en geen problemen meer als ik met die browser surf... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:53

WILLEMIJN232 schreef:
Goedemorgen Daniel,

Doe toch eens wat vriendelijker.........het is de hele wereld tegen jou geloof ik, althans zo beleef je dat......(vul het even lekker in)
Kop op, het is mooi weer , maak er een mooie dag van en wat doe jij trouwens op het vrouwentopic????????
dat kan ik ook aan jullie vragen wat jullie op een mannen topic doen
En waarom zou ik iets niet mogen voelen als ik dat zou willen het zou hartstikke ongezond zijn als een mens geen gevoelens heeft.

Laatst aangepast door
DANIEL777
op zondag 1 augustus 2010, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:56

DANIEL777 schreef:
dat kan ik ook aan jullie vragen wat jullie op een mannen topic doen

pffffffff , het lijkt wel balletje balletje...
of wie kaatst kan 'm terug verwachten...

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 ... 6194 Volgende
Pagina 1002 van 6194