ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:28
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
MAR907 schreef:
Ben ik ook volsterkt mee eens. had ook niet vewacht dat een picknick met kinderen zo anders uit zou lopen.... Huilende smiley, smiley in tranen

misschien eerst eens een keer komen op zo'n picknick en dan oordelen?

en nu weer ontopic Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 18:09
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
HANNAH810 schreef:
als ik me goed herinner, marieke, gingen jij en tessybear en ik met de kinderen naar de heide;
en zijn er steeds meer "buitenstaanders" bij aangesloten, zodat we nu op een groep zitten met marieke, hannah, en 58 buitenstaanders

ik moet zeggen dat ik buitenstaanders best leuke mensen vind, zo nu en dan, Clown smiley en jij?

ik kan niet anders dan het met je eens zijn Han!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:47
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
CHATULIEM619 schreef:
Picknicken is leuk, picknicken en daten nog leuker. Pickinicken, daten en kinderen gaat niet samen. Picknicken, daten, kinderen en buitenstaanders, die niemand kent, onverantwoord..

buitenstaanders chat? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:44
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
MARC212 schreef:
Je moet vooral genieten van zo'n date want je date met iemand waarvoor je belangstelling hebt. Je vindt haar/hem leuk. Dat beeld hoop je bevestigd te krijgen op een eerste date. Een beetje zenuwen is normaal en dan gewoon jezelf zijn. Anders wordt het zo vermoeiend. Lachende smiley

De één is daar wat 'makkelijker' in dan de ander. En de mate van zenuwen hangt denk ik ook af van hoeveel je contact hebt gehad vóór de date?


en ben ook nog vrouw, dus minder rationeel Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:48
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
het gras groeit niet door er aan te trekken, maarwel door de wortels te voeden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:44
BerichtOnderwerp: Vrije tijd
 
JOOST764 schreef:
Ik werk een uurtje of 60 in de week en haal uit mijn werk erg veel voldoening. Maar dan komt het weekend.

Het weekend dat ik mijn kinderen niet heb verveel ik mezelf echt rot.

Vandaar de vraag: hoe vullen jullie je vrije tijd in? Alle suggesties welkom!

Lastig is het soms, maar tijd voor jezelf ís en blijft belangrijk! (Even voor de duidelijkheid met en zonder de kids thuis Knipoog smiley )
Zelf vul ik die tijd zo goed mogelijk in, met standaard uitslapen de eerste ochtend...verder de sociale contacten waar ik anders geen tijd voor heb en ook mijn hobby heb ik weer opgepakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 6 februari 2011, 22:33
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
Bolussen???????????????????? Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 6 februari 2011, 20:27
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?
 
ik mis mn eigen plekje voor ons 3tjes...
de race is begonnen, urgentie is binnen en heb een prachtige woning gevonden en me daarvoor ingeschreven...nu maar hopen en wachten op een klein wondertje!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 6 februari 2011, 14:29
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
HANNAH810 schreef:
henk, cross en, marieke897 (al sta je niet meer op cm)

gefeliciteerd, en een drievoudig HOERA
veel geluk en Geluk gewenst dit nieuwe levensjaar!!

Lieffffffffff!!!
Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 6 februari 2011, 14:16
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.


ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........



voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, op die datum ben ik net 49 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
hermandv978 45 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar

28 dames en 29 heren........
er kan nog veeeeel meer bij!! Clown smiley





*= introducee of ex-christianmatch-lid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 09:15
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ja, ken ik! Helaas is mijn lijf nog steeds niet van plan zich eraan te houden Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Heb je je dan wel afgevraagd 'waarom' deze therapie juist nu voorbij komt??
Ik geloof niet in toeval, dingen gebeuren en komen op je pad met een bepaalde reden..en als andere therapie niet afdoende is Tess..mss dan toch uitgaan van het positieve?
En ja, het klopt dat als blokkades opgeheven worden er sterke emoties naar boven komen, dat is echt niet wereldvreemd.

Marieke (jaaaaaaaaaaaa komt u maar Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 09:15
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GRIFFIN748 schreef:
je bedoelt die ge-rebadgede lepO artceV van jou? daar mogen jullie lekker zelluf aan sleutelen. hoe vind je die?


daar waag ik me maar niet aan Grif Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:58
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GRIFFIN748 schreef:
hallo, zeg....moet ik dit serieus nemen?

even algemeen gesteld:
laat ze het lekker zelf uitzoeken! als ze geen kids willen, is dat hun goed recht. (voor 't zelfde geld lúkt het niet eens!)

voor mijn situatie:
ik hoef geen kinderen (meer). arrogant/egoïstisch/asociaal misschien, maar als mijn 'oudste' 10 is, ben ik zéker 50+. en dan zie ik me niet meer in bomen klimmen.

trouwens: we drijven weer lekker weg van het onderwerp in dit topic... Zieke smiley

Dan ga ik wel weer ontopic Engeltje smiley
mijn CM tijd loopt af op 5 november, dat zijn vanaf nu nog 10 dagen...
of ik verleng? Geen idee nog...

trouwens Grif, als je klaar bent met die saabs van jou...eh...dr staat er hier ook één hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:07
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
DANIELLA263 schreef:
Samenwonen is volgens mij leven als man en vrouw zonder aan mekaar en aan God bepaalde beloftes te doen. Zonder zijn zegen te vragen. Waarom zou je dat doen.
Samenwonen is een proefhuwelijk. Maar zo werkt het niet. Of je geeft je helemaal en gaat de verbintenis aan in goede en slechte dagen en tot de dood ons scheidt, en waarom zou je dan niet trouwen. Of je geeft jezelf niet helemaal en gaat samenwonen.

Ik had nog niet geantwoord op de reactie van Leanne maar ik wil dat hier nog even doen als aanvulling.

Je stelt de vraag is het zondiger om seks buiten het huwelijk te hebben dan om te scheiden.

Het gaat toch helemaal niet om zonde. God staat toch niet ergens met een werkschriftje streepjes te trekken om te tellen hoe dikwijls je zondigt.

Het gaat om hoe Hij het leven bedoelt heeft. Waarom Hij mannen en vrouwen gemaakt heeft. Om elkaar aan te vullen en één te zijn. Dat is geen vrijblijvende relatie waarin je elkaar uitprobeert maar een commitment. Een verbond met rechten en plichten, een gezin stichten, een veilige thuishaven voor kinderen.

Het gaat er niet om hoe je vroeger leefde maar hoe je nu terug onder Zijn bescherming kunt komen.

Daniella

ik vind dat nogal een uitspraak, wie zegt dat 2 mensen daar niet voor gebeden hebben? Dat ze niet samen een zegen gevraagd hebben over hun relatie?
Zolang je niet alles weet van een ander blijf je (ver)oordelen, maar dan is er ook nog de vraag of het wel nodig is dat je alles weet? Is het niet zo dat sommige dingen zo privé zijn dat enige uitleg naar de buitenwereld niet nodig is? Dat de verantwoording over dit soort dingen nog altijd bij die personen liggen en buitenstaanders er eigenlijk geen zak mee te maken hebben?
Zou jij er blijer, vrolijker, gelukkiger van worden als samenwonende stellen bij jou kwamen vertellen of ze wel of niet een zegen over hun relatie gevraagd hebben?? Gaat het je aan?
Ga uit van het goede in de mens, ga uit van vertrouwen in het geloof én beleving van je naaste!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 22:16
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........
 
RENSKE067 schreef:

Wauw, ik had wel het eea gehoord over je jurk en kapsel....maar wat ben je MOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! Bull, wat zie je er geweldig uit in pak!! en de kleinste van de 3 is ook een prachtig manneke in een pak!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marieke


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op maandag 7 februari 2011, 20:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
JOLAN931 schreef:
8-10-2010 zou een stuk prettiger zijn als de tiende
adolfje maakt het zijn ouders niet makkelijk

Nou...daar heb je wel gelijk in! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 13:44
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?
 
SUSANNAH475 schreef:
oke...
mijn reactie was niet in 't bijzonder voor jou bedoeld hoor Marieke, maar mijn algemene reactie op dit topic. Snap je ?
Ik heb voor mijzelf wel zoiets van dat het ergens moed vergt om te vertrouwen, vandaar die durf want het is ook mogelijk dat als je iemand vertrouwt (of diegene nu christen is of niet) dit tegen kan vallen en die persoon dus eigenlijk niet te vertrouwen bleek, maar vaak zie je zoiets pas achteraf.
Als jij het niet als 'durf' ziet, mag jij dat zo vinden hoor... Lachende smiley
En idd. van een christen mag je beter verwachten... Engeltje smiley

Ik snap Suus Knipoog smiley
en ja, soms is je vertrouwen zo geschonden dat het je moeite kost om weer een 'risico' te nemen.
Maar dan nog, de één is de ander niet en iedereen mag het voordeel van de twijfel (iiieeeks wat een uitdrukking Zieke smiley )
en zo beleeft ieder het op zijn of haar eigen manier Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 13:41
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?
 
KLAAS295 schreef:
Ik vraag me af wat de definitie van vertrouwen is in deze discussie...
Ik geloof absoluut in mensen...en ik probeer ze ook te vertrouwen...word je daarin nooit tekort of pijn gedaan? Tuurlijk wel...maar is dat niet met alles zo? Sleurtje van de zondeval...zullen we maar zeggen...

* van iemand op aan kunnen?
* het goede met je naaste voorhebben?

wat Haico bedoelde met of je atheisten kunt vertrouwen tja, daar kan hij (aan zn grijze profielnaam te zien) geen antwoord meer op geven.
maar ik denk dat we allemaal daar zelf een invulling aan kunnen geven, en trouwens, als je in je eigen hart kijkt dan weet je heel goed wat je onder vertrouwen verstaat!!! (en misschien nog belangrijker hoe het met je eigen 'te vertrouwen zijn' zit)

en eerlijk gezegd? ik kan soms meer van mijn atheist vrienden op aan, dan van mn christelijke naasten. Hoe dat kan? Tja, lees het forum maar eens na, hoe we elkaar hier soms tot op het bot afbranden, en hoe we vingerwijzen naar elkaar...veel strijd om je eigen overtuiging..nou dat wekt zeker geen vertrouwen op!!


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op vrijdag 8 oktober 2010, 13:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 13:35
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik denk wel dat het met jezelf te maken heeft of je wel of iemand durft te vertrouwen...
Ervaring en opvoeding wil niet altijd wat zeggen, want er zijn mensen die herhaalde malen teleurgesteld zijn en toch de moed hebben om mensen positief te bekijken. Misschien is dat ook de instelling dat je mensen niet over 1 kam scheert maar elk 'geval' weer als uniek individu behandelt.
Zelfs als je dat in je vroege jaren ontbrak is het toch heel goed mogelijk dat je daar later geen last van hebt.

God kun je altijd vertrouwen !! daar ben ik van overtuigd... bij mensen heb je die zekerheid helaas niet... nee, ook niet als ze christen zijn... (al hoop je dat natuurlijk wel Knipoog smiley ).

Het is voor mijn gevoel geen kwestie van 'durven vertrouwen' Suus! Ik heb daar iig geen moeite mee en vind dat iedereen dezelfde kans mag krijgen...
Ik vind het zelf alleen soms lastig als een 'christen' dat soort dingen wel doet terwijl zo iemand toch beter mag weten!! Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:03
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
Zag net dat Pieter wel online is.....dit topic in de gaten houden vanavond Lachende smiley

*tromgeroffel*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
imigran heet het middel tegen migraine, helpt als een tierelier !! Heb het (bijna Verlegen lachende smiley ) altijd bij me
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:44
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?
 
Ik denk dat er geen verschil in zit, in wie (dus welke overtuiging) je kunt vertrouwen, ook "christenen" zetten je wel eens een hak of doen iets achter je rug om. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.
 
TESSYBEAR731 schreef:
*zucht*

Onze lieve Heer heeft soms vreemde kostgangers, mariek Twijfelende smiley

Yep, we komen ze overal tegen, dus ook op CM Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 16:32
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.
 
TESSYBEAR731 schreef:
Okee, kun je me even uitleggen wat er het nut van is om een twee maanden oud topic naar boven te halen en dan te reageren met een paar loze smileys Smiley die vol vragen zit

Tess, ik zag dat smulpotje dat vaker doet met topics, veel nutteloze smileys en verder niets..
niet iedereen wil of kan een zinvolle bijdrage leveren Gefrustreerde smiley dat blijkt maar weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 08:41
BerichtOnderwerp: pijnbestrijding
 
WILMA729 schreef:
Geloof me, pieter, ook MET pijnbestrijding is het hard werken hoor, dat baren.
Zolang jij zonder geloofsstrijd een kies laat trekken onder verdoving, kan je met een gerust hart Annette die pijnbestrijding aanraden.
Das een mooie gift van God hé? ...........die medische ontwikkeling. Knipoog smiley

Mee eensch Lachende smiley

daarnaast is een bevalling nooit te voorspellen, ik weet nog heeeel goed dat na meer dan 24 uur de pijnbestrijding zeer welkom was!! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:24
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
MARIEKE897 schreef:
Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen Huilende smiley, smiley in tranen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!

Marieke

ik bedoel natuurlijk zaterdag Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:15
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen Huilende smiley, smiley in tranen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!

Marieke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:10
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
Ik las het anders Annette, dat zij een verslaving heeft en hij niet! Anders was mijn reactie ook anders geweest (maar dat begrijp jij wel Verlegen lachende smiley )

Misschien is het handig , Johan, als je iets duidelijker bent in hoe het zit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:10
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
LEANNE226 schreef:
Weet je wat ik eng vind?Mensen die doorschieten in het delen van interesses........na je 60ste schijn je eindeloos samen te moeten fietsen,zelfde jassen aan,zelfde fietsen onder de kont........eng.......heel eng! Zieke smiley Knipoog smiley

je vergeet dezelfde kleur rollator, met identieke mandjes Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:01
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
JOHANN706 schreef:
Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)
Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug).
Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.

Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!

Hoi Johan,
Ik denk niet dat hier een pasklaar antwoord op is, zoveel soorten verslavingen, zoveel soorten mensen, zoveel manieren met ermee om te gaan...

Waarom je nog al die dingen gedaan hebt in je relatie? Naar mijn idee spreekt het vóór je, je hebt dus duidelijk veel gehouden van je vrouw! Maar ook bij jou drong het door dat 'houden van' niet voldoende is en dat niet tegen een verslaving op kan. Dus (mijn inziens) zeker geen spijt hebben van alles, want op de foto zie ik 2 prachtige parels met hun vader, wat een rijkdom!!

Zelf heb ik in 2 relaties (ja, hoe zoek je ze uit hé? Smiley met dichtgeplakte mond ) met verslaving te maken gehad, en bij beide relaties kon ik er uiteindelijk niet meer mee om gaan.
De eerste was met alcohol misbruik, dus werd het een onveilige situatie.
De tweede was een ander soort verslaving, waardoor vooral ik er niet meer mee om kon gaan en dus (uiteindelijk) bewust voor een scheiding gekozen heb.

Op de vraag hoe ik er mee omga? Tja....accepteren is volgens mij het enige wat je op een gegeven moment nog kunt, en dat zal zeker enige tijd duren.
En op de vraag waarom mij of jou dit moet overkomen? Daar krijg je w.s. voorlopig geen antwoord op. Ik geloof zeker dat het allemaal een doel heeft, het vormt je tot wie je bent..en dat je die weg zeker niet alleen hoeft te gaan!

Ik hoop en bid dat je hier een weg in kan vinden, dat je kids veilig en vooral met veel liefde groot mogen worden!!

Marieke


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 22 september 2010, 13:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 17 Volgende
Pagina 1 van 17