| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gooooooooooooodmorning! [b]
Esperanto - Mi amas vin Estonian - Ma armastan sind Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female Ewedihalehu: male/female to male. Faroese - Eg elski teg Farsi - Doset daram Filipino - Mahal kita Finnish - Mina rakastan sinua French - Je t'aime, Je t'adore Gaelic - Ta gra agam ort Georgian - Mikvarhar German - Ich liebe dich Greek - S'agapo Gujarati - Hu tumney prem karu chu Hiligaynon - Palangga ko ikaw Hawaiian - Aloha wau ia oi Hebrew - Ani ohev otah (to female) Hebrew - Ani ohev et otha (to male) Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai Hmong - Kuv hlub koj Hopi - Nu' umi unangwa'ta Hungarian - Szeretlek Icelandic - Eg elska tig Ilonggo - Palangga ko ikaw Indonesian - Saya cinta padamu Inuit - Negligevapse Irish - Taim i' ngra leat Italian - Ti amo Japanese - Aishiteru Kannada - Naa ninna preetisuve Kapampangan - Kaluguran daka Kiswahili - Nakupenda
Fries: Ik hald fan dei  |
Ik mis het Bosnisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:23
|
|
|
|
|
ik denk erover naar Middelburg te gaan...moet nog effe wat regelen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vorige week stuurde ik iemand verschillende mails maar bij aankomst bleek mijn tekst onderweg er afgevallen te zijn.
Gisteren wilde ik dan weer eens meekwebbelen in de chatbox en toen liep het zaakje vast. Vanmiddag duurde het dan ook weer een poos voor ik kon inloggen...
Wilde ik gewoon even kwijt...  |
Aaaaaaaaaaach, arme jij Kan je hier niet mee helpen, sorry
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 1 november 2010, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:25
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij verft je haar zeker  |
zwijgen in alle talen...dat is wel verstaanbaar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik mis het Bosnisch  | Moldavisch heb ik ook nog niet gezien!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaaach, arme jij  |
Ha, je weet het toch...ik ga terug de postduif invoeren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaaach, arme jij Kan je hier niet mee helpen, sorry  |
Helpen kunnen we je niet frankie....maar meeleven wel he....we zullen aan je denken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | zwijgen in alle talen...dat is wel verstaanbaar... |
Hmm.....ja, is vaak het verstandigst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:28
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Moldavisch heb ik ook nog niet gezien!  |
Nee, klopt, loopt van de "e" t/m de "k". Volgens mij kent ze het hele alfabet niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | draai nu eens de rollen om...wat als jij werknemer moest zijn...pffff |
dan zou ik graag betaald worden voor het WERK dat ik doe. en als ik zonodig een feessie wil vieren zoals mn verjaardag, de verjaardag van Bea, oogstfeest, suikerfeest, dankdag, allerheiligen, allemenachies of sinterklaas... nam ik daar wel n vrije dag voor. ook als werknemer zie ik niet in waarom de werkgever op moet draaien voor alle mogelijke feestdagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:29
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Je kunt ze allemaal toch uitnodigen aan je bed. Gewoon speeddaten, dan ben je er zo door  |
dat wordt dan wel een heftige eh....bedscène!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:35
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Helpen kunnen we je niet frankie....maar meeleven wel he....we zullen aan je denken! |
Dank je wel Angel. Jij bent tenminste een lieve vrouw...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Als ik op mijn Yogales ben en mij concentreer op mijn oefeningen waardoor ik heerlijk ontspannen raak denk ik ook wel vaak.....Hoezo occult??????? gewoon lekker...... |
als "heerlijk ontspannen" het criterium is.... zul je er ook geen moeite mee hebben als je een vriend krijgt die zo af en toe ff een heerlijke ontspannende thaise euh..."massage" gaat halen zeker? t mag dan overspel zijn... het is in ieder geval NIET occult
Wat het criterium ook mag zijn... het simpele feit dat jij het ook doet, is geen geldig criterium. ( tenzij u zonder zonde bent netuurlijk, dan trek ik deze bijdrage acuut in )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:38
|
|
|
|
| Quote: | | De duivel berijpt wat zijn recht "was" dus er zal wel iets in zijn in Jobs leven dat de duivel recht gaf om over Job te oordelen. |
sorry maar hier ga je de fout in, nu praat je precies als job`s vrienden, die zeiden je zal wel gezondigd hebben, terwijl het een test was. vaak zien we deze houding in de pinksterkerken en zien we een demoon achter elke boom en zal alles wel door zonde komen. het klopt dat we door aan bepaalde zonde vats te houden, satan macht geven, een voet tussen de deur, ruimte, maar het is niet per defenitie zo.
nog zo`n voorbeeld:
joh 9
1 En voorbijgaande zag Hij een man, die sedert zijn geboorte blind was. 2 En zijn discipelen vroegen Hem en zeiden: Rabbi, wie heeft gezondigd, deze of zijn ouders, dat hij blind geboren is? 3 Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd noch zijn ouders, maar de werken Gods moesten in hem openbaar worden.
-
nog zo`n dwaling is dat alle vervelende dingen (rampen, ziekte en ongeluk) van satan komen. de theologie en Godsbeeld is al verkeerd, de vooronderstelling dus gaan er theologisch vele dingen scheef.
*
deur 32:
Ziet nu, dat Ik, Ik het ben, daar is geen God, behalve Mij. Ik dood en doe herleven, Ik verbrijzel en Ik genees, en niemand is er die redt uit mijn macht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel Angel. Jij bent tenminste een lieve vrouw...  |
heb je nou n warm gevoel opeens frank? (dan hoop ik dat het door Annie dr meelevende woorden komt en niet doordat je kat de schoenen volgepiest heeft )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:06
|
|
|
|
Nog 5 nachjes slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:12
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nog 5 nachjes slapen  |
En dan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:14
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dan....  |
Ist wiekent!
Maar eigenlijk begint het wiekent al wat uurtjes ervoor
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dan....  |
Dan dan is het nieuwjaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:19
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ist wiekent!
Maar eigenlijk begint het wiekent al wat uurtjes ervoor
GrZing! |
Haha, ik snap Ik denk niet in termen als "doordeweeks" en "weekend", bij mij is het nog wel eens omgedraaid doordat ik weekenden moet werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:20
|
|
|
|
1 November, 2 Kor. 5: 11-17; Een voor allen.
Wanneer ik (de schrijver) deze woorden uit de brief van Paules lees, moet ik denken aan een oude man, die wanneer hij in een kring van mensen kwam, soms maar éé’n persoon een hand gaf en dan zei: “Eén voor allen, dat zal alleen welgevallen…”. Eén voor allen, Met die ene bedoelt Paules: Jezus Christus. Hij is voor alleen gestorven. Hij is voor allen opgestaan. Eén voor allen. En dat zal allen welgevallen! Aan deze Ene dankt de wereld het leven! Paules spreekt daarover zeer blijmoedig. Hij zegt niet: Jezus is alleen voor de zondaren gestorven. Of: alleen voor Zijn gemeente. Nee, voor állen! Heel de wereld deelt in deze dood. Heel de schepping heeft baat bij Zijn opstanding. In Hem zijn alle mensen gestorven. In Hem zijn alle mensen opgestaan. Tot dat inzicht is de apostel gekomen. Betekent dat nu dat Paules zegt: Welaan, wat zou ik me nu verder druk maken? Nee, geen sprake van! Juist omdat het nieuwe zichtbaar wordt in deze wereld. Dat is de boodschap van de apostelen. Laat u met God verzoenen! Bedenk toch dat er een nieuwe tijd is aangebroken, een tijd waarin voor afgoden geen plaats meer is! U bent in Jezus Christus gestorven en opgestaan tot een nieuw leven. Wandelt dan als nieuwgeboren kinderen van God! Eén voor allen. Juist wie Gods beloften begrepen heeft, luistert naar Zijn geboden. Juist de vrijgesprokene neemt de rechter serieus!
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 3 november 2010, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan dan is het nieuwjaar  |
Dat zijn wel hele lange nachjes dan Mario. Ga je winterslaap houden
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:21
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat zijn wel hele lange nachjes dan Mario. Ga je winterslaap houden
GrZ! |
Nee, want dan mis ik HotelBazaar, eerst mijjn maag vullen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:25
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Nee, want dan mis ik HotelBazaar, eerst mijjn maag vullen. |
Ow, dus op 21 november zoek jij een grot op... Met je berevelletje, knots en zaklantaarn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 20:31
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ow, dus op 21 november zoek jij een grot op... Met je berevelletje, knots en zaklantaarn?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 21:35
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ow, dus op 21 november zoek jij een grot op... Met je berevelletje, knots en zaklantaarn?  |
Word ik een soort Flinstones.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 22:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Als ik op mijn Yogales ben en mij concentreer op mijn oefeningen waardoor ik heerlijk ontspannen raak denk ik ook wel vaak.....Hoezo occult??????? gewoon lekker...... |
ik raak wel eens overspannen... volgens mij is dat occult...
|
|
| Naar boven |
|
|