| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 16:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar Hannah, je zult met me eens zijn dat dat niet zo vaak gebeurd hier op CM.......... Wij zijn heel verschillend en het toch regelmatig met elkaar eens.....het kan dus toch  |
ja; we denken inderdaad erg verschillend, willemijn, maar dan nog is het opvallend dat we het over hoofdlijnen toch nog eens kunnen worden, of op zijn minst meningen naast elkaar kunnen leggen, zonder dat er vonken af vliegen............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 16:40
|
|
|
|
Gisteravond is het kleintje geboren en naar omstandigheden gaat het goed met ze. De rest laat ik de dolgelukkige ouders graag zelf hier vertellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 16:48
|
|
|
|
Bedankt voor jullie mooie complimenten Dat wardeer ik enorm
Alleen HEERE Jezus Christus is de Weg De WAARHEID en het Leven! Niemand komt tot de Vader Dan door Mij!
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 16:54
|
|
|
|
Dank jullie wel voor al jullie reacties ik wardeer het enorm. Ik blijf van jullie houden alleen jullie leer neem ik niet aan. Ik neem alleen de Bijbel van HEERE God aan Dat is mijn houvast !
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is met "t".
Maarre...dit is toch niet de bedoeling van de Zint?  |
Sja, dat was inmiddels duidelijk... Zing heeft gelijk, Tess schaamt zich diep Wellicht krijg ik van de Zint dan toch nog een nieuw woordenboek der Nederlandsche taal
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 21 november 2010, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:23
|
|
|
|
Als iedereen er dan toch zo'n moeite mee heeft om te lezen wat Anita schrijft, Waarom dan niet gewoon haar stukken overslaan????? Als je ze niet leest kun je je er ook niet aan ergeren, Door te reageren lok je mijn inziens meer van dit soort stukken uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja, dat was inmiddels duidelijk... Zing heeft gelijk, Tess schaamt zich diep Wellicht krijg ik van de Zint dan toch nog een nieuw woordenboek der Nederlandsche taal  |
Je kunt ook zonder hoor, Tess. Je moet gewoon het werkwoord 'lopen' invullen. dan kom je er bijna altijd uit.
Hmm....en als juf mag ik de kids dat zo eigenlijk niet aanbieden. Hoezo moeilijk doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ja; we denken inderdaad erg verschillend, willemijn, maar dan nog is het opvallend dat we het over hoofdlijnen toch nog eens kunnen worden, of op zijn minst meningen naast elkaar kunnen leggen, zonder dat er vonken af vliegen............  |
Precies! Dat ben ik helemaal met je eens, Hannah.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:25
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wie het kleine niet eert...
Dit biedT (volgens Zing mét een T, volgens Tess zonder..) perspectief: nu kun je met modder gooien en de eerste steen werpen
GrZ (m.b.v. Tess) |
Sorry Tessybear maar het is toch echt MET T, Heb je niet opschool geleerd dat je het woord met spelen moet vervangen?? Dan krijg je DIT SPEELT dus word het DIT BIEDT Geeft niet hoor verder ben je vast een lieve meid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | houen zo , willemijn.  |
Al zijn Willemijn en ik het zeker niet over alles eens, dit gaat ons wel lukken! Sterker nog, wel leren zelfs van elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:26
|
|
|
|
| MAATJES468 schreef: | Sorry Tessybear maar het is toch echt MET T, Heb je niet opschool geleerd dat je het woord met spelen moet vervangen?? Dan krijg je DIT SPEELT dus word het DIT BIEDT Geeft niet hoor verder ben je vast een lieve meid  |
OEPS had eerst ff verder moeten lezen voor ik reageerde zie ik nu
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:29
|
|
|
|
|
Vanmorgen vierden we het Heilig Avondmaal in de gemeente. Altijd weer een mooi moment!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:30
|
|
|
|
Hoi Lieve Anita!
Ik herken dingen.
Toen ik alleen de titel las, herkende ik al dingen die gebeurd zijn uit mijn eigen leven.
Bijvoorbeeld dat ik last had van extreme angst. die angst had niets met demonen te maken, doch met triggers die mij herbelevingen gaven van dingen uit de kindertijd. Dat werd dan door 'pastorale medewerkers' toegeschreven aan demonen.... Dusz gigne zij met handenoplegging demonen uitdrijven. En ik had het gevoel opdat moment en ook later, dat er juist demonen werden ingebracht...
Voorlopig laat ik mijn reactie even hierbij. Later ga ik er eventueel verder op in.
Ik zal eerst de rest van het stuk wat je hebt geplaatst verder lezen!
BEDANKT!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is net alsof je terug liever thuis bent dan op dat etentje...dat zegt misschien iets over...  |
Je bedoelt het gevoel, dat je kunt hebben na een (mislukte) date.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:34
|
|
|
|
| MAATJES468 schreef: | Sorry Tessybear maar het is toch echt MET T, Heb je niet opschool geleerd dat je het woord met spelen moet vervangen?? Dan krijg je DIT SPEELT dus word het DIT BIEDT Geeft niet hoor verder ben je vast een lieve meid  |
Maatje, tussen op en school moet een spatie hoor. Niet goed opgelet op school?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw.....  |
Ik help je, Willemijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:37
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Maatje, tussen op en school moet een spatie hoor. Niet goed opgelet op school?  |
Iedereen die hier wat schrijft: OPGEPAST. Juf Marijan corrigeert elke spelfout.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw.....  |
Frank is nog niet weg hoor, dus van mj heb je voorlopig geen last.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Al zijn Willemijn en ik het zeker niet over alles eens, dit gaat ons wel lukken! Sterker nog, wel leren zelfs van elkaar.  |
foutje juf. Het is we en geen wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Iedereen die hier wat schrijft: OPGEPAST. Juf Marijan corrigeert elke spelfout.  |
Zelfs in het weekend. Maar wees gerust, alleen als mensen er een beetje om vragen. Dat ik een spelfout vaak wel zie, zie ik maar als een tic van mezelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is net alsof je terug liever thuis bent dan op dat etentje...dat zegt misschien iets over...  |
Nee hoor, het was heeel gezellig! Alleen het goede gesprek hebben we moeten uitstellen tot de volgende keer... Marokkaanse muziek is best eh...luidruchtig namelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Frank is nog niet weg hoor, dus van mj heb je voorlopig geen last. |
Zou hij soms toch weer verlengd hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:42
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zelfs in het weekend. Maar wees gerust, alleen als mensen er een beetje om vragen. Dat ik een spelfout vaak wel zie, zie ik maar als een tic van mezelf. |
Zelfs in het weekend kan je niet zonder je werk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:42
|
|
|
|
| MAATJES468 schreef: | OEPS had eerst ff verder moeten lezen voor ik reageerde zie ik nu  |
Geeft niet hoor, verder ben je vast een lieve meid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:44
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zou hij soms toch weer verlengd hebben  |
Vast wel , volgens mij krijgen Belgen korting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:52
|
|
|
|
Al die studies pfffffffffffffffffffff. Je word al dol bij het idee dat je die binnen enkele weken doorleest. Heb wel genoeg aan mijn dagelijkse leestijd in de bijbel. En ik herhaal het weer eens: Wat als de mensen van deze studie nu eens een ongemerkt stuk net niet goed vertaald hebben???? ik lees al biddend de bijbel en vertrouw op de Heilige Geest. Leren is prima maar ik heb nu in paar weken tijd zoveel voorbij zien komen dat is voor academicus nog te veel om er goed op in te gaan en het te bestuderen. M V G Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:22
|
|
|
|
Met spoed gezocht:
Aquarium van 80 - 120 cm. breedte... (Tegen kleine vergoeding)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:27
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zelfs in het weekend. Maar wees gerust, alleen als mensen er een beetje om vragen. Dat ik een spelfout vaak wel zie, zie ik maar als een tic van mezelf. |
Beroepsdeformatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Vast wel , volgens mij krijgen Belgen korting. |
dat heet ontwikkelingshulp toch, in dit geval?
|
|
| Naar boven |
|
|