| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik ken het treintje in een andere vorm; kennis, toestemmen en vertrouwen
dus kennis van de bijbel, toestemmen dat het de waarheid is en vertrouwen op (geloven in) het Woord van God.
ik denk dat geloof voorop gaat, gevolgd door gevoel, dat soms meer en soms minder is. de blijdschap en beleving van het geloof kan dus wel schommelen. |
Precies...
Soms's is het nodig dat het verstand zegt: wees blij in de Here, amen, halleluja.... Ook al voelt het niet zo.....van binnen....
wat blijft over? Geloof, hoop en liefde.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 19:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:43
|
|
|
|
Hier nog een goeie.... wat doe je in een getrouwde situatie als je man zee varende is......... soms dagen weken maaaanden van huis is de wacht heeft op oorlogsmissie is dat houd je toch ook vol........dat waren niet altijd makkelijke maar wel hele mooie tijden kan ik van getuigen na 30 jaar
ging niet bij de pakken neer zitten maar pakjes uitdelen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:45
|
|
|
|
Hier nog een goeie.... wat doe je in een getrouwde situatie als je man zee varende is......... soms dagen weken maaaanden van huis is de wacht heeft op oorlogsmissie is dat houd je toch ook vol........dat waren niet altijd makkelijke maar wel hele mooie tijden kan ik van getuigen na 30 jaar
ging niet bij de pakken neer zitten maar pakjes uitdelen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | dan kan het ook sneeuwen...
pinsteren dan hebben we vrijwel geen sneeuw.  |
nu maar hopen dat ze niet op één dag vallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:54
|
|
|
|
dat is van 20:00-21:00 in de donderdag avond. 
aansluitend op skype een mogelijkheid voor gebed voor genezing. Dit blijft ongeveer een half uurtje open, naar gelang belangstelling. skypenaam is gebedslijn.genezing
Laatst aangepast door
|
MARTY909
|
op donderdag 23 december 2010, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:56
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dus jij stelt dat de vrouwen op CM ongelovig zijn???
Verdraai niet mijn woorden.... God opend deuren waarneer nodig is.... |
Denk dat hier sprake van een misverstand is.....
En dat zou zonde zijn, denk ik....
...
Mooi gezegd, van dat God deuren opend....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:56
|
|
|
|
|
overtuigingen zijn gevaarlijker voor de waarheid dan leugens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Denk dat hier sprake van een misverstand is.....
En dat zou zonde zijn, denk ik....
...
Mooi gezegd, van dat God deuren opend.... |
helemaal als je het met een -t schrijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:04
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dus jij stelt dat de vrouwen op CM ongelovig zijn???
Verdraai niet mijn woorden.... . |
hoe kom je DAAR nou weer bij???????? ik stel alleen dat het al dan niet gelovig zijn van de man niets te maken heeft met het verhuizen naar de locatie van een vrouw. en andersom ook niet.
de enige legitieme reden lijkt mij liefde tussen 2 mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:04
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | nu maar hopen dat ze niet op één dag vallen
 |
kerst, pasen, hemelvaart en pinsteren kan je eigenlijk niet van elkaar loskoppelen.
dus het volgende kerstfeestje eind mei begin juni... met een picknick?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | kerst, pasen, hemelvaart en pinsteren kan je eigenlijk niet van elkaar loskoppelen.
dus het volgende kerstfeestje eind mei begin juni... met een picknick? |
met of zonder kinderen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | met of zonder kinderen???  |
Ja de kinderen....
laten we maar niet vooruitlopen op een kerstpicknick in de zomer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | hoe kom je DAAR nou weer bij???????? |
Net zo onzinnig als wat jij stelt:
"Omdat een man God boven alles stelt, zou hij van alles opgeven? En als die vrouw OOK God boven alles stelt??? Gaan ze dan halverwege wonen? | Quote: | | heb ik niet over gehad | Ik neem eigenlijk aan dat een man die God boven alles stelt, niet met een ongelovige een juk aan zal trekken??" | Quote: | | waar lees je dat ik over een ongelovige vrouw heb? |
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:17
|
|
|
|
VOLG JE HART
EN GEBRUIK JE VERSTAND !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:19
|
|
|
|
Ga niet bij de pakken neer zitten
Maar pakjes uitdelen
Het zijn de kleine dingen die het doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:24
|
|
|
|
Iedereen alvast een goed 2011 toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:29
|
|
|
|
|
ik zeg: met. veul geselliger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:55
|
|
|
|
Donderdag 23 December, Openb. 3: 14-22; Koud of heet.
Als het zomer is, dan maak je dat nog al eens mee: je hebt erg veel dorst, je gaat naar de kraan om te drinken, je laat je mond vol lopen met water, maar… direct spuug je het weer uit! Wat is dat water verschrikkelijk lauw! Afschuwelijk! Je hebt zin in een koele dronk, in ijskoud water, maar dan onverwachts, blijkt het water: lauw! Met zulk lauw water worden nu de gemeenteleden in het stadje Laodicea vergeleken. Jezus zegt: Waren jullie maar koud of heet! Dat is altijd beter dan zo lauw. Ik zal jullie uit Mijn mond spugen! Wat is er dan aan de hand met die gemeente? Ach, de mensen daar denken dat ze voldoende hebben: voldoende geloof en voldoende hoop en voldoende liefde. Ze vinden zichzelf bijzonder goed en vroom! Maar ondertussen hebben ze niet door, dat ze in veel dingen tekort schieten. Ze zijn eigenlijk lauw! Ze lopen niet echt warm voor het Koninkrijk van God. Misschien geldt dat ook wel van ons. Misschien worden wij zelf ook niet koud of heet van alles wat er om ons heen gebeurt. En juist in deze donkere, koude tijd van het jaar zitten zoveel mensen daar op te wachten: op warmte. Gods liefde straalt door woorden en werken van mensen heen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:21
|
|
|
|
Als je vraag is.. hoe ervaar ik liefde, rust, hoop en vrijheid weer in mijn leven.. dan is kerst het antwoord.
Zoeken naar iemand die kan luisteren naar de problemen die je hebt.. en niet alleen luisteren.. iemand die er daadwerkelijk wat aan kan doen... Dan heb je een machtig persoon nodig.. iemand die bereid is om muren door te breken. Kijk maar naar al die wereldleiders. Ze staan op het toneel en weten de beslissingen te nemen die ze direct naar hun doel brengt. Willen wij dat niet in ons eigen leven. Iemand die voor ons muren doorbreekt. Iemand die staat voor hetgeen hij gelooft. Iemand met waarden en normen.
Wij zoeken een koning. Een echte leider. Dat willen wij toch? Iemand naar wie wij kunnen opkijken, iemand die leiderschap en gezag uitstraalt. Er was iemand die zegt wat hij denkt, en doet wat hij zegt. Mensen hebben behoefte aan iemand die ze bemoedigen in de strijd. Ze hebben behoefte aan iemand die ze komt verlossen uit de ellende... of het nu groot is of klein... mensen zoeken houvast.
En daar is kerst ook het antwoord op. Het antwoord op al je zorgen, Toen Jozef en Maria te horen kregen dat ze een kind zouden krijgen die en koning zou worden, waren ze stomverbaasd.. een koning.. “ Uit een streek, waar nooit leiders vandaan kwamen.." toch was alles wat erop wees dat de bijzondere kind van Jozef en Maria.. een koning genoemd kon worden, immers hij was een bloed verwant van koning David.
Een koning.. zou deze koning een leider zijn in de ogen van mensen.. zou deze koning een echte leider zijn, die de Romeinse overheersing kon bevechten. Is dit de koning die wij zoeken in ons leven. Die kan strijden tegen de problemen van ons leven. Is het antwoord van kerst het antwoord in u leven?
Deze koning was er al voordat hij geboren werd als mens in een Kribbe, want zo zegt de bijbel. In het begin was het woord en woord was bij God en het woord was god, alle dingen zijn door het woord geworden, en zonder dit is geen ding geworden, dat geworden is. In het woord was leven en het leven was het licht der mensen, en het licht schijn t in de duisternis en de duisternis heeft het licht niet gegrepen.
Deze koning zal regeren vanuit het licht.. deze koning heeft een koninkrijk, waaraan u en ik mogen deelnemen.. het enige wat u en ik moet doen is het antwoord van kerst accepteren in uw en mijn leven.
Angst.. ook kerst heeft daar een antwoord op. Dit jaar speelde angst een rol in het leven van diverse Nederlanders, ja ook in die van mij. Angst wat er ging gebeuren tussen diverse bevolkingsgroepen.
Angst voor terreur en terrorisme... angst blijkt een belangrijk deel uit te maken van ons leven.. en dat hoeft niet zo te zijn. Want kerst heeft hier antwoord op. Een antwoord waar je elk jaar weer bij stil staan. Jozef en Maria waren ook angstig. Waar vinden we een plek om te slapen. Hoog zwanger en nergens een plek om te rusten. Van herberg naar hotel. Zoekend en dolend. Totdat je plek vind om te rusten. Een plek om bij te komen .
Ook een ieder is op zoek naar een gevoel van rust. Een plek om bij te komen van de drukte van dit leven. Velen hebben dit gevoel bij kerst. Lekker op je gemak rusten van de drukte van het afgelopen jaar. Heel de wereld lijkt alle angst, twijfel en verdriet eventjes te zijn vergeten.. maar dan komt 27 december, en het lijkt alsof heel maal niets veranderd is.
Dat was niet in het geval van Jozef en Maria. Het antwoord van kerst was niet een antwoord voor een moment, om na een climax weer te doen laten vergeten. Het antwoord van kerst bracht wijzen uit het oosten met kostbare geschenken, het antwoord van kerst zorgde dat herders een koning aanbaden met alle eer. Het antwoord van kerst is het antwoord voor een veranderd leven..
De engelen zeiden: ere zij god in de hoge, en vrede op aarde bij mensen de welbehagens.
Deze leider zal vechten, tegen angst, verdriet en ellende. Hij zal overwinnen, heeft overwonnen en het wachten is op zijn glorieuze wederkomst.
Het antwoord van Kerst zal ons leven vernieuwen.. dat is als je bereid bent om angst, drukte en stress in te ruilen voor het antwoord van kerst.
Het antwoord van kerst dat is Jezus
Jezus kwam naar deze wereld.. geboren als antwoord het antwoord op zonde, ellende en verdriet het antwoord, op onderdrukking, verdrukking en overheersing door anderen
Het antwoord, bleef niet klein als een baby, maar groeide op. Het antwoord, Jezus Christus liet zien hoe wij ons leven behoren te leven Het antwoord, Jezus Christus liet ons zien dat wij God moet liefhebben boven alles Het antwoord, Jezus Christus liet ons zien dat wij elkander moeten liefhebben.
Jezus.. is de weg, de waarheid en het leven... het antwoord voor een ieder die alleen het donkere van de aankomende kerstdagen ziet. Jezus is het antwoord voor een ieder die zich eenzaam en alleen voelt Jezus is het antwoord, als je je niet heel voelt.
Ben jij blij met antwoord van kerst. Jezus is het antwoord op de vragen waar jij en ik mee zitten en niet alleen rond de dagen van kerst, maar elke dag van het jaar. Bij Jezus is het niet alleen fijn op 25 en 25 december, maar iedere dag. Wil jij niet een leven vol blijdschap, een leven waar er antwoord is op verdriet.
Jezus moest zelfs zijn eigen leven geven, om te laten zien dat het antwoord van kerst geen loze belofte is. Jezus werd vervolgd, bespuwt en bespot, als onschuldig lam geofferd. Omdat de mensen in de tijd (de leiders). Hem niet het juiste antwoord vonden.
Jezus stierf aan het kruis omdat mensen niet inzagen dat het antwoord op al hun problemen onder hun leefde. Maar Jezus was niet zomaar iemand hij was de zoon van God. God in de mens afgedaald. Jezus maakte dezelfde problemen en zorgen, maar ook vreugde mee die wij kennen.
Door aan het kruis te sterven.. werd het antwoord van kerst geen kreet, maar waarheid. En de vervulling kwam toen Jezus opstond uit het graf op de mooie paaszondag.
Het antwoord van kerst leeft, Het antwoord op de overheersing van de zonde in ons leven. Het antwoord op de vraag naar een echte leider in ons leven. Het antwoord op angst en verdriet.
Jezus is het antwoord van kerst. Beantwoordt je de vraag van Jezus “zie ik sta aan de deur en klop” Laat je hem binnen, want Jezus wil met je maaltijd houden... Jezus wilt je leren kennen, wil jij hem leren kennen. Jezus wil deze kerst onvergetelijk maken. Met jou en met mij..
Want de vragen die je hebt in dit leven.. zijn beantwoord door Jezus de Messias, geboren in een kribbe, gekruisigd en opgestaan... het enige wat hoeven te doen is luisteren en handelen naar zijn stem.
Hij is het grootste kado die met kerst gegeven is voor deze hele wereld en universe....er is geen andere naam gegeven dan Jezus alleen......
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 21:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:31
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart.... |
Willemijn zei dat ze het (verhuizen tbv het samenleven van de man op het adres van de vrouw) niet snel zou durven vragen en prijst jou omdat je aangaf dat wel te willen doen.
Als jij dan met een zweverige tekst gaat zwaaien, waarin jij het wellicht over jezelf hebt, denk ik dat ik wel degelijk kan stellen dat jij dat gezegd hebt.
Als ik verder dingen vraag aan je, kun je dat negeren, erop antwoorden, dat is jouw keuze. Wat je niet moet doen is beweren dat ik die woorden in jouw mond hebt gelegd. Het zijn mijn woorden, gevolgd door een vraagteken (?) Als een rijtje woorden gevolgd worden door een vraagteken, dan is dat rijtje woorden een vraag. Of je daar op gaat antwoorden weet ik niet.... maar ik ben wel benieuwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:39
|
|
|
|
Quote Pieter, ik stel alleen dat het al dan niet gelovig zijn van de man niets te maken heeft met het verhuizen naar de locatie van een vrouw. en andersom ook niet.
de enige legitieme reden lijkt mij liefde tussen 2 mensen. ----- [i]Misschien on topic blijven ,
De einige legitieme reden is de liefde tussen 2 mensen.
Maahaar, wat als je nu een soort situatie krijgt, waardoor het eigenlijk onmogelijk is, om te verhuizen naar een locatie. Omdat het bijvoorbeeld economisch onmogelijk is.
En dan ook, beter een relatie van 2 dagen per week ofzo, dan bij iemand intrekken, of in de buurt wonen. Wat als het dan niet gaat.... al mijn vrienden wonen hier, moet ik dan op mijn leeftijd helemaal naar ...verhuizen, en daar ken ik niemand....Wat als er dan iets is.....
Neehee, ik durf dat niet aan, daar ben ik eerlijk in.
Dan kan ik de man wel heel erg missen, en er naar uitkijken, elke keer als ik daar naar toe ga, of hij hier komt, en dan elke keer weer het pijnlijke en verdrietige afscheid, en dat je elkaar weer dágen niet ziet. Dát heb ik liever dan dat het huis letterlijk te klein is, omdat er teveel bagage kan zijn. en dan zou ik daar achter komen als het te laat is, als ik daar dan al zit zeg maar.
Dit is wijsheid denk ik.
Ideaal is het niet, maar wel de beste optie in deze gebroken wereld. Kiezen tussen bij iemand intrekken waar je veel van houdt, en van te voren al weten dat ik dat niet trek. of elke keer iemand heel erg missen en ernaar uitkijken als je de persoon weer ziet. en het jammer vinden als je weer afscheid moet nemen voor enkele dagen.
Dat laaste vind ik vele malen beter, logisch ook, dan uit elkaar moeten, omdat het ´samenwonen niet werkte...Dan beter uit elkaar, elke keer een paar dagen, gewoon omdat iedereen weer werken moet, en de afstand te groot is om te blijven.
En je hebt ook mensen die elkaar door hun werk tijden niet zien.
Groetjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Willemijn zei dat ze het (verhuizen tbv het samenleven van de man op het adres van de vrouw) niet snel zou durven vragen en prijst jou omdat je aangaf dat wel te willen doen.
Als jij dan met een zweverige tekst gaat zwaaien, waarin jij het wellicht over jezelf hebt, denk ik dat ik wel degelijk kan stellen dat jij dat gezegd hebt.
Als ik verder dingen vraag aan je, kun je dat negeren, erop antwoorden, dat is jouw keuze. Wat je niet moet doen is beweren dat ik die woorden in jouw mond hebt gelegd. Het zijn mijn woorden, gevolgd door een vraagteken (?) Als een rijtje woorden gevolgd worden door een vraagteken, dan is dat rijtje woorden een vraag. Of je daar op gaat antwoorden weet ik niet.... maar ik ben wel benieuwd. |
Jij reageerde op mijn eerste reactie.... Maar jij voegt twee reactie's samen...
Ik had een reactie gegeven op Willemijn.... en vraag dan niet om een reactie van jou of iemand anders.....
De ondertoon van jou zegt ook iets.... Verder wil ik er ook niet op reageren meer....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:49
|
|
|
|
O, Zoon van het licht, die uit God geboren is U kwam tot de mens in duisternis De volheid des tijds die aangebroken was Heeft ons de Mens Gods gebracht
U alle eer onze God, U alle glorie en lof ja een vreugde zang uit ons hart stijgt op Met heel het engelenheir, jubelen wij U ter eer U bent groot en goed, geprezen zij Uw Naam Gij zijt de bron van ons aller bestaan.
De engel verscheen aan de herders in het veld Hij sprak namens God van eeuwig heil Zijn boodschap was blij de juichtoon klonk erin door U is geboren de Heer.
Het Kind groeide uit tot de mens die God had verwacht, vervuld met de Geest en vol van kracht God zelf sprak tot Hem vanaf Zijn heilige troon Gij Mijn Geliefde, Mijn Zoon
O, Zoon van het licht onze hulde komt U toe Als Christus en Heer bekleed met macht Uw woord in ons hart volbrengt een wonderbaar werk, Door Uw herscheppende kracht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:52
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: Je bent een moderne man Mar Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het van mijn partner niet zo gauw zal vragen......
MAR, Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....
[i]Ik denk dat Mar hier zegt van dat dat )in zijn geval, of in het algemeen bij iemand die gelooft..)denk ik', niet nodig zal zijn om daar modern voor te zijn, zeg maar.
Maar als God in je hart werkt, dat je dan ùberhapt dingen over hebt voor iemand anders...
Zoiets.
In ieder geval, er zijn ook gevallen, waar het in de buurt van je partner verhuizen niets te maken heeft met ´het ervoor over hebben´, maar gewoon wijsheid is om het niet te doen, )als je uit ervaring ook nog) weet dat dat niet haalbaar is psychisch...... En wat heeft een partner nu aan mij, als ik wel naar hem verhuis, maar dan niet gelukkig ben, omdat ik dat niet aankan, zo een grote permanente verandering. of een ´samenwoonfobie´ heb, dat ik me voel opgesloten dan. dit laatste is voor mij heel reeel.
Dan kan ik beter gelukkig zijn en in mijn eigen plaats blijven wonen. Nogmaals, een drama van een scheidng is niet te vergelijken, dat leed, met het leed van elke keer weer voor een paar dagen afscheid te moeten nemen. Maar dan wél in je hart weten dat alles ok is.
En nogmaals, mensen die varen of in het leger zitten, ja, die zien hun partner ook tijden niet.
Groetjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:55
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | WILLEMIJN232 schreef: Je bent een moderne man Mar Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het van mijn partner niet zo gauw zal vragen......
MAR, Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....
[i]Ik denk dat Mar hier zegt van dat dat )in zijn geval, of in het algemeen bij iemand die gelooft..)denk ik', niet nodig zal zijn om daar modern voor te zijn, zeg maar.
Maar als God in je hart werkt, dat je dan ùberhapt dingen over hebt voor iemand anders... |
Jij hebt het begrepen......
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 21:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:59
|
|
|
|
Vertrouw op God, maar zet je fiets op slot.
Thomas, zoiets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:07
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:08
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Jij reageerde op mijn eerste reactie.... Maar jij voegt twee reactie's samen...
Ik had een reactie gegeven op Willemijn.... en vraag dan niet om een reactie van jou of iemand anders.....
De ondertoon van jou zegt ook iets.... Verder wil ik er ook niet op reageren meer.... |
als je niet wil dat iemand reageerd, schrijf je een mail en zet je het niet op een forum. ik ben me onbewust van een ondertoon, mijn boventoon is duidelijk genoeg.
jouw uitspraken zijn mij te vaag en zweverig en ik heb de indruk dat jij niet leest wat er staat. daarnaast reageer je als door een wesp gestoken op vrij normale vragen, zo is discussie onmogelijk, waarom reageer je niet inhoudelijk? schijnbaar beheersen wij een heel verschillende nederlandse taal waardoor discussie niet mogelijk is... dus laat maar
( en nee, ik heb geen hekel aan je)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|