| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:15
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | ...ik val op eh... knappe manneeeeeee |
dan nog kan ik inpakken
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 19 januari 2011, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:15
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]
Ach Griffy....Angels hebben vleugeltjes he....ik kom er wel...of misschien wel niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik vind het absoluut niet te verstaan maar ik heb het live gehoord en was er erg van onder de indruk.....Het was een toegift en daarna zong zij ook nog een fries slaapliedje dat ik wederom niet verstond maar de friezen in de zaal zongen mee en waren blij verrast met die toegift......... |
Suzenanne poppe waarschijnlijk, als kleine Thomas ben ik er ongetwijfeld nog mee in slaap gezongen. De tekst van Halleluja had ik al op mijn profiel staan, prachtige taalvondsten.
Der wie in tiid datst by my wiest en my dyn wêzen fiele liests Wêrom’t dat oer is, hasto nea ferklearre Mar ferjit net wa’sto wiest yn my hoe’t wy ús nei de himel frijden elke azemstjit wie Hallelujah
Daar doe je toch een moord voor, als je dat kunt schrijven....En Nynke Laveman brengt het wel erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=YDBmjC5DZrM
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 19 januari 2011, 22:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:17
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | so what?
op zijn 42e trouwde mijn vader (mijn moeder was toen 34) op zijn 42e had mijn broer al 3 kids op mijn 42e...tsja: al getrouwd? nog single?
geen idee! |
Ik weet een liedje voor je griffy...."er is hoop, hoop voor de toekomst!" Hoop dat je het kent...gaat luisteren op you tube...en er steun aan hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:18
|
|
|
|
| EWOUT657 schreef: | waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!! bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!! |
eh....noemen ze dit geen eh...."haantjesgedrag"???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:19
|
|
|
|
Dit is een onderwerp waar eerder over gesproken is maar ik wil het weer onder de aandacht brengen. Ik heb meerdere mensen gesproken die van CM weg gaan; bijna weg vluchten omdat ze worden afgerekend op hun uiterlijk.
Dames en Heren waar gaat dit over. Wij zijn allemaal Gods kinderen en Hij heeft ons naar zijn beeld geschapen. Mijn moeder zegt altijd dat je niet van een mooi bord kan eten! De reden dat de meeste lid zijn van CM is dat wij een lieve christelijke partner zoeken maar als wij doorgaan om mensen af te wijzen om hun uiterlijk dan zullen we helaas lang single blijven. Een foto is een moment opname. Je kan naar een foto staren totdat je een ons weegt maar de liefde moet toch van binnen komen.
Lieve mensen laten wij voorzichtig zijn met onze woordkeuze als we een mail van een lieve man of vrouw beantwoorden. Neem de tijd om iemand te leren kennen. Je hoeft elkaar niet gelijk te ontmoeten je kan gezellig chatten, smsen, mailen etc etc. En gebruik de juiste woorden als iemand niet is wat jij zoekt. Een complex is makkelijk te krijgen maar zie daar maar eens vanaf te komen!!!!!!!!!
BROEDERS EN ZUSTERS HET GELOOF IN JEZUS CHRISTUS ONZE GLORIERIJKE HEER STAAT NIET TOE DAT U MENSEN OP HUN UITERLIJK BEOORDEELT....
Jakobus 2;1
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:25
|
|
|
|
| EWOUT657 schreef: | waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!! bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!! |
Ewoud je hebt helemaal gelijk heb net ook een stukje op het Forum geschreven over dit onderwerp. Ik ga er niet veel over zeggen maar kan je deze vers uit de Bijbel meegeven. Heb geduld God zal jou de vrouw geven die bij jou past.
Jakobus 2;1
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:28
|
|
|
|
| CLEO478 schreef: | Dit is een onderwerp waar eerder over gesproken is maar ik wil het weer onder de aandacht brengen. Ik heb meerdere mensen gesproken die van CM weg gaan; bijna weg vluchten omdat ze worden afgerekend op hun uiterlijk.
Dames en Heren waar gaat dit over. Wij zijn allemaal Gods kinderen en Hij heeft ons naar zijn beeld geschapen. Mijn moeder zegt altijd dat je niet van een mooi bord kan eten! De reden dat de meeste lid zijn van CM is dat wij een lieve christelijke partner zoeken maar als wij doorgaan om mensen af te wijzen om hun uiterlijk dan zullen we helaas lang single blijven. Een foto is een moment opname. Je kan naar een foto staren totdat je een ons weegt maar de liefde moet toch van binnen komen.
Lieve mensen laten wij voorzichtig zijn met onze woordkeuze als we een mail van een lieve man of vrouw beantwoorden. Neem de tijd om iemand te leren kennen. Je hoeft elkaar niet gelijk te ontmoeten je kan gezellig chatten, smsen, mailen etc etc. En gebruik de juiste woorden als iemand niet is wat jij zoekt. Een complex is makkelijk te krijgen maar zie daar maar eens vanaf te komen!!!!!!!!!
BROEDERS EN ZUSTERS HET GELOOF IN JEZUS CHRISTUS ONZE GLORIERIJKE HEER STAAT NIET TOE DAT U MENSEN OP HUN UITERLIJK BEOORDEELT....
Jakobus 2;1 |
Amen...Cleo, ook ik werd ooit afgekeurd om mijn uiterlijk....kan hier dus in meevoelen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:28
|
|
|
|
Ga liften en dan kun je je verhaal opleuken dat je met een Mercedes of iets anders stoers gekomen bent??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:29
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | een christen is ook maar een mens... |
met erg menselijke gevoelens.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:32
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Ga liften en dan kun je je verhaal opleuken dat je met een Mercedes of iets anders stoers gekomen bent??  |
ik liften inez???? dan weet ik zeker dat ik griekenland niet haal....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
Doet me denken aan een liedje van kinderen voor kinderen.... en ik en ik en ik...ik ben te dik... Jammer dat je je daar druk over maakt. Dat lijkt me helemaal niet nodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | Doet me denken aan een liedje van kinderen voor kinderen.... en ik en ik en ik...ik ben te dik... Jammer dat je je daar druk over maakt. Dat lijkt me helemaal niet nodig! |
inderdaad niet nodig miek! mijn ervaring is...dikke mensen zijn de gezelligste!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:38
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | persoonlijk heb ik hier een wrang gevoel bij, zoiets als "dit is de echte reden niet"....... de vrouw in kwestie was misschien nog niet klaar voor een èchte date? voelde het vuur aan haar hielen te heet worden? het ging haar misschien te vlug? of........status was voor haar ècht wel super belangrijker dan de mens, en in dit geval kon je het maar beter direct weten! |
Heel wijze woorden Mary.....hoop dat Willem ze vat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
Allereerst welkom terug!! Leuk dat je er weer bent
Maar nu ff over die maskers... het gaat niet iedereen aan hoe mn echte ik er uit ziet, vandaar een maskertje op zn tijd... jij snap?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:41
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | dan nog kan ik inpakken  |
als je profiel foto een realistische weergave is van je uitstraling, moet ik je helaas ten volle gelijk geven griffin!! het spijt me (niet)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:42
|
|
|
|
|
is goed voor een perzikenhuidje, pieter, vergeet de komkommerschijfjes niet he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:44
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | als je profiel foto een realistische weergave is van je uitstraling, moet ik je helaas ten volle gelijk geven griffin!! het spijt me (niet)  |
de mensch ziet aan wat voor ogen is...
eens kijken wat de plastisch chirug nog kan fabriceren... 
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 19 januari 2011, 19:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:47
|
|
|
|
Mijn jongere zusje was al 12,5 jaar getrouwd en had 3 kinderen voordat ik de eerste keer trouwde. Haar oudste dochter scheelt minder in leeftijd met mn huidige vrouw dan ik.
Laat getrouwd... ja misschien wel, maar achteraf had ik toen helemaal niet moeten trouwen, had veel ellende bespaard
Mijn voordeel is wel dat ik jaren lang de grootste lol als vrijgezel heb gehad met veel wisselende contacten. Ik mis die tijd soms wel, maar realiseer me ook dat die tijden niet weder keren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Allereerst welkom terug!! Leuk dat je er weer bent
Maar nu ff over die maskers... het gaat niet iedereen aan hoe mn echte ik er uit ziet, vandaar een maskertje op zn tijd... jij snap? |
Dankje wel
Ja ik snap jou wel hoor.
.. Alleen maar maskers dragen zou ik denken dat word best wel zwaar hoor.
Voor de gezondheid een masker dragen is alovera lekker ontspannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:48
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Amen...Cleo, ook ik werd ooit afgekeurd om mijn uiterlijk....kan hier dus in meevoelen.... |
nog nooit meegemaakt!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:53
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Er is een topic wat je beste moment van de dag was en er is een topic wat het slechtste moment was. Dat lijkt wel een beetje erg veel op jouw 'nieuwe' onderwerp.
Thomas, overzichtelijk. |
Ach ja elke gek heeft zn gebrek
Bedankt voor jullie welkoms boodschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nog nooit meegemaakt!!  |
mag je dankbaar voor wezen pietje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:59
|
|
|
|
[i]Het slechtste van de dag??
Uit bed komen en op de overloop met je blote voeten in het water staan!!!!!!
Kapotte verwarmingsketel!!!.
GGGGRRRRRRRRRR,
Is nu weer gemaakt hoor, maar om zo op te staan, errrrrrrggggggggggg!!
het is nu weer warm, nu moet het nog droog.
Elske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Allereerst welkom terug!! Leuk dat je er weer bent
Maar nu ff over die maskers... het gaat niet iedereen aan hoe mn echte ik er uit ziet, vandaar een maskertje op zn tijd... jij snap? |
Velen hier weten hoe jij eruit ziet Pietje....maar meer...hoe jij er van binnen uitziet...en dat zit wel snor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:05
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | de mensch ziet aan wat voor ogen is...
eens kijken wat de plastisch chirug nog kan fabriceren... 
 |
Nou van het jochie Griffin zelf wordt de plastisch chirurg nie rijk...maar die profielfoto van je......pffff ben je verzekerd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:20
|
|
|
|
uiterlijk kun je ook mooi kleden , maar als ik sommigen zie wat ze ermee doen ......
| CLEO478 schreef: | Dit is een onderwerp waar eerder over gesproken is maar ik wil het weer onder de aandacht brengen. Ik heb meerdere mensen gesproken die van CM weg gaan; bijna weg vluchten omdat ze worden afgerekend op hun uiterlijk.
Dames en Heren waar gaat dit over. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 20:21
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Nou van het jochie Griffin zelf wordt de plastisch chirurg nie rijk...maar die profielfoto van je......pffff ben je verzekerd? |
't is toch humor? (google maar eens: Walter, Grumpy old man. of Jeff Dunham. je gaat lachen) 'k zal eens kijken of ik nog ergens wat smoelfoto's heb...
en nu graag weer on-topic?
|
|
| Naar boven |
|
|