| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:00
|
|
|
|
| LORETTA033 schreef: | HERMAN
DAT IS EEN DISCUSSIE BIJ DE NS OVER DE SPRINTERS......
ELKE TREIN HEEFT EEN TOILET GEWOON UITPROBEREN WAAR ZOUDEN WE ZIJN ZONDER DE TREIN... |
Mijn ervaring is dat niet iedere trein een toilet is. En als er een toilet is, staat er op de deur : buiten gebruik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:16
|
|
|
|
het consultatie buro gaat van "de boekjes" uit, griffin, maar kinderen zijn geen "boekjes" in het beste geval zegt een verpleegkundige (die zelf kinderen heeft); van mijn werkgever moet ik je het advies geven om....... maar persoonlijk zou ik het zo en zo aanpakken.
dat zijn vaak wel adviezen waar je iets aan kunt hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:27
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | HERkennen wel. kènnen blijkbaar nog niet... ik merkte overigens wel een spoortje kritiek in je vorige opmerking, Hannah.
'k zal van 't weekend eens kijken of Maastricht fotogenieker is dan Roemenië. misschien wordt het nog wat (met de foto's, ja...). |
ik denk dat je de reactie van angelique bedoelde, griffin. (waar ik het uiteraard helemááááál niet mee eens ben...... ) 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 januari 2011, 09:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:30
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | stukken beter!! nou mar nog.......  |
deze bedoelde ik, Hannah.
gelukkig weet ik wie het zegt. en ja, d'r mot wat gebeuren met m'n feauteaus...
eerst maar eens de kerstboom omhakken, hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE913
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:30
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Oeps Chat weg
Overtreding voor zondagrust? |
Ja wat is het CM zonder Chat. Maar ja ik heb toch alleen maar een proefabbonnement
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:35
|
|
|
|
|
theorie en praktijk liggen nooit in elkaars verlengde. dat zal hiermee niet veel anders zijn..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE913
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:38
|
|
|
|
He bedankt voor het plaatsen van dit artikel. Ik heb er veel aan gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:47
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:01
|
|
|
|
Dat ik een forse ontsteking heb in mijn kaak en zo naar de tandarts moet om het open te laten snijden, brrrrrrr...heb het niet zo op tandartsen En dan ook vanavond moet gaan werken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik een forse ontsteking heb in mijn kaak en zo naar de tandarts moet om het open te laten snijden, brrrrrrr...heb het niet zo op tandartsen En dan ook vanavond moet gaan werken  |
ik zou me ziek melden. je weet maar nooit hoe je je voelt als je bij de smoelsmid terug komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE913
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:04
|
|
|
|
mijn 1e gedachte was ik zou in eerste instantie niet blij zijn als mn dochter van 20 kwam aanzetten met een man van 31. Niet eerlijk natuurlijk want zelf heb ik (nog niet zolang) een relatie met iemand die 9 jaar ouder is dan ik. Eerst vond ik dat dan ook heel erg oud. Maar ja dat is eigenlijk aleen om wat 'men' er van zegt. Dus niet zo belangrijk, zoals gezegd het is de liefde die telt. Maar wel goed om rekening mee te houden is dat zo'n meisje van 19 wel nog volop in ontwikkeling is, terwijl een 30 jarige al aardig volwassen (zou moeten) zijn. Dit zou een probleem kunnen worden, maar het hoeft niet. Er zijn voorbeelden genoeg van relaties met dit leeftijdsverschil die heel goed gaan. Breng het in gebed, sta open voor wat mensen in jullie omgeving die jullie vertrouwen ervan zeggen. Wens je Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE913
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:09
|
|
|
|
| WILMA694 schreef: | Om weer on topic te komen...deze week reparatie van half salaris aan mijn Suzuki Altootje maar eerlijk gezegd vind ik het wel fijn als ik, met het oog op een date ergens kan komen. Want laten we eerlijk zijn : het OV word je niet blij van . Een paar jaar geleden ging mijn auto naar de sloop en ik had mezelf moed ingepraat. Ach zo erg is het niet om met de bus te gaan..de 1e dag nadat mijn auto weg was, heb ik 50 min. op een bus staan wachten die gewoon niet kwam, toen heb ik maar een auto geleend van vrienden en was gelijk genezen. Leve daarnaast de fiets want dan ben je nog sneller dan de bus- althans in de plaats waar ik woon...  |
Ikzelf word wel blij van het OV. Heerlijk zitten in de trein Koffie met wat lekkers erbij. Boekje lezen of de krant. Leuk gesprekken met mensen. Maar ja ik heb dan ook iemand gezocht die naast het station woont Overigens heb ik wel een autootje maar ga liever met de trein
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:17
|
|
|
|
Als je geen auto hebt kan de afstand weleens een probleem zijn. Die ervaring heb ik dan. Van deur tot deur was ik 4 uur onderweg met openbaar vervoer. En tevens was ik veel reisgeld kwijt.
En dan hoor je zeggen, je moet er wat voor over hebben. Voor mensen met een minimum in komen is 50 euro reisgeld ,voor een weekend veel geld.
Afstand kan problemen opleveren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:29
|
|
|
|
BIJ VERTRAGING GEWOON JE KAARTJE DECLARERENEN ALS JE ER VAN UIT GAAT DAT HET DE MEESTE KEREN GOED GAAT
VALT HET ALTIJD MEE MAAR IK BEGRIJP WAT JE BEDOELT HOOR WE HEBBEN OOK TWEE JAAR GEWOOND IN EEN BRABANTS GRENS DORPJE GEEN STAION GEEN BUSVERVOER ALLEEN AF EN TOE EEN BUURTBUSJE
HEEERLIJK RUSTIG TOT DAT JE EENS WEG WIL EN DAN BEGINT HET AVONTUUR
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:32
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ik zou me ziek melden. je weet maar nooit hoe je je voelt als je bij de smoelsmid terug komt. |
Heb m'n manager inmiddels al gesproken en straks overleg ik weer ff met haar. Iig zal ik wrs niet mogen tillen en bukken en dat is wel relevant in mijn werk. Ik kan wel andere dingen doen als eten geven, medicijnen delen etc, dus wrs ga ik het wel proberen en als het niet lukt, ga ik naar huis.
Ach..het wordt verdoofd, dus dat werkt ook wel ff door, bovendien een brufennetje hier en daar helpt ook wel goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:49
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | deze bedoelde ik, Hannah.
gelukkig weet ik wie het zegt. en ja, d'r mot wat gebeuren met m'n feauteaus...
eerst maar eens de kerstboom omhakken, hier  |
hmm mooi kontje, maar ik zie liever een gezicht...... of heb je deze foto speciaal geplaatst voor t onderwerp; "relatie/auto"?
er moet nog HEEL VEEL gebeuren met je foto's zeker??? je lijkt wel auto-freak!! pfffff..........mannen!!
nee nee nee, t is geen kritiek!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 januari 2011, 10:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:59
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ben je ook een "boeren-verstand-mama" annette?  |
ja, we zijn toch niet voor niks uitgerust met moederinstinct?
Hier heb je geen consultatiebureau, maar met mn oudste 2 ben ik er ook geweest. Heb als braaf geluisterd en ja geknikt, en thuis mn eigen plan getrokken Mijn voordeel was dat mijn zus een flink stuk ouder is dus ik dat hele consutatiebureau gebeuren als met haar meegemaakt had, dan weet je dat neit alles wat ze zeggen ook werkt. Advies krijgen is fijn, maar advies opgedrongen krijgen is niet fijn.
Heb jij trouwens ooit een consultatie bureau horen zeggen dat kinderen zelden koorts krijgen van een inenting???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:03
|
|
|
|
de wat?????
nee, en ik zou het ook niet durven beamen; ze krijgen soms vier enge ziekten tegelijk ingespoten, al zijn ze nog maar net geboren; gek he, dat het lichaam dan de tegenaanval inzet met koorts!! bij mij waren ze een paar dagen verschrikkelijk ziek, na een inenting. de hele dag jammeren huilen en nabijheid zoeken. ik zorgde dat ik voor de inenting zo veel mogelijk werk deed in huis, omdat je gewoon dagen zoet bent met een ziek kleintje, na de spuit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:09
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | de wat?????
nee, en ik zou het ook niet durven beamen; ze krijgen soms vier enge ziekten tegelijk ingespoten, al zijn ze nog maar net geboren; gek he, dat het lichaam dan de tegenaanval inzet met koorts!! bij mij waren ze een paar dagen verschrikkelijk ziek, na een inenting. de hele dag jammeren huilen en nabijheid zoeken. ik zorgde dat ik voor de inenting zo veel mogelijk werk deed in huis, omdat je gewoon dagen zoet bent met een ziek kleintje, na de spuit. |
Hier krijgen ze ook een drinkvacinatie tegen het Rotavirus, de grootste veroorzaker van ernstige diaree bij baby's. Drie keer raden wat daar de bijwerking van was
Maar t was dus niet zo gek dat ik gisteren een nieuwe mams pv had met stress omdat dr ukkie koorts had na een inenting en het consutatiebureau had gezegt: dat gebeurt echt bijna nooit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:19
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 07:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:24
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 08:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:25
|
|
|
|
Eh...volgens mij dwalen we af....wat hebben al die enge kinderziektes met het knuffelhoekje te maken??? Ik ga maar weer es terug naar af, ik ga knuffelen.... Vandaag een dikke vette mega super turboknuffel voor Gibby (en hij weet dondersgoed waarom!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmm mooi kontje, maar ik zie liever een gezicht...... of heb je deze foto speciaal geplaatst voor t onderwerp; "relatie/auto"?
er moet nog HEEL VEEL gebeuren met je foto's zeker??? je lijkt wel auto-freak!! pfffff..........mannen!!
nee nee nee, t is geen kritiek!!!  |
 zeker een mooi kontje, je zou eens moeten ruiken wat er uit komt... zelfs met Photoshop is er niks van mijn foto's te bakken. er moet echt wat gebeuren...
ik een auto-freak? nee joh, ik heb gewoon een beperkte interesse...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:42
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:56
|
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 21 januari 2011, 12:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 12:01
|
|
|
|
EN EH GRIF....
ZONDER JOU LIFT WAS IK EERLIJK GEZEGD NOOIT AANGEKOMEN MET OV OP 18 DEC. OP HET KERSTFEEST IN UPPEL
CONCLUSIE SOMS KAN HET EEN NIET ZONDER HET ANDER
HET BLIJKT MAAR WEER WE HEBBEN ELKAAR ALLEMAAL NODIG
DUS
BEDANKT ALSNOGGGGGGGGGG
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 12:13
|
|
|
|
| ZIVAATJE913 schreef: | Ikzelf word wel blij van het OV. Heerlijk zitten in de trein Koffie met wat lekkers erbij. Boekje lezen of de krant. Leuk gesprekken met mensen. Maar ja ik heb dan ook iemand gezocht die naast het station woont Overigens heb ik wel een autootje maar ga liever met de trein |
Ga je daten in de trein? dat is niet gek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE913
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 12:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ga je daten in de trein? dat is niet gek  |
mm dat heb ik nog niet geprobeerd. Goed idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 12:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: |  zeker een mooi kontje, je zou eens moeten ruiken wat er uit komt... zelfs met Photoshop is er niks van mijn foto's te bakken. er moet echt wat gebeuren...
ik een auto-freak? nee joh, ik heb gewoon een beperkte interesse...  |
hahaha, ik ga het niet van dichtbij ervaren, als je t niet erg vind.
beetje zot ben je wel he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|