ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ZIVAATJE913
ChristianMatch forum index » Berichten van ZIVAATJE913
Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:43
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
ANGELIQUE327 schreef:
whow ..je zou bij mij gauw de tel kwijt raken...ben een ouwe sok van 50...dit gaat niet meer goed kom
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oh bij mij ben je snel uitgeteld.
Maar ja ik ben dan ook een jonge blom van 51
Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 18:00
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
THOMAS968 schreef:
Ziva,

Een auto kost, als je de afschrijving en rentekosten meerekent, al gauw drie a vierhonderd euro en meestal meer. Een auto is bijna altijd duurder. Heb je een kortingkaart en huur je bij greenwheels dan zijn de kosten nog voor het rijden nog lager. Maar de meeste mensen willen de eigen auto niet kwijt. Ik reis nogal vaak met de trein naar het westen en vind het heerlijk om als ik moe ben dan niet meer te hoeven rijden. In de intercity naar Leeuwarden zit internet in de trein dus met iphone/ipad zit je gewoon lekker op cm. Maar ja naar de zeilboot is wel makkelijker met een auto. En om bij het onderwerp terug te komen: Afstand en reistijd kan wel degelijk een belemmering zijn.


Thomas

Greenwheels heeft helaas geen auto in Barneveld staan. Moet ik eerst naar Amersfoort of Ede met de trein. Dit vind ik te lastig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 13:23
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
THOMAS968 schreef:
Duur een duur is twee. Omdat we aan de pomp moeten betalen denken we dat het meevalt. Maar als je eerlijk rekent wat een auto kost, is het eigenlijk wel een groot deel van het budget. Afschrijving en renteverlies, dan wel rentekosten lening, reparatie, verzekering en wat al niet meer.

Punt is wel dat het makkelijk is om een auto naast de deur te hebben. Maar je spaart veel uit zonder auto. Mogelijk is greenwheels een alternatief. Als je een greenwheels auto bij je in de buurt hebt kun je elk moment van het etmaal weg als je wilt en je bent ongeveer 22 cent aan vaste bijdrage en benzine kwijt. Je betaalt dan nog wel 2,50 a 4 euro huur per uur. In principe heb je dan dus wel de beschikking over een auto.

[url]www.greenwheels.nl[/url]



Thomas

Ikzelf heb een kortingskaart voor de trein.
Dan is het goedkoper dan met de auto zelfs nog als je met zn tweeen gaat.
Maar hoe dat met de bus zit weet ik niet daar krijg je geen korting op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 12:36
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
HERMAN388 schreef:
Ga je daten in de trein?
dat is niet gek Knipoog smiley

mm dat heb ik nog niet geprobeerd.
Goed idee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:09
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
WILMA694 schreef:
Om weer on topic te komen...deze week reparatie van half salaris aan mijn Suzuki Altootje Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen maar eerlijk gezegd vind ik het wel fijn als ik, met het oog op een date ergens kan komen. Want laten we eerlijk zijn : het OV word je niet blij van Boze smiley .
Een paar jaar geleden ging mijn auto naar de sloop en ik had mezelf moed ingepraat. Ach zo erg is het niet om met de bus te gaan..de 1e dag nadat mijn auto weg was, heb ik 50 min. op een bus staan wachten die gewoon niet kwam, toen heb ik maar een auto geleend van vrienden en was gelijk genezen. Leve daarnaast de fiets want dan ben je nog sneller dan de bus- althans in de plaats waar ik woon... Smiley die vol vragen zit

Ikzelf word wel blij van het OV.
Heerlijk zitten in de trein Koffie met wat lekkers erbij.
Boekje lezen of de krant. Leuk gesprekken met mensen.
Maar ja ik heb dan ook iemand gezocht die naast het station woont Lachende smiley
Overigens heb ik wel een autootje maar ga liever met de trein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:04
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
 
mijn 1e gedachte was ik zou in eerste instantie niet blij zijn als mn dochter van 20 kwam aanzetten met een man van 31.
Niet eerlijk natuurlijk want zelf heb ik (nog niet zolang) een relatie met iemand die 9 jaar ouder is dan ik.
Eerst vond ik dat dan ook heel erg oud. Maar ja dat is eigenlijk aleen om wat 'men' er van zegt.
Dus niet zo belangrijk, zoals gezegd het is de liefde die telt.
Maar wel goed om rekening mee te houden is dat zo'n meisje van 19 wel nog volop in ontwikkeling is, terwijl een 30 jarige al aardig volwassen (zou moeten) zijn.
Dit zou een probleem kunnen worden, maar het hoeft niet.
Er zijn voorbeelden genoeg van relaties met dit leeftijdsverschil die heel goed gaan.
Breng het in gebed, sta open voor wat mensen in jullie omgeving die jullie vertrouwen ervan zeggen.
Wens je Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:38
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen
 
He bedankt voor het plaatsen van dit artikel.
Ik heb er veel aan gehad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:30
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling
 
HERMAN388 schreef:
Oeps
Chat weg Smiley die vol vragen zit

Overtreding voor zondagrust?

Ja wat is het CM zonder Chat. Huilende smiley, smiley in tranen
Maar ja ik heb toch alleen maar een proefabbonnement
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 13:28
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
 
LEONARD480 schreef:
Misschien een idee voor de heide .... spelletje kunstgebidden
Ooit was er een aflevering van Stiefbeen en Zoon met een handkar vol met kunstgebidden .....is gewoon handel ...staat ergens op Youtube

Leonard

t'Ja dan moet het wel een senioren picknick worden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 11:54
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Liefhebben kost wat, het kost jezelf. Pas als je bereid bent je helemaal voor de ander te geven, is er kans op slagen. Pas als je bereid bent je leven af te leggen voor de ander, heb je lief. Liefde is pas totaal, zodra je alles loslaat en je helemaal over durft te geven aan de ander. Daar vind ik seksualiteit een prachtig instrument voor. Want dan ben je op dat moment wie je bent. Met je lelijkheden,met je schoonheden, met je wratten, kunstgebit uit.....

Helemaal mee eens Chat en dat kost tijd natuurlijk. Die tijd moet je elkaar wel gunnen. Want de een kan daar eerder aan toe zijn dan de ander.

Enne dat kunstgebit zou ik inhouden als ik jou was Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ZIVAATJE913
op maandag 17 januari 2011, 11:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE913 (65)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 11:38
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
 
SUSANNAH475 schreef:
Ja. daar heb je wel een punt Chat, zoals de titel hier aangeeft gaat het hier om je partner, ik doelde misschien meer op de tijd daarvoor, de tijd dat je elkaar net begint te leren kennen, dat lijkt me wat voorzichtiger omdat je relatie nog zo pril is.

2maanden gelden ben ik Bij Cm weggegaaan om dat ik stapelverliefd op iemand geworden ben. En nog steeds ben, deze man noem ik nu mijn 'partner"
Ja en natuurlijk vinden wij beiden dat we openheid naar elkaar heel belangerijk is.
En ja we willen elkaar helemaal vertrouwen. Maar zoiets moet ook groeien. Zeker gezien de deuken die we beiden hebben opgelopen in het verleden.
Denk dat voor de meesten hier wel zo geld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ZIVAATJE913
Pagina 1 van 1