| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 16:02
|
|
|
|
| YES356 schreef: | Ik vind het nodig om het onderstaande te delen met jullie, omdat ik ook in het openbaar de vraag gesteld heb.” Worden de berichten en de chat wel gelezen hier en gecontroleerd ?”
Ik heb CM aan de telefoon gehad. En dat was een verhelderend ,open , gesprek!!!!!!!!!! Sommigen van ons (incluis mij zelf) bekroop de vraag of er wel een redactie was/is ???????? Bij mij is dat gevoel nu weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn er En heb er vertrouwen in dat het weer Cool Men word hier (en dat zullen we met zijn allen kunnen denk ik) Er is een redactie die ons serieus nemen. Ook al gaan dingen soms langzamer dan je zou willen. Men is er wel degelijk op de hoogte en zijn er mee bezig wat er hier gebeurd Dus dikke knuffel aan de CM redactie En veel sterkte en wijsheid |
Een dikke knuff voor jou voor het regelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 16:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb cm net aan de telefoon gehad, mariska, en ze gaan eens forum lezen........... |
knuff voor jou Hannah super geregeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 16:06
|
|
|
|
Een dikke knuffel voor een ieder die er een kan gebruiken  Waaronder ikzelf haha.
En een dikke knuffel voor de redaktie hoop dat deze site weer een zeer fijne site en tijd mag worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 16:26
|
|
|
|
Psalm 27:1
De HEER is mijn licht, mijn behoud, wie zou ik vrezen? Bij de HEER is mijn leven veilig, voor wie zou ik bang zijn?
Hoi allemaal,
Vanavond 27 januari houden we weer gebedsroom van 20.00 tot 21.00.
Je kan ons vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en op gebedsroom klikken.
Ieder is welkom voor je nood en die van anderen te bidden.
We zullen ook bidden voor degene die genezing en bevrijding en verslaving (diverse aard) gebed nodig hebben.
Ik geloof dat Jezus nog altijd dezelfde is. Jullie ook?!
Gods zegen voor de jarigen bidden we. Op CM is dat vandaag Elsie en Imke. we wensen jullie een fijne dag toe met Gods zegen voor t nieuwe levensjaar.
Kom gerust langs  Het wordt geleid door vandam en marty. Na 21:00 zal marty (ik dus) afhaken want dan ga ik de gebedslijn openen tussen 21:00-21:30 via skype. naam is gebedslijn.genezing Nu denk je misschien maar 30 minuten? Maar als in het half uur iemand komt ga ik heus niet half 10 prompt afbreken hoor.
eva zal mij tegen 21:00 vervangen, zover nodig waarvoor dank.
Laatst aangepast door
|
MARTY909
|
op donderdag 27 januari 2011, 16:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:09
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | fijne humor, leuk | dat hoort niet bij de vraag in deze topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Een dikke knuffel voor een ieder die er een kan gebruiken  Waaronder ikzelf haha.
En een dikke knuffel voor de redaktie hoop dat deze site weer een zeer fijne site en tijd mag worden  |
Met zo ontzettend veel leuke en positief ingestelde mensen hier op de site (dat meen ik!, ik ontdek er steeds meer ), gaat dat vast en zeker lukken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:30
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik ga een paar keer per jaar naar De Veluwse bron in Emst.
Dat is echt een aanrader, knap je echt van op.
Misschien een leuk uitje voor cm?  |
Zeker weten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:31
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | | volgens mij snap jij nog niet dat een bezoek aan sauna of wellness niéts met erotiek te maken heeft. |
Volgens mij zegt hij dit ook niet hoor, Inka. Hij stelt, in mijn ogen, een doodgewone vraag.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 27 januari 2011, 18:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:34
|
|
|
|
Als ik langer na ga denken dan denk ik bij mezelf is het niet dat elk persoon wel wat heeft daarom heb ik ook mijn reactie hier afgehaald. Want tenslote heeft elk gek hem of haar gebrek. Niemand is immers volmaakt ja ook ik niet heb mijn dingentjes. Daarom is elk medaile heeft ze plus en min leuke kanten. Hoe dan ook we blijven parels in Gods hand.

Je kunt je nog zo mooi voor doen als het goud Of om mee te lopen als zilver Wees liever puur als brons
Wees jezelf dan doe je al gek genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Allereerst zou ik je vriendelijk willen vragen niet voortdurend als redactie te denken. Ten tweede beschouw ik dit topic als zijnde een statement. Does is gewoon zat van al dat gesneer, en wil dat hiermee aangeven. Daarin geef ik haar volledig gelijk... |
En ik ook. Prima idee, Does!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:38
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Ik kan me hier helemaal in vinden en sluit me hier dus bij aan.  |
En jij hebt 'm gevonden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:46
|
|
|
|
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...en toch zijn we broertjes en zusjes! We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...en toch houden we van elkaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wanneer kom je hem brengen imke??  |
Zo snel mogelijk
dan krijg jij een echte Imke knuffel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:51
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Dat idee heb ik ook vaak ..je geeft als je aan het lezen bent een eigen invulling aan personen en dingen en dan is in een film vaak allles zo anders... Ben toch wel benieuwd nu naar de film.  |
Ben het helemaal met je eens, maar in dit speciale geval vond ik de film mooier dan het boek..........kan je de film echt aanraden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:00
|
|
|
|
[quote=MARTY909]Psalm 27:1
De HEER is mijn licht, mijn behoud, wie zou ik vrezen? Bij de HEER is mijn leven veilig, voor wie zou ik bang zijn?
Hoi allemaal,
Je kan ons vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en op gebedsroom klikken.
We zullen ook bidden voor degene die genezing en bevrijding en verslaving (diverse aard) gebed nodig hebben.
Gods zegen voor de jarigen bidden we. Op CM is dat vandaag Elsie en Imke. we wensen jullie een fijne dag toe met Gods zegen voor t nieuwe levensjaar.
Kom gerust langs  Het wordt geleid door vandam en marty. Na 21:00 zal marty (ik dus) afhaken want dan ga ik de gebedslijn openen tussen 21:00-21:30 via skype. naam is gebedslijn.genezing Nu denk je misschien maar 30 minuten? Maar als in het half uur iemand komt ga ik heus niet half 10 prompt afbreken hoor.
eva zal mij tegen 21:00 vervangen, zover nodig waarvoor dank
Ja, laten we vast staan op de beloften, er zijn geen grenzen aan Jezus macht!!
Vanavond ben ik er weer, Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:10
|
|
|
|
| MARTY909 schreef: | Psalm 27:1
Hoi allemaal,
eva zal mij tegen 21:00 vervangen, zover nodig waarvoor dank. |
Mooi erop gezet Marty vanavond hebben jij en Vandam de leiding GODS Zegen!!!
Groetjes van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:31
|
|
|
|
Zo....ik zal ook eens lied plaatsen, ik word iedere keer geraakt door zijn mooie diepe stem....onze Lucas Kramer  En dan ook nog een hele mooie tekst....
http://www.youtube.com/watch?v=6aA7DoM7SfA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:35
|
|
|
|
Ik vind het heerlijk dat jullie die links geven.
Zit te genieten van al dat moois.
Dank!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:39
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Ik vind het heerlijk dat jullie die links geven.
Zit te genieten van al dat moois.
Dank!! |
Ja mooi he.....is echt genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:57
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | En ik ook. Prima idee, Does! | Tnx zoals gewoonlijk wist ik het weer eens niet goed uit te leggen,Maar Chat heeft het prima verwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 18:59
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | En jij hebt 'm gevonden?  |
Jazeker ik heb gevonden En dat terwijl ik niet eens zocht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:01
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Met zo ontzettend veel leuke en positief ingestelde mensen hier op de site (dat meen ik!, ik ontdek er steeds meer ), gaat dat vast en zeker lukken!  | Tuurlijk gaat dat lukken Mijn zomerstop begint halverwege februari
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:17
|
|
|
|
De vrijheid van meningsuiting wordt nu op verzoek van enkelen uit handen gegeven. Weer enkelen moeten hun mond gaan houden of inbinden. Maar wat ik nu al in reacties lees is: beter lezen ff terug bladeren. En last but not least, eerst ff nadenken voordat je wat de wereld in stuurt. Moet voor iedereen toch wel mogelijk zijn lijkt mij. En relativeren ook heel slim als je die vaardigheid bij jezelf hebt ontdekt. Gebruik hem eens en je zult zien hoe eenvoudig het leven kan zijn. Want wat ik ook net tot mijn verbazing las, is dat de hele wereld mee kan lezen. Maar zoals ik al eerder heb geschreven, stel je zelf de vraag Wat zou Jezus doen. Nog niet opgevallen deze berichtjes. FF terug scrollen . Berichtjes met schaatsers die zijn meestal van mij. Trouwens nog nooit zoveel kerels op mijn gezien als de laatste dagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:24
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:38
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 10:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:47
|
|
|
|
Donderdag 27 januari, Gen. 43: 1-9; Ik blijf borg.
Die Juda is toch wel veranderd! Jaren geleden zou hij zijn broer Jozef vermoord hebben als Ruben niet ingegrepen had. Maar nu neemt hij het voor zijn jongste broer Benjamin op! Ik zal borg voor je zijn, zegt hij tegen zijn vader Jakob. Als die onderkoning in Egypte hem kwaad wil doen, dan moet hij mij maar nemen. Ik zal in de plaats van Benjamin staan. Dat is dappere taal! Maar Juda meent het. Vader Jakob kan op hem rekenen! Juda blijft borg. Een mooi woord is dat eigenlijk: borg. Wij kennen dat in het woord: verborgen. Een borg is een beschermer, iemand die het voor je opneemt, iemand die in jouw plaats gaat staan. Als je een borg hebt, dan ben je veilig, verzekerd! Zo’n borg is Juda. Juda. Was Jezus niet uit dat geslacht? Geboren in Bethlehem, in Judea. Was Jezus niet uit zijn geslacht? Jezus lijkt op Judea. Jezus is nog veel duidelijker dan Juda een Borg. Hij neemt het op voor ons op. Hij gaat staan in onze plaats. Zijn dood in ons leven. Hij blijft Borg. Op Hem kan de hemelse Vader rekenen! Verborgen. Ja, God dank: In Jezus zijn we verborgen, verzekerd. Hij is de oudtse. Hij neemt het voor zijn broeders en zusters op. En daarom kun je zingen, je levenlang: ‘In Jezus is mijn zaligt lot, verborgen bij mijn God.’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 19:49
|
|
|
|
Het Christelijke leven
Door pastor/leraar Dennis Rokser; http://www.middletownbiblechurch.org/index.html Oorspronkelijk gepubliceerd in The Grace Family Journal, lente 2009 Alle Schriftaanhalingen komen uit de Statenvertaling (1977 of HSV) Vertaling door M.V.
Het christelijke leven … … gaat niet om U; het gaat om de Heer Jezus Christus! (Fil.1:20-21; Jer.9:23-24). … gaat niet om Uw roem en luister; het gaat om Gods roem en luister! (1 Kor.1:31, 10:31). … gaat niet om Uw verdiensten en middelen; het gaat om Gods genade en voorzieningen! (Joh. 1:16; Rom. 5:1-2; 1 Kor.15:10). … gaat niet om Uw wijsheid; het gaat om Gods Woord! (Jes. 55:8-11; Ps.1:1-3). … gaat niet om Uw wil; het gaat om Gods wil! (Matt.26:39; Rom. 12:1-2). … wordt niet geleefd door Uw kracht; het wordt geleefd door de kracht van de Heilige Geest! (Rom. 7 & 8; Zach.4:6; Ef. 5:18). … wordt niet geleefd volgens Uw voorwaarden; het wordt geleefd volgens Gods voorwaarden! (Rom. 6:11-13; 12:1-2). … gaat niet om Dienst eerst; het gaat om Geestelijkheid eerst! (Joh. 15:1-5). … gaat niet om het behagen van Uzelf; het gaat om het behagen van God! (2 Kor.5:8-10). … gaat niet om een wandel door Zien of Voelen; het gaat om wandel door Geloof in de Genoeg-zaamheid van Jezus Christus! (Kol.2:6; 2 Kor. 5:7; Heb.11:6; Gal.2:20; Jer.17:5-8). … gaat niet om het toedekken van zonden; het gaat om het belijden van zonden! (1 Kor.11:28-32; 1 Joh. 1:5-10; Spr.28:13). … De sleutel tot het Horizontale is het Verticale! (Ps.127:1; Gal. 3:1-5; Joh. 15:1-5; Ef.5:18-6:9). … Het Lijden is in Dit leven; de Heerlijkheid in het Volgende! (Rom.8:18-25; 2 Kor. 4:16-18). … Los van een juiste relatie met de Heer is de mens Miserabel en het leven is Zinloos! (Prediker). … Wij moeten onze ogen gericht houden op de Heer en Zijn Getrouwheid; niet op Mensen en hun Gebreken! (Heb. 12:1-2; 2 Tim. 2:13; 1 Thess. 5:24; Klaagl. 3:22-24). … Uw grootste problemen zijn Uzelf, uw Onafhankelijkheidszin en uw Ongeloof; het zijn niet uw Omstandigheden of de Anderen! (Rom. 7:14-18; Jak. 1:2-4; 1 Pet. 1:6-7). … Ontgoocheld zijn in Uzelf is Geloofd te hebben in Uzelf! (2 Kor. 3:5-6) … De weg naar Boven gaat naar Beneden, want Hij moet Meer worden en U moet Minder worden! (2 Kor. 4:8-11; Joh. 3:30) … God weerstaat de Hoogmoedigen, maar geeft genade aan de Nederigen! (Jak. 4:6; 1 Pet. 5:5). … Gods genade is genoeg voor u, want wanneer u Zwak bent (in uzelf) kan u Sterk zijn (in Hem)! (2 Kor. 12:7-10). … Het is beter een aanhankelijke Maria te zijn dan een bezige, vruchteloze Martha! (Luk. 10:38-42).
|
|
| Naar boven |
|
|