ChristianMatch

Forum

BBQ met Belgische chr. singles. BEMOEDIG HEN!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2469 2470 2471 2472 2473 2474 2475 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:18

XABIA794 schreef:
jaja Coole smiley met zonnebril het is de bedoeling voor bij mij xabia (of zoals sommige nog beter weten bij lien in belgie ) ene BBQ en als de regen zou komen doen we't in de grote plek binnen ... meer nieuws volgt nog ... nederlanders zijn ook welkom Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
grtjs lien de belg alias xabia

@Frankt, niet voor jouw, hoef je eindelijk niet zo ver te rijden en kun je het zonder die ellendige TomTom doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:19

MARIO216 schreef:
Heb ik iets gemist Boze smiley

Ja....Floshke , je weet wel , die kat van Frank, die heeft gejongd.
De eerste die ter wereld kwam was toevallig een vrouwtje en Frank heeft die poes vernoemd naar je raadt het al......W-tje. Smiley met dichtgeplakte mond

Ik mocht het eigenlijk niet doorvertellen maar als je het goed begrijpt......eigenlijk is het best verheugend nieuws. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:23

PIETER649 schreef:
ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was... Boze smiley
zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht Woedende smiley

Volgende keer aan de lijn Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:25

MARIO216 schreef:
Volgende keer aan de lijn Smiley met dichtgeplakte mond

die ketting ligt thuis, zodat ze in de keuken blijft.
ik had gehoopt dat het op de fabriek niet nodig was Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:27

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:28

MARIA576 schreef:
.....ik voor het eerst in m'n leven eieren heb laten aanbranden? nee, geen gebakken eieren, maar gekookte! 't is me wat... Boze smiley ben ik nou een kluns of bijzonder? Coole smiley met zonnebril

Ik vind je bijzonder knap Knipoog smiley

Geen idee hoe je nu eieren aan laat branden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:30

VISSER278 schreef:
Volgens mij was hier al een topic over: Wie gaat er wel eens naar de wellness? Frank heeft toen een lijstje gemaakt weet ik nog wel. Lachende smiley

'k zou de link graag hier plaatsen maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:32

VISSER278 schreef:
Ja....Floshke , je weet wel , die kat van Frank, die heeft gejongd.
De eerste die ter wereld kwam was toevallig een vrouwtje en Frank heeft die poes vernoemd naar je raadt het al......W-tje. Smiley met dichtgeplakte mond

Ik mocht het eigenlijk niet doorvertellen maar als je het goed begrijpt......eigenlijk is het best verheugend nieuws. Lachende smiley

Als er twee vrouwtjes waren geboren was de andere die andere van de Veluwe geworden. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:33

THOMAS968 schreef:
Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

Thomas.

Ik was je voor Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:39

MARIO216 schreef:
Als er twee vrouwtjes waren geboren was de andere die andere van de Veluwe geworden. Verraste, verbaasde smiley

Nou .. ik weet niet . Alles wat nieuw is moet naar W-tje vernoemd worden, heb ik het idee. Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:40

PIETER649 schreef:
bijzondere kluns Knipoog smiley

u is goed met woorden! voel me vereerd, dank u! Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:41

up
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:42

JOLAN931 schreef:
Ik vind je bijzonder knap Knipoog smiley

Geen idee hoe je nu eieren aan laat branden
Lachende smiley

nou...eieren koken...die stuk gaan in de pan..poosje wachten...en je hebt een pan die schoongebikt moet worden met een beitel! Knipoog smiley
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen (of zal ik 'm gewoon weggooien...?) Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:43

THOMAS968 schreef:

Thomas.

Dankjewel Thomas. Maar het was al gebeurd voor me.

Visser, die het rustig aan moet doen he.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:48

Waarom wil je iemand zo graag in zn blootje zien? We kunnen het combineren met Harry Potter, zondigen we tenminste op één dag, is gemakkelijker om vergeving te vragen...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:49

MARIA576 schreef:
nou...eieren koken...die stuk gaan in de pan..poosje wachten...en je hebt een pan die schoongebikt moet worden met een beitel! Knipoog smiley
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen (of zal ik 'm gewoon weggooien...?) Smiley met dichtgeplakte mond

ik zou hem eerst met (voldoende water...... Clown smiley ) en een flinke schep soda laten doorkoken, maria; grote kans dat je het meeste vuil dan al kwijt bent;
dan een brillo schuursponsje erdoor en voila........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

(zoiets zou mij nou nóóóóit gebeuren; hier brand nooit niets aan!)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:50

CHATULIEM619 schreef:
Waarom wil je iemand zo graag in zn blootje zien? We kunnen het combineren met Harry Potter, zondigen we tenminste op één dag, is gemakkelijker om vergeving te vragen...

Dit slaat nergens op.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:59

HANNAH810 schreef:
ik zou hem eerst met (voldoende water...... Clown smiley ) en een flinke schep soda laten doorkoken, maria; grote kans dat je het meeste vuil dan al kwijt bent;
dan een brillo schuursponsje erdoor en voila........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

(zoiets zou mij nou nóóóóit gebeuren; hier brand nooit niets aan!)

Lachende smiley Geweldig! Ga ik proberen enne...kan ik dan bij jou in de leer? Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:04

PIETER649 schreef:
ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was... Boze smiley
zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht Woedende smiley

Volgens mij ben je vergeten dat dit personeelslid momenteel nog moederschaps verlof heeft en helemaal niet op de zaak aanwezig hoort te zijn. Ik heb die 400 rubbertjes vanmorgen dus in mn eigen tijd geplakt.........wanneer worden die overuren eigenlijk uitbetaald Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:05

FRYSIAN133 schreef:
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley

SAUNA???? heerlijk !!!!

Als het in de buurt is, wil ik ook wel mee.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:05

MARIO216 schreef:
Dit slaat nergens op.
O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:07

MARIA576 schreef:
.....ik voor het eerst in m'n leven eieren heb laten aanbranden? nee, geen gebakken eieren, maar gekookte! 't is me wat... Boze smiley ben ik nou een kluns of bijzonder? Coole smiley met zonnebril

Ik heb van alles aan laten branden, van aardappel tot pannelap, maar gekookte eieren aan laten branden is me nog nooit gelukt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:10

ANNETTE792 schreef:
Ik heb van alles aan laten branden, van aardappel tot pannelap, maar gekookte eieren aan laten branden is me nog nooit gelukt.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley ik dacht óók dat me dát nooit zou lukken! ik voel me dan ook bijzonder....stóm! Maar als ik naar die pan kijk...? moet ik toch concluderen dit níét gedroomd te hebben! (de soda maar eens gaan zoeken...!) Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:12

MARIA576 schreef:
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley ik dacht óók dat me dát nooit zou lukken! ik voel me dan ook bijzonder....stóm! Maar als ik naar die pan kijk...? moet ik toch concluderen dit níét gedroomd te hebben! (de soda maar eens gaan zoeken...!) Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Als soda niet helpt kan je hem nog vol met water zetten en een schep waspoeder er in gooien, half uurtje zachtjes laten koken, en meestal is het dan wel schoon.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:14

ANNETTE792 schreef:
Als soda niet helpt kan je hem nog vol met water zetten en een schep waspoeder er in gooien, half uurtje zachtjes laten koken, en meestal is het dan wel schoon.

dan zal ik er maar niet bij weglopen....voordat dát ook weer aanbrandt.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:17

MARIA576 schreef:

en oppassen dat je het zooitje niet laat overkoken he. Dan is je gasstel ook nog verbrand. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:18

VISSER278 schreef:
en oppassen dat je het zooitje niet laat overkoken he. Dan is je gasstel ook nog verbrand. Verlegen lachende smiley

Lachende smiley Lachende smiley ja dat kan dus ook nog! nu weet ik het zéker: 'k ga in de keuken zitten! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:24

CHATULIEM619 schreef:
O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...

Chatuliem,

Ik begrijp dat jij principieel tegen bent op een sauna bezoek en dat zullen de meesten hier respecteren. Echter heb jij te respecteren dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.
Ik vind een saunabezoek gewoon erg lekker voor lichaam en ziel. Voor mij is het niet iets sensueels of sexueels, maar is het gewoon een 'sportief' uitje. En ik ben vast niet de enige die die mening heeft. Natuurlijk zijn er ook rotte eieren te vinden, die vind je overal, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren vind ik ook niet eerlijk.

Dus Chatuliem.... jij denkt er nou eenmaal anders over, maar mogen we niet allemaal onze mening hebben?
Jij vind het niet gepast, tja, dan is het heel makkelijk. Dan ga je niet mee, dat is aan jezelf. Jij maakt de keuze om er niet aan mee te doen, maar mogen anderen kiezen om er juist wél aan mee te doen?

Kwestie van elkaars mening respecteren denk ik. Door te zeggen dat je het niet gepast vindt, spreek je in mijn ogen enkel je mening uit. Dat mag, maar laat een ander dan zijn/haar mening ook uitspreken

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:27

ADELAAR559 schreef:
Chatuliem,

Ik begrijp dat jij principieel tegen bent op een sauna bezoek en dat zullen de meesten hier respecteren. Echter heb jij te respecteren dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.
Ik vind een saunabezoek gewoon erg lekker voor lichaam en ziel. Voor mij is het niet iets sensueels of sexueels, maar is het gewoon een 'sportief' uitje. En ik ben vast niet de enige die die mening heeft. Natuurlijk zijn er ook rotte eieren te vinden, die vind je overal, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren vind ik ook niet eerlijk.

Dus Chatuliem.... jij denkt er nou eenmaal anders over, maar mogen we niet allemaal onze mening hebben?
Jij vind het niet gepast, tja, dan is het heel makkelijk. Dan ga je niet mee, dat is aan jezelf. Jij maakt de keuze om er niet aan mee te doen, maar mogen anderen kiezen om er juist wél aan mee te doen?

Kwestie van elkaars mening respecteren denk ik. Door te zeggen dat je het niet gepast vindt, spreek je in mijn ogen enkel je mening uit. Dat mag, maar laat een ander dan zijn/haar mening ook uitspreken

Knipoog smiley Knipoog smiley
Je leest dus typisch niet door. Als je iemand meevraagt naar de sauna, moet je weten dat ie te vertrouwen is. En de kans dat er mensen komen, die niet te vertrouwen zijn, is op deze site nu eenmaal veel hoger dan in het dagelijkse leven...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:28

niet om het een of ander, maar ik zie een saunabezoek niet als zonde of zondig gedrag.

uit ervaring kan ik zeggen: bloot slaat dood. bovendien is het er veel te warm/benauwd om ook maar aan iets in die richting te dènken. 't is ontspanning, beetje (boel) zweten kan geen kwaad. en ja: je kan er in je nakende niksie zitten. so what? (vgl. Gen 2:24-25)

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 8 juli 2011, 21:30
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2469 2470 2471 2472 2473 2474 2475 ... 6194 Volgende
Pagina 2472 van 6194