| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:34
|
|
|
|
Ik heb de verwarming aan gestoken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dan ga je met mij op vakantie |
haha ja dat is natuurlijk heel makkelijk te regelen allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmmm; wel een roman met heel onverwachte wendingen, soms, denk ik!! de ene pagina zit je met gekromde tenen; de volgende bladzijde denk je; dit had ik nu echt niet kunnen verzinnen!
mooie uitspraak, anne! |
Dank je Hannah, vond ik ook toen ik hem tegenkwam. En ik ben het helemaal met je eens, dat het niet te verzinnen is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:56
|
|
|
|
Tot nu toe 21 mm regen gedruppeld Kampeerders gaan zeker vandaag inpakken en zoeken naar de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit is niet de bedoeling, Mark. |
Ja, in de strekking van dit topic vind ik dit zeker wel kunnen!! Het is juist heel mooi dat er nog mensen zijn die zich op deze manier inzetten. En als je naar zoiets geld overmaakt dan weet je tenminste (vrijwel) zeker dat je geld goed terecht komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:06
|
|
|
|
geweldig toch, chatuliem, dat er een manier is om het geld toch bij de hulpbehoevenden aan te laten komen? ben je alle corrupte toestanden ineens voorbij! alle dingen die jij noemde, als ballast om te geven, zijn plotsklaps verdwenen; dus ik zou zeggen; een prima rekeningnummer om hulp te kunnen bieden!
wellicht kan het ziekenhuis dan toch nog afgebouwd worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:10
|
|
|
|
Badkleding dagen•Elke dinsdag is het badkledingdag voor dames en heren van 10.00 tot 24.00 uur. •Tijdens badkledingdagen is het dragen van badkleding verplicht. •De reguliere kleedruimtes zijn niet gescheiden. U kunt wel een luxe privé kleedruimte huren, klik hier voor meer informatie. •Reserveren is noodzakelijk. •M.u.v. van de badkledingdagen is het dragen van badkleding niet toegestaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:10
|
|
|
|
Dat is toch niet verkeerd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:13
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders..... er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf. wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:21
|
|
|
|
U kunt wel een luxe privé kleedruimte huren, klik hier voor meer informatie.
Klikkerdeklikklikklik. He Herman na al dat geklik is er nog geen klik tussen de beide kliks. Mag ik je bril ff gebruiken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 13:35
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | nou ehhh.... volgens Visser hoef ik geen badkleding mee te nemen dus dan maar naaktzwemmen.... (nav andere topics )
en ik blijf een Veense dame hoor... |
Hoho, visser had het wel over Zeeland he, ik weet niet hoe het in het midden van het land is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 14:07
|
|
|
|
Voor wie Reinhard Mey niet kennen, zijn "bekendste" lied is waarschijnlijk bij velen wel bekend ...
http://www.youtube.com/watch?v=V309Is_HH9Y
Vraag: wie weet van welk bekend radioprogramma (sinds 1976) dit lied de herkennigsmelodie is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 14:36
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Voor wie Reinhard Mey niet kennen, zijn "bekendste" lied is waarschijnlijk bij velen wel bekend ...
http://www.youtube.com/watch?v=V309Is_HH9Y
Vraag: wie weet van welk bekend radioprogramma (sinds 1976) dit lied de herkennigsmelodie is  |
Met het oog op morgen.
Maar Orpheus en Sommermorgen vind ik mooier.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 14 juli 2011, 14:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 14:45
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Dank je Hannah, vond ik ook toen ik hem tegenkwam. En ik ben het helemaal met je eens, dat het niet te verzinnen is. |
tis wel jammer dat de afloop bekend is ...
Een paar bijbelverzen over de afloop ...
Joh. 6:37 Iedereen die de Vader mij geeft zal bij mij komen, en wie bij mij komt zal ik niet wegsturen,
Joh. 10:27-29 Mijn schapen luisteren naar mijn stem, ik ken ze en zij volgen mij. Ik geef ze eeuwig leven: ze zullen nooit verloren gaan en niemand zal ze uit mijn hand roven. Wat mijn Vader mij gegeven heeft gaat alles te boven, niemand kan het uit de hand van mijn Vader roven
Joh. 17:2-3 en 24 Hij heeft van u macht over alle mensen ontvangen, de macht om iedereen die u hem gegeven hebt het eeuwige leven te schenken. Het eeuwige leven, dat is dat zij u kennen, de enige ware God, en hem die u gezonden hebt, Jezus Christus 24 Vader, u hebt hen aan mij geschonken, laat hen dan zijn waar ik ben. Dan zullen zij de grootheid zien die u mij gegeven hebt omdat u mij al liefhad voordat de wereld gegrondvest werd
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 14 juli 2011, 14:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:02
|
|
|
|
Leuk allerlei oplossingen bedenken, maar ondertussen gaan er wel mensen dood.
De verwachting is dat in Oktober, doordat er nu al te weinig water is, het helemaal uit de hand zal lopen ...
Dat we de beelden van een xx aantal jaar geleden gaan vergelijken met het heden is prima ... hieronder een foto van nu ...

Uploaded with ImageShack.us
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 14 juli 2011, 15:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:16
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Daar is het wel weer voor ja  Maarja, geen tijd voor... |
nee ik ook niet, daarom dat popje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Hoho, visser had het wel over Zeeland he, ik weet niet hoe het in het midden van het land is. |
Ja, jij had het idd erover dat degenen die naar Zeeland gaan geen badkleding mee hoeven te nemen. Dus dacht ik dat het in Zeeland dan misschien normaal is om naakt te zwemmen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:26
|
|
|
|
Het weer in het midden des lands! Het stormd hier regen komt met bakken naar beneden Is het nu zomer of herfst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het weer in het midden des lands! Het stormd hier regen komt met bakken naar beneden Is het nu zomer of herfst  |
bijna winter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | bijna winter  |
Lekker dan ik wil zomer en de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het weer in het midden des lands! Het stormd hier regen komt met bakken naar beneden Is het nu zomer of herfst  |
Hier in het buitenland is het net zo erg hoor, maar ik durf niet te klagen.
Moest net ff naar mn nieuwe huis, daar zitten 2 mannen in een blubberige kuil in dit weer de stroom en de telefoonlijn aan te sluiten, dan heb je pas reden om op het weer te schelden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:42
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | tis wel jammer dat de afloop bekend is ...
Een paar bijbelverzen over de afloop ...
Joh. 6:37 Iedereen die de Vader mij geeft zal bij mij komen, en wie bij mij komt zal ik niet wegsturen,
Joh. 10:27-29 Mijn schapen luisteren naar mijn stem, ik ken ze en zij volgen mij. Ik geef ze eeuwig leven: ze zullen nooit verloren gaan en niemand zal ze uit mijn hand roven. Wat mijn Vader mij gegeven heeft gaat alles te boven, niemand kan het uit de hand van mijn Vader roven
Joh. 17:2-3 en 24 Hij heeft van u macht over alle mensen ontvangen, de macht om iedereen die u hem gegeven hebt het eeuwige leven te schenken. Het eeuwige leven, dat is dat zij u kennen, de enige ware God, en hem die u gezonden hebt, Jezus Christus 24 Vader, u hebt hen aan mij geschonken, laat hen dan zijn waar ik ben. Dan zullen zij de grootheid zien die u mij gegeven hebt omdat u mij al liefhad voordat de wereld gegrondvest werd
.. |
Bij dit boek vind ik het wel heel erg fijn dat ik op de laatste pagina mag spieken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hier in het buitenland is het net zo erg hoor, maar ik durf niet te klagen.
Moest net ff naar mn nieuwe huis, daar zitten 2 mannen in een blubberige kuil in dit weer de stroom en de telefoonlijn aan te sluiten, dan heb je pas reden om op het weer te schelden! |
Pffff inderdaad zeg ze hebben toch wel zo'n mooi tentje boven hun hood mag ik hopen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Pffff inderdaad zeg ze hebben toch wel zo'n mooi tentje boven hun hood mag ik hopen???  |
Nee, een paraplu, dus die kuil liep gewoon vol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:49
|
|
|
|
Het enige wat je met liegen bereikt is niet geloofd worden als je de waarheid spreekt."
aldus aan gehaald......aangereikt, maar niet van mezelf.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 16:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | bijna winter  |
De langste dag is geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 16:26
|
|
|
|
In het Noorden is de Grote (Herfst) Vakantie bijna begonnen. Het lijkt of het in Nederlands altijd herst is met af en toe een zomerse dag.
Thomas, wil zeilen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|