| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:15
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Het was zijn moeder!!! Waar kwam die nu in eens vandaan? |
Wat is er met jou aan de hand joh, zo vroeg al , en met dit weer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:26
|
|
|
|
Het verhaaltje da thet simpel is,ok. Ja en ik ben blond. Maar ik was ook al zo ver als jij zei Henkjan. Maar ik krijg iedere keer een foutmelding. dus ben er nog niet uit hoe het moet gr. Peet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:47
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat is geen goeie vraag. Niemand zullen antwoord geven.
Liever direct verwijderen |
SAVANTI576
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 14:55 zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben of krijgen ?
waarom wel en waarom niet ?
** Hij stelde een vraag, hij vondt en vindt het wel een goede vraag. Niet aan jou om te vermelden dat , dat niet zo is. Je kan deze persoon wel vermelden dat je het er niet mee eens bent.
Als ik het met jouw waarden en normen niet eens ben... zou ik eerst willen weten wat jouw beweegredenen zijn om deze in een topic te starten. Je wenst dan ook eerlijke antwoorden wat de visie is van een ander.
Jouw antwoord is niet waar hij om vroeg. Ik ben het ook niet met hem eens, maar ik hou het persoonlijk en bij mijzelf.
By the way bro... is opbouwend bedoeld.
Laatst aangepast door
|
VIJFNUL285
|
op zaterdag 16 juli 2011, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heb ik gedaaaaaan W-tje.!!!!!! Heb er 3 dagen over gedaan om heeel het trapgat te schilderen. Is dat niet op het gemakje???????? Heb tussendoor best wel koffie gedronken ook hoor.  |
was best lekker hoor, die koffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:51
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | hee savanti....
het ene topic is nog maar net van start gegaan en dan kom jij de volgende dag alweer met een nieuw topic? tis mooi dat je het forum levendig houdt,maar hou je de andere topic's dan ook een beetje bij? bv het vorige topic over autisme is best wel interessant,maar als je elke een dag of om de paar dagen een nieuw topic op het forem zet,veslapt de aandacht al snel van het vorige topic . |
Je weet de kenmerken toch van 'autisme?'
** Oke, i'm sorry. Ik snap je bro
Laatst aangepast door
|
VIJFNUL285
|
op zaterdag 16 juli 2011, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Plaatselijke buitjes? Hier vált het nog mee. |
nou als het een plaatselijk buitje was duurt het wel heel lang... het regent nu nog steeds.... en niet zo'n klein beetje ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:58
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | nou als het een plaatselijk buitje was duurt het wel heel lang... het regent nu nog steeds.... en niet zo'n klein beetje ook  |
Ook daar heeft visser een oplossing voor...........Binnen gaan zitten, niet naar buiten kijken, dan zie je niks van de regen. En om dan toch een beetje in de zomerse sferen te komen speciaal voor Thirza:
http://www.youtube.com/?v=_pbxEF9Wu4g
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 16 juli 2011, 20:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:43
|
|
|
|
Spargo.. http://youtu.be/uWX7_adYfkA
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 16 juli 2011, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook daar heeft visser een oplossing voor...........Binnen gaan zitten, niet naar buiten kijken, dan zie je niks van de regen. En om dan toch een beetje in de zomerse sferen te komen speciaal voor Thirza:
http://www.youtube.com/?v=_pbxEF9Wu4g |
als ik binnen zit HOOR ik wel de regen...
ze hebben hier kliksafe... dus kan youtube niet openen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:51
|
|
|
|
| MARGREET471 schreef: | waarom schrijf je 'sorry hoor'? waar heb je precies spijt van? |
ik von het zielig dat jij in jouw verhaal dus in de categorie dwaze maagd zal vallen
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, zelfs als die toekomst een lekke band inhoud...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:53
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | als ik binnen zit HOOR ik wel de regen...
ze hebben hier kliksafe... dus kan youtube niet openen |
Ik dacht dat Veenendaal alleen op zondag niet aan Amber Alert enzo meedeed??? Zit heel dat durp nou op last van de mannenbroeders ook nog 7 dagen per week aan de kliksafe???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:53
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen) nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio 0318 mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid] maria576, regio 038, indien vervoer Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer margreet471, 51 jr. regio 0180, blijft net zolang als haar chauffeur
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.) Griffin748, noblesse oblige, 40 jaar, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee) EWJ051, 26 jaar, regio 033
voor diegenen die zich aan willen melden: kopieer deze lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je blijft bbq-en en of je een bbq meeneemt.
iemand die langs regio 038 komt om Maria576 op te halen? Vervoer voor mij, Maria576, is geregeld hoor Margreet, thanks!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:58
|
|
|
|
Tsja, dat krijg je er van als mensen het verkeerde lijstje kopiëren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:06
|
|
|
|
heee mam hoe kom jij nu hier?? De brug is kapot, het stormt en het komt met bakken uit de hemel. Ben je verdwaalt of zo???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik dacht dat Veenendaal alleen op zondag niet aan Amber Alert enzo meedeed??? Zit heel dat durp nou op last van de mannenbroeders ook nog 7 dagen per week aan de kliksafe???  |
Volgens mij zit ze in een tentje, ergens uit de buurt van de "mannenbroeders".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:12
|
|
|
|
| MARGREET471 schreef: | dank je wel, martin, k ga het gauw proberen, goede raad is immers duur  |
welnee, kost alleen een abbo van CM, Martin geeft gratis raad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:20
|
|
|
|
Vandaag aan de Belgische kust ... één enkele bui ... maar dan wel van deze morgen al en ja , ze is nog steeds niet voorbij ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRUS738
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:30
|
|
|
|
Dag broerders en zusters,
Als nieuwgeborene ( 1e Paasdag aangeraakt ) en ex bedrijfsleider van een beautyfarm ( Ridderrode ) heb ik hier wel een mening over 
Allereerst gaat het erom dat je jezelf er al dan niet prettig bij voelt. Dat is iets heel persoonlijks. T.a.v. het geloof, Adam en Eva liepen nakend tot de zonde in de wereld kwam en dit sluit eigenlijk wel goed aan op m`n onderstaande verhaal.
Een sauna is om het lichaam te ontdoen van gifstoffen, gereinigd te worden, te ontspannen, een weldaad voor lichaam en geest dus. Sommige saunacomplexen hebben meerdere soorten sauna`s. B.v. met lichttherapie, Finse natte of juist droge sauna`s, of infraroodsauna`s die veel dieper inwerken ( op de spieren )
Waar het om gaat, en dat is niet alleen zo met saunabezoek maar met alles wat je doet in de maatschappij, "met welke intentie ga je ergens heen" ? En... "wat zijn de intentie`s van de andere mensen die je daar tegenkomt" ?
Tja, dat is niet voor iedereen altijd even makkelijk in te schatten al spreek ik uit ervaring dat "zogenaamde" gluurders er in een sauna door andere saunagangers en personeel letterlijk "uitgekeken" worden ( en als een strenge blik niet werkt wordt volgt er een zachte hand met een zwarte lijst vermelding ) Zo iemand hoort niet in een sauna thuis. Punt !
Onkuis gedrag wordt op geen enkele wijze getolereerd in elk zichzelf respecterende sauna. Mocht je het gevoel hebben dat iemand zit te gluren dan meldt je dit meteen bij het personeel en bij een zichzelf respecterende sauna worden er dan onmiddellijk maatregelen getroffen.
Als iemand een opmerking maakt over het feit dat jij je handdoek om houdt, dan zegt mij dat ( helaas ) iets over de intentie waarmee de persoon die dat zegt, in de sauna zit. Het is helemaal niet verboden met handdoek om te zitten dus waar bemoeit deze persoon zich mee ?
Het is jammer dat net dit moment alleen aangetipt wordt want over het algemeen is het juist zo dat in sauna`s de normen en waarden heel hoog liggen en is het mijn ervaring dat mensen "juist door het feit dat allen ongekleed zijn" makkelijker in gesprek raken. De eerste bariërre die oordeelsvorming met zich meebrengt te weten "kleding" is namelijk niet aanwezig waardoor je niet anders kan dan een mens op uiterlijk en door gesprek leren kennen. ( op een terras zal je niet zo snel naast iemand gaan zitten die alleen zit en een praatje gaan zitten maken. Dat gebeurd in de sauna dus wel ( mits je ziet "aanvoelt"dat de ander daarvoor openstaat ) Overigens staan er meestal duidelijk gedragscode`s aangegeven en zijn er ook gedragscode`s die niet aangegeven worden maar wel gehanteerd worden. Als je ziet dat iemand languit ligt met zijn of haar ogen dicht dan ga je daar geen praatje mee maken ( lijkt me logisch ) elkaar in de waarde laten dus net als in de "gewone wereld"
Zelf heb ik het in twee jaar tijd twee keer meegemaakt dat ik een persoon vanwege onkuis gedrag uit de sauna heb gezet. Daar was ik dan heel vlot klaar mee want het kastje ging open, de kleding eruit en zo voor de hoofdingang op de stoep met een flinke preek erbij. Konden ze zich daar omkleden !!! ( ook werd deze persoon dan meteen op de zwarte lijst gezet ) ( Overigens is er ook één maal een dame uitgezet die zich niet passend gedroeg. Dat kan dus ook. Het zijn echter incidenten ) Erg maar waar, niet lachen hoor ... ik ben zelf "in 20 jaar sauna" ook eens "achtervolgt" door een vieze vent en toen hij bij de 3e saunagang weer strak naar me ging zitten kijken, ben ik opgestaan en heb hem in de aanwezigheid van alle anderen luid en duidelijk verteld dat als hij me nu nog 1x zou volgen, ik hem met z`n blote billen op de saunakachel zou zetten !!! Het schaamrood kwam op z`n kaken en binnen een kwartier was hij aangekleed en de deur uit 
Voor de broeders en zusters die zekerheid willen betreffende het feit dat ze niet de kans lopen dat ze een uitwas als bovenstaand eens meemaken kan ik zeggen dat er bij veel sauna`s naast "badpakkendagen", ook speciale "vrouwendagen"zijn waarop mannen geen toegang hebben c.q. tot een bepaalde tijd geen toegang hebben. Mogelijkheden te over.
Speciaal voor Christenen..., een echte aanrader is sauna Drome in Putten ( wat toch echt een hele gelovige gemeente is en waar ook veel gelovigen ter ontspanning komen, natuurlijke omgeving, mooie ambiance, uitstekende sfeer, goede prijs kwaliteitsverhouding, goede service )
Ik zou zeggen "geniet ervan" want je voelt je weer helemaal opgeladen en als een kieviet als je eruit komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:45
|
|
|
|
pas voor het eerst geweest en ik kan zeggen,iedereen moet het gewoon 1 keer per jaar doen. daar knap je zo van op.Echt ontspannend. Wij zijn in het sanadome in nijmegen geweest en daar is badkleding verplicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:55
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | [url]=http://www.youtube.com/watch?v=DCj_gUthyLo&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=DCj_gUthyLo&feature=related[/url]
Het leven doet op dit moment pijn. |
ik dacht het wel even op te lossen; helaas, yelnin.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 16 juli 2011, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:05
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Wie kan mij even uitleggen hoe ik etiketten print? Moet je een speciaal programma op de computer hiervoor hebben? Of kan het ook in Word of Exel? Het 150 keer hetzelfde adres nodig, dus stickers plakken lijkt mij een goede optie,maar ben al heel de avond aan het vogelen maar het lukt me niet.(Kan 24 etiketten per a4 printen) Het zal best heel simpel zijn,maar je moet het wel effe weten hoe het moet. groetjes, Petra |
Word 2010 ...
* Ga naar tabblad verzendlijsten -- selecteer "etiketten maken" * Je komt dan in een nieuw venster -- "enveloppen en etiketten" -- ga maar opties -- selecteer paginaprinters .. lade: standaardpapierlade -- Etiketinformatie .. selectier hier het merk en type van etiket fabrikant -- ok -- je komt weer in het venster "enveloppen en etiketten" * Type onder adres -- het adres wat je nodig hebt -- selecteer "Volledige pagina met hetzelfde etiket -- daarna afdrukken ..
Controleer wel eerst op en normaal a4 tje of je invoer klopt .. scheelt weer een a4 etiket pagina ..
Succes ..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:06
|
|
|
|
Dan heb je niet goed begrepen. Jezus zegt inderdaad Ik ben de Weg....... Weet je dat Jezus de Goede Herder is? Hij roept jou, hoort je Zijn stem? Weet je dat wij geestelijke schapen zijn? Volgt Hem! Zo nee, dan belanden we op de brede weg, dan dwalen we als schapen zonder Herder. Daarom moeten we Hem volgen door de werking van de Heilige Geest door middel van Gods Woord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Controleer wel eerst op en normaal a4 tje of je invoer klopt .. scheelt weer een a4 etiket pagina ..
Succes .. |
Of print eerst op de achterkant van het etikettenpapier, scheelt je ook nog een a4tje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:12
|
|
|
|
|
Ik heb een nieuwe vriend via cm (jouw buurman), maar werd gisteravond overvallen door de storm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:15
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Tsja, dat krijg je er van als mensen het verkeerde lijstje kopiëren...
 |
kweet t niet helemaal zeker, maar ik denk dat je het over mij hebt.
SORRY
k had nog zo m'n best gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|