| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 18:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | en toen.... bijstand? volledig weer aan het werk ? |
Ja, weer volledig aan het werk. Was dat vorige week al van plan maar op aandringen van mn chef gewerkt tot 15.00 uur. Deze week helaas een andere chef en die heeft het er niet over gehad om eerder te stoppen dan 17.00 uur. Deze week nog volmaken en dan.....vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ziekte wet is eigenlijk toch ook vakantie?
een beetje positief kijken  |
ehhh, ziekte = vakantie, nou doe mij maar gewoon vakantie zonder ziekte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ziekte wet is eigenlijk toch ook vakantie?
een beetje positief kijken  |
is dat vakantie? dan heb ik dat al 7 maanden Doe mij dan maar een echte vakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nu wel toch?  |
Oja, wat is er dan gebeurd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:07
|
|
|
|
iets over drie vanmiddag, toen ik het koppie van mijn dochter zag stralen voor het raam, omdat ze terug was toen was mijn hele verloren dag weer goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oja, wat is er dan gebeurd?  | Erika stuurde je een
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oja, wat is er dan gebeurd?  |
Nahhhhhhhh zeg Heb je een prive gesprek met hem mag tie binnen komen zonder schoenen te poetsen en dan nog geen goed moment Lekker dan Zal nog eens een goede daad doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhh zeg Heb je een prive gesprek met hem mag tie binnen komen zonder schoenen te poetsen en dan nog geen goed moment Lekker dan Zal nog eens een goede daad doen  |
inderdaad, je hebt wel gelijk. Ik had wel gezegd dat ik mijn voeten zou vegen voor ik zomaar binnen zou vallen. Je had ook een goede tip...dank je wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:15
|
|
|
|
na een broeierige dag nu een gestage plensregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Helaas Mariska hoor net dat de bui in Arnhem is blijven hangen daar ernstige wateroverlast hebberts zijn het daar
Als het maar gratis bij die Nederlanders
Hier blijft het drukkend benauwd  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:32
|
|
|
|
Woensdag 3 Augustus, Hebr. 11: 39 – 12:3; Iedereen heeft supporters.
In Hebreeën 11 komen we drie woorden als een refrein steeds weer terug: ‘Door het geloof.’ Voorbeelden van mensen uit het Oude Testament die uit het geloof handelden en leefden. Zoals Noach, die een ark bouwde op droog land. ‘Door het geloof’ gaat over vertrouwen op God en zijn beloften. Zoals de belofte van God aan de oude Abraham en Sara, die in vervulling ging. Ze kregen een zoon! Zijn dit allemaal bijzonder krachtige mensen aan wie wij niet kunnen tippen. Nee. Mozes zag het bijvoorbeeld in eerste instantie helemaal niet zitten om naar de farao te gaan. En toen Sara hoorde dat ze een kind zou krijgen, lachte ze ongelovig in zichzelf (Gen. 18). Het verhaal van deze hele gewone mensen mag ons bemoedigen de wedstrijd te lopen (Heb. 12:1) Als jij wel eens aan een wedstrijd hebt meegedaan, kun je je het opgewonden bevoel vast herinneren. Een gevoel dat nog meer toeneemt als op de tribune of vanaf de zijlijn mensen toekijken en de deelnemers aanmoedigen. Paules vergelijkt ons met atleten. En op de tribunes zitten deze geloofsgetuigen. Ze weten hoe zwaar de training en de wedstrijd kan zijn. Zij moedigen ons aan en helpen ons het doel vast te houden: de onvergankelijke erekrans die op ons wacht. Een wedstrijd is prachtig, winnen is helemaal mooi. Het wordt nog mooier als je weet dat de overwinning eeuwig zal zijn! Een overwinning die je nu als team van gelovigen al kunt vieren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:33
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | niet meer reageren lijkt mij het beste. |
EEN WIJS WOORD... MENSEN NEEM DIT AAN EN DOE HET OOK NIET MEER!!!
Immers hier gebeurd wat deze man zo graag wil...ALLE AANDACHT!!...BERT(want zo heet hij en ik wil die andere naam niet eens meer noemen...het is een tere naam..die heel wat moeite zou kosten om me die zelf te geven)
Ik lees alles...de tranen springen me soms in de ogen... Ik...ook gescheiden.....zoveel leed...zoveel verdriet....en nog!!!! Getrouwd...WAS getrouwd...Ook met een man die (waarschijnlijk) autistisch is....De zorgen zijn nog niet voorbij want inmiddels is bij de (bij mij wonende) dochter PDD-NOS geconstateerd....
Als ik alles lees wat hij schrijft...(Hij smeekt zelfs vurig om een nieuwe relatie)
Ik kon het niet...en zeker niet direkt na een scheiding...Dan staat je hoofd meer naar andere zaken...denk ik.
Ik kon in mijn verdriet en eenzaamheid(ik durf het amper neer te schrijven want ik zal zeker in zijn ogen maar bitter weinig vertrouwen en geloofsbeproeving hebben) maar 1 ding denken....
WAREN ER GEEN ZONDEN...DAN WAREN ER GEEN WONDEN!!!! Je wordt in alle murw geslagen door zijn woorden...sorry maar het roept bij mij een beeld op van die Farrizeeer en de tollenaar in de tempel!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wat ga je nu doen na de 3e echtscheiding Christen307? Heb je andere vrouw nog nodig? Vind je niet erg dat je 3 keer gescheiden bent? Heb je geen berouw dan? Is dat geen zonde of liever gezegd is dat de normaalste zaak van de wereld? Misschien zijn er onder ons, bij CM, meerdere die een echtscheiding meegemaakt hebben van 1 persoon.
Gods wet zegt; gij zult niet echtbreken, als dat gebeurd is, is dit zonde. |
ik denk niet dat het nodig is elkaar te veroordelen, herman; ieder die in zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid bij de ander niet (of minder scherp) ieder mens mag een beetje heel gelaten worden, denk je niet? wat chr307 na zijn scheiding gaat doen, is aan hemzelf denk ik, of hij berouw heeft, is iets tussen hem en God, en of het voor hem "normaal" is gaat ons ten diepste niet aan, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | nee, dat deedtie niet he... t was een bedriegster dus t feest is afgelast |
De date was gemaakt...het was een bloedmooie vrouw...en zijn gebed was verhoord!!!!
Ging God hierin een andere weg of was het Bert die tegen God inging??? Hoorde hij niet de STEM...van een Hoger Opperwezen dat het vertelde dat het deze vrouw niet zou zijn voor hem???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De date was gemaakt...het was een bloedmooie vrouw...en zijn gebed was verhoord!!!!
Ging God hierin een andere weg of was het Bert die tegen God inging??? Hoorde hij niet de STEM...van een Hoger Opperwezen dat het vertelde dat het deze vrouw niet zou zijn voor hem??? |
Ik heb geen last van stemmen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
haha......haha lig hier dubbel.... .....
..mág dat wel...dubbel liggen van het lachen...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 3 augustus 2011, 21:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb geen last van stemmen  |
De stem van een geweten...die is ingeschapen dacht ik... Kan ook wezen dat het dichtgeschroeid is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De stem van een geweten...die is ingeschapen dacht ik... Kan ook wezen dat het dichtgeschroeid is... |
ja die stem die hoor ik dagelijks..
maar ik hoor geen bijzondere stemmen met mijn oren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:17
|
|
|
|
[quote=FRANKT627] inderdaad, je hebt wel gelijk. Ik had wel gezegd dat ik mijn voeten zou vegen voor ik zomaar binnen zou vallen. Je had ook een goede tip...dank je wel... [/quo
Fijn dan benne we weer vriendjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wah zeggie nou??? dus christen zit hier als gehuwde manspersoon achter de vrouwtjes aan??
t mot niet gekker worre  |
Yep en ondertussen met teksten gooien Als jij hem nog snapt snap ik hem ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:22
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | elke dag dat ik vurig bid om een partner in de Heere, maar haar niet vind of ontvang.... |
Je bent toch nog getrouwd???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:24
|
|
|
|
He halve belg je woont wel in Nederland he Dusse ook een halve Nederlander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Je bent toch nog getrouwd??? |
Zolang men nog getrouwd is op papier, pleegt men al overspel met de gedachte een andere partner te willen hebben.
Maar blijkbaar geld die regel niet voor hem. Omdat hij vlgs zeggen onschuldig gescheiden is?
De Hemel is een plek waar God woont. Het is de bedoeling dat de mens er rust vindt. Ik heb nergens gelezen dat de hemel een databank is.
Ja in de koran word gezegd dat voor iedere goedgelovige 70 maagden zijn....
Maar de Koran is niet het woord van God....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:29
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | De date was gemaakt...het was een bloedmooie vrouw...en zijn gebed was verhoord!!!! |
Een bloedmooie vrouw, hier op de site en wij weten het niet?
Thomas, die zich nu zeker niet meer afvraagt waarom hij zo heet.javascript:emoticon(' ')
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 3 augustus 2011, 20:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zolang men nog getrouwd is op papier, pleegt men al overspel met de gedachte een andere partner te willen hebben.
Maar blijkbaar geld die regel niet voor hem. Omdat hij vlgs zeggen onschuldig gescheiden is?
De Hemel is een plek waar God woont. Het is de bedoeling dat de mens er rust vindt. Ik heb nergens gelezen dat de hemel een databank is.
Ja in de koran word gezegd dat voor iedere goedgelovige 70 maagden zijn....
Maar de Koran is niet het woord van God.... |
Dus alle bijbelse teksten waar die mee gooit gelden voor een ieder maar niet voor hem Er staat idd in de bijbel welke vertaling je ook pakt dat al naar een andere vrouw kijken overspel is.
Dus Christen verbeter de wereld begin bij jezelf!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:35
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een bloedmooie vrouw, hier op de site en wij weten het niet?
Thomas, die zich nu zeker niet meer afvraagt waarom hij zo heet. |
Vást Doutzen .....in disguise.... .....
Annette vraagt zichzelf nu zeker wel af, waaróm Thomas zich nú zeker niet meer afvraagt, waaróm hij Thomas heet........what's in a name....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 4 augustus 2011, 03:37
|
|
| Naar boven |
|
|