| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | eigenlijk moeten we weer aan een kerstfeestje denken...maar Hannah moet dan wel langer blijven. |
zullen we vast beginnen met het oefenen van "vrede op aarde" te zingen chat?
(het lijkt erop dat je wel weer eens zin hebt in een gezellig feestje, haha; het was ook inderdaad heel gezellig!!)
of liever met wat meer rrrrrrrrrritme? http://www.youtube.com/watch?v=X_U2nbqEv4U
cross, johny; waar is jullie gitaar?? bundels op tafel, haha!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
17.00uur: VAKANTIEEEEEEEEEEE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat mijn zoon kwam...en we Heerlijk...en Eerlijk weer eens hebben kunnen praten!!!!!
Dat ik vandaag weer de vreugde voelde van alle goeds... Dat kwam ook door het magere zonnetje...maar wel heerlijk... Dat ik door al die gevoelens ook weer oude hobbys op wil gaan nemen. Dat ik kracht kreeg om THUIS, weer mijn werk te mogen doen.
Dat die kracht niet van mezelf was...maar ik hem wel KREEG!!!
(Zoals elke dag, maar ik dat niet altijd zie en voel) |
Alle dank aan God! Fijn voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:37
|
|
|
|
tijd om wéér te gaan eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | tijd om wéér te gaan eten.  |
mag ik raden?
een zelf gevangen visje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:40
|
|
|
|
Zaterdag 20 aug 2011 is het weer zover: MOSSELDAG IN YERSEKE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAM904
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:41
|
|
|
|
Hoi.
Ik ben drie jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest met beter uit reizen. Het was super, hele aardige mensen, alles goed geregeld,ik heb me geen een keer alleen gevoeld
Ik heb me nu opgegeven weer een reisje met beter uit en deze keer een singel reis, griekenland, vertrek 12 september alleen er zijn nog steeds niet genoeg deelnemers dus als er niet vlug nog een paar mensen zich opgeven gaat het helaaaas niet door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:46
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | antwoord van de Heere God:" Een ieder die de zonde doet(liefheeft) is een slaaf van de zonde en die zó zondigt in ongeloof, zal het Leven niet zien, Jezus Christus, maar de toorn van God rust op hem.. Johannes 3: 36 Die in den Zoon gelooft, die heeft het eeuwige leven; maar die den Zoon ongehoorzaam is, die zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem. |
duhh... het Elfde Gebod luidt overigens: 'G IJ Z U L T G E N I E T E N'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:47
|
|
|
|
Mosselen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:48
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | duhh... het Elfde Gebod luidt overigens: 'G IJ Z U L T G E N I E T E N' |
Jij mag van mij genieten griff.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Jij mag van mij genieten griff. |
voila, merci da's frans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:52
|
|
|
|
alles ist bessr in Deutschland, selbst den 5 august.
Pieter.......Gratuliert mit ihrem birthday
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Mosselen...  |
Mosselen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:57
|
|
|
|
Ik las vanmiddag de EO gids en daar stond een stukje in over samen wonen en ik begreep er uit dat dit nergens in de bijbel verboden word ik weet ook niet of het toen in het oude testament al bestond . En als ik me kan herrinneren zou dit op radio 5 zondag avond bepraat worden maar dat weet ik niet zeker. Sjalom. Martinb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:00
|
|
|
|
Mooi Zeeland!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mosselen.......  |
Lijkt me niks die mosselen, zien er al vies uit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:03
|
|
|
|
Ja maar hoe zit het dan met je eigen verantwoordelijkheid?? Moet je niet eerst bij je zelf te raden gaan of je het goed gemaakt hebt met je naaste??? Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:05
|
|
|
|
| VIJFNUL285 schreef: | * Ik ga morgen, 6 augustus, weer naar "Dans Valley" te Spaarnwoude (dj's die verschillende stijlen dance draaien).
Heb er helemaal zin in . |
Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis, evenals bv.op de Gay Pride.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:06
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa Luister eens naar Goed nieuws radio op internet en dan hoor je ze allebij. Alleen hebben ze nu een aangepas progamma vanwege de vacantie,s Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:09
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Ik betwijfel of het (alleen) met zorgen en verdriet te maken heeft Zeeland, want ik had mijn eerste grijze haren al op mijn 19e.....! 't Zit bij ons gewoon in de familie. (lang leve de haarverf! ) |
Hallo Maria
Volgens mij heb je dan heel zwart haar want ik heb dat al eens gezien bij iemand met heel zwart haar en die had al van die rijgdraden toen ze 28 jaar was. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:13
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Maria
Volgens mij heb je dan heel zwart haar want ik heb dat al eens gezien bij iemand met heel zwart haar en die had al van die rijgdraden toen ze 28 jaar was. Sjalom. Martin |
nee Martin, van nature ben ik...(ssst! niet doorvertellen...!) BLOND!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:17
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Misschien dat je dit een beetje te zwart/wit ziet Chat. God heeft immers voor alle mensen gekozen. De redding is voor hen die ook voor Hem kiezen. Dus geen predestinatie, maar juist een vrije keuze voor de mens om een levende relatie met God te verkrijgen, te onderhouden en te behouden. Maar goed, het is uiteraard aan Henk om aan te geven hoe hij het bedoeld.....  |
Wat jij hier zegt is niet Bijbels Lees bv.Romeinen 8:30: En die hij tevoren verordinerd heeft, deze heeft Hij ook geroepen of Matth.20:16: Velen zijn geroepen weinigen uitverkoren. Ik denk heel veel christenen deze tekst uit hun Bijbel hebben geschrapt. Wij moet God in deze verkiezing vrij laten en het dient ook bovenal tot de eer van Zijn Naam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tja, willem, zonder lexus ben je nergus........
ach, weet je maar gelijk waar je aan toe bent; en het scheelt je veel treinkaartjes om daar achter te komen moet je maar denken;
(liever een kerel dan een vierwieler) |
haha die kleine lettertjes!...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:19
|
|
|
|
|
Bijzonder gedicht hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:27
|
|
|
|
Juist lekker, je weet niet wat je mist.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:30
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | Wat jij hier zegt is niet Bijbels Lees bv.Romeinen 8:30: En die hij tevoren verordinerd heeft, deze heeft Hij ook geroepen of Matth.20:16: Velen zijn geroepen weinigen uitverkoren. Ik denk heel veel christenen deze tekst uit hun Bijbel hebben geschrapt. Wij moet God in deze verkiezing vrij laten en het dient ook bovenal tot de eer van Zijn Naam! |
Wat dacht je dan van: Johannes 3: 16: "Want God had de wereld zo lief dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat IEDEREEN die in Hem gelooft NIET verloren gaat, maar eeuwig leven heeft."
Dit vers komt uit het gesprek met Nicodemus en spreekt toch echt over iedereen die in Hem gelooft. Idd...vele zijn geroepen en God klopt aan iedere deur, maar het is aan ons om de stem van God te horen en de deur open te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:32
|
|
|
|
| HANNEKE421 schreef: | Juist lekker, je weet niet wat je mist.  |
dat weet ik wel: mosselen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een spoortje grijs tussen een zwarte kop staat juist zo lief!!!! Charme!!! Maar ja dat is mijn mening... Ikzelf heb ook nog vrijwel geheel mijn eigen kleur...maar zie nu dat de grijze gloed wel erg hard gaat... Zou het altijd van verdriet en zorgen zijn...? Nee toch?? Alhoewel ik ken een vrouw van mijn eigen leeftijd die inderdaad een jaar had van veel zorgen en verdriet... Maar ook dan geheel van zwart naar grijs ging... |
En een heel klein spoortje zwart tussen een grijze kop?
Is dat ook charmant? Kwestie van gewoon NIET in de spiegel kijken, zie je er niks van ook.
Visser, bij wie die enkele grijze haar nog geen pijn doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:36
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | Lijkt me niks die mosselen, zien er al vies uit...  |
Wel in de schelp ja, maar gebakken zijn ze om te smullen. En zure (uit een potje) ook
|
|
| Naar boven |
|
|