ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2588 2589 2590 2591 2592 2593 2594 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:28

verwijderd

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:30

ANNETTE050 schreef:
Herkenbaar probleem.....wie wil mijn katten en de hond...gratis...mét mand en blik voor de brokjes.... Clown smiley ......

Hm, katten...nee, hond...jaaaaaaaaaa Lachende smiley

Wat voor hond eigenlijk?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:31

MARIA576 schreef:
Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog!
Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ja goed zien is heel belangrijk....

ik was 2 jaar geleden al toe aan andere lenzen, maar bruintjes
spaarpot was leeg..

sindskort nieuwe lenzen..

wauw..
de lucht is blauwer , het gras is groener...

(nadeel.. ik zag meer stof)
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:31

MARISKA601 schreef:
En toch kan ik er geen afstand van doen...

Ik zou ze missen bij mijn middag tukkie..
een als voeten verwarmer en de ander als en washandje...

en no 3 gaat haar eigen gang...

Toch wel gehecht aan ze hè?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:33

MARIA576 schreef:
Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog!
Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:08

http://youtu.be/MUI3EFkhJ0c

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:15

JOSINA022 schreef:
Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je!

Dank je wel Josina!

en Mariska? Ik begrijp hélemaal wat je bedoelt! 'k Moet hier nog erg aan wennen en vindt het (nog) knap vermoeiend! Maar mss. grijp ik nu eens niet meer náást het handvat van de keukenkastjes, zoals ik in het verleden en tot groot plezier van mijn kinderen, altijd deed. Mss.....hoef ik nu niet meer zoveel nwe. glazen te kopen..omdat ik ze OP de tafel kan zetten...i.p.v ernáást! Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIA576
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:26
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:30

MARIA576 schreef:
Dank je wel Josina!

en Mariska? Ik begrijp hélemaal wat je bedoelt! 'k Moet hier nog erg aan wennen en vindt het (nog) knap vermoeiend! Maar mss. grijp ik nu eens niet meer náást het handvat van de keukenkastjes, zoals ik in het verleden en tot groot plezier van mijn kinderen, altijd deed. Mss.....hoef ik nu niet meer zoveel nwe. glazen te kopen..omdat ik ze OP de tafel kan zetten...i.p.v ernáást! Lachende smiley

zo erg was het hier niet...
ik zag gewoon niet scherp...

maar ik snap je heel goed...

Ik vind het hel fijn voor je Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GONDA065

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 13:20

Leuk idee!
Gaan er nog meer mensen van CM daar naartoe?
Misschien kunnen we met een aantal daar afspreken ergens?
Ik zie ons wel zitten daar op een terrasje met mooi weer.
Kan heel gezellig zijn toch.
Bij welke bar sta jij, Adelaar?

groetjes Lachende smiley

ADELAAR559 schreef:
Uitgaanstip:

18-28 augustus in het plantsoen (en paar andere locaties) veel gezelligheid. Leuke muziek, fijne mensen en gezelligheid. Ook lekker eten en drinken. Voor de liefhebbers zijn er verschillende optredens en live-muziek.

Het is geen Christelijk gebeuren, maar ik vond het wel de moeite waard te vermelden. Helemaal omdat ik dit jaar weer 1 van de vele vrijwilligers mag zijn. Dus zie ik jou eens gezellig bij mij aan de bar?

Groetjes en misschien tot ziens.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 14:42

JOSINA022 schreef:
Toch wel gehecht aan ze hè?

Sterkte Josina ! (Ik las je verhaal...)
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 14:44

Ik maak me zorgen…
Mijn slechtste moment was toen ik een kind hoorde gillen, ik keek uit mijn raam en zag een kind die regelmatig wilde wegvluchten van een volwassen vrouw maar deze vrouw trok dan op een volgens mij niet gezonde manier aan de arm van het kind en dat herhaalde zich enkele malen.
In het begin dacht ik het is beter dat ik het aan ze overlaat, maar toen ik er over nadacht besloot ik mijn raam verder open te doen en er wat van te zeggen… ze vonden dat ik me er niet mee moest bemoeien maar ik riep dat praten met het kind effectiever werkt dan trekken aan de arm. Had ik me er niet mee moeten bemoeien ? Meestal kies ik voor die optie, het is immers mijn kind niet…. Bovendien ben ik niet eens een ouder…
Ik trok me weer terug en zag het kind worstelen met zich loskomen van de volwassen vrouw die telkens aan het kind trok. (dat kun je ook op een normale manier doen denk ik dan)… toen ineens zag het kind kans te vluchten en ze stoof af op de andere volwassen vrouw, maar deze was onzeker (dacht ik te zien) en de andere (dominante) vrouw trok het meisje terug… de onzekere vrouw wilde wel maar wist geen raad met de situatie en zo kwam het meisje weer terecht in de handen van de dominante vrouw… even later gingen ze weer weg.

Ik hou mijn hart vast als ik deze situatie zie. Natuurlijk is het zo dat ik niet weet wat er aan de hand was, maar ik hoop en bid dat dit meisje in een gezonde omgeving wordt opgevoed en dat de volwassenen in haar omgeving doen wat goed is voor het meisje. Ja dat kan ook streng toespreken zijn of iets wat het meisje niet zo leuk vindt, maar het is nog altijd een kind, die de dingen nog moet leren, en een kind dat gebruikt wordt als touwgetrek tussen 2 volwassen vrouwen (die dominante zou ook een oudere zus geweest kunnen zijn, maar dat denk ik niet) vind ik niet normaal.
God ontferme zich over haar.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 6 augustus 2011, 15:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 15:31

SUSANNAH475 schreef:
Ik maak me zorgen…
Mijn slechtste moment was toen ik een kind hoorde gillen, ik keek uit mijn raam en zag een kind die regelmatig wilde wegvluchten van een volwassen vrouw maar deze vrouw trok dan op een volgens mij niet gezonde manier aan de arm van het kind en dat herhaalde zich enkele malen.
In het begin dacht ik het is beter dat ik het aan ze overlaat, maar toen ik er over nadacht besloot ik mijn raam verder open te doen en er wat van te zeggen… ze vonden dat ik me er niet mee moest bemoeien maar ik riep dat praten met het kind effectiever werkt dan trekken aan de arm. Had ik me er niet mee moeten bemoeien ? Meestal kies ik voor die optie, het is immers mijn kind niet…. Bovendien ben ik niet eens een ouder…
Ik trok me weer terug en zag het kind worstelen met zich loskomen van de volwassen vrouw die telkens aan het kind trok. (dat kun je ook op een normale manier doen denk ik dan)… toen ineens zag het kind kans te vluchten en ze stoof af op de andere volwassen vrouw, maar deze was onzeker (dacht ik te zien) en de andere (dominante) vrouw trok het meisje terug… de onzekere vrouw wilde wel maar wist geen raad met de situatie en zo kwam het meisje weer terecht in de handen van de dominante vrouw… even later gingen ze weer weg.

Ik hou mijn hart vast als ik deze situatie zie. Natuurlijk is het zo dat ik niet weet wat er aan de hand was, maar ik hoop en bid dat dit meisje in een gezonde omgeving wordt opgevoed en dat de volwassenen in haar omgeving doen wat goed is voor het meisje. Ja dat kan ook streng toespreken zijn of iets wat het meisje niet zo leuk vindt, maar het is nog altijd een kind, die de dingen nog moet leren, en een kind dat gebruikt wordt als touwgetrek tussen 2 volwassen vrouwen (die dominante zou ook een oudere zus geweest kunnen zijn, maar dat denk ik niet) vind ik niet normaal.
God ontferme zich over haar.

Wat een pittig iets om van getuige te zijn, mijn nekharen gaan al overeind staan bij het lezen alleen al. Dat arme meisje.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 15:32

SUSANNAH475 schreef:
Sterkte Josina ! (Ik las je verhaal...)

Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 15:45

Ik dacht dat ik mijn slechtste moment al gehad had (wat ik uit het raam zag), maar er achteraan kwam dit... ik besloot naar de buurvrouw te gaan om te vragen of ze wilde praten over geluidsoverlast. Maar ze was agressief, beweerde dat het haar huis was en ik daar dus niks over te zeggen had.

Ik heb gister al mijn huisarts gebeld omdat ik een oplossing zoek en weet dat ik het op deze manier niet lang meer volhoudt, mijn huisarts is echter op vakantie.
De buurvrouw liet mij amper praten en de enige die nog wat beschikbaar was voor een gesprek was haar vriend die wel rustig was. Misschien heb ikzelf wel een probleem dat ik teveel hoor, weet het ook niet meer, ze luisterde niet waardoor ik op een gegeven moment maar ben weggegaan, bel ik mijn zus, maar ook die is op vakantie.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:00

SUSANNAH475 schreef:
Ik dacht dat ik mijn slechtste moment al gehad had (wat ik uit het raam zag), maar er achteraan kwam dit... ik besloot naar de buurvrouw te gaan om te vragen of ze wilde praten over geluidsoverlast. Maar ze was aggressief, beweerde dat het haar huis was en ik daar dus niks over te zeggen had.

Ik heb gister al mijn huisarts gebeld omdat ik een oplossing zoek en weet dat ik het op deze manier niet lang meer volhoudt, mijn huisarts is echter op vakantie.
De buurvrouw liet mij amper praten en de enige die nog wat beschikbaar was voor een gesprek was haar vriend die wel rustig was. Misschien heb ikzelf wel een probleem dat ik teveel hoor, weet het ook niet meer, ze luisterde niet waardoor ik op een gegeven moment maar ben weggegaan, bel ik mijn zus, maar ook die is op vakantie.

Dit is nou wat men, met recht, een off-day noemen!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:13

JOSINA022 schreef:
Dit is nou wat men, met recht, een off-day noemen!

Hee Josina, bedankt voor je lieve woorden.
Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed.
Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:14
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:14

LUDOVIS284 schreef:
Tjonge wat een zinloze discussie. Blijkbaar kunnen we niet zonder wetten en regeltjes, dit mag wel dat mag niet. Niet naar dance feesten wel SRV (sbs,rtl veronica) consumeren. Het nieuwe testament is niet als wetboek bedoeld (handelingen15). houd toch eens op met dat hokjes denken onderzoek de schrift maar gebruik het niet als waterpistool..Als je van rgeltjes en voorschriften houdt kun je misschien beter moslim worden...alleen al kruip je op je blote knietjes naar Mekka je komt er niet mee in de hemel

Helemaal mee eens.

Sommige dingen zijn overduidelijk zonde, zoals stelen, moord en overspel.
Maar voor heel veel andere zaken, is het helemaal niet zo duidelijk of het wel of geen zonde is.
Ik heb me ooit laten wijsmaken, dat zonde betekent dat je het doel mist.
Als we bijvoorbeeld een vaas laten vallen, dan gebruiken we nogal eens de uitdrukking: "Dat is zonde!"
Daarom geloof ik dat voor heel veel zaken geldt, dat het voor de een zonde is en voor de ander niet.

Dat is ook precies wat Paulus volgens mijn zegt in:
1 Corinthiërs 6:12 Alles is mij geoorloofd, maar niet alles is nuttig. Alles is mij geoorloofd maar ik zal mij door niets laten knechten.
1 Corinthiërs 10:23 Alles is geoorloofd, maar niet alles is nuttig. Alles is geoorloofd, maar niet alles bouwt op.

Sommige mensen worden beïnvloed door het kijken naar SRV en het bezoek aan dance, terwijl dit voor andere niet geldt.
Een kennis van mij bezocht juist dit soort festijns etc. om contacten te leggen en heeft langs deze weg meerdere mensen tot de Heer mogen leiden.
Als hij deze plaatsen niet had mogen bezoeken, dan had hij deze mensen niet ontmoet.
Jezus ging in Zijn tijd ook om met mensen van twijfelachtige achtergrond. Maar Hij had geen deel aan hun praktijken. Hetzelfde geldt ook voor ons.
Wij leven midden in een steeds vreemder wordende wereld, waarin we mogen laten zien, dat we bij Jezus horen.
Bovendien is mijn ervaring dat mensen die een zondig leven leiden, makkelijk tot geloof komen, dan de mensen die denken dat ze het allemaal wel voor elkaar hebben.
Zoals Jezus zegt: "Degenen die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig".
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:19

SUSANNAH475 schreef:
Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed.
Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan.

kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet...
Maar ook een bericht sturen lukt niet...

Ik had je willen zeggen...
Jammer dat je zo ver woont...ik heb nog wel een kamertje over...

Ineke
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:23

Vanmorgen schrok ik een beetje van de berichten op teletekst, overleg tussen de G7...schuldencrises....kredietwaardigheid van VS ter discussie...China boos....

is dit nu politiek spel of is er een ernstige situatie aan het ontstaan?

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 6 augustus 2011, 18:34
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:25

ZEELAND736 schreef:
kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet...
Maar ook een bericht sturen lukt niet...

Ik had je willen zeggen...
Jammer dat je zo ver woont...ik heb nog wel een kamertje over...

Ineke

Hoi,
Mailen lukte ook niet ? ik kreeg alleen een onderwerp Knipoog smiley
Als je wilt pvchatten lukt dat nu wel, zie wel dat je inmiddels bent uitgelogd.
Ik denk overigens niet dat ik nog in 1 kamertje wil leven. (Heb er hier 2).
Maar toch bedankt voor het aanbod.
Zeeland is mij ook te Zuids haha... Lachende smiley Bovendien kan ik hier voorlopig niet weg, helaas.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:26
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:44

SUSANNAH475 schreef:
Hoi,
Mailen lukte ook niet ? ik kreeg alleen een onderwerp Knipoog smiley
Als je wilt pvchatten lukt dat nu wel, zie wel dat je inmiddels bent uitgelogd.
Ik denk overigens niet dat ik nog in 1 kamertje wil leven. (Heb er hier 2).
Maar toch bedankt voor het aanbod.
Zeeland is mij ook te Zuids haha... Lachende smiley Bovendien kan ik hier voorlopig niet weg, helaas.

Suusje, let op je woorden he! Knipoog smiley

Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands?
Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan.
En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:45

SUSANNAH475 schreef:

Graag gedaan hoor!

Fijn dat er uiteindelijk nog wel een gesprek tot stand gekomen is en ik hoop voor je dat, bij deze buren, het iets uitwerkt. Maar dan heb je nog de rest....

Ik kan mij levendig voorstellen dat je er zo langzamerhand niet meer tegen kan. Ik hoop en bid voor je dat er zicht mag komen op een rustiger stekkie!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:46

Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt.
Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn.
Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders.
Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.

Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:48
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:57

VISSER278 schreef:
Suusje, let op je woorden he! Knipoog smiley

Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands?
Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan.
En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker? Verlegen lachende smiley

Ik kom je versterken met mijn woorden hoor!!!
Zeeland is oke...(niet ik maar de provincie!!!)
Ik kom er niet vandaan...niet mijn geboortegrond maar het is hier geweldig..
Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur.
Die hebben ze in het hoge noorden ook...(de natuur dan)
Maar op watergebied is het hier zeer relax wonen en frisse lucht snuiven!!!

Genoeg plaatsen om te ontspannen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:00

ZEELAND736 schreef:
Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur.

Haha.....zo mag ik het graag horen, Zeeland.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:00

SUSANNAH475 schreef:
Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt.
Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn.
Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders.
Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.

Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden.
En Suus....troost je...ik woon eigenlijk in een rustige buurt, maar heb een buurvrouw...DAT WIL JIJ NIET WETEN!!!!

Dat is zo erg...dat ik binnenkort OOK maatregelen ga nemen...richting woningstichting!!!

Gelukkig ben ik niet alleen want ik heb de hele buurt mee!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:04

ZEELAND736 schreef:

Begrijp me niet verkeerd.
Zeeland is denk ik een rustige streek, heerlijk !!

Maar wat voor contacten heb ik in Zeeland ? En is er ooit wel eens een C.M.-uitje georganiseerd in Zeeland ???

Dus nee, liever niet... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:08

ZEELAND736 schreef:
Grijze kop...zwarte kop...het is allemaal oke!!!
Azze meh lief benne!!

Er is vanavond vuurwerk te zien he...op de webcam in Vlissingen...wist je dat??

Grijs en niet lief.....kan dat ook? Want daar kom ik wel voor in aanmerking.
En dat vuurwerk.....ik wist het wel maar heb het niet gezien.
Was om 00.45uur en toen had mn bed allang geroepen.
Heb wel mn buren horen thuiskomen, die gaan ieder jaar naar de nachtmarkt ....schijnt toch wel iets bijzonders te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:08

SUSANNAH475 schreef:

Hi Susanna,

Veel sterkte met je buren.
Mensen hebben er vaak geen benul van het effect van geluidsoverlast. En houden daarnaast ook nog eens geen rekening met anderen.
Ik heb hier ook op het punt gestaan mijn huis te verkopen en te verhuizen, maar gelukkig zijn de tieners van de buren met hun boem-boem muziek nu volwassen en bijna de deur uit en is het een stuk rustiger.

Sterkte.....

Ik heb overigens hier wel 3 kamers over, maar als ik als man zijnde een voorstel doe, kun je hier op het forum de nodige discussies verwachten Knipoog smiley

mvg
Henk

PS.
Zag vanmiddag bij het Hans Anders trouwens oordopjes voor het strand, om de geluidsoverlast op het strand een beetje te verminderen. Idee misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:14

Zaterdag 6 augustus, Ex. 14: 5-14, Ex. 15; Zing en dans je mee?

Heb je je weleens voorgesteld wat het volk Israël gedacht moet hebben toen het deed wat Mozes zei? Richting zee lopen, als je achtervolgd wordt… Je kunt dan geen kant op! Maar Mozes heeft niets teveel gezegd: het volk Israël hoeft niets te doen. God zorgt voor een gespleten zee, licht en bescherming. Iedereen heeft tijd genoeg om de zee over te steken. De Egyptenaren die de Israëliten zijn gevolgd, verdrinken vervolgens in diezelfde zee...
Als ik dit verhaal in de Bijbel lees, moet ik altijd denken aan het refrein van een kinderliedje dat gebaseerd is op de tekst die Mirjam en de vrouwen zongen: ‘Zingt de Heer, want Hij is hoog verheven; het paard en de ruiter stortte hij in zee.’ Wat zal dat fantastisch geweest zijn om te zien en te horen: al die vrouwen die zingen, dansen en muziek maken tot eer van God. Samen vierden de Israëlieten feest.
Waarschijnlijk heb jij nooit meegemaakt dat water spleet toen je over wilden steken. Je maakt net als ik dankbaar gebruik van uitvindingen als een brug of een boot. Maar of je nu thuis bent of op vakantie: Gods grootheid is zichtbaar. Bijvoorbeeld in de natuur. De bergen, de zee, de dieren, de bloemen en planten. Je hoeft er niets voor te doen; God heeft het geschapen. En jij mag ervan genieten, samen anderen.
Misschien wellen net als bij Mirjam in je hart spontaan lofliederen op. Wat zal het fantastisch zijn om met deze net als Mirjam te uiten en zo samen met anderen Gods grootheid te vieren.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2588 2589 2590 2591 2592 2593 2594 ... 6194 Volgende
Pagina 2591 van 6194