| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | van werken ga je niet dood
de kans op n hartaanval is groter tijdens vacantie
genieten van pensioen duurt voor velen ook niet lang, aan de overlijdensadvertenties te zien...  |
Ja, dan zit er helaas niets anders op dan te blijven werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:57
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Beter emigreren naar Deutschland. Haus ist spotgoedkoop  |
Net over de grens en ze spreken daar vaak nog Nederlands ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | van werken ga je niet dood
de kans op n hartaanval is groter tijdens vacantie
genieten van pensioen duurt voor velen ook niet lang, aan de overlijdensadvertenties te zien...  |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 16:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:57
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | O nee nog nooit, is misschien een verzoeking om die beestjes naar binnen te krijgen. |
Laat Visser maar overnemen, hij heeft ruim ervaring van Zeeuwse wateren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:58
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | O Leuk een feestje bij Visser in huis met kampvuur.  |
Sprinkler-installatie heeft hij wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Laat Visser maar overnemen, hij heeft ruim ervaring van Zeeuwse wateren |
Is goed........legaal of illegaal
De laatste smaken het best , zijn ook het goedkoopst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Net over de grens en ze spreken daar vaak nog Nederlands ook. |
Geen verplichte inburgering
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Is goed........legaal of illegaal
De laatste smaken het best , zijn ook het goedkoopst  |
Geen duurzaam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:05
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Geen duurzaam  |
je moet niet alles willen , Herman!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:11
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | heb je de vrouw van 70/72 opgesloten in de linker of de rechter kamer, snuffel-visser?
(geef "die dame" dan ook een betere anti-rimpel-creme........... wieweet ziet ze er dan wat jonger uit?) |
in de linker - én de rechterkamer , oftewel .....in het binnenste van mn hart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Is goed........legaal of illegaal
De laatste smaken het best , zijn ook het goedkoopst  |
Toe maar illegale praktijken op CM ..of iets met piraterij. Hmmm vandaar Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | josina; mag ik je een welgemeende raad geven? niet vragen...............gewoon doen! een vuurtje kan werkelijk hartverwarmend zijn!!
hij is net klaar met witten, verwacht ik, dus hoog tijd voor "een kleurtje" op het plafond; vind je niet? |
Hannah, hannah, ......dit gaat me te ver!
In het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen, ja???? Nou , zweten heb ik dus gedaan vandaag, en een extra boterham? Denk dat ik zo maar een zak friet ga halen. Want dat maakt dan ook niks meer uit , 't moet uit de zelfde knip komen. Mn baas zal niet zeggen: goed bezig geweest vandaag , visser ..... hier heb je extra vakantietoelage.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Geen verplichte inburgering  |
Nee er wonen daar veel Nederlanders en de taalgrens verschuift richting het oosten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:20
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | O Leuk een feestje bij Visser in huis met kampvuur.  |
'k zal de volgende keer aan die vrouw van 70- 72 vragen of ze eerst 5 tubes anti-rimpelcreme wil op doen. 
Mag ze ook mee komen feesten.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 17:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Toe maar illegale praktijken op CM ..of iets met piraterij. Hmmm vandaar Visser |
Wat maakt het uit joh, wie de zee niet eert, is een mossel niet weerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Toe maar illegale praktijken op CM ..of iets met piraterij. Hmmm vandaar Visser |
Varen op de Oosterschelde ook piraten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:28
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Nee er wonen daar veel Nederlanders en de taalgrens verschuift richting het oosten. |
Richting Rusland
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 17:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat maakt het uit joh, wie de zee niet eert, is een mossel niet weerd.  |
AHA...een geweldige goeie...die houden we erin!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Varen op de Oosterschelde ook piraten  |
Ja Herman je komt ze overal tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:57
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Richting Rusland  |
Nederlands in Moskou.
Herman woont straks tussen bolsjewieken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:04
|
|
|
|
k weet niet, hoor, visser, maar ehhhh.......
gaat het wel goed met je?
vergiftigings verschijnselen bij het snuffelen aan een vrouw van 70-72 jaar zonder vijf tubes anti-rimpel-creme....... je sluit deze door jou geliefde dame in maar liefst twee kamers tegelijk op, terwijl jij de friet uit je knip laat komen....... geen wonder eigenlijk, dat het zweet van je gezicht gutst??
jozina; zou je je niet nog eens bedenken voor je vanavond bij deze fisherman gaat feesten??
(k had je toch wel heeeeeeel anders ingeschat, hoor visser!!)
VROUWENBEUL!! hihi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zal de volgende keer aan die vrouw van 70- 72 vragen of ze eerst 5 tubes anti-rimpelcreme wil op doen. 
Mag ze ook mee komen feesten. |
Met wie kan ik ze vergelijken Visser ...voor de beeldvorming
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:12
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | k weet niet, hoor, visser, maar ehhhh.......
gaat het wel goed met je?
vergiftigings verschijnselen bij het snuffelen aan een vrouw van 70-72 jaar zonder vijf tubes anti-rimpel-creme....... je sluit deze door jou geliefde dame in maar liefst twee kamers tegelijk op, terwijl jij de friet uit je knip laat komen....... geen wonder eigenlijk, dat het zweet van je gezicht gutst??
jozina; zou je je niet nog eens bedenken voor je vanavond bij deze fisherman gaat feesten??
(k had je toch wel heeeeeeel anders ingeschat, hoor visser!!)
VROUWENBEUL!! hihi. |
Heeeeeeeeeeeeeeeel eng, bedenk mij nu, geloof ik, wel 2x Gelukkig ben ik nog niet 70/72 jaren oud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeeeeeeeeeeeeeeel eng, bedenk mij nu, geloof ik, wel 2x Gelukkig ben ik nog niet 70/72 jaren oud  |
70/72 jaar, rimpeldinges, linkerkamer, snuffelen... ik begrijp er geen snars van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 70/72 jaar, rimpeldinges, linkerkamer, snuffelen... ik begrijp er geen snars van... |
Vooral niet je best doen om het te willen snappen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:33
|
|
|
|
Hoi Josina, zo zal ik je maar even noemen hier.
Ook ik zal voor je bidden. Zelfs nu. Ondanks het verleden. Ik kan me goed voorstellen dat je opziet tegen deze zoveelste operatie. Je lijf heeft al zo veel te verduren gehad.
Sterkte! Wim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:36
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | Zoals jij het beschrijft klinkt als een dreiging...maar zoals Willemijn al schreef hóéft het dat niet te zijn. Ik heb juist hele goede ervaringen met de ARBO gehad en zie hen dan ook als de instantie die er is voor de werknemer en niet voor de werkgever. De ARBO is er om duidelijk in kaart te krijgen waar jouw sterke en zwakke punten liggen en hoe je daar mee kunt omgaan, in samenspraak met jouw werkgever. Praat er gewoon over met hen, waarschijnlijk is het alleen maar verhelderend en neemt het spanningen weg. |
Jullie hebben gelijk...maar ook gelijk dat het een beetje klonk als een dreiging!!! Voordat ik ging werken vanmorgen toch nog even naar gevraagd. Het was een andere locatiemanager....uiteraard kende ze dit systeem van benaderen, maar ook zij vertelde me dat het de collegas inderdaad afschrikt!! 1x in de maand ziek zijn en je krijgt al bericht. Nu weet ik dat het goed is voor degene die te pas en te onpas ziek zijn. Maar ik...die zich al vlug schuldig ergens onder voel( een oude aangekweekte kwaal die ik maar moeilijk kan laten verdwijnen) had er moeite mee.. Volgens haar kon het ook wel af met een telefoontje...gewoon even een praatje en het zou ook opgehelderd zijn... Gelukkig was ik het kwijt en ben wil vol goede moed gaan werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:42
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Jullie hebben gelijk...maar ook gelijk dat het een beetje klonk als een dreiging!!! Voordat ik ging werken vanmorgen toch nog even naar gevraagd. Het was een andere locatiemanager....uiteraard kende ze dit systeem van benaderen, maar ook zij vertelde me dat het de collegas inderdaad afschrikt!! 1x in de maand ziek zijn en je krijgt al bericht. Nu weet ik dat het goed is voor degene die te pas en te onpas ziek zijn. Maar ik...die zich al vlug schuldig ergens onder voel( een oude aangekweekte kwaal die ik maar moeilijk kan laten verdwijnen) had er moeite mee.. Volgens haar kon het ook wel af met een telefoontje...gewoon even een praatje en het zou ook opgehelderd zijn... Gelukkig was ik het kwijt en ben wil vol goede moed gaan werken. |
Gelukkig, fijn voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 70/72 jaar, rimpeldinges, linkerkamer, snuffelen... ik begrijp er geen snars van... |
Die domme Belgen snappen helemaal niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:55
|
|
|
|
Zeeland en ook voor Josina,
De sterkste wapen is BIDDEN
1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u.
|
|
| Naar boven |
|
|