ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2630 2631 2632 2633 2634 2635 2636 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:56
 
WIMBRIEN639 schreef:
Hoi Josina, zo zal ik je maar even noemen hier.

Ook ik zal voor je bidden. Zelfs nu. Ondanks het verleden.
Ik kan me goed voorstellen dat je opziet tegen deze zoveelste operatie. Je lijf heeft al zo veel te verduren gehad.

Sterkte!
Wim

Dank. En je weet best dat je mij, ook hier, gewoon José kunt noemen.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 17 augustus 2011, 08:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:56
 
FRANKT627 schreef:
70/72 jaar, rimpeldinges, linkerkamer, snuffelen... Zieke smiley ik begrijp er geen snars van...



Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen.
Maar ik ben nu niet in de stemming.
Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben.
Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:57
 
HERMAN388 schreef:
Zeeland en ook voor Josina,

De sterkste wapen is BIDDEN

1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u.

Dank je wel, Herman! Een wijs en waar Woord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:57
 
LEONARD480 schreef:
Met wie kan ik ze vergelijken Visser ...voor de beeldvorming Coole smiley met zonnebril


Met Bea Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:58
 
Lieve mensen,

Het is alweer bijna donderdag, dus hierbij een herinnering dat we die avond weer in de gebedsroom aanwezig zijn om te bidden voor/met wie maar wil.

De overbekende tekst over met elkaar bidden, klinkt nét weer even anders als je er een andere vertaling op naslaat (Het Boek, dus meer een parafrase dan een vertaling):

Matt. 18:20 "Want als twee of drie mensen bij elkaar zijn, omdat zij bij Mij horen, ben Ik bij hen"

Mijn verlangen is dat in de gebedsroom de kerkmuren wegvallen en we samen met God "in gesprek" raken. Tot nu toe is dat ook mijn ervaring en ik geniet daar elke keer weer van!

Nog even de informatie herhalen van andere keren:
- De bidstond is elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00
- Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken, Hem lof en ere toe te brengen in gebed of zang.
We bidden voor noden in de wereld, , voor zieken, persoonlijke problemen waarin je zelf geen uitkomst (meer) ziet, etc,
Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op!

Van harte Gods nabijheid toegebeden,

Joanna879 (namens Martha, die het hopelijk vanaf volgende week weer kan leiden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:59
 
LEONARD480 schreef:
Ja Herman je komt ze overal tegen Clown smiley

Wat vangen de piraten op de Oosterschelde? Piranha's misschien Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:59
 
VISSER278 schreef:
Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen.
Maar ik ben nu niet in de stemming.
Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben.
Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. Woedende smiley

Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:02
 
HANNAH810 schreef:
k weet niet, hoor, visser, maar ehhhh.......

gaat het wel goed met je?

vergiftigings verschijnselen bij het snuffelen aan een vrouw van 70-72 jaar zonder vijf tubes anti-rimpel-creme.......
je sluit deze door jou geliefde dame in maar liefst twee kamers tegelijk op, Geschokte, onthutste smiley terwijl jij de friet uit je knip laat komen.......
geen wonder eigenlijk, dat het zweet van je gezicht gutst??

jozina; zou je je niet nog eens bedenken voor je vanavond bij deze fisherman gaat feesten?? Geschokte, onthutste smiley

(k had je toch wel heeeeeeel anders ingeschat, hoor visser!!)



Hoe kan het nu nog goed gaan met visser.
ipv. dat je zou zeggen, goh visser , goed bezig geweest...... nee hoor , wensen ze je toe dat je morgen weer kan gaan witten in die vergiftigingsdampen.
Maar ondertussen wel vragen......he vissertje, hangen je lampen al op?? Smiley die vol vragen zit

VROUWENBEUL!! hihi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:02
 
JOSINA022 schreef:
Huh, ga jij zomaar af op mijn oordeel Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Neeeeeeeeeeeeee dat kan niet Verraste, verbaasde smiley
Frank die josina vertrouwd Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:03
 
Het was hier vandaag heeeeeeeeeeerlijk weer Lachende smiley
Lekker zonnetje en nu nog steeds Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:03
 
HERMAN388 schreef:
Die domme Belgen snappen helemaal niks Twijfelende smiley




't valt ook haast niet te snappen Woedende smiley




en dat staat dan onder mooiste moment. Heel mn dag verpest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:04
 
FRANKT627 schreef:
Een Erika's-wandeling niet, maar haar heg die gesnoeid moet worden staat nog wel in de agenda...er staat alleen nog bij wie dat gaat doen Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Hij houd echt mijn agenda bij Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:04
 
JOSINA022 schreef:
Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt Clown smiley Engeltje smiley




Oohhhhhhhhhhhhh......mijn dag wordt al ietsiepietsie Zieke smiley beter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:05
 
Hey Yes welkom terug op cm Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:06
 
Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.

Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog
lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.

Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Gefrustreerde smiley Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven.
Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben.
Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc.
Maar het gaat mij effe om het algemeen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Hij houd echt mijn agenda bij Geschokte, onthutste smiley

Simpel, hij is jouw knecht Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:11
 
Huh? Is Yes terug?

joh, wat heeft hij aan jou verteld?

Welkom back Yes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:13
 
LADY876 schreef:
Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.

Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog
lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.

Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Gefrustreerde smiley Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven.
Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben.
Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc.
Maar het gaat mij effe om het algemeen ....

Hoi Lady,

Ik kan me jou gevoelens wel wat indenken, als ik naar mezelf kijk zou ik ook kijken als er iemand met veel tattoo's de kerk binnenkomt.
Aan de andere kant wie zijn wij mensen om te oordelen?
Wat is er mooier dan dat de Heere jou heeft geroepen en dat je nu hebt moge zeggen Heere hier ben ik, ik kan niet meer zonder U.
Het innerlijk is het belangrijkste, maar kan me indenken dat je ze zou willen verwijderen.
Ik wens je veel sterkte toe om dit een plek te kunnen geven,hopelijk is de kerk waar je nu bij behoort ervoor je en staan ze jou bij en wordt je met liefde omgeven.

God's zegen toegewenst
Groetjes Erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:14
 
HERMAN388 schreef:
Huh? Is Yes terug?

joh, wat heeft hij aan jou verteld?

Welkom back Yes

Smiley die vol vragen zit ikke niet snap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:15
 
HERMAN388 schreef:
Simpel, hij is jouw knecht Knipoog smiley

Is dat zo Smiley die vol vragen zit
Dan doet tie zn werk niet goed Boze smiley
Mijn heg groeit namelijk tegen de klippen op Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
 
ERIKA129 schreef:
Is dat zo Smiley die vol vragen zit
Dan doet tie zn werk niet goed Boze smiley
Mijn heg groeit namelijk tegen de klippen op Gefrustreerde smiley

Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
 
VISSER278 schreef:
Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen.
Maar ik ben nu niet in de stemming.
Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben.
Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. Woedende smiley

Kan ik je nog helpen Visser??????????
Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???

Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he???
Een feessie hier kan ook hoor!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:43
 
JOSINA022 schreef:
Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt Knipoog smiley


Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur.
En niet stiekum instellen op de fietsroute Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:54
 
VISSER278 schreef:
Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur.
En niet stiekum instellen op de fietsroute Lachende smiley

Frank en een tomtom??
Denk dat dat ook niet goed komt Knipoog smiley
Die praten namelijk nederlands en geen belgisch Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:58
 
VISSER278 schreef:
Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur.
En niet stiekum instellen op de fietsroute Lachende smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:58
 
ZEELAND736 schreef:
Kan ik je nog helpen Visser??????????
Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???

Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he???
Een feessie hier kan ook hoor!!!!


Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten


Laatst aangepast door
VISSER278
op dinsdag 16 augustus 2011, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:00
 
VISSER278 schreef:
Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten

Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:01
 
ERIKA129 schreef:
Frank en een tomtom??
Denk dat dat ook niet goed komt Knipoog smiley
Die praten namelijk nederlands en geen belgisch Lachende smiley


Als het een vrouwenstem is hoort ie alles Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:02
 
VISSER278 schreef:
Als het een vrouwenstem is hoort ie alles Smiley met dichtgeplakte mond

Horen ja, maar verstaan en begrijpen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:09
 
Hoi Lady,

De Heere kijkt niet naar uiterlijk maar innerlijk.
Hij weet wat in je hart leeft, je hebt berouw over de zonde.
Je hebt alles gegeven aan de voetbank Zijner voeten.


Ds M. Karens sprak met deze woorden in mei 1996 te Dordrecht
1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u.


Dat is een goede keuze en rijke troost was zijn preek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2630 2631 2632 2633 2634 2635 2636 ... 6194 Volgende
Pagina 2633 van 6194