| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:56
|
|
|
|
| WIMBRIEN639 schreef: | Hoi Josina, zo zal ik je maar even noemen hier.
Ook ik zal voor je bidden. Zelfs nu. Ondanks het verleden. Ik kan me goed voorstellen dat je opziet tegen deze zoveelste operatie. Je lijf heeft al zo veel te verduren gehad.
Sterkte! Wim |
Dank. En je weet best dat je mij, ook hier, gewoon José kunt noemen.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 17 augustus 2011, 08:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 70/72 jaar, rimpeldinges, linkerkamer, snuffelen... ik begrijp er geen snars van... |
Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:57
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zeeland en ook voor Josina,
De sterkste wapen is BIDDEN
1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u. |
Dank je wel, Herman! Een wijs en waar Woord!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:57
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Met wie kan ik ze vergelijken Visser ...voor de beeldvorming  |
Met Bea
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
Berichten: 34
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:58
|
|
|
|
Lieve mensen,
Het is alweer bijna donderdag, dus hierbij een herinnering dat we die avond weer in de gebedsroom aanwezig zijn om te bidden voor/met wie maar wil.
De overbekende tekst over met elkaar bidden, klinkt nét weer even anders als je er een andere vertaling op naslaat (Het Boek, dus meer een parafrase dan een vertaling):
Matt. 18:20 "Want als twee of drie mensen bij elkaar zijn, omdat zij bij Mij horen, ben Ik bij hen"
Mijn verlangen is dat in de gebedsroom de kerkmuren wegvallen en we samen met God "in gesprek" raken. Tot nu toe is dat ook mijn ervaring en ik geniet daar elke keer weer van!
Nog even de informatie herhalen van andere keren: - De bidstond is elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 - Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken, Hem lof en ere toe te brengen in gebed of zang. We bidden voor noden in de wereld, , voor zieken, persoonlijke problemen waarin je zelf geen uitkomst (meer) ziet, etc, Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op!
Van harte Gods nabijheid toegebeden,
Joanna879 (namens Martha, die het hopelijk vanaf volgende week weer kan leiden)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:59
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ja Herman je komt ze overal tegen  |
Wat vangen de piraten op de Oosterschelde? Piranha's misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen.  |
Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | k weet niet, hoor, visser, maar ehhhh.......
gaat het wel goed met je?
vergiftigings verschijnselen bij het snuffelen aan een vrouw van 70-72 jaar zonder vijf tubes anti-rimpel-creme....... je sluit deze door jou geliefde dame in maar liefst twee kamers tegelijk op, terwijl jij de friet uit je knip laat komen....... geen wonder eigenlijk, dat het zweet van je gezicht gutst??
jozina; zou je je niet nog eens bedenken voor je vanavond bij deze fisherman gaat feesten??
(k had je toch wel heeeeeeel anders ingeschat, hoor visser!!)
Hoe kan het nu nog goed gaan met visser. ipv. dat je zou zeggen, goh visser , goed bezig geweest...... nee hoor , wensen ze je toe dat je morgen weer kan gaan witten in die vergiftigingsdampen. Maar ondertussen wel vragen......he vissertje, hangen je lampen al op??
VROUWENBEUL!! hihi. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Huh, ga jij zomaar af op mijn oordeel  |
Neeeeeeeeeeeeee dat kan niet Frank die josina vertrouwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:03
|
|
|
|
Het was hier vandaag heeeeeeeeeeerlijk weer Lekker zonnetje en nu nog steeds
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:03
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Die domme Belgen snappen helemaal niks  |
't valt ook haast niet te snappen
en dat staat dan onder mooiste moment. Heel mn dag verpest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een Erika's-wandeling niet, maar haar heg die gesnoeid moet worden staat nog wel in de agenda...er staat alleen nog bij wie dat gaat doen  |
Hij houd echt mijn agenda bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt  |
Oohhhhhhhhhhhhh......mijn dag wordt al ietsiepietsie beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:05
|
|
|
|
Hey Yes welkom terug op cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LADY876
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:06
|
|
|
|
Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.
Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.
Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven. Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben. Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc. Maar het gaat mij effe om het algemeen ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hij houd echt mijn agenda bij  |
Simpel, hij is jouw knecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:11
|
|
|
|
Huh? Is Yes terug?
joh, wat heeft hij aan jou verteld?
Welkom back Yes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:13
|
|
|
|
| LADY876 schreef: | Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.
Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.
Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven. Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben. Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc. Maar het gaat mij effe om het algemeen .... |
Hoi Lady,
Ik kan me jou gevoelens wel wat indenken, als ik naar mezelf kijk zou ik ook kijken als er iemand met veel tattoo's de kerk binnenkomt. Aan de andere kant wie zijn wij mensen om te oordelen? Wat is er mooier dan dat de Heere jou heeft geroepen en dat je nu hebt moge zeggen Heere hier ben ik, ik kan niet meer zonder U. Het innerlijk is het belangrijkste, maar kan me indenken dat je ze zou willen verwijderen. Ik wens je veel sterkte toe om dit een plek te kunnen geven,hopelijk is de kerk waar je nu bij behoort ervoor je en staan ze jou bij en wordt je met liefde omgeven.
God's zegen toegewenst Groetjes Erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:14
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Huh? Is Yes terug?
joh, wat heeft hij aan jou verteld?
Welkom back Yes |
ikke niet snap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Simpel, hij is jouw knecht  |
Is dat zo Dan doet tie zn werk niet goed Mijn heg groeit namelijk tegen de klippen op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is dat zo Dan doet tie zn werk niet goed Mijn heg groeit namelijk tegen de klippen op  |
Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen.  |
Kan ik je nog helpen Visser?????????? Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???
Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he??? Een feessie hier kan ook hoor!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt  |
Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur. En niet stiekum instellen op de fietsroute
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur. En niet stiekum instellen op de fietsroute  |
Frank en een tomtom?? Denk dat dat ook niet goed komt Die praten namelijk nederlands en geen belgisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur. En niet stiekum instellen op de fietsroute  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kan ik je nog helpen Visser?????????? Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???
Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he??? Een feessie hier kan ook hoor!!!! |
Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen. 
De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 19:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen. 
De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Frank en een tomtom?? Denk dat dat ook niet goed komt Die praten namelijk nederlands en geen belgisch  |
Als het een vrouwenstem is hoort ie alles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als het een vrouwenstem is hoort ie alles  |
Horen ja, maar verstaan en begrijpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:09
|
|
|
|
Hoi Lady,
De Heere kijkt niet naar uiterlijk maar innerlijk. Hij weet wat in je hart leeft, je hebt berouw over de zonde. Je hebt alles gegeven aan de voetbank Zijner voeten.
Ds M. Karens sprak met deze woorden in mei 1996 te Dordrecht 1 Petrus 5: 7 Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u.
Dat is een goede keuze en rijke troost was zijn preek.
|
|
| Naar boven |
|
|