ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LADY876
ChristianMatch forum index » Berichten van LADY876
Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 21:11
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?
 
Wat ik mis?
Een man die gelooft in God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 21:07
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
Ik heb vrijgezel nooit getrouwd staan. Maar heb wel een relatie (ongetrouwd) met mijn vriend, dat heb ik er ook eerlijk bij gezet, en ook wat de reden daarvan is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:24
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Hier staat het van CROSSROAD:


[b]Er staat in de bijbel dat je geen tattoo mag zetten om een dode te betreuren (herdenken) ... dus als het voor de sier is, is het volgens mij wel toegestaan ...
Leviticus 19:27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER

Ik heb zo'n herziene vertaling bijbel, dus ga het opzoeken en ook lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 16:22
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Ik weet ook niet welk bijbelboek dat geschreven staat over tattoos.
Maar CROSS (als ik het goed schijf) had het getikt met de bijbelboek erbij dacht ik, dus ik scrol effe terug naar boven Lachende smiley

Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Dank allemaal voor de reacties!!

Een tattoo coveren hoeft niet.
Gaat mij eigenlijk ook niet zo zeer om de afbeeldingen die erop staan, staan vooral veel dieren op enzo, een roosje en slang...

Ts meer dat ik er zoveel heb en me er voor schaamt.
't Blijft herinneren aan dat rot verleden.
De tattoos op mijn handen wil ik zoiezo vanaf, die kan ik wel laten weg laseren want dat zijn niet hele grote.

Sommige zeggen dat in de bijbel staat dat een tattoo van iemand die overleden is niet mag, ik heb wel een naam op mijn hand staan met een zwart kruisje erachter, dit is de naam van mijn oma toen ze overleed.
Alleen wist ik absoluut niet dat het bijbels niet kan!! Boze smiley
Anders had ik het zeker niet laten zetten.

Mijn ene arm is een soort 'mouw' geworden, die wou ik met sier dicht tattooƩren, die moet nog steeds afgemaakt worden eigenlijk, want nu is het ook geen gezicht! Ben alleen bang dat ik weer terugvalt in het verkeerde "zonde" als ik het af laat maken...
De zonde is verslavend en verkeerd, alleen God kan mij redden en zorgen dat de wereld en de zonde mij niks meer doet.
Maar als ik het zelf op gaat zoeken? Of vind God het dus helemaal niet erg? las ook weleens dat je iets best mooi mag vinden, alleen je moet er niet door geobserdeerd raken, dat je er dag en nacht mee bezig ben, en dat je als het ware je tattoos aanbid. Maar dat doe ik niet met mijn tattoos.

Gr. Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:33
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Ik voel denk niet minder heilig als anderen.
Misschien soms tegenover de mensen in de kerk?
Maar hun zijn geen haar beter als ik, dus zou niet weten.
Als ik gewoon buiten ben vind ik het niet zo leuk als die tattoos zichtbaar zijn, omdat je vaak gelijk zo veroordeeld word door mensen.
Leuke reacties heb ik ook wel op de tattoos. Dan zeg ik maar met een boer die kiespijn heeft "ja leuk he die tattoos"

Die troep weg laten halen zou ik graag willen, als het maar vergoed word.
'k Zal 'ns informeren bij het ziekenfonds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 19:43
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Lieve allemaal.

Mijn excuses dat ik nu pas reageer, ik schaam me!!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de bemoedigende berichten, ik vind het heel erg lief!!

Ik moet het verleden met die tattoos een plaats geven, maar dat is nou juist zo moeilijk, want die tattoos herinneren mij aan een rot periode.

Ik heb een tattoo op mijn arm die half staat, die moet eigenlijk afgemaakt worden omdat ik zo nog meer voor gek loop (vind ik).
Alleen denk ik dan, zal ik het nou wel doen? ik vind het tegenover de Heer zo moeilijk, want dan ga ik er toch mee door. En ook denk ik, ik laat dat stuk afmaken en dan KAP ik ermee met die tattoos, het doet me toch niks meer!!

Ik weet dat het tegenover God niet uitmaakt, want Hij kijkt naar je hart en niet naar het uiterlijk.
Ik vind het zo vervelend om elke dag met die tattoos te lopen, zoveel mogelijk lange mouwen aan, hoef ik en een ander ze ook niet te zien.
Of er schijt aan hebben, maar zo makkelijk is dat niet Boze smiley

Mensen met tattoos worden zo gauw in een hokje geplaatst, meteen veroordeeld, maar men weet meestal niet eens hoe het karakter van een persoon is, jammer is dat.

Heb er gewoon spijt van, maar moet er maar mee leren leven.

Even reactie op iemand zijn vraag; Ik denk niet dat het via de kerk betaald word, financieel ondersteund worden kan wel via de kerk dat weet ik, maar tattoos??? schaam me kapot, en laseren gaat meer als duizend euro inzitten, heb er niet zo weinig Gefrustreerde smiley

Ik wil gaan proberen het toch een plaats te geven en er mee te leren leven, dan maar altijd lange mouwen in de kerk aan, als het echt warm is dan ga ik niet naar de kerk, ik zweet nogal snel en kan lange mouwen dan helemaal niet hebben.

Liefs Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876 (41)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:06
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!
 
Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.

Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog
lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.

Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Gefrustreerde smiley Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven.
Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben.
Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc.
Maar het gaat mij effe om het algemeen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LADY876
Pagina 1 van 1