| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen.  |
Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt  |
neen, ik regel haar administratie...ik ga me zelf niet kreupelen-heggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur. En niet stiekum instellen op de fietsroute  |
dus jou vertel ik ook nooit meer wat...pfff, een fietsroute
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen  |
Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger. Wat gaan we daarmee doen? Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Frank en een tomtom?? Denk dat dat ook niet goed komt Die praten namelijk nederlands en geen belgisch  |
Judithhhhh, helluppppppp Ze doen het weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
Ik had gehoopt dat je aan mijn kant zou staan...neen, dus...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Judithhhhh, helluppppppp Ze doen het weer... |
Aaaaaaaaaach
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dus jou vertel ik ook nooit meer wat...pfff, een fietsroute |
He, ik bedoelde het juist zo goed man. Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als het een vrouwenstem is hoort ie alles  |
pffff, ik lees alleen maar vrouwenstemmen. En wat ik lees is dan meestal nog maar euh...stierenpoep, om het in het Nederlands te zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Horen ja, maar verstaan en begrijpen  |
Ik denk dat ik de beste vrouwenverstaander ben...ik hoor ze en vlucht weg. Een beter zelfbehoud bestaat er niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He, ik bedoelde het juist zo goed man. Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges |
Zeg mannen kennen jullie het samen aan Josinaaaaaaaaaaaaaaa wij kennen wel met tomtommie overweg he Beter dan frank in iedergeval
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He, ik bedoelde het juist zo goed man. Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges |
Dat klopt
Mijn pa zei ooit tegen mij Ik heb geen tomtom voor mijn auto en mama is geen stom stom maar lief lief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, ik regel haar administratie...ik ga me zelf niet kreupelen-heggen... |
Ben jij mijn regelneef Wauwie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zeg mannen kennen jullie het samen aan Josinaaaaaaaaaaaaaaa wij kennen wel met tomtommie overweg he Beter dan frank in iedergeval  |
Ben 'r hoor, wij kunnen héél goed met tomtom onderweg, wij zijn hele zelfstandige vrouwen en ze moeten ons niet onderschatten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | pffff, ik lees alleen maar vrouwenstemmen. En wat ik lees is dan meestal nog maar euh...stierenpoep, om het in het Nederlands te zeggen...  |
Je bedoelt ondertiteling?
Stierenpoep is omgezet in stierenstront
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:35
|
|
|
|
Hoi Religion,
Hoe is het gegaan? Heb je eindelijk een huis of nog niet? Dan blijven we bidden voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben 'r hoor, wij kunnen héél goed met tomtom onderweg, wij zijn hele zelfstandige vrouwen en ze moeten ons niet onderschatten  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
Ik wist niet dat jullie zo wijs waren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:38
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik wist niet dat jullie zo wijs waren  |
Ja dat valt tegen he hermanus Wij vrouwen zijn zo slim daarom heet deze topic ook wist u dat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja dat valt tegen he hermanus Wij vrouwen zijn zo slim daarom heet deze topic ook wist u dat...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:49
|
|
|
|
Dinsdag 15 augustus, Ruth 2: 1-13; Buitenlanders.
Als je een mooi kort verhaal zoekt, neem dan het boekje Ruth. Je ziet het voor je: de jonge Ruth in Moab, het huidige Jordanië. Er komen vreemdelingen wonen, op zoek naar werk en eten. Ruth trouwt een van de jonges, maar ze is spoedig weduwe. Haar schoonmoeder wil terug naar haar geboortestad, zodra de voedselcrisis voorbij is. Ruth wil mee. Dat is een sprong in het duister. Wennen aan een andere cultuur en een andere godsdienst. Maar dat laatste trekt nu juist. Ruth begrijpt dat de God van haar schoonmoeder, van Israël, het leven waarde geeft. Waarom zou ze blijven bij wat haar vertrouwd is, maar missen wat haar toekomst geeft? Boaz trekt zich haar lot aan, het lot van een vreemdeling, een buitelandse. Hoe gastvrij zouden wij zijn geweest? Jaren geleden ben ik geëmigreerd. Ik liet veel vertrouwds achter: mijn eigen cultuur, mijn moedertaal, familie, vrienden. Veel mensen hier komen net als ik uit een ander land. Dat geeft verbondenheid. Maar het betekent ook veel als mensen uit dit land mijn vriendelijk benaderen en er begrip voor hebben als ik iets niet snap. In vers 12 legt Boaz een link tussen Ruths geloof en de bescherming die God haar biedt. Maar die bescherming komt via een mens! Gastvrijheid is hier de uitwerking van Gods gulle genade – ook voor buitenlanders. In Hem worden mensen met elkaar verbonden, daarvan heb ik veel voorbeelden gezien. Kun jij in je vakantie een kerk bezoeken waar je dat ook kunt ervaren? Dat geeft een extra demensie aan deze periode.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:49
|
|
|
|
Lievelings konijn van mijn dochter is dood
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | slaap lekker, maria......
(als je het tenminste overleefd hebt........... ) |
Nou Hannah, ik héb het overleefd! Was ik nog in de (domme) veronderstelling dat ik dan tenminste 's morgens vroeg rust zou hebben omdat de dames uit zouden slapen? FOUT gedacht! Die meiden zijn helemaal niet eens naar bed geweest!!! (de moeders hebben nú geen kind meer aan ze want ze zullen, net als m'n dochter NU, wel in een diepe slaap zijn! ) Ikzelf heb ook een flink poosje geslapen, vanmiddag...'t was hárd nodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:57
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Lievelings konijn van mijn dochter is dood  |
Oooch...wat sneu Yelnin! Geen leuke ervaring voor je dochter..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ben jij mijn regelneef Wauwie |
Iemand moet het doen... soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder x 10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Iemand moet het doen... soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder x 10 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Iemand moet het doen... soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder x 10 |
O grutjes wat wil die van me wordt er bijna bang van Ben ik dan zo verstrooid
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 21:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:12
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Lievelings konijn van mijn dochter is dood  |
ai Yelnin dat wordt traantjes drogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen  |
|
|
| Naar boven |
|
|