ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2631 2632 2633 2634 2635 2636 2637 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:10
 
VISSER278 schreef:
Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen.
Maar ik ben nu niet in de stemming.
Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben.
Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. Woedende smiley

Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:12
 
FRANKT627 schreef:
Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen Duiveltje smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:12
 
JOSINA022 schreef:
Je snapt het niet...hij beheert jouw agenda, niet jouw heg...hij wacht dus totdat hij daartoe opdracht krijgt Knipoog smiley


Gefrustreerde smiley neen, ik regel haar administratie...ik ga me zelf niet kreupelen-heggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:13
 
VISSER278 schreef:
Geef hem een tomtom en morgen staat ie voor de deur.
En niet stiekum instellen op de fietsroute Lachende smiley

Woedende smiley dus jou vertel ik ook nooit meer wat...pfff, een fietsroute
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:13
 
FRANKT627 schreef:
Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen Duiveltje smiley



Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger.
Wat gaan we daarmee doen?
Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:14
 
ERIKA129 schreef:
Frank en een tomtom??
Denk dat dat ook niet goed komt Knipoog smiley
Die praten namelijk nederlands en geen belgisch Lachende smiley

Judithhhhh, helluppppppp Huilende smiley, smiley in tranen Ze doen het weer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:15
 
JOSINA022 schreef:
Clown smiley

Ik had gehoopt dat je aan mijn kant zou staan...neen, dus... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:15
 
FRANKT627 schreef:
Judithhhhh, helluppppppp Huilende smiley, smiley in tranen Ze doen het weer...


Aaaaaaaaaach Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:16
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley dus jou vertel ik ook nooit meer wat...pfff, een fietsroute




He, ik bedoelde het juist zo goed man.
Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:17
 
VISSER278 schreef:
Als het een vrouwenstem is hoort ie alles Smiley met dichtgeplakte mond


pffff, ik lees alleen maar vrouwenstemmen. En wat ik lees is dan meestal nog maar euh...stierenpoep, om het in het Nederlands te zeggen... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:18
 
JOSINA022 schreef:
Horen ja, maar verstaan en begrijpen Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat ik de beste vrouwenverstaander ben...ik hoor ze en vlucht weg. Een beter zelfbehoud bestaat er niet... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:24
 
VISSER278 schreef:
He, ik bedoelde het juist zo goed man.
Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges

Zeg mannen kennen jullie het samen aan Smiley die vol vragen zit
Josinaaaaaaaaaaaaaaa
wij kennen wel met tomtommie overweg he Lachende smiley
Beter dan frank in iedergeval Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:25
 
VISSER278 schreef:
He, ik bedoelde het juist zo goed man.
Vrouwen hebben toch geen verstand van die tomtomdinges

Dat klopt

Mijn pa zei ooit tegen mij Ik heb geen tomtom voor mijn auto en mama is geen stom stom maar lief lief Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:26
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley neen, ik regel haar administratie...ik ga me zelf niet kreupelen-heggen...


Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ben jij mijn regelneef Verraste, verbaasde smiley
Wauwie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:26
 
ERIKA129 schreef:
Zeg mannen kennen jullie het samen aan Smiley die vol vragen zit
Josinaaaaaaaaaaaaaaa
wij kennen wel met tomtommie overweg he Lachende smiley
Beter dan frank in iedergeval Clown smiley

Ben 'r hoor, wij kunnen héél goed met tomtom onderweg, wij zijn hele zelfstandige vrouwen en ze moeten ons niet onderschatten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:28
 
FRANKT627 schreef:
pffff, ik lees alleen maar vrouwenstemmen. En wat ik lees is dan meestal nog maar euh...stierenpoep, om het in het Nederlands te zeggen... Boze smiley

Je bedoelt ondertiteling?

Stierenpoep is omgezet in stierenstront Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:35
 
Hoi Religion,

Hoe is het gegaan? Heb je eindelijk een huis of nog niet?
Dan blijven we bidden voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:35
 
JOSINA022 schreef:
Ben 'r hoor, wij kunnen héél goed met tomtom onderweg, wij zijn hele zelfstandige vrouwen en ze moeten ons niet onderschatten Boze smiley


Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:37
 
ERIKA129 schreef:
Kussende smiley Kussende smiley

Ik wist niet dat jullie zo wijs waren Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:38
 
HERMAN388 schreef:
Ik wist niet dat jullie zo wijs waren Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ja dat valt tegen he hermanus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wij vrouwen zijn zo slim
daarom heet deze topic ook wist u dat... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:39
 
ERIKA129 schreef:
Ja dat valt tegen he hermanus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wij vrouwen zijn zo slim
daarom heet deze topic ook wist u dat... Clown smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:49
 
Dinsdag 15 augustus, Ruth 2: 1-13; Buitenlanders.

Als je een mooi kort verhaal zoekt, neem dan het boekje Ruth. Je ziet het voor je: de jonge Ruth in Moab, het huidige Jordanië. Er komen vreemdelingen wonen, op zoek naar werk en eten. Ruth trouwt een van de jonges, maar ze is spoedig weduwe. Haar schoonmoeder wil terug naar haar geboortestad, zodra de voedselcrisis voorbij is. Ruth wil mee. Dat is een sprong in het duister. Wennen aan een andere cultuur en een andere godsdienst. Maar dat laatste trekt nu juist. Ruth begrijpt dat de God van haar schoonmoeder, van Israël, het leven waarde geeft. Waarom zou ze blijven bij wat haar vertrouwd is, maar missen wat haar toekomst geeft?
Boaz trekt zich haar lot aan, het lot van een vreemdeling, een buitelandse. Hoe gastvrij zouden wij zijn geweest?
Jaren geleden ben ik geëmigreerd. Ik liet veel vertrouwds achter: mijn eigen cultuur, mijn moedertaal, familie, vrienden. Veel mensen hier komen net als ik uit een ander land. Dat geeft verbondenheid. Maar het betekent ook veel als mensen uit dit land mijn vriendelijk benaderen en er begrip voor hebben als ik iets niet snap.
In vers 12 legt Boaz een link tussen Ruths geloof en de bescherming die God haar biedt. Maar die bescherming komt via een mens! Gastvrijheid is hier de uitwerking van Gods gulle genade – ook voor buitenlanders. In Hem worden mensen met elkaar verbonden, daarvan heb ik veel voorbeelden gezien. Kun jij in je vakantie een kerk bezoeken waar je dat ook kunt ervaren? Dat geeft een extra demensie aan deze periode.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:49
 
Lievelings konijn van mijn dochter is dood Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:55
 
HANNAH810 schreef:
slaap lekker, maria...... Clown smiley

(als je het tenminste overleefd hebt........... Engeltje smiley )

Nou Hannah, ik héb het overleefd! Was ik nog in de (domme) veronderstelling dat ik dan tenminste 's morgens vroeg rust zou hebben omdat de dames uit zouden slapen? FOUT gedacht! Die meiden zijn helemaal niet eens naar bed geweest!!! Boze smiley (de moeders hebben nú geen kind meer aan ze want ze zullen, net als m'n dochter NU, wel in een diepe slaap zijn! Clown smiley )
Ikzelf heb ook een flink poosje geslapen, vanmiddag...'t was hárd nodig! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:57
 
YELNIN491 schreef:
Lievelings konijn van mijn dochter is dood Huilende smiley, smiley in tranen

Oooch...wat sneu Yelnin! Geen leuke ervaring voor je dochter..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:02
 
ERIKA129 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ben jij mijn regelneef Verraste, verbaasde smiley
Wauwie

Iemand moet het doen... Engeltje smiley soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder Engeltje smiley x 10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:07
 
FRANKT627 schreef:
Iemand moet het doen... Engeltje smiley soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder Engeltje smiley x 10


Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:10
 
FRANKT627 schreef:
Iemand moet het doen... Engeltje smiley soms tegen wil en dank... en dat maakt me heel bijzonder Engeltje smiley x 10

O grutjes Geschokte, onthutste smiley wat wil die van me Clown smiley wordt er bijna bang van Clown smiley
Ben ik dan zo verstrooid Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 16 augustus 2011, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:12
 
YELNIN491 schreef:
Lievelings konijn van mijn dochter is dood Huilende smiley, smiley in tranen

ai Yelnin dat wordt traantjes drogen Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:13
 
FRANKT627 schreef:
Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen Duiveltje smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2631 2632 2633 2634 2635 2636 2637 ... 6194 Volgende
Pagina 2634 van 6194