ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2632 2633 2634 2635 2636 2637 2638 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:19
 
VISSER278 schreef:
Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger.
Wat gaan we daarmee doen?
Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen.

Ik doe niks!!!
Helemaal niks!!!
Plaag niet eens!!!
Voel me totaal onschuldig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:20
 
YELNIN491 schreef:
Lievelings konijn van mijn dochter is dood Huilende smiley, smiley in tranen

Hè bah, wat sneu!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:21
 
ZEELAND736 schreef:
Ik doe niks!!!
Helemaal niks!!!
Plaag niet eens!!!
Voel me totaal onschuldig...

Ook toevallig, mijn naam is ook "Haas" Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:23
 
JOSINA022 schreef:
Ook toevallig, mijn naam is ook "Haas" Clown smiley Engeltje smiley

mijne nog altijd knijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:26
 
MARISKA601 schreef:
mijne nog altijd knijn...

Bof jij ff Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:28
 
Hoi...ik begrijp je best...is ook best moeilijk...
Maar het is ook zoals je schrijft...jij bent niet meer die vrouw die je wil zijn MET de tatoos...
En dat...als je dat mag weten...mag je ook weten dat God dat weet.
Je zult nu ook beseffen dat het niet in je tatoeages zit...maar gewoon in jezelf...wie je bent...
Het zit ook in je leven...hoe je leeft...Vraag maar veel om wijsheid...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:32
 
JOSINA022 schreef:
Bof jij ff Knipoog smiley

DAt vraag ik me af Clown smiley
O nee dat is een andere topic Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:35
 
hoi,

ik denk dat die tattoos een deel van jou zijn.....omdat ze een bepaalde periode van je leven markeren, die miss moeilijk of lastig was.....ze zullen je altijd herinneren aan die periode, maar weet dan ook dat je er boven uit bent gestegen......gegroeit naar Boven toe. Als mensen er naar vragen is dat een opening om er over te vertellen, schaam je niet......ze zijn een deel van jou, aan afgesloten deel......
sterkte met het verwerken ervan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:38
 
zijn idd heel wat traantjes gevloeid en veel vragen over waarom.
Beessie was ook pas twee en dat voelde voor haar niet eerlijk omdat
het oude konijn van 6 jaar nog wel leefde.
Tja, hoe leg je dat uit. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:43
 
ERIKA129 schreef:
O grutjes Geschokte, onthutste smiley wat wil die van me Clown smiley wordt er bijna bang van Clown smiley Ben ik dan zo verstrooid Huilende smiley, smiley in tranen

welnee je bent je agenda kwijt, heeft de Belg Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:48
 
HERMAN388 schreef:
Als de kinderen weer naar school gaan, schijnt de zon voor de moeders Knipoog smiley

ehmmmm Smiley die vol vragen zit kinderen die naar school gaan, waarzo................
hele huis zit hier vol tieners die nog vakantie hebben en nog lang niet aan school denken. Clown smiley

Bestaat zoiets als vakantiespreiding Herman Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:51
 
[quote=WILLEMIJN232]




W-tje......hele fijne vakantie toegewenst he.
En laat ons niet te lang alleen alstublieft. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:52
 
[quote=JOSINA022]

Hallo Josina

Ik zal ook voor je bidden en vragen of HIJ genezing wil schenken .
Heel veel sterkte met de operatie en GODs zegen.

Sjalom
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:54
 
ZEELAND736 schreef:
Ik doe niks!!!
Helemaal niks!!!
Plaag niet eens!!!
Voel me totaal onschuldig...


Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:05
 
HERMAN388 schreef:
Pakje shag


Na een dag zweten is de tapijtlegger uiteindelijk dan klaar en ziet het er keurig uit. Tevreden besluit hij een sigaretje op te steken. Dan bemerkt hij dat hij zijn pakje shag niet kan vinden. Naarstig gaat hij op zoek en ziet opeens een bobbel onder het zojuist gelegde tapijt. Omdat hij niet veel zin heeft om het hele tapijt te verwijderen en opnieuw te leggen besluit hij het pakje met de grond gelijk te maken. Met de grootste hamer die hij bij zich heeft slaat hij de bobbel weg.
Terwijl hij zijn spullen inpakt komt de vrouw des huizes binnen en zegt:
"Ik heb uw pakje shag gevonden op de eettafel, maar heeft u misschien mijn cavia gezien?"

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Huilende smiley, smiley in tranen oepsss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:06
 
Hoi Lady,

De Heere ziet jouw hart aan, ongeacht hoe jou lichaam eruit ziet.
Als ik je profiel lees valt het me op dat je aangesloten bent bij een bepaald kerkverband. Misschien kun je met al je vragen en spijt eens terecht bij jouw dominee. Dit neemt je tattoo's niet weg, maar geeft je misschien wel meer duidelijkheid hoe je er mee om kunt gaan.
Als het weg laten halen van je tattoo's een financieel probleem is wat voor jou je geloof in de weg staat heb je kans dat je hiervoor ook bij je gemeentelijke diaconie mag aankloppen.
Bij de gemeenten waar ik ging zou financiele steun in iedergeval geen probleem zijn.
Anderzijds ken ik ook een dominee uit die richting die van top to teen onder de tatoo's zit. Tattoo's uit zijn verleden die hem dagelijks vertellen over hoe hij geleefd heeft voordat hij geloofde en die hem er constant van bewust houden hoe hij het niet meer wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:06
 
VISSER278 schreef:
Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen. Huilende smiley, smiley in tranen

Ach arme visser zo is het niet meer het mooiste moment van de dag he Boze smiley Hier Kussende smiley nu weer een mooi moment van de dag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:07
 
[quote=MARTIN695]

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:08
 
ERIKA129 schreef:
DAt vraag ik me af Clown smiley
O nee dat is een andere topic Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:09
 
YELNIN491 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Huilende smiley, smiley in tranen oepsss


Auwie deze niet aan je dochter laten lezen Yelnin Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:16
 
ERIKA129 schreef:
Auwie deze niet aan je dochter laten lezen Yelnin Boze smiley

nee ga ik ook zeker niet laten doen Erika, is net teveel denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:19
 
Hoi Lady,

Je hebt al een aantal reakties kunnen lezen op jouw verhaal van spijt. Eigenlijk wil ik precies hetzelfde tegen je zeggen: Jij bent God's creatie en Hij ziet het hart aan, die tattoos doen er niet toe. Toch kan ik me voorstellen dat je er moeite mee hebt om het een dagelijkse herinnering is aan wie je was en aan de periode die achter je ligt.
Maar Lady.....hebben wij niet hetzelfde als jij? Velen van ons zullen óók terugkijken op een periode in hun leven die ze het liefst zouden willen vergeten omdat ze zó niet meer zijn! Mss hebben ze dan geen zichtbare herinneringen...maar zéker wel kerven op hun ziel.
Ik ben pas later tot geloof gekomen en daarvoor heb ik alles gedaan wat God verboden heeft. Nee, ik ben er niet trots op...maar het heeft me wél geholpen de persoon te worden die ik nu ben. Meis, schaam je niet, nooit. Als jij het met God hebt uitgepraat dan doet de rest er niet toe. God vindt je prima zo en mensen? Ach...een oordeel, goed of slecht, zal er altijd zijn, net als échte warme mensen die om je geven en dwars door alles heen kijken...naar JOU.
En weet je? Ik heb ook een tattoo....enne...die heb ik juist laten zetten nadát ik tot geloof gekomen ben Lachende smiley Knipoog smiley .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:05
 
YELNIN491 schreef:
welnee je bent je agenda kwijt, heeft de Belg Knipoog smiley

De Belgen wisten dat de Hollanders meer vergeetachtiger en ook gieriger. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:08
 
LEONARD480 schreef:
O Herman kan wel een paar centjes missen hoor Smiley met dichtgeplakte mond


Ik heb alleen maar pinpassen maar munten zijn voor mij te zwaar voor de portemonnee.
Anders scheurt mijn broekzakken Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:11
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Bestaat een jaar bij jou uit 24 maanden of uit 104 weken?

Haar assistent heeft 2 jaaragenda 2011 en 2012
Erika heeft vreselijk druk met afspraken
Zie haar profiel Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:13
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Bestaat een jaar bij jou uit 24 maanden of uit 104 weken?

en dat vraag jij, je zou het moeten weten toch met die agenda's Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:15
 
VISSER278 schreef:
Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen. Huilende smiley, smiley in tranen

Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen?
Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:19
 
FRANKT627 schreef:
Had ik je nu maar verteld dat ik gisteren héél dicht in je buurt was mocht je mij uitnodigen voor een stuk taart Kwijlende smiley Lief van mij, hé???


Je kan nu wel halen maar die ligt in de gft-container.
Die kan heel lang bewaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:22
 
HERMAN388 schreef:
De Belgen wisten dat de Hollanders meer vergeetachtiger en ook gieriger. Boze smiley

De Belgen zijn de hersenen van de Nederlanders... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:22
 
Is je abonnement toch verlengd Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2632 2633 2634 2635 2636 2637 2638 ... 6194 Volgende
Pagina 2635 van 6194