ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2633 2634 2635 2636 2637 2638 2639 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:24
 
FRANKT627 schreef:
De Belgen zijn de hersenen van de Nederlanders... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoe kan dat nou?
Ze zeggen dat de Belgen dommer waren Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:26
 
Ruim 1 jaar zonder regering in België.
Waar de hersenen van de Nederlanders?
Dat wisten de Belgen niet dat ze vroeger bij Nederland behoorde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:40
 
HERMAN388 schreef:
Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen?
Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom Boze smiley


Als je die nog niet weet........zoeken dan Herman Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:42
 
2000
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:43
 
HERMAN388 schreef:
Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen?
Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom Boze smiley

Een domme vraag....
En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:47
 
VISSER278 schreef:
2000

Dat wordt trakteren!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:49
 
HERMAN388 schreef:
Is je abonnement toch verlengd Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

welnee, loopt nog, dus ben er nog niet van tussen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:51
 
YELNIN491 schreef:
Dat wordt trakteren!!


Toch nog een feessie dus Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSTA635





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:02
 
Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst .
Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010
Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSTA635





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:04
 
JOSTA635 schreef:
Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst .
Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010
Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:06
 
HERMAN388 schreef:
Ik heb alleen maar pinpassen maar munten zijn voor mij te zwaar voor de portemonnee.
Anders scheurt mijn broekzakken Boze smiley

Creditcards Herman??? of pinpassen met veel voldoende saldo is ook prima hoor Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:08
 
JOSTA635 schreef:

Is dit on-topic of off-topic Smiley die vol vragen zit

Welkom op het forum Josta.


Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 17 augustus 2011, 00:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:11
 
JOSINA022 schreef:
Toch nog een feessie dus Clown smiley


Bij wie en wanneer Josina Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:12
 
LEONARD480 schreef:
Bij wie en wanneer Josina Verraste, verbaasde smiley


Je geheugen laat je in de steek?????????? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:16
 
HERMAN388 schreef:
Je kan nu wel halen maar die ligt in de gft-container.
Die kan heel lang bewaren.

Eeuwig zonde van die overheerlijke taart ...als ik dat geweten had ..dan had ik zeer zeker mezelf uitgenodigd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:18
 
VISSER278 schreef:
Je geheugen laat je in de steek?????????? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Yep wacht op de spontane uitnodiging van het vrouwvolk Visser Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:20
 
ERIKA129 schreef:
Smiley die vol vragen zit ikke niet snap

Is Snap ook terug lieve mensen ...welkom back Snap Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:22
 
HERMAN388 schreef:
Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen?
Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom Boze smiley


Het zijn reserve Belgen Herman Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:23
 
LEONARD480 schreef:
Yep wacht op de spontane uitnodiging van het vrouwvolk Visser Verlegen lachende smiley


Hoe vaak ben je al uitgenodigd door vrouwvolk om naar de pn te komen?
En dan beloven dat je komt maar je eigen laten zien??? Ho maar. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:36
 
HERMAN388 schreef:
Hoe kan dat nou?
Ze zeggen dat de Belgen dommer waren Verraste, verbaasde smiley

Ze zeggen zoveel...is dat dan allemaal waarheid? De Belgen zijn zeker niet dommer maar tactvoller en dat kan misschien als dom overkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:37
 
VISSER278 schreef:
2000

Wat 2000? Dat is alweer 11 jaar geleden. Of heb ik iets gemist?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:46
 
JOSTA635 schreef:
Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst .
Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010
Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed

Welkom op het forum, Josta.
Waarschijnlijk deed je ergens iets waardoor je op de berichten terechtkwam van vorig jaar. Laat dit je niet afschrikken om wat te schrijven of te vragen op het forum. Ga eens op onderzoek uit en dan merk je wel dat er elke dag wat geschreven word op het forum.
Veel geluk alvast... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:06
 
VISSER278 schreef:
Hoe vaak ben je al uitgenodigd door vrouwvolk om naar de pn te komen?
En dan beloven dat je komt maar je eigen laten zien??? Ho maar. Clown smiley

Yep ten dele waar Visser Verlegen lachende smiley buiten de verjaardagswandeling van Chat ben deels door omstandigheden niet meer geweest op welke uitnodiging dan ook, maar er is hoop ...er staat nog één PN op het progamma dit jaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:21
 
Pffff, ik was vanavond een beetje op de bank in slaap gevallen. Nu is de slaap dus weg. Strijk heb ik niet en de afwas is gedaan. Ik zal dan maar het gras maaien en de heg snoeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:24
 
LEONARD480 schreef:
Yep ten dele waar Visser Verlegen lachende smiley buiten de verjaardagswandeling van Chat ben deels door omstandigheden niet meer geweest op welke uitnodiging dan ook, maar er is hoop ...er staat nog één PN op het progamma dit jaar.

Eigenlijk heeft een pn steeds de absolute voorrang... Knipoog smiley vooral wanneer er ook sprake is van een BBQ Kwijlende smiley zeker nu ik onder dwang van Tink een ge-BBQ-de kippebout moest eten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:25
 
ZEELAND736 schreef:
Een domme vraag....
En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig...

Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:31
 
hm.....een wijs woord van mijn jongen: als je een ander niet terveden kunt stellen....maak dan jezelf tevreden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:32
 
FRANKT627 schreef:
Eigenlijk heeft een pn steeds de absolute voorrang... Knipoog smiley vooral wanneer er ook sprake is van een BBQ Kwijlende smiley zeker nu ik onder dwang van Tink een ge-BBQ-de kippebout moest eten...
en zelfs toen nam je em niet!!! pas door ingrijpen van Mars nam je de kip aan en at em op....tsssssss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:39
 
FRANKT627 schreef:
Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland... Knipoog smiley
domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 07:57
 
TINK100 schreef:
domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel

Ach...je hebt gelijk...
Maar weet je wat het is???
Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!!
Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??)
En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden...
Kom met een zinnig woord mensen.
En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer...
Of ik niet tegen een grapje kan?
Ja hoor...dat wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2633 2634 2635 2636 2637 2638 2639 ... 6194 Volgende
Pagina 2636 van 6194