| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De Belgen zijn de hersenen van de Nederlanders...  |
Hoe kan dat nou? Ze zeggen dat de Belgen dommer waren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:26
|
|
|
|
Ruim 1 jaar zonder regering in België. Waar de hersenen van de Nederlanders? Dat wisten de Belgen niet dat ze vroeger bij Nederland behoorde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom  |
Als je die nog niet weet........zoeken dan Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:42
|
|
|
|
|
2000
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom  |
Een domme vraag.... En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:47
|
|
|
|
Dat wordt trakteren!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:49
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Is je abonnement toch verlengd  |
welnee, loopt nog, dus ben er nog niet van tussen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:51
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | Dat wordt trakteren!! |
Toch nog een feessie dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSTA635
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:02
|
|
|
|
Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst . Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010 Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSTA635
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:04
|
|
|
|
| JOSTA635 schreef: | Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst . Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010 Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb alleen maar pinpassen maar munten zijn voor mij te zwaar voor de portemonnee. Anders scheurt mijn broekzakken  |
Creditcards Herman??? of pinpassen met veel voldoende saldo is ook prima hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:08
|
|
|
|
Is dit on-topic of off-topic 
Welkom op het forum Josta.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 17 augustus 2011, 00:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Toch nog een feessie dus  |
Bij wie en wanneer Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:12
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Bij wie en wanneer Josina  |
Je geheugen laat je in de steek??????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Je kan nu wel halen maar die ligt in de gft-container. Die kan heel lang bewaren. |
Eeuwig zonde van die overheerlijke taart ...als ik dat geweten had ..dan had ik zeer zeker mezelf uitgenodigd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je geheugen laat je in de steek??????????  |
Yep wacht op de spontane uitnodiging van het vrouwvolk Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ikke niet snap |
Is Snap ook terug lieve mensen ...welkom back Snap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom  |
Het zijn reserve Belgen Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Yep wacht op de spontane uitnodiging van het vrouwvolk Visser  |
Hoe vaak ben je al uitgenodigd door vrouwvolk om naar de pn te komen? En dan beloven dat je komt maar je eigen laten zien??? Ho maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoe kan dat nou? Ze zeggen dat de Belgen dommer waren  |
Ze zeggen zoveel...is dat dan allemaal waarheid? De Belgen zijn zeker niet dommer maar tactvoller en dat kan misschien als dom overkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:37
|
|
|
|
Wat 2000? Dat is alweer 11 jaar geleden. Of heb ik iets gemist?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:46
|
|
|
|
| JOSTA635 schreef: | Dit is de eerste keer dat ik een bericht plaatst . Het viel mij op dat de berichten heel oud zijn ;2010 Is dit normaal of doe ik w.s iets niet goed |
Welkom op het forum, Josta. Waarschijnlijk deed je ergens iets waardoor je op de berichten terechtkwam van vorig jaar. Laat dit je niet afschrikken om wat te schrijven of te vragen op het forum. Ga eens op onderzoek uit en dan merk je wel dat er elke dag wat geschreven word op het forum. Veel geluk alvast...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoe vaak ben je al uitgenodigd door vrouwvolk om naar de pn te komen? En dan beloven dat je komt maar je eigen laten zien??? Ho maar.  |
Yep ten dele waar Visser buiten de verjaardagswandeling van Chat ben deels door omstandigheden niet meer geweest op welke uitnodiging dan ook, maar er is hoop ...er staat nog één PN op het progamma dit jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:21
|
|
|
|
|
Pffff, ik was vanavond een beetje op de bank in slaap gevallen. Nu is de slaap dus weg. Strijk heb ik niet en de afwas is gedaan. Ik zal dan maar het gras maaien en de heg snoeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Yep ten dele waar Visser buiten de verjaardagswandeling van Chat ben deels door omstandigheden niet meer geweest op welke uitnodiging dan ook, maar er is hoop ...er staat nog één PN op het progamma dit jaar. |
Eigenlijk heeft een pn steeds de absolute voorrang... vooral wanneer er ook sprake is van een BBQ zeker nu ik onder dwang van Tink een ge-BBQ-de kippebout moest eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:25
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een domme vraag.... En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig... |
Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:31
|
|
|
|
|
hm.....een wijs woord van mijn jongen: als je een ander niet terveden kunt stellen....maak dan jezelf tevreden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Eigenlijk heeft een pn steeds de absolute voorrang... vooral wanneer er ook sprake is van een BBQ zeker nu ik onder dwang van Tink een ge-BBQ-de kippebout moest eten... | en zelfs toen nam je em niet!!! pas door ingrijpen van Mars nam je de kip aan en at em op....tsssssss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland...  | domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 07:57
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel |
Ach...je hebt gelijk... Maar weet je wat het is??? Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!! Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??) En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden... Kom met een zinnig woord mensen. En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer... Of ik niet tegen een grapje kan? Ja hoor...dat wel.
|
|
| Naar boven |
|
|