| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja populair om te lastige klusjes te doen of om geplaagd te worden. Maandag was ze jarig maar denk je dat ze vroeg ik of ik taart kwamen eten??? |
Ja!!!!!!! In andere topic bood ikke je taart aan maar ja....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Inderdaad, timmermansogen...in het ene oog zit een splinter en in het andere oog een balk Dus knippen gaat niet zo goed... |
Daaromzeg ik ook hij moet gevlochten niet geknipt dus die balk en splinter in je oog maken niks uit
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 17 augustus 2011, 16:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:40
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]Je vergat je agenda mee te nemen. Die ligt nog hier naast mijn laptop. [/quot
Huh Weet niet eens waar jij woont Enne mijn agenda ligt gewoon naast me hoor ik mag niet komen bij een man die een relatie aan het opbouwen is Kijk Frank dat is een ander verhaal he Frankie
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 17 augustus 2011, 16:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:46
|
|
|
|
|
Wat heeft dit alles met een picknick te maken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb jij ook al een agenda van mij  |
Oeps, ze zijn je agenda aan het uitwisselen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, ze zijn je agenda aan het uitwisselen  |
een knijn leeft met de dag.. heeft geen agenda nodig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:49
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, ze zijn je agenda aan het uitwisselen  |
Nee Josina dat denken ze dat is namelijk mijn nepperd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoewel het heerlijk is om mij zo even hier uit te kunnen leven en af te kunnen reageren, moet ik wel toegeven dat je gelijk hebt. Ook ik mis de serieuze kant wel hoor. Maar ook ik kan niet zo snel iets bedenken  |
Idd hier kan ik me bij aansluiten ook ik ben de laatste tijd melig bezig maar reageer ook op serieuse topics maar op een gegeven moment ben je daarmee klaar en ik weet zo ook geen onderwerp aan te dragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:59
|
|
|
|
Dat ik er van baal dat ik zelf mijn huishouden niet kan doen, dat ik zo afhankelijk ben van anderen Oftewel...ik heb een baaldag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:
Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf.  |
was het niet op ehhh........ msn, visser??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:04
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... 
Verder was alles prima in orde ...
Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ...  |
Een hele verstandige arts!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:09
|
|
|
|
de geestelijke dood, wordt de eerste dood genoemd, lepel; de overgang van dit aardse leven naar het "hiernamaals" als tweede dood, en wanneer je niet op Christus vertrouwd en Hem liefhebt, dan kom je dus uiteindelijk terecht in de eeuwige (3e) dood.
mij gaat het wel aan t hart, en ik denk dat God ook om die reden de laatste dag zolang uitstelt, net als Hij deed in de tijd van Noach..... Hij wil niet dat er enigen verloren gaan, maar dat zij allen behouden worden, zegt Hij in de bijbel.
"verloren"... dat is nogal wat, als je er even bij stil staat wat dan inhoud!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:10
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | liguster, frank?  |
Neen Hannah dat is het niet. Ze noemen het nog anders. Het is een groen blad...neen een blad is het niet zoals laurier of zo. Sommige stukken zijn ziek en zijn nu bruin...potjandorie, nu heb ik het zo dikwijls gehoord maar ik vergeet het steeds. Sommige stammen zijn te dik (4cm) voor een hegschaar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Neen Hannah dat is het niet. Ze noemen het nog anders. Het is een groen blad...neen een blad is het niet zoals laurier of zo. Sommige stukken zijn ziek en zijn nu bruin...potjandorie, nu heb ik het zo dikwijls gehoord maar ik vergeet het steeds. Sommige stammen zijn te dik (4cm) voor een hegschaar... |
laurier? taxus en buxus hebben nl geen groot blad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Wat heeft dit alles met een picknick te maken? |
welja, in die agenda staat wanneer het 'migraine-tijd' (spijtig genoeg) is en wanneer de pn is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | laurier? taxus en buxus hebben nl geen groot blad... |
Ik zal effe tussen mijn foto's kijken of de heg er op staat...het is niet wat je noemt hoor..denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Daaromzeg ik ook hij moet gevlochten niet geknipt dus die balk en splinter in je oog maken niks uit  |
Met breinaalden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Met breinaalden  |
Vlechten met breinaalden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:
Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf.  |
webcam op CM? nooit gezien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Idd hier kan ik me bij aansluiten ook ik ben de laatste tijd melig bezig maar reageer ook op serieuse topics maar op een gegeven moment ben je daarmee klaar en ik weet zo ook geen onderwerp aan te dragen  |
Het is zoals ik al eerder schreef: je moet plots op een interessant onderwerp vallen door middel van een gebeurtenis of door de actualiteit. Natuurlijk is het ook fijn om eens over ernstige zaken te schrijven maar we kunnen ze niet zomaar uit onze mouw schudden.
Anderzijds is het ook zo dat er topics zijn waar er geplaagd en gelachen wordt. Topics die er voor ontstaan zijn. Het zou dus sneu zijn moesten we die niet meer gebruiken omdat er ons een schuldgevoel aangepraat wordt. Ik zeg niet dat men dat doet maar op de duur zou het wel kunnen zijn dat we er niets meer durven plaatsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:26
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Met breinaalden  |
Volgens mij heb je al evenveel kaas gegeten van vlechten als van mummies kweken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:27
|
|
|
|
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel vernomen hebben gaat er flink bezuinigd worden in de gezondheidszorg, direct of in-direct heeft dat invloed op ons allemaal.
De eigen bijdrage gaat omhoog van €170,- naar €210,- dat bovenop de ziektekosten die ook wel weer zullen stijgen en er weer dingen uit het basis pakket verdwijnen. Zo gaat de Psycholoog van 8 naar 5 behandelingen hoe kan je op die manier nog geholpen worden? Ik heb het zelf momenteel nog hard nodig (helaas)met mijn aanvullende verzekering heb ik 12 sessies en dat is nog te kort,hoe willen ze dat dan in 5 keer gaan doen?? De gewone burger met een modaal inkomen kan dit zolangzaam aan toch niet meer opbrengen?
Ik kan nog veel meer schrijven maar denk dat het goed is om daar samen eens over te brainstormen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vlechten met breinaalden  |
Laat maar Josina... Herman is nog jong en moet nog veel leren. Gelukkig heeft hij ons...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Met breinaalden  |
Echt Herman zou gaan denken dat er bij jou een steek losligt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:29
|
|
|
|
ik heb een topic geopend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Laat maar Josina... Herman is nog jong en moet nog veel leren. Gelukkig heeft hij ons...  |
Idd ik ben nu tegenwoordig 2e jeugd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Idd ik ben nu tegenwoordig 2e jeugd  |
Mocht je willen ouwe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:44
|
|
|
|
Het is eigenlijk geen problemen binnen de zorg. De prijzen zijn veel te hoog en te duur. Geld gaan eigenlijk niet naar de zorg maar naar de dieven. Bestuurders en directies ruiken naar geld en de personeel krijgen minder loon en minder werk. Sommige medicijnen worden hier niet vergoed, terwijl in het buitenland wel geregistreerd en vergoed. Hulpmiddelen moeten we bijna alles zelf betalen. Ook bij de gehandicapten baren grote zorgen en moeten gaan werken bij "gewone" bedrijven, dat de bedrijven eigenlijk geen plaats voor deze zielige mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mocht je willen ouwe  |
Tegen wie zegt je dat?
Je oom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Laat maar Josina... Herman is nog jong en moet nog veel leren. Gelukkig heeft hij ons...  |
ah, jij denkt...ik red het niet tegen de dames, dus schaar mij maar achter hen
|
|
| Naar boven |
|
|