ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2643 2644 2645 2646 2647 2648 2649 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:02
 
ZEELAND736 schreef:
Van noodweer was geen sprake...de hevige buien bleven uit...
Maar ...er staat alweer een mager zonnetje...

En nu hebben we het in Utrecht...deze kant opgestuurd zeker Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:05
 
[b]PIETER649 schreef:
Of onvoorwaardelijke liefde bij en tussen mensen bestaat, weet ik niet, ik geloof het nooit....


Bij deze tekst kan ik mij het meest vinden.
"Onvoorwaardelijke liefde" is niet voor ons stervelingen weggelegd, is een hersenspinsel en niet op zijn plaats. Alles hangt van factoren af of invloeden van binnen- en buitenaf.
De enige die "onvoorwaardelijk" kan liefhebben is God. We doen of willen onze best doen om in de buurt van God te komen, maar als ons geloof als een mostertzaadje is... zullen we nooit een berg naar ons toe kunnen laten komen of over water lopen, laat staan "onvoorwaardelijk" van een sterveling houden.

Dat een dier 'wel'onvoorwaardelijke liefde aan een mens geeft is louter en alleen een menselijke emotie. Het is een dier en ziet je als zijn/haar 'leider', van een roedel(jaja, ik kijk ook Cesar the dog whiperer Knipoog smiley ).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:07
 
MARIA576 schreef:
Ik zou willen zijn als de Here Jezus, die ons mensen ónvoorwaardelijk liefheeft. Dat wil ik, dat wil ik écht: op Hém lijken! Maar....wat ik wil en wat ik nu nog ben...daar zit een groot gapend gat tussen! Toch blijf ik zoeken...naar dé persoon die ik onvoorwaardelijk lief kán hebben. Is het mogelijk? Hoe denken jullie hier over?

De liefde van Jezus voor ons is van een andere aard dan wanneer een man en een vrouw voor elkaar kiezen.

Jij, Maria, en iedereen, kan een onvoorwaardelijke liefde hebben voor iedere mens op aarde. Je kan iedereen aanvaarden zoals zij of hij is. Niet kijkende naar het materiële, lichamelijke, status of wat dan ook. Zo heeft Jezus ons ook onvoorwaardelijk lief.

Wil je als vrouw graag met een man een relatie beginnen dan zijn aan jullie liefde toch wel enkele voorwaarden of verplichtingen verbonden. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld. Ik denk dus dat je een onderscheid moet maken tussen het soort liefde dat je wilt schenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:19
 
Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:24
 
JOLAN931 schreef:
Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad.

Hier in Hoeven knetterde het weer hevig. Mijn internet viel er van uit en ik heb ook enkele antenne's ivm de hobby die bliksem wel eens kunnen aantrekken. Op het moment valt het water weer met bakken uit de hemel.

Wat is er toch aan de hand met seizoenen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:28
 
LADY876 schreef:
Ik ben gelovig opgegroeid. Ben zelf na mijn 16e al jaren niet meer in de kerk geweest. Sinds 3 jaar doe ik weer wat aan het geloof.

Alleen heb zo'n ontzettend spijt van mijn tattoos die ik in de 'slechte jaren' heb laten zetten. Naar de kerk gaan zondags is heel lastig omdat ik altijd lange mouwen aanmoet anders zie je die rot tattoos. Zomers nog
lastiger , moet lange mouwen aan van mezelf en een legging onder mijn rok want heb ook tattoos op mijn benen.

Ik schaam me niet alleen in de kerk maar schaam me elke dag waar ik ook ben, ik ben die tattoos zo zat Gefrustreerde smiley Als ik ze gratis kon weg laten halen deed ik het meteen. Het beheerst ontzettend mijn leven, dit is gekomen sinds ik weer ben gaan geloven.
Die tattoos zijn niet (meer) wie ik ben.
Tegenover de Heere weet ik dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc.
Maar het gaat mij effe om het algemeen ....


maar waarom heb je er spijt van lady.
Ik lees in 1 van de reacties over jouw onderwerp dat Hij je, je vergeeft voor je zonde. Ik vraag mij op mijn beurt... waar staat dat in de bijbel dat het een zonde is? Ik ga aanstaande zaterdag voor de derde sessie voor een tattoo(sleeve) op mijn arm, een religieuze tattoo. Gaat hier om een voorstelling van de aartsengel Michgael die de duivel de hemel uitslaat.
Er staat nergens in de bijbel dat een tattoo een zonde is. Er staat wat jezelf wil lezen. Er staat namelijk dat je geen tekens of whatever in je huid mag snijden of kerven als er iemand is gestorven.
Als een persoon of een collectief(kerk) mij daar op aanspreekt of nagaapt en het afkeurt dan...zijn het hypocrieten die... wat er staat in de bijbel het interpreteren zoals zij het willen of de meute volgen en zichzelf tot het kudde-dier maken.

Het kan ook zijn, lady, dat je het niet mooi vindt die tattoo's. oke, dat kan... alle respect. Als het gaat om wat zogenaamde christenen in je gemeenschap er van zullen zeggen... zou ik naast mij neerleggen. Just talking heads. Knipoog smiley



[b]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:33
 
ZEELAND736 schreef:
Ik herken dit...
Ook ik vind het vaak moeilijk om te reageren...
Eenmaal aan het lezen...komt het soms spontaan...(of juist niet omdat ik de juiste woorden weer niet kan vinden...)
Wat doen we moeilijk he??? (Of ben ik hetzelf??)

Maar neen Zeeland, je doet niet moeilijk. Het is gewoon een bedenking dat de verhouding tussen het serieuze en het geinen uit balans is.

Op dit moment zijn er niet veel (of geen) ernstige onderwerpen maar betekent het dan ook dat we niet meer op de luchtige topics wat mogen kriebelen? Als we allemaal die stelling zouden handhaven krijgen we een forum zoals op andere datesites: een levenloos forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:40
 
Lady heeft nu wel vele mooie en troostende reacties gekregen en daar sta ik ook achter. Ik zou ook nooit iemand beoordelen over tattoo's. Toch kan ik haar bezorgheid goed begrijpen. Vooral wanneer die tattoo's op plaatsen staan die erg zichtbaar zijn. Het zijn niet alleen de mensen van de kerk die er raar van kunnen opkijken en er een oordeel over zouden kunnen hebben. Ook de maatschappij, de familie van je partner, je eventuele werkgever...ook zij kunnen zich storen aan die uiterlijke tekenen. Soms kan een tattoo een grote belemmering zijn in het dagelijkse leven. Het begint en het eindigt niet alleen bij je kerk...Ik begrijp de bezorgheid van Lady dus heel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:48
 
FRANKT627 schreef:
De liefde van Jezus voor ons is van een andere aard dan wanneer een man en een vrouw voor elkaar kiezen.

Jij, Maria, en iedereen, kan een onvoorwaardelijke liefde hebben voor iedere mens op aarde. Je kan iedereen aanvaarden zoals zij of hij is. Niet kijkende naar het materiële, lichamelijke, status of wat dan ook. Zo heeft Jezus ons ook onvoorwaardelijk lief.

Wil je als vrouw graag met een man een relatie beginnen dan zijn aan jullie liefde toch wel enkele voorwaarden of verplichtingen verbonden. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld. Ik denk dus dat je een onderscheid moet maken tussen het soort liefde dat je wilt schenken.



[b]Ik denk niet dat je mijn bericht hebt gelezen Frankt en ik zal je ff herhalen: (jouw citaat): jij, Maria, en iedereen, kan een "onvoorwaardelijke liefde" hebben voor iedere mens op aarde"(einde citaat).

Zoals ik al zei kan alleen maar 1 iemand "onvoorwaardelijk" liefhebben en wij zijn dat zeker niet!

Dan zeg je: (jouw citaat)wil je als vrouw graag met een man een relatie beginnen dan zijn aan jullie liefde toch wel enkele voorwaarden of verplichtingen verbonden. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld(einde citaat).

Mijn visie(hoeft zeker niet de juiste te zijn, hou mij ten goede), wat voor jou de normaalste zaak is, is dat voor een ander niet.

Hier zeg je: (jouw citaat)"Ik denk" dus dat je een onderscheid "moet" maken tussen het soort liefde dat je wilt schenken(einde citaat).

Mijn visie. Je geeft zelf al aan wat "jij denkt" en niet wat God wil. Het woord "moeten" vind ik al helemaal zo... bevelend. Ze moet niets, ze mag.

By the way, is een visie en respecteer je als ieder ander dude Lachende smiley


Laatst aangepast door
VIJFNUL285
op donderdag 18 augustus 2011, 18:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:50
 
FRANKT627 schreef:
Hier in Hoeven knetterde het weer hevig. Mijn internet viel er van uit en ik heb ook enkele antenne's ivm de hobby die bliksem wel eens kunnen aantrekken. Op het moment valt het water weer met bakken uit de hemel.

Wat is er toch aan de hand met seizoenen???

Frank, ik zou het niet weten.
Hier 3 x bliksem en donderslagen......en regen.

Wie weet wat we nog meer krijgen vanavond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:57
 
HERMAN968 schreef:
We nodigen iedereen uit om mee te bidden en te danken, Hem lof en ere toe te brengen in gebed of zang.
We bidden voor noden in de wereld, , voor zieken, persoonlijke problemen waarin je zelf geen uitkomst (meer) ziet, etc,
Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op!
Dus als je bepaalde zaken op je hart hebt, be in time.

Hartelijk,
Martha
Herman




[b]chill Herman, maar waar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:04
 
AARTJE289 schreef:
Frank, ik zou het niet weten.
Hier 3 x bliksem en donderslagen......en regen.

Wie weet wat we nog meer krijgen vanavond!

Valt allemaal wel mee geloof ik...als dít al code oranje is...????
Misschien kan het KNMI eens een definitie vrijgeven, van wat zij onder noodweer verstaan......
Maar ja, misschien is het in Limburg echt erg geweest....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 18 augustus 2011, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:05
 
[b]Hoe was het de laatste keer. Gezellig? Word je bij de groep gehaald(mocht je verlegen zijn en wat onwennig zijn in het socialiseren). Is het een groep of groepjes.
Ben je welkom ... ook al heb je geen kids(wil ze wel huren hoor Knipoog smiley ).[b]


Laatst aangepast door
VIJFNUL285
op donderdag 18 augustus 2011, 19:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIJS102





Berichten: 25

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:12
 
TINK100 schreef:
hoi,

ik denk dat die tattoos een deel van jou zijn.....omdat ze een bepaalde periode van je leven markeren, die miss moeilijk of lastig was.....ze zullen je altijd herinneren aan die periode, maar weet dan ook dat je er boven uit bent gestegen......gegroeit naar Boven toe. Als mensen er naar vragen is dat een opening om er over te vertellen, schaam je niet......ze zijn een deel van jou, aan afgesloten deel......
sterkte met het verwerken ervan

Aan de ene kant is het ook wel goed om steeds weer bij je zonde bepaald te worden, dat je een zondig mens bent. Er vast meer die dingen die je daar aan herinneren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:27
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Hoe was het de laatste keer. Gezellig? Word je bij de groep gehaald(mocht je verlegen zijn en wat onwennig zijn in het socialiseren). Is het een groep of groepjes.
Ben je welkom ... ook al heb je geen kids(wil ze wel huren hoor Knipoog smiley ).[b]

Ik ben nog nooit geweest maar, aan de verhalen te lezen na die tijd, is het altijd erg gezellig.
En ook zonder kinderen ben je welkom. Als je kijkt naar het lijstje van de mensen die zich opgegeven hebben zijn er ook genoeg mensen zonder kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:28
 
GIJS102 schreef:
Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis, evenals bv.op de Gay Pride.


[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:31
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]chill Herman, maar waar?

Hoi Vijfnul,

Er wordt elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 gebeden in de gebedsroom.
Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken.

Hoop dat je er bij kunt zijn!

Gods zegen,

Joanna879
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:32
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben nog nooit geweest maar, aan de verhalen te lezen na die tijd, is het altijd erg gezellig.
En ook zonder kinderen ben je welkom. Als je kijkt naar het lijstje van de mensen die zich opgegeven hebben zijn er ook genoeg mensen zonder kinderen.

Je neemt toch niet je hondje mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:33
 
VIJFNUL285 schreef:
Je neemt toch niet je hondje mee?

Nee hoor. Dat kan sowieso niet meer aangezien hij vorig jaar overleden is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:34
 
JOANNA879 schreef:
Hoi Vijfnul,

Er wordt elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 gebeden in de gebedsroom.
Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken.

Hoop dat je er bij kunt zijn!

Gods zegen,

Joanna879

Gods zegen had ik al bij mijn geboorte, maar evengoed bedankt voor je intensie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:45
 
VIJFNUL285 schreef:
Gods zegen had ik al bij mijn geboorte, maar evengoed bedankt voor je intensie Knipoog smiley
Je hebt helemaal gelijk met wat je zegt over God's zegen, zo had ik het nog nooit bekeken! Lachende smiley

Maar ja, betekent dat dan echt dat we elkaar dus nooit Zijn zegen mogen toewensen? Zeg maar een extra portie, of dat je je er weer even opnieuw van bewust mag zijn ... Laat ik het anders zeggen: ik denk dat ik jou (en anderen) mag zegenen in Jezus' Naam. Ja toch?

Groetjes,

Joanna879
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:51
 
JOSINA022 schreef:
Nee hoor. Dat kan sowieso niet meer aangezien hij vorig jaar overleden is.



Oke, las ik... is mij ontschoten Geschokte, onthutste smiley . mannen... Gefrustreerde smiley .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:52
 
ZEELAND736 schreef:
Haha...nu maak ik natuurlijk zelf uit of ik binnenblijf...
Maar de lucht is hier inderdaad donker..
Buienradar voorspelt ook niet veel goeds...
NU IK DIT SCHRIJF KNALLEN ER AL GROTE DRUPPELS NEER!!!
Ook rommelt het in de verte...
(Moet ik altijd denken aan die Psalm..De aarde beeft en staat verwonderd...als de God Der Ere..dondert)
Maar hoef ik nu ook de planten geen water te geven.
Toch is het frustrerend.
Mijn weekeind is al begonnen en....regen...
Je weet het nooit...niet hier in Zeeland..elders ook niet.
Het blijft een vreemde zomer...vind ik.
Maar zaterdag beloofd een mooie dag te worden...en hoop ik van de zon te gaan genieten...


Ik zal mn zonnescherm is gaan opdraaien Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:03
 
JOSINA022 schreef:
Hihi, foutje Coole smiley met zonnebril Gefrustreerde smiley


Hums, boerengolf. Golfen en zo luidruchtig als mogeleijk boeren? Zie Hannah al voor mij, na net vis te hebben genuttigd, en ze het windje tegen-heeft.
oke, is erg flauw, maar ... huh... boerengolf?

Lijkt mij wel leuk. Ga er ff over denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:05
 
VIJFNUL285 schreef:
Oke, las ik... is mij ontschoten Geschokte, onthutste smiley . mannen... Gefrustreerde smiley .

Of meer...en beter lezen...
Niet alle mannen zijn zo...gelukkig niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:06
 
Donderdag 18 augustus, 2 Kor. 11: 23-33; Wereldreiziger voor God.

Reizen was in de oudheid anders dan nu. Het was vermoeiend, want er werden enorme afstanden te voet afgelegd. De apostel Paules reisde per schip of te voet van de ene plaats naar de andere. Onderweg waren er allerlei gevaren: op zee, op het land door rovers, wilde dieren…
Zijn trouw aan Gods opdracht voor zijn leven bracht heem veel lijden. In het Bijbelgedeelte van vandaag verdedigt hij zich tegen mensen die betwijfelen of hij wel een echte apostel is. Hij noemt drie schipbreuken, bekogeling met stenen, bedreigingen door overvallers, gevaren in de woestijn en op zee, en een ontsnapping in een mand over een stadsmuur.
Toch is Paules een tevreden mens. In een brief schrijft hij: “Ik weet wat het is om gebrek te lijden, maar ook wat het is om in rijkdom te leven. Ik heb alles aan den lijve ondervonden: overvloed en honger, rijkdom en gebrek. Ik ben tegen alles bestand door hem die mijn kracht geeft.” (Filip. 4: 12-13) Dat is het geheim van een mens die door het leven reist met God.
Dit alles klinkt je misschien vreemd in den oren, maar als je veel van iemand houdt heb je toch veel voor die persoon over? Zo is het ook in onze relatie met Jezus Christus. Hij heeft eerst alles voor ons overgehad. Paules is zo door Jezus geraakt dat hij nu alles voor Hem overheeft. Dat maakt zijn leven levensreis altijd en overal de moeite waard. Je hoeft geen Paules te zijn om die reis met Jezus te ondernemen. Stap vandaag maar bij hem in de boot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:06
 
VISJE980 schreef:

Hey mensen,

Ik ben sinds een tijdje weer alleen en zou deze zomer wel op vakantie willen. Nu kan ik met een jongerenreis mee.. als ik zou willen. En dat wil ik ook wel... Alleen, het zou leuk zijn als je met minimaal 1 (ietswat) bekende persoon zou gaan.

Dusssss wie heeft er vanaf 15 aug 10 dagen vrij en heeft eigenlijk ook wel zin in een jongerenvakantie (22-30 jaar)(naar de zon)(niet te duur = 200-300 euro)??

Ik hoor het wel!!!

Groetjes,
(Ichtus) Visje

Ichtus(je weet wat elke letter...enkelvoud of 2, 3voud inhoudt, de betekenis dan).

Sjee, buiten dat ik veel te laat ben met reageren, ben ik ook nog eens(helaas) te oud. D8 ff dat ik 30 was, de tijd gaat te snel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:08
 
JOLAN931 schreef:
Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad.

Bij mij aan de overkant van jouw ook.


Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 18 augustus 2011, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:33
 
JOLAN931 schreef:
hier op aarde is alles onvolkomen/onvolmaakt. Dat is pas in de hemel.
Maar onvolmaakt is heel iets anders als onvolwaardelijk

Ik heb de term onvolmaakt niet verbonden met onvoorwaardelijke liefde. Het heeft volgens mij ook niets met elkaar te maken. Uit Galaten weten we dat de vrucht van de Geest o.a. liefde is. Als God (Geest) die liefde in ons hart uitstort (romeinen) dan denk ik dat die liefde ons in staat stelt om deze liefde te reflecteren. En dat tendeert mijns inziens naar...of maakt onvoorwaardelijke liefde mogelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:38
 
VIJFNUL285 schreef:
[b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.

Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie).
Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?

Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou.
blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief.

Sorry, deze reactie vind ik tever gaan...
Volgens mij voel je je behoorlijk aangevallen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2643 2644 2645 2646 2647 2648 2649 ... 6194 Volgende
Pagina 2646 van 6194