ChristianMatch
 


Forum

ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2654 2655 2656 2657 2658 2659 2660 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:12
 
CROSSROAD317 schreef:
Tja Visser, ze praten en kwebbelen en houden zich van de domme ...

Ze praten ... maar waarover
Ze kwebbelen ... das altijd beter dan roddelen
Ze houden zich van de domme ... tenminste dat denken ze ... Clown smiley

gggrrijns



Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 21 augustus 2011, 00:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:13
 
JOSINA022 schreef:
Grote jongen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!

Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen Clown smiley

JE WIL TOCH WEER EEN VUURTJE STOKEN HE JOSE!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:16
 
ZEELAND736 schreef:
TOPPIE...VISSER!!!!!!


Heerlijk gewoon. En nu die lampen nog maar dat gaat ook goed komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:21
 
VISSER278 schreef:
Heerlijk gewoon. En nu die lampen nog maar dat gaat ook goed komen.

Kwestie van ophangen...(geloof ik)
Haha....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:35
 
ZEELAND736 schreef:
Kwestie van ophangen...(geloof ik)
Haha....


Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.

En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:41
 
VISSER278 schreef:
Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.

En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb.
TUURLIJK...die volgorde is prima..wat zal dat mensie stralen!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:30
 
VISSER278 schreef:
Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een blonde laars, een hondje met een grijze biet, pubers van 41 jaar... Gefrustreerde smiley Neen, dit is te veel voor mijn Belgische hersentjes... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:41
 
VISSER278 schreef:
Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En die 2e puberteit voelt toch lekker! Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:42
 
FRANKT627 schreef:
Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser Engeltje smiley

Aaaaaaaaaah, bennie jaloers? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:43
 
ZEELAND736 schreef:
JE WIL TOCH WEER EEN VUURTJE STOKEN HE JOSE!!!!!!!!!!!!

Clown smiley Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:44
 
VISSER278 schreef:
Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.

En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb.


en ook een paar foto's hier svp, moet wel ff gekeurd worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:12
 
JOSINA022 schreef:
Aaaaaaaaaah, bennie jaloers? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jaloers Smiley die vol vragen zit Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer.
Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word... Huilende smiley, smiley in tranen

Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel Engeltje smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 21 augustus 2011, 07:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:17
 
FRANKT627 schreef:
Jaloers Smiley die vol vragen zit Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer.
Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word... Huilende smiley, smiley in tranen

Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel Engeltje smiley

Het is ook nooit goed Gefrustreerde smiley

maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:21
 
JOSINA022 schreef:
Het is ook nooit goed Gefrustreerde smiley

maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Kwijlende smiley Heb ik nog nooit gegeten...

Boze smiley Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 08:17
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Kwijlende smiley Heb ik nog nooit gegeten...

Boze smiley Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today.

Zie je wel. Ik wist het. Het heeft zojuist geregend maar deze keer had ik de kussens van de schommelbank niet buiten laten liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 08:49
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Kwijlende smiley Heb ik nog nooit gegeten...

Boze smiley Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today.

Grrrrr....citroentaart....wie bedenkt zoiets Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 09:21
 
MARISKA601 schreef:
Urim en Tummim zijn vermoedelijk voorwerpen die zich bevonden in het borstschild op de efod van de hogepriester van Israël met een waarschijnlijk voorspellende functie, waarbij getracht werd een beslissing van God te vragen. Ze werden verondersteld een vraag met ja of nee te kunnen beantwoorden, maar ze konden ook zwijgen.

In de NBV worden ze aangeduid als orakelstenen.

Thx Maris Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 10:20
 
JOSINA022 schreef:


en ook een paar foto's hier svp, moet wel ff gekeurd worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 10:35
 
Zondag 21 augustus, Spreuken 3; Vakantie van jezelf?

Tijdens vakanties zou je soms het liefst even iemand anders zijn. Afstand nemen van je dagelijkse sores en je eigen onhebbelijkheden. Maar of je nu thuisblijft of de halve aardbol over huppelt: je neemt jezelf altijd mee, net als een onmisbare rugzak of koffer.
Daarom geeft God belangrijke tips voor de inrichting van je hart. Tips waarmee je overal jezelf kunt zijn. In Spreuken 3 staat het prachtig verwoord: als je liefde en trouw serieus neemt, ‘zullen we God en de mensen je genegen zijn en zul je waardering ondervinden.’
In de Bijbel is het zo klaar als een klontje dat God niet onder de indruk is van uiterlijk vertoon: Hij kijkt dwars door dat miezerige vernisje heen. Jezus is daar ook heel duidelijk over als Hij van leer trekt tegen de farizeeën in Lucas 16:15. Al heb je je imago nog zo glanzend opgepoetst en kijken de mensen huizenhoog tegen je op, God hecht nul komma nul waarde aan als je van binnen egoïstisch en onbetrouwbaar bent. Jezus noemt het zelfs een gruwel.
Als je daarentegen met je hele hart op God vertrouwt en Hem bij al je beslissingen betrekt, krijg je in Spreuken 3 een geweldige belofte mee: dan baant God voor jou de weg (vers 6). Dus wáár je ook bent deze vakantie , zorg dat je in elk geval volop liefde en trouw in je bagage hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:16
 
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:18
 
foutje, ging dubbel

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:31
 
VISSER278 schreef:
Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!! Boze smiley

Bennie boos? Verraste, verbaasde smiley Ah, nee toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Ik heb je nb nog een compliment gegeven gisteren, doe dat nog 's een keer zeg Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:39
 
ANNETTE050 schreef:
Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken.
Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz.
"Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"?
De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben".

Geweldig Annette, Lachende smiley

Al weet ik niet hoe of mannen hem vinden Clown smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:40
 
http://youtu.be/c4Wwva56f1A

Was het maar waar Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:45
 
foutje, verkeerde topic

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 21 augustus 2011, 11:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:57
 
GIJS102 schreef:
Volgens heet dat urim en thummim, maar het kan in andere vertaling dan de Statenvertaling anders vertaald zijn...

ik zat al te twijfelen of het helemaal klopte.......... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:09
 
De zon schijnt, in de verte een donkere dreigende lucht, en af en toe gerommel in de lucht.........dus wat het gaat worden vandaag...... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:33
 
IMKE917 schreef:
De zon schijnt, in de verte een donkere dreigende lucht, en af en toe gerommel in de lucht.........dus wat het gaat worden vandaag...... Smiley die vol vragen zit

Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... Zieke smiley ......wat een zomer....k wou nét de hei op....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:35
 
VISSER278 schreef:
Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!! Boze smiley

Duiveltje smiley je hebt groot gelijk Visser, ik sta aan jouw kant hoor. Het is me wat tegenwoordig met die vrouwenmensen...wij, arme donders, hoeven maar iets op het forum te zetten en we krijgen een hele lading bullsjips over ons heen... Huilende smiley, smiley in tranen Als we nu eens in staking gaan??? Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:42
 
VISSER278 schreef:
Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.

En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb.


haha laat haar maar niet weten dat je haar "mevrouw van zeventig" noemt, ma heeft nl nog wel wat eergevoel, hoor visser!
ze zou zich nog oud kunnen voelen!! Clown smiley


maar ehhh............hangen die lampen nou onderhand al een keer?? Coole smiley met zonnebril



.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 21 augustus 2011, 13:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2654 2655 2656 2657 2658 2659 2660 ... 6194 Volgende
Pagina 2657 van 6194