| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:12
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tja Visser, ze praten en kwebbelen en houden zich van de domme ...
Ze praten ... maar waarover Ze kwebbelen ... das altijd beter dan roddelen Ze houden zich van de domme ... tenminste dat denken ze ...
gggrrijns |
Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 21 augustus 2011, 00:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Grote jongen
En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!
Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen  |
JE WIL TOCH WEER EEN VUURTJE STOKEN HE JOSE!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | TOPPIE...VISSER!!!!!! |
Heerlijk gewoon. En nu die lampen nog maar dat gaat ook goed komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Heerlijk gewoon. En nu die lampen nog maar dat gaat ook goed komen. |
Kwestie van ophangen...(geloof ik) Haha....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kwestie van ophangen...(geloof ik) Haha.... |
Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.
En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.
En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb. | TUURLIJK...die volgorde is prima..wat zal dat mensie stralen!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?  |
Een blonde laars, een hondje met een grijze biet, pubers van 41 jaar... Neen, dit is te veel voor mijn Belgische hersentjes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Och ja......41 en 37 jaar . Als je het goed beschouwd zijn het eigenlijk ook nog maar pubers he Cross?  |
En die 2e puberteit voelt toch lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser  |
Aaaaaaaaaah, bennie jaloers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | JE WIL TOCH WEER EEN VUURTJE STOKEN HE JOSE!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.
En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb. |
en ook een paar foto's hier svp, moet wel ff gekeurd worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaah, bennie jaloers?  |
Jaloers Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer. Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word... 
Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 21 augustus 2011, 07:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jaloers Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer. Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word... 
Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel  |
Het is ook nooit goed
maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:21
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is ook nooit goed
maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer  |
Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Heb ik nog nooit gegeten...
Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 08:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Heb ik nog nooit gegeten...
Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today. |
Zie je wel. Ik wist het. Het heeft zojuist geregend maar deze keer had ik de kussens van de schommelbank niet buiten laten liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 08:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Heb ik nog nooit gegeten...
Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today. |
Grrrrr....citroentaart....wie bedenkt zoiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 09:21
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Urim en Tummim zijn vermoedelijk voorwerpen die zich bevonden in het borstschild op de efod van de hogepriester van Israël met een waarschijnlijk voorspellende functie, waarbij getracht werd een beslissing van God te vragen. Ze werden verondersteld een vraag met ja of nee te kunnen beantwoorden, maar ze konden ook zwijgen.
In de NBV worden ze aangeduid als orakelstenen. |
Thx Maris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 10:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
en ook een paar foto's hier svp, moet wel ff gekeurd worden  |
Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 10:35
|
|
|
|
Zondag 21 augustus, Spreuken 3; Vakantie van jezelf?
Tijdens vakanties zou je soms het liefst even iemand anders zijn. Afstand nemen van je dagelijkse sores en je eigen onhebbelijkheden. Maar of je nu thuisblijft of de halve aardbol over huppelt: je neemt jezelf altijd mee, net als een onmisbare rugzak of koffer. Daarom geeft God belangrijke tips voor de inrichting van je hart. Tips waarmee je overal jezelf kunt zijn. In Spreuken 3 staat het prachtig verwoord: als je liefde en trouw serieus neemt, ‘zullen we God en de mensen je genegen zijn en zul je waardering ondervinden.’ In de Bijbel is het zo klaar als een klontje dat God niet onder de indruk is van uiterlijk vertoon: Hij kijkt dwars door dat miezerige vernisje heen. Jezus is daar ook heel duidelijk over als Hij van leer trekt tegen de farizeeën in Lucas 16:15. Al heb je je imago nog zo glanzend opgepoetst en kijken de mensen huizenhoog tegen je op, God hecht nul komma nul waarde aan als je van binnen egoïstisch en onbetrouwbaar bent. Jezus noemt het zelfs een gruwel. Als je daarentegen met je hele hart op God vertrouwt en Hem bij al je beslissingen betrekt, krijg je in Spreuken 3 een geweldige belofte mee: dan baant God voor jou de weg (vers 6). Dus wáár je ook bent deze vakantie , zorg dat je in elk geval volop liefde en trouw in je bagage hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
Berichten: 159
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:16
|
|
|
|
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zondag 21 augustus 2011, 12:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
Berichten: 159
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:18
|
|
|
|
foutje, ging dubbel
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zondag 21 augustus 2011, 12:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!!  |
Bennie boos? Ah, nee toch? Ik heb je nb nog een compliment gegeven gisteren, doe dat nog 's een keer zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken. Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz. "Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"? De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben". |
Geweldig Annette,
Al weet ik niet hoe of mannen hem vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:45
|
|
|
|
foutje, verkeerde topic
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 21 augustus 2011, 11:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:57
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Volgens heet dat urim en thummim, maar het kan in andere vertaling dan de Statenvertaling anders vertaald zijn... |
ik zat al te twijfelen of het helemaal klopte..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:09
|
|
|
|
De zon schijnt, in de verte een donkere dreigende lucht, en af en toe gerommel in de lucht.........dus wat het gaat worden vandaag......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:33
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | De zon schijnt, in de verte een donkere dreigende lucht, en af en toe gerommel in de lucht.........dus wat het gaat worden vandaag......  |
Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... ......wat een zomer....k wou nét de hei op....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daaaacht het niet!!!!!!! Van dinsdag tm zaterdag mij het bloed van onders de nagel krauwen, visser lopen opstoken.........Vissser ,hangen je lampen al......ja, zelfs kreet van de week ervan gemaakt. En dán ook nog willen dat ik hier foto's ga plaatsen??? ECHT NIET!!!!!!!!!  |
je hebt groot gelijk Visser, ik sta aan jouw kant hoor. Het is me wat tegenwoordig met die vrouwenmensen...wij, arme donders, hoeven maar iets op het forum te zetten en we krijgen een hele lading bullsjips over ons heen... Als we nu eens in staking gaan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 12:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Neeeee, kwestie van geduld . Eérst moest alles klaar en dan zijn die lampen aan de beurt.
En als die hangen dan maak ik een paar foto's die ik dan doorstuur naar de mevrouw van 70 waar ik ze van gehad heb. |
haha laat haar maar niet weten dat je haar "mevrouw van zeventig" noemt, ma heeft nl nog wel wat eergevoel, hoor visser! ze zou zich nog oud kunnen voelen!! 
maar ehhh............hangen die lampen nou onderhand al een keer??
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 21 augustus 2011, 13:14
|
|
| Naar boven |
|
|