| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:19
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Wie helpt mij om het doek weer op mijn prieel te krijgen ??
Heb ik gisteren visite die zegt dat er noodweer komt. Dus voordat mijn prieel weer de lucht in vliegt doek er maar weer af halen. Ik krijg nogwel een helpende hand om het eraf te halen, heel attent. Maar van noodweer...........geen sprake..........
ik ben ook veel te goed gelovig......kan ik weer die ladder op en de visite ...nergens meer te bekennen om een handje te helpen |
Vraag ze nog een keer op de koffie
Ik woon net iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen, maar aangezien ik niets kan momenteel zou dat ook alleen voor de koffie geweest zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vraag ze nog een keer op de koffie
Ik woon net iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen, maar aangezien ik niets kan momenteel zou dat ook alleen voor de koffie geweest zijn  |
Ja, heb ik gisteravond direct al gedaan toen ik telefoontje kreeg van veilig thuis komen.......maar helaas.....ook te ver weg
Ik zal er zelf weer aan moeten geloven...misschien helpt mijn buurman wel ff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:31
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik zal er zelf weer aan moeten geloven...misschien helpt mijn buurman wel ff  |
Een vrijgezelle en knappe buurman uit de buurt misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En volgens de regels van CM mag je je eerste afspraakje niet bij iemand thuis hebben. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Gewoon afspreken op het station  |
hehe, je moet iig nog wel opletten dat je uitstapt in zo'n geval ;) wat een voordelen heeft de trein toch he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:33
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ... ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm. mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ... |
Ja, dat denk ik toch ook Mariska. Je hond is op zijn eigen territorium, de buren komen, zover als ik begrepen heb de tuin niet binnen en openen de poort ook niet.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 22 augustus 2011, 18:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een vrijgezelle en knappe buurman uit de buurt misschien  |
Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:02
|
|
|
|
| BENNY340 schreef: | | hee herman als jij niet tesnel fietst ga ik ook mee met de fiets. |
ik ben vrij laat met mijn reactie.... maar ik kom ook met de fiets als er nog wat van komt iig ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:09
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel  |
Groot gelijk, zelfstandige vrouw hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:17
|
|
|
|
| MAGDALENA831 schreef: | Leuke discussie hier! Ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven en je niet te veel moet aantrekken van hoe het zou moeten. Als je spontaan van aard bent en je reageert als vrouw graag, zelfs al is dat als eerste, gewoon doen. En kan de man er niks mee, jammer, maar die was dan echt niet voor jou bestemd. Het heeft toch weinig zin om je aan te passen en je in een keurslijf te wringen? Het gaat er juist om je ware ik te laten zien zodat die ander kan ervaren of het past of niet. |
inderdaad. wees jezelf! jezelf anders voordoen dan je bent is op korte termijn nuttig. maar op lange termijn niet.
love yourself, before you love someone else as yourself!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:20
|
|
|
|
lekker weertje Echt weer om 5 dagen met vakantie te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:22
|
|
|
|
Goed topic.
mijn eerste reactie op de topic titel:
Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:22
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:25
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel  |
Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | Goed topic.
mijn eerste reactie op de topic titel:
Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"? |
FF heel zwart wit ... welke waarde zit er in je lidmaatschap bij CM wat je aan God terug kunt geven ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou dames jullie zijn van harte welkom om mij een mooiste moment van de dag te bezorgen. Als één van jullie een kettigzaag heeft om die stomme heg te kortwieken en als je het goed hebt gedaan mag je mijn rug masseren en voor eten zorgen. Zo lief ben ik dus  |
Helaas voor jou geen tijd voor Ik ga 5 dagen op vakantie 
Betekent wel 5dagen rust voor jou
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 22 augustus 2011, 10:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:30
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Lekker verwennen |
Hij kan dat doen, jij niet, jij hebt je hand in het gips ... arme Marian ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Helaas ik ga nu in hongerstaking (nuchter)  |
Doe jij dat maar zijn de heren doktoren wel blij mee succes met de operatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Niet op reageren, Erika, hij is in staking  |
Visser instaking Krijgen we nu dan weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:36
|
|
|
|
Dat de vorige pagina voorbij is.
Gelijk dat eerste bericht al he............tsssss, pffffffffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:38
|
|
|
|
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord. Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Wij antwoorden altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat de vorige pagina voorbij is.
Gelijk dat eerste bericht al he............tsssss, pffffffffffff |
Het mooiste moment zou toch moeten wezen dat je lampen al hangen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Visser instaking Krijgen we nu dan weer  |
Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Het mooiste moment zou toch moeten wezen dat je lampen al hangen... |
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Wij antwoorden altijd  |
En dan is het ook weer niet goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken  |
Zoeken medelijden joh Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken  |
als vissertje staakt, zullen zijn lampen nooit hangen....
word toch een kampvuurtje voor een beetje licht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen  |
Zou het dan echt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | als vissertje staakt, zullen zijn lampen nooit hangen....
word toch een kampvuurtje voor een beetje licht... |
Yeah...dus toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dan is het ook weer niet goed  |
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?
Als de lampen hangen en de heg gedaan is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zoeken medelijden joh Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen  |
Ja en vooral ... en ...
|
|
| Naar boven |
|
|