ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2660 2661 2662 2663 2664 2665 2666 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:19
 
IMKE917 schreef:
Wie helpt mij om het doek weer op mijn prieel te krijgen ??

Heb ik gisteren visite die zegt dat er noodweer komt. Dus voordat mijn prieel weer de lucht in vliegt doek er maar weer af halen. Ik krijg nogwel een helpende hand om het eraf te halen, heel attent.
Maar van noodweer...........geen sprake.......... Gefrustreerde smiley

ik ben ook veel te goed gelovig......kan ik weer die ladder op en de visite ...nergens meer te bekennen om een handje te helpen Woedende smiley

Vraag ze nog een keer op de koffie Knipoog smiley

Ik woon net iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen, maar aangezien ik niets kan momenteel zou dat ook alleen voor de koffie geweest zijn Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:28
 
JOSINA022 schreef:
Vraag ze nog een keer op de koffie Knipoog smiley

Ik woon net iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen, maar aangezien ik niets kan momenteel zou dat ook alleen voor de koffie geweest zijn Engeltje smiley

Ja, heb ik gisteravond direct al gedaan toen ik telefoontje kreeg van veilig thuis komen.......maar helaas.....ook te ver weg Gefrustreerde smiley

Ik zal er zelf weer aan moeten geloven...misschien helpt mijn buurman wel ff Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:31
 
IMKE917 schreef:
Ik zal er zelf weer aan moeten geloven...misschien helpt mijn buurman wel ff Knipoog smiley

Een vrijgezelle en knappe buurman uit de buurt misschien Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:32
 
VISSER278 schreef:
En volgens de regels van CM mag je je eerste afspraakje niet bij iemand thuis hebben. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Gewoon afspreken op het station Lachende smiley

hehe, je moet iig nog wel opletten dat je uitstapt in zo'n geval ;)
wat een voordelen heeft de trein toch he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:33
 
INKA401 schreef:
mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ...
ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm.
mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ...

Ja, dat denk ik toch ook Mariska.
Je hond is op zijn eigen territorium, de buren komen, zover als ik begrepen heb de tuin niet binnen en openen de poort ook niet.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 22 augustus 2011, 18:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:42
 
JOSINA022 schreef:
Een vrijgezelle en knappe buurman uit de buurt misschien Knipoog smiley

Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:02
 
BENNY340 schreef:
hee herman als jij niet tesnel fietst ga ik ook mee met de fiets.

ik ben vrij laat met mijn reactie.... maar ik kom ook met de fiets als er nog wat van komt iig ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:09
 
IMKE917 schreef:
Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel Knipoog smiley Clown smiley

Groot gelijk, zelfstandige vrouw hè? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:17
 
MAGDALENA831 schreef:
Leuke discussie hier!
Ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven en je niet te veel moet aantrekken van hoe het zou moeten. Als je spontaan van aard bent en je reageert als vrouw graag, zelfs al is dat als eerste, gewoon doen. En kan de man er niks mee, jammer, maar die was dan echt niet voor jou bestemd. Het heeft toch weinig zin om je aan te passen en je in een keurslijf te wringen? Het gaat er juist om je ware ik te laten zien zodat die ander kan ervaren of het past of niet.

inderdaad. wees jezelf!
jezelf anders voordoen dan je bent is op korte termijn nuttig. maar op lange termijn niet.

love yourself, before you love someone else as yourself!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:20
 
lekker weertje Coole smiley met zonnebril Echt weer om 5 dagen met vakantie te gaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:22
 
Goed topic.

mijn eerste reactie op de topic titel:

Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:22
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:25
 
IMKE917 schreef:
Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel Knipoog smiley Clown smiley


Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:29
 
AJB641 schreef:
Goed topic.

mijn eerste reactie op de topic titel:

Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"?


FF heel zwart wit ... welke waarde zit er in je lidmaatschap bij CM wat je aan God terug kunt geven ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:29
 
FRANKT627 schreef:
Nou dames jullie zijn van harte welkom om mij een mooiste moment van de dag te bezorgen. Als één van jullie een kettigzaag heeft om die stomme heg te kortwieken en als je het goed hebt gedaan mag je mijn rug masseren en voor eten zorgen. Zo lief ben ik dus Engeltje smiley

Helaas voor jou geen tijd voor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik ga 5 dagen op vakantie Lachende smiley Kussende smiley

Betekent wel 5dagen rust voor jou Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 22 augustus 2011, 10:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:30
 
HERMAN388 schreef:
Lekker verwennen


Hij kan dat doen, jij niet, jij hebt je hand in het gips ... arme Marian ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:35
 
HERMAN388 schreef:
Helaas ik ga nu in hongerstaking (nuchter) Geschokte, onthutste smiley

Doe jij dat maar zijn de heren doktoren wel blij mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
succes met de operatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:36
 
JOSINA022 schreef:
Niet op reageren, Erika, hij is in staking Smiley met dichtgeplakte mond

Visser instaking Verraste, verbaasde smiley
Krijgen we nu dan weer Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:36
 
Dat de vorige pagina voorbij is. Lachende smiley

Gelijk dat eerste bericht al he............tsssss, pffffffffffff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:38
 
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
FRANKT627 schreef:

Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Knipoog smiley Wij antwoorden altijd Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:38
 
VISSER278 schreef:
Dat de vorige pagina voorbij is. Lachende smiley

Gelijk dat eerste bericht al he............tsssss, pffffffffffff


Het mooiste moment zou toch moeten wezen dat je lampen al hangen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:40
 
ERIKA129 schreef:
Visser instaking Verraste, verbaasde smiley
Krijgen we nu dan weer Geschokte, onthutste smiley

Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:41
 
MARISKA601 schreef:
Het mooiste moment zou toch moeten wezen dat je lampen al hangen...

Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:41
 
ERIKA129 schreef:
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.

Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Knipoog smiley Wij antwoorden altijd Engeltje smiley

En dan is het ook weer niet goed Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:42
 
JOSINA022 schreef:
Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken Gefrustreerde smiley

Zoeken medelijden joh Knipoog smiley
Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:42
 
JOSINA022 schreef:
Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken Gefrustreerde smiley


als vissertje staakt, zullen zijn lampen nooit hangen....

word toch een kampvuurtje voor een beetje licht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:43
 
ERIKA129 schreef:
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen Smiley die vol vragen zit Clown smiley

Zou het dan echt? Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
 
MARISKA601 schreef:
als vissertje staakt, zullen zijn lampen nooit hangen....

word toch een kampvuurtje voor een beetje licht...

Yeah...dus toch Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
 
JOSINA022 schreef:
En dan is het ook weer niet goed Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley



Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:44
 
ERIKA129 schreef:
Zoeken medelijden joh Knipoog smiley
Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ja en vooral ... en ... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2660 2661 2662 2663 2664 2665 2666 ... 6194 Volgende
Pagina 2663 van 6194