| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:46
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?
Als de lampen hangen en de heg gedaan is? |
Tevreden Nooit...er staat "te" voor en dat is dus nooit goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:50
|
|
|
|
|
mooiste moment van de dag: 4 uur als ik weer in de trein stap ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen  |
heeft ie een hanglamp dan?
*PING*
Lampje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?
Als de lampen hangen en de heg gedaan is? |
misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:09
|
|
|
|
|
Den Haag: Bewolkt maar, lekker temperatuurtje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:11
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?
 |
oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:15
|
|
|
|
Ohhhhhhh.....wat zal Hannah hier van genieten zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:18
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom!  |
Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:19
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ohhhhhhh.....wat zal Hannah hier van genieten zeg  |
geniet jij nou maar van de lampen die niet hangen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | geniet jij nou maar van de lampen die niet hangen....  |
hahahahahaha Arme visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg  |
hehe, wel leuk dat je zo goed als altijd wel een berichtje terug hebt, gevraagd of ongevraagd ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg  |
ga toch met je lampen spelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?
Als de lampen hangen en de heg gedaan is? |
Tevreden was dat komt dat ook in de dikke van dale voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:25
|
|
|
|
Tip: neem een plafoniere. zet em op een poot! dan hoeft ie iig niet te hangen ;)
Edit: ah, de jury heeft mijn foto goedgekeurd ;)
Laatst aangepast door
|
AJB641
|
op maandag 22 augustus 2011, 11:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:26
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ...  |
Tsssssssssss laat ik nu denken dat jij Imke als galante ridder te hulp schiet maar nee hoor mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg  |
Waarheid is hard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tevreden was dat komt dat ook in de dikke van dale voor  |
Heb er nog nooooooooooit van gehoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:27
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | Tip: neem een plafoniere. zet em op een poot! dan hoeft ie iig niet te hangen ;)
Edit: ah, de jury heeft mijn foto goedgekeurd ;) |
Zie het, gave foto zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Zie het, gave foto zeg! |
jah dankje, mooi koppie heeft het beesie he ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:28
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | | Den Haag: Bewolkt maar, lekker temperatuurtje |
In Utrecht ook heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:30
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen? |
Doe maar een voorstel, Tink.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:30
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | | jah dankje, mooi koppie heeft het beesie he ;) |
Kneem aan dat je niet jezelf bedoeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:32
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Wij antwoorden altijd  |
Inderdaad, jullie kunnen wel best lief zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kneem aan dat je niet jezelf bedoeld  |
hehe nee. maar, je voelde water zeg maar.... ik snap het want 't was best nat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg  |
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Waar gaat het heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | lekker weertje Echt weer om 5 dagen met vakantie te gaan  |
Ga je maar 5 dagen op vakantie??? Welke contreien ga je onveilig maken???
Hier schijnt de zon in vol ornaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Waar gaat het heen  |
Alles is aan verandering onderhevig. dus ook dit kan zomaar weer veranderen.
/nee, ik ben geen darwin aanhanger ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zoeken medelijden joh Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen  |
wij krijgen zo weinig positieve aandacht dat we er op de duur nog zielig van worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken  |
Hou je vooral niet in, Josina, om eens lief te zijn tegen ons...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wij krijgen zo weinig positieve aandacht dat we er op de duur nog zielig van worden... |
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zielig
|
|
| Naar boven |
|
|