ChristianMatch
 


Forum

wie is je vriend of vriendin
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2661 2662 2663 2664 2665 2666 2667 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:46
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?

Tevreden Smiley die vol vragen zit Nooit...er staat "te" voor en dat is dus nooit goed Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:50
 
mooiste moment van de dag: 4 uur als ik weer in de trein stap ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:51
 
ERIKA129 schreef:
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!! HAngen zijn lampen Smiley die vol vragen zit Clown smiley

heeft ie een hanglamp dan?



*PING*



Lampje! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:52
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?

misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:09
 
Den Haag: Bewolkt maar, lekker temperatuurtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:11
 
AJB641 schreef:
misschien pas als het kind in hen weer voldoende ruimte krijgt om tevreden te kunnen spelen ?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Knipoog smiley Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:15
 
Ohhhhhhh.....wat zal Hannah hier van genieten zeg Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:18
 
MARIA576 schreef:
oei, da's een goeie AJB! enne..wat diep! Knipoog smiley Fijn om weer nwe gezichten/inzichten te zien op het forum, welkom! Lachende smiley



Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:19
 
VISSER278 schreef:
Ohhhhhhh.....wat zal Hannah hier van genieten zeg Boze smiley


geniet jij nou maar van de lampen die niet hangen.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:22
 
MARISKA601 schreef:
geniet jij nou maar van de lampen die niet hangen.... Knipoog smiley

hahahahahaha Lachende smiley
Arme visser Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:23
 
VISSER278 schreef:
Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley

hehe, wel leuk dat je zo goed als altijd wel een berichtje terug hebt, gevraagd of ongevraagd ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:24
 
VISSER278 schreef:
Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley




ga toch met je lampen spelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:24
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer zullen die 2 heren tevreden zijn?

Als de lampen hangen en de heg gedaan is?

Tevreden was dat Smiley die vol vragen zit
komt dat ook in de dikke van dale voor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:25
 
Tip: neem een plafoniere. zet em op een poot! dan hoeft ie iig niet te hangen ;)


Edit: ah, de jury heeft mijn foto goedgekeurd ;)


Laatst aangepast door
AJB641
op maandag 22 augustus 2011, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:26
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tsssssssssss laat ik nu denken dat jij Imke als galante ridder te hulp schiet maar nee hoor mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:26
 
VISSER278 schreef:
Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley

Waarheid is hard Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:27
 
ERIKA129 schreef:
Tevreden was dat Smiley die vol vragen zit
komt dat ook in de dikke van dale voor Clown smiley

Heb er nog nooooooooooit van gehoord Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:27
 
AJB641 schreef:
Tip: neem een plafoniere. zet em op een poot! dan hoeft ie iig niet te hangen ;)


Edit: ah, de jury heeft mijn foto goedgekeurd ;)

Zie het, gave foto zeg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:28
 
JOSINA022 schreef:
Zie het, gave foto zeg!

jah dankje, mooi koppie heeft het beesie he ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:28
 
AJB641 schreef:
Den Haag: Bewolkt maar, lekker temperatuurtje

In Utrecht ook heerlijk Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:30
 
TINK100 schreef:
en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen?

Doe maar een voorstel, Tink. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:30
 
AJB641 schreef:
jah dankje, mooi koppie heeft het beesie he ;)

Kneem aan dat je niet jezelf bedoeld Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:32
 
ERIKA129 schreef:
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.

Zie je Frank daarom zijn we vriendjes Knipoog smiley Wij antwoorden altijd Engeltje smiley

Inderdaad, jullie kunnen wel best lief zijn... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:33
 
JOSINA022 schreef:
Kneem aan dat je niet jezelf bedoeld Knipoog smiley

hehe nee. maar, je voelde water zeg maar.... ik snap het want 't was best nat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:35
 
VISSER278 schreef:
Nou.....ik vind er niks aan. Wat een opmerking zeg Boze smiley

Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:36
 
ERIKA129 schreef:
lekker weertje Coole smiley met zonnebril Echt weer om 5 dagen met vakantie te gaan Lachende smiley

Ga je maar 5 dagen op vakantie??? Welke contreien ga je onveilig maken???

Hier schijnt de zon in vol ornaat. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:37
 
FRANKT627 schreef:
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley

Alles is aan verandering onderhevig. dus ook dit kan zomaar weer veranderen.

/nee, ik ben geen darwin aanhanger ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:38
 
ERIKA129 schreef:
Zoeken medelijden joh Knipoog smiley
Het zijn en blijven mannen he altijdom aandacht vragen en zielig doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Boze smiley wij krijgen zo weinig positieve aandacht dat we er op de duur nog zielig van worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:39
 
JOSINA022 schreef:
Wat gemist? Frank en Visser gingen, uit protest voor ons geplaag, in staking. Typisch weer mannen om zoiets te bedenken Gefrustreerde smiley


Hou je vooral niet in, Josina, om eens lief te zijn tegen ons... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:39
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley wij krijgen zo weinig positieve aandacht dat we er op de duur nog zielig van worden...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh
wat zielig Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2661 2662 2663 2664 2665 2666 2667 ... 6194 Volgende
Pagina 2664 van 6194