ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2663 2664 2665 2666 2667 2668 2669 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:48
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley toch niet gaan werken in Rusland zeker??? Knipoog smiley
Was dat maar waar frank, nee, gewoon op mijn eigen werk...lekker in de nacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:22
 
Hoi Ludovis, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag. Ik wens je dan ook een heel mooi nieuw levensjaar toe... Lachende smiley



Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 22 augustus 2011, 14:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:25
 
ERIKA129 schreef:
Ja ja rustig aan ben met 3 kwartier weg hier Lachende smiley

Boze smiley ja, weg ja...maar naar waar??? Wie weet het en wil het zeggen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:26
 
loterij | geluk hebben | gelukkig zijn

Ik zie een theologisch aspect, wie wil kan dogmatisch ook nog wel wat kanonvuur inzetten.
Ook zie ik een sociaal/psychologische kant.

Geluk dat willen heel veel mensen hebben. Het is een doel in het leven van ieder mens! Niemand wil in het algemeen ongelukkig zijn....
De 1 ziet dat in het feit dat de hond van de buren niet meer op zijn/haar straatje poept. de ander zoekt dat in het meedoen aan een loterij!
loterij = kans op (veel) geld.

mensen stellen geregeld het geluk/gelukkig zijn van anderen als maatstaf voor henzelf.
Tevredenheid? ho maar! een wortel van onzekerheid, egoïsme en jaloezie krijgt voedingsbodem.

Een gevolg kan zijn dat je je niet bezig houdt met, "waar sta ik?"/"Wie ben ik?" en "hoe ga ik mijn doel bereiken"?! hoe bereid ik mij voor op dat doel? en welke tussenstappen (doelen) kan ik daarvoor formuleren?

ik denk dat de mate van geluk in je leven beïnvloed kan worden door ieder persoon voor zichzelf. Daarmee bedoel ik: dat je gelukkigheid bepalende factoren niet alleen buiten jezelf liggen.
Gelukkig worden/zijn in algemene zin kun je het meest effectief beïnvloeden door het kruispunt op te zoeken van:

"de mate waarin je je voorbereid op geluk wat zich voor kan doen in je leven"

en

"De kans dat geluk zich voordoet in je leven".

Wordt je gelukkig van veel geld? misschien is het dan verstandiger/effectiever om klein te beginnen met een handel in spullen van marktplaats.nl (ik noem maar wat), dan dat je je geld inzet op een loterijlot.

Just 2 cents ;)

[Edit:] Prompt na dit berichtje te plaatsen krijg ik een mailtje binnen.
je weet wel zo'n spam mail. in dit geval van de lotto:

Quote:
Afgelopen weekeinde heb ik onverwachtsook eens een keer succes gehad bij de Lotto.

Met de geluksgetallen; 18 19 34 36 39 was het dit keer prijs
het kost bijna niks om mee te doen en de winkans is echt extreem!

Belachelijke bladiebla in mijn opini.
mwah je kan er ook om janken ;) maar, het is maar net hoe je je er op hebt voorbereid ;)
[/Edit:]


Laatst aangepast door
AJB641
op maandag 22 augustus 2011, 14:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:29
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ja, weg ja...maar naar waar??? Wie weet het en wil het zeggen... Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond haha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:36
 
AJB641 schreef:
loterij | geluk hebben | gelukkig zijn

Ik zie een theologisch aspect, wie wil kan dogmatisch ook nog wel wat kanonvuur inzetten.
Ook zie ik een sociaal/psychologische kant.

Geluk dat willen heel veel mensen hebben. Het is een doel in het leven van ieder mens! Niemand wil in het algemeen ongelukkig zijn....
De 1 ziet dat in het feit dat de hond van de buren niet meer op zijn/haar straatje poept. de ander zoekt dat in het meedoen aan een loterij!
loterij = kans op (veel) geld.

mensen stellen geregeld het geluk/gelukkig zijn van anderen als maatstaf voor henzelf.
Tevredenheid? ho maar! een wortel van onzekerheid, egoïsme en jaloezie krijgt voedingsbodem.

Een gevolg kan zijn dat je je niet bezig houdt met, "waar sta ik?"/"Wie ben ik?" en "hoe ga ik mijn doel bereiken"?! hoe bereid ik mij voor op dat doel? en welke tussenstappen (doelen) kan ik daarvoor formuleren?

ik denk dat de mate van geluk in je leven beïnvloed kan worden door ieder persoon voor zichzelf. Daarmee bedoel ik: dat je gelukkigheid bepalende factoren niet alleen buiten jezelf liggen.
Gelukkig worden/zijn in algemene zin kun je het meest effectief beïnvloeden door het kruispunt op te zoeken van:

"de mate waarin je je voorbereid op geluk wat zich voor kan doen in je leven"

en

"De kans dat geluk zich voordoet in je leven".

Wordt je gelukkig van veel geld? misschien is het dan verstandiger/effectiever om klein te beginnen met een handel in spullen van marktplaats.nl (ik noem maar wat), dan dat je je geld inzet op een loterijlot.

Just 2 cents ;)

ik denk ook dat geluk voor een deel van jezelf afhangt. Je hebt geen invloed op wat er op je afkomt of op dat wat je overkomt, maar je kunt wel zelf bepalen hoe je er mee omgaat.

Ik ben blij en dankbaar dat mijn geluk vooral afhangt van mijn lieve en trouwe Vader in de hemel. Hij heeft ten alle tijde mijn geluk voor ogen en ik grijp dat met beide handen aan!
Ondanks alle ellende die ik achter de rug heb en waar ik mij, voor een deel, nog in bevind!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 22 augustus 2011, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:39
 
FRANKT627 schreef:
Je zal maar tegenslag hebben en Erika in de provincie tegenkomen. Knipoog smiley

Het is zwoel weer hier. Ik verwacht wel een bui..


Ik denk dat ik nog maar een of andere klus ga aanpakken zodat ik niet naar buiten hoef.

Het is heerlijk weer in Zeeland Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:42
 
VISSER278 schreef:
En volgens de regels van CM mag je je eerste afspraakje niet bij iemand thuis hebben. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Gewoon afspreken op het station Lachende smiley

Precies Visser, je spreekt af op het station volgens de regels van CM en dan ga je naar een van beiden thuis. Knipoog smiley

Thomas, maakt dit soort regels zelf wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:55
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ja, weg ja...maar naar waar??? Wie weet het en wil het zeggen... Knipoog smiley


mijn naam is knijn ...
en ik weet...

a.niks
b.een beetje
c.veel
d.alles
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:55
 
VISSER278 schreef:
Ik denk dat ik nog maar een of andere klus ga aanpakken zodat ik niet naar buiten hoef.

Het is heerlijk weer in Zeeland Coole smiley met zonnebril


lampen ophangen?Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 14:58
 
THOMAS968 schreef:
Precies Visser, je spreekt af op het station volgens de regels van CM en dan ga je naar een van beiden thuis. Knipoog smiley

Thomas, maakt dit soort regels zelf wel.

neem je dan ook gezellig de lift in het station? dan kun je gelijk even goed je neus z'n werk laten doen....: "schat je hebt een heerlijk luchtje op" ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:18
 
Wat een gehakketak weer hierzo op het forum Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ga zonkijken Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:20
 
MARCEL188 schreef:
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Graag wil ik mij opgeven voor de picknick.

jozina heeft je al toegevoegd aan de lijst zie ik, marcel....

dank je jozina Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:23
 
VISSER278 schreef:
En volgens de regels van CM mag je je eerste afspraakje niet bij iemand thuis hebben. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Gewoon afspreken op het station Lachende smiley

ooowwww Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley

Is net nieuw zekersssss Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:25
 
HANNAH810 schreef:
jozina heeft je al toegevoegd aan de lijst zie ik, marcel....

dank je jozina Lachende smiley met blinkend witte tanden

Graag gedaan hoor! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:28
 
MARISKA601 schreef:
mijn naam is knijn ...
en ik weet...

a.niks
b.een beetje
c.veel
d.alles

doe maar e: nvt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:32
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Ludovis, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag. Ik wens je dan ook een heel mooi nieuw levensjaar toe... Lachende smiley


Frank dat beest speelt vals!!

Had je hem niet wat beters kunnen leren. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:35
 
HERMAN388 schreef:
Ik ben benieuwd wat met mij morgen gaat gebeuren na operatie.
De dokter kan niet zeggen dat ik weer beschikbaar ben om te werken.
Dat is een moeilijk operatie.

Sterkte Herman met je operatie!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:37
 
YELNIN491 schreef:
ooowwww Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley

Is net nieuw zekersssss Lachende smiley met blinkend witte tanden




Nee hoor, staat al jaaaaaaaaaaaaaaren onder het kopje "datingtips" Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:42
 
VISSER278 schreef:
Nee hoor, staat al jaaaaaaaaaaaaaaren onder het kopje "datingtips" Smiley met dichtgeplakte mond

Ben pas nieuw he Knipoog smiley Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:43
 
YELNIN491 schreef:
Frank dat beest speelt vals!!

Had je hem niet wat beters kunnen leren. Boze smiley

Het geluid van je comp uitzetten helpt goed Clown smiley

Maarre...ook van mij gefeliciteerd en een goed nieuw jaar toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:45
 
JOSINA022 schreef:
Het geluid van je comp uitzetten helpt goed Clown smiley

Maarre...ook van mij gefeliciteerd en een goed nieuw jaar toegewenst!

Dank je wel Josina, maar ik ben niet jarig hoor...Ludovis is het feestvarken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:45
 
De regen komt er aan. De eerste 7 spetters vallen nu. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:46
 
YELNIN491 schreef:
Ben pas nieuw he Knipoog smiley Slapende smiley




41 jaar en dat noemt zich pas nieuw? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:46
 
Hier is het nog steeds droog en buiten ook...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:46
 
AJB641 schreef:
hehe nee. maar, je voelde water zeg maar.... ik snap het want 't was best nat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Water wat nat is Smiley met dichtgeplakte mond

Zooo vreemd Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:47
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel Josina, maar ik ben niet jarig hoor...Ludovis is het feestvarken...

ben niet dom of zo hoor Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:48
 
VISSER278 schreef:
41 jaar en dat noemt zich pas nieuw? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

pffff, nieuw wat gaan we nog te horen krijgen...ik heb onlangs een wagen weggedaan omdat ie heel oud en versleten was...hij was amper 18 jaar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:50
 
MARISKA601 schreef:
mijn naam is knijn ...
en ik weet...

a.niks
b.een beetje
c.veel
d.alles

Stout Knijn...Josina, is tenminste braaf en lief en die zal het me wel zeggen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 15:52
 
FRANKT627 schreef:
Stout Knijn...Josina, is tenminste braaf en lief en die zal het me wel zeggen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2663 2664 2665 2666 2667 2668 2669 ... 6194 Volgende
Pagina 2666 van 6194