ChristianMatch
 


Forum

Dagelijkse bemoediging.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2700 2701 2702 2703 2704 2705 2706 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 07:57
 
Zaterdag 27 augustus, 1 Kor. 13; De wazige spiegel.

Als je 1 Korintiërs 13 gelezen hebt, lees dan vers 4-7 nog twee keer. De eerste keer vul je Jezus’ naam in waar ‘de liefde’ staat en de tweede keer je eigen naam.
Dat Jezus zo was en is, ja, dat geloven we wel. Maar dat wij zo worden? Ligt die lat niet kilomers te hoog? Als ik naar mezelf kijk wel. Aan het eind van een lange, vermoeiende dag ben ik helemáál niet geduldig en vol goedheid – laat staan dat ik alles verdraag! Ik heb eerder veel weg van een rommelende vulkaan op het punt van uitbarsten. Maan na elke uitbarsting is het een troost dat God weet hoe beperkt ik ben. En dat Hij me wil helpen om te groeien in het leven naar zijn wil. Bijvoorbeeld door tijd met Hem door te brengen, en door in de Bijbel te lezen hoe Hij mensenlevens radicaal verandert. Kijk maar naar Petrus – ook al zo’n vulkanische type. Zijn korte lontje verdwijnt totaal als hij de Heilige Geest ontvangt.
En Paules, een ambitieus mannetje, haatdragend tegenover christenen – hij verandert onherkenbaar. Gelukkig zijn de helden uit de Bijbel geen supermensen die alles volmaakt doen. Ze maken juist massa’s fouten, net als wijzelf. Maar omdat ze God om vergeving vragen, worden ze tóch ankers voor hun medegelovigen.
In de toekomst zullen zij en wij volmaakt zijn belooft de Bijbel. Dan kijken we niet meer in een ‘wazige wereld’ (zogezegd door matglas), maar staan we oog in oog met Hem die van ons houdt. Een geweldig vooruitzcht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 07:58
 
[quote=VISSER278]Kijken maar niet kopen of was het niet kopen maar kijken.

Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 27 augustus 2011, 07:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:15
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley je zal van mij geen last meer hebben...
pffff, '...had het tegen Erika hoor'

Moet je maar niet zeggen dat ik snurk...dat hoeft echt niet iedereen hier te weten hoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:17
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Het regent niet. Zon is er ook nog niet maar dat kan nog komen natuurlijk.

Om 5.02 uur nog geen zon, tss, snap er niets van Geschokte, onthutste smiley

Maar ondertussen is er hier ook geen van beide, geen regen Lachende smiley , geen zon Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:19
 
JOSINA022 schreef:
Om 5.02 uur nog geen zon, tss, snap er niets van Geschokte, onthutste smiley

Maar ondertussen is er hier ook geen van beide, geen regen Lachende smiley , geen zon Boze smiley

De zon hebben we deze 'zomer' al gehad (per ongeluk) en de regen kan nog komen...we leven weeral in hoop Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:24
 
FRANKT627 schreef:
De zon hebben we deze 'zomer' al gehad (per ongeluk) en de regen kan nog komen...we leven weeral in hoop Gefrustreerde smiley

De KNMI:
"Enkele buien, vooral vandaag mogelijk met onweer
Een gebied met plaatselijk wat buiige regen langs de oostgrens trekt de komende uren naar het oosten weg. Verder is het half tot zwaar bewolkt en komt in de kustprovincies een enkele bui voor. Later vanochtend neemt van het westen uit de buiigheid toe en kan er lokaal ook onweer voorkomen. In de middag trekken de meeste buien naar het oosten en krijgt de zon in het westen meer ruimte. De middagtemperatuur ligt rond 18 graden. De zuidwestenwind is overwegend matig, kracht 3 a 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig en mogelijk eerst even krachtig, windkracht 5 tot 6."

Hoop doet regen geven, maar zon?...homaar Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:27
 
JOSINA022 schreef:
De KNMI:
"Enkele buien, vooral vandaag mogelijk met onweer
Een gebied met plaatselijk wat buiige regen langs de oostgrens trekt de komende uren naar het oosten weg. Verder is het half tot zwaar bewolkt en komt in de kustprovincies een enkele bui voor. Later vanochtend neemt van het westen uit de buiigheid toe en kan er lokaal ook onweer voorkomen. In de middag trekken de meeste buien naar het oosten en krijgt de zon in het westen meer ruimte. De middagtemperatuur ligt rond 18 graden. De zuidwestenwind is overwegend matig, kracht 3 a 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig en mogelijk eerst even krachtig, windkracht 5 tot 6."

Hoop doet regen geven, maar zon?...homaar Gefrustreerde smiley

Dank je wel Josina Pelleboer voor dit opbeurend weerbericht Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:29
 
JOSINA022 schreef:
Moet je maar niet zeggen dat ik snurk...dat hoeft echt niet iedereen hier te weten hoor Boze smiley

Je hebt meer buren die er van weten dan de 6 leden die het forum lezen... Gefrustreerde smiley

Hopelijk snurk je tijdens en na de operatie niet zo zou je nog een kamer in de kelder kunnen krijgen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:37
 
FRANKT627 schreef:
Je hebt meer buren die er van weten dan de 6 leden die het forum lezen... Gefrustreerde smiley

Hopelijk snurk je tijdens en na de operatie niet zo zou je nog een kamer in de kelder kunnen krijgen... Knipoog smiley

Maar 6 die het forum lezen Geschokte, onthutste smiley En ik maar denken dat ik zoveel vriendjes en vriendinnetjes heb Huilende smiley, smiley in tranen

Een kamer in de kelder is nog niet zo'n gek idee, kan ik iig geen last hebben van de mensen die nog harder snurken dan ik. Thnx Frank...voor de eyeopener Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:42
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel Josina Pelleboer voor dit opbeurend weerbericht Boze smiley

heb ik nou je nou een mooiste moment gegeven? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:44
 
Maar om weer ff ontopic te gaan...merk wel dat de zenuwen gaan komen. En vooral de vraag: zal nu alles in 1x goed gaan, zonder complicaties?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:47
 
JOSINA022 schreef:
heb ik nou je nou een mooiste moment gegeven? Engeltje smiley

Het mooiste moment dat je me gaf vandaag waren de uren dat je niet online was... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:49
 
JOSINA022 schreef:
Maar om weer ff ontopic te gaan...merk wel dat de zenuwen gaan komen. En vooral de vraag: zal nu alles in 1x goed gaan, zonder complicaties?

Laten we daar maar het volste vertrouwen in hebben, Josina. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:52
 
FRANKT627 schreef:
Het mooiste moment dat je me gaf vandaag waren de uren dat je niet online was... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Graag gedaan hoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:55
 
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 08:57
 
FRANKT627 schreef:
Laten we daar maar het volste vertrouwen in hebben, Josina. Knipoog smiley

Dat probeer ik zeker, maar de realiteit is in de afgelopen maanden anders gebleken.
maar gelukkig weet ik dat ik er niet alleen doorheen hoef!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:20
 
Naar buiten ..........VOLOP ZON. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:28
 
VISSER278 schreef:
Naar buiten ..........VOLOP ZON. Coole smiley met zonnebril

Weer het alleenrecht zeker Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:29
 
Het is grijs buiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:31
 
MARISKA601 schreef:
Het is grijs buiten.

Hier niet knijn. De zon is er maar het is nog fris. Hier en daar een mooie witte wolk... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:32
 
JOSINA022 schreef:
Graag gedaan hoor Boze smiley

Was maar een plaagje hoor...ik zit sinds 4u al te wachten tot je er was Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:34
 
JOSINA022 schreef:
Dat probeer ik zeker, maar de realiteit is in de afgelopen maanden anders gebleken.
maar gelukkig weet ik dat ik er niet alleen doorheen hoef!

Ja maar deze operatie is van een andere aard en dat kan weer betekenen dat de narigheden uitblijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:36
 
JOSINA022 schreef:
Weer het alleenrecht zeker Gefrustreerde smiley

Alleenrecht??? Neen hoor, hier in de mooiste en beschaafste provincie van NL is het ook echt mooi weer. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:37
 
FRANKT627 schreef:
Hier niet knijn. De zon is er maar het is nog fris. Hier en daar een mooie witte wolk... Lachende smiley

Het alleenrecht wel delen met Visser dus, maar met ons niet? Gefrustreerde smileyOok hier is het grijs Boze smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 27 augustus 2011, 09:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:38
 
FRANKT627 schreef:
Was maar een plaagje hoor...ik zit sinds 4u al te wachten tot je er was Knipoog smiley

Zooooooooooo lang? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:40
 
FRANKT627 schreef:
Hier niet knijn. De zon is er maar het is nog fris. Hier en daar een mooie witte wolk... Lachende smiley


Wel ja en die zon zeker bij je houden? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:44
 
FRANKT627 schreef:
Ja maar deze operatie is van een andere aard en dat kan weer betekenen dat de narigheden uitblijven.

Ja, ik weet het, maar de spanning en de onzekerheid overvallen mij een beetje nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:45
 
MARISKA601 schreef:
Wel ja en die zon zeker bij je houden? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee hoor, hij en Visser delen 'm samen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:45
 
Frankt, je was de 6200ste schrijver op dit topic. Vooruit een kleine beloning: twee uurtjes zonnebank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:47
 
MARIO216 schreef:
Frankt, je was de 6200ste schrijver op dit topic. Vooruit een kleine beloning: twee uurtjes zonnebank.

Lachende smiley dank je wel Mario...je bent niet alleen de CM-dj maar ook de boekhouder Knipoog smiley

Waar is die zonnebank ergens te vinden? Ik was me net al aan het afvragen wat ik vandaag weeral ga doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2700 2701 2702 2703 2704 2705 2706 ... 6194 Volgende
Pagina 2703 van 6194