| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:49
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee hoor, hij en Visser delen 'm samen  |
'...en ze bezatten alles gemeenschappelijk...' Handelingen 4:32...
Het regent nog steeds niet hier. Laat de regen maar boven de rivieren blijven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ja, ik weet het, maar de spanning en de onzekerheid overvallen mij een beetje nu. |
Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | '...en ze bezatten alles gemeenschappelijk...' Handelingen 4:32...
Het regent nog steeds niet hier. Laat de regen maar boven de rivieren blijven...  |
Boven Hoeven lijkt bij een beter idee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dank je wel Mario...je bent niet alleen de CM-dj maar ook de boekhouder
Waar is die zonnebank ergens te vinden? Ik was me net al aan het afvragen wat ik vandaag weeral ga doen... |
Je kan op zoek gaan naar een zonnebank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden? |
Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.
En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.
En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend! |
Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Boven Hoeven lijkt bij een beter idee...  |
volgens mij heb je weer ergens voedzame klaver gegeten want je bent weer erg gevat todaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges...  |
Jij en vissertje hebben last van die hormonen...
Josina bezit ze niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges...  |
Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | volgens mij heb je weer ergens voedzame klaver gegeten want je bent weer erg gevat todaag... |
Ik eet dagelijks heel gezond.. Heb gisteavond nog spinazie gegeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:08
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Jij en vissertje hebben last van die hormonen...
Josina bezit ze niet  |
Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank?  |
Ik heb het al begrepen...ik ben niet gewenst door de dames...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank?  |
Hij kan beter voor mij de boodschappen doen... doet ie zeker wat nuttigs....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Je kan op zoek gaan naar een zonnebank... |
ik ben op zoek naar wat vriendelijkheid, naar verdraagzaamheid, naar een beetje liefde...maar ik vind het nergens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:13
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Hij kan beter voor mij de boodschappen doen... doet ie zeker wat nuttigs....  |
Oja natuurlijk, ik zal ook je haartjes nog wassen en je nagels knippen...
maar we wijken af door heel erg off-topic te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:14
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè?  |
Eigen schuld. Jullie willen niet naar Zeeland komen. Maar wel de boel ophitsen met lampen, kampvuur en weet ik wat. Zo zie je maar , een ieder krijgt wat ie verdient. Visser gaat weer lekker naar buiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:16
|
|
|
|
Lief van je, Maria, dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En gaat dat maken van die lijst ook weken duren?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Lief van je, Maria, dank je wel! |
soms kan een mens het het beste zeggen met een lied....zoals nu dus. Hou je taai!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En gaat dat maken van die lijst ook weken duren?  |
Word vast een 56 jarig plan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:20
|
|
|
|
Sorry, nu doe ik al zoals die vrouwen die al weken zeuren over lampen en vuurtjes...
..wie bij de vrouwen slaapt krijgt de vlooien...niet bepaald een mooiste moment...dat jeukt zo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | soms kan een mens het het beste zeggen met een lied....zoals nu dus. Hou je taai!  |
Ja, idd, muziek doet vaak meer dan woorden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
Visser, laat je niet gek maken joh!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
|
Ik wens iedereen heel veel sterkte met zijn/haar gezondheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:24
|
|
|
|

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, zul je hem nooit meer zien opgaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:25
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)
'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)
'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek... |
Is goed hoor!
Hannah, kun je het nog bijhouden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:30
|
|
|
|
Ik sluit me hier volledig bij aan......
ik wilde dit net plaatsen bij jou eigen gebeds toppic, maar zie dus dat het al is gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
|
|
|
|
het verwonderd mij dat we die rebel uit Veenendaal nog niet hebben gelezen. Zou ze weer weg zijn voor enkele dagen...of veel langer?
|
|
| Naar boven |
|
|