ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2701 2702 2703 2704 2705 2706 2707 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:49
 
JOSINA022 schreef:
Nee hoor, hij en Visser delen 'm samen Boze smiley

'...en ze bezatten alles gemeenschappelijk...' Handelingen 4:32... Knipoog smiley

Het regent nog steeds niet hier. Laat de regen maar boven de rivieren blijven... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:51
 
JOSINA022 schreef:
Ja, ik weet het, maar de spanning en de onzekerheid overvallen mij een beetje nu.

Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 09:58
 
FRANKT627 schreef:
'...en ze bezatten alles gemeenschappelijk...' Handelingen 4:32... Knipoog smiley

Het regent nog steeds niet hier. Laat de regen maar boven de rivieren blijven... Knipoog smiley


Boven Hoeven lijkt bij een beter idee... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:00
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley dank je wel Mario...je bent niet alleen de CM-dj maar ook de boekhouder Knipoog smiley

Waar is die zonnebank ergens te vinden? Ik was me net al aan het afvragen wat ik vandaag weeral ga doen...


Je kan op zoek gaan naar een zonnebank...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:02
 
FRANKT627 schreef:
Ja, dat kan ik me best voorstellen, Josina. Maar wat gaan we er aan doen? Kan je niet een dagje naar familie of vrienden?

Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.

En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:03
 
JOSINA022 schreef:
Hoeft niet hoor, het wordt vanzelf wel weer wat minder. Gelukkig helpt mijn humor mij hier ook wel weer doorheen.

En ik weet mij geborgen bij mijn grootste Vriend!

Verraste, verbaasde smiley Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:05
 
MARISKA601 schreef:
Boven Hoeven lijkt bij een beter idee... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley volgens mij heb je weer ergens voedzame klaver gegeten want je bent weer erg gevat todaag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:06
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges... Huilende smiley, smiley in tranen


Jij en vissertje hebben last van die hormonen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Josina bezit ze niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:07
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Welke humor??? Je plaaghormonen zeker...en dan zijn die arme Visser en ik weer de dinges... Huilende smiley, smiley in tranen

Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:08
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley volgens mij heb je weer ergens voedzame klaver gegeten want je bent weer erg gevat todaag...


Ik eet dagelijks heel gezond..
Heb gisteavond nog spinazie gegeten. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:08
 
MARISKA601 schreef:
Jij en vissertje hebben last van die hormonen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Josina bezit ze niet Clown smiley

Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Knipoog smiley Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:10
 
JOSINA022 schreef:
Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb het al begrepen...ik ben niet gewenst door de dames... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:11
 
JOSINA022 schreef:
Wat doe jij nog hier? Moet jij niet op zoek naar een zonnebank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Hij kan beter voor mij de boodschappen doen...
doet ie zeker wat nuttigs....
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:12
 
MARISKA601 schreef:
Je kan op zoek gaan naar een zonnebank...

Boze smiley ik ben op zoek naar wat vriendelijkheid, naar verdraagzaamheid, naar een beetje liefde...maar ik vind het nergens...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:12
 
Deze is speciaal voor Josina, ik bid voor je, heel veel sterkte meis....

http://www.youtube.com/watch?v=H5lJ8ABbar4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:13
 
MARISKA601 schreef:
Hij kan beter voor mij de boodschappen doen...
doet ie zeker wat nuttigs....
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Oja natuurlijk, ik zal ook je haartjes nog wassen en je nagels knippen...

maar we wijken af door heel erg off-topic te gaan... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:14
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel, Mariska, aan jou heb ik tenminste wat Knipoog smiley Moeten ze maar niet zo hebberig zijn om de zon samen te willen delen hè? Knipoog smiley



Eigen schuld. Jullie willen niet naar Zeeland komen.
Maar wel de boel ophitsen met lampen, kampvuur en weet ik wat.
Zo zie je maar , een ieder krijgt wat ie verdient. Visser gaat weer lekker naar buiten.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:16
 
MARIA576 schreef:
Deze is speciaal voor Josina, ik bid voor je, heel veel sterkte meis....

http://www.youtube.com/watch?v=H5lJ8ABbar4

Lief van je, Maria, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:17
 
FRANKT627 schreef:
En gaat dat maken van die lijst ook weken duren? Knipoog smiley


Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:19
 
JOSINA022 schreef:
Lief van je, Maria, dank je wel!

soms kan een mens het het beste zeggen met een lied....zoals nu dus. Hou je taai! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:19
 
FRANKT627 schreef:
En gaat dat maken van die lijst ook weken duren? Knipoog smiley


Word vast een 56 jarig plan.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:20
 
VISSER278 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Sorry, nu doe ik al zoals die vrouwen die al weken zeuren over lampen en vuurtjes... Verlegen lachende smiley

..wie bij de vrouwen slaapt krijgt de vlooien...niet bepaald een mooiste moment...dat jeukt zo... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
 
MARIA576 schreef:
soms kan een mens het het beste zeggen met een lied....zoals nu dus. Hou je taai! Kussende smiley

Ja, idd, muziek doet vaak meer dan woorden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
 
VISSER278 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Visser, laat je niet gek maken joh! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:21
 
Ik wens iedereen heel veel sterkte met zijn/haar gezondheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:24
 


Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging,
zul je hem nooit meer zien opgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:25
 
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)

'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:29
 
MARIA576 schreef:
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)

'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek...

Is goed hoor!

Hannah, kun je het nog bijhouden? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:30
 
MARIA576 schreef:
Deze is speciaal voor Josina, ik bid voor je, heel veel sterkte meis....

http://www.youtube.com/watch?v=H5lJ8ABbar4

Ik sluit me hier volledig bij aan......

ik wilde dit net plaatsen bij jou eigen gebeds toppic, maar zie dus dat het al is gedaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
 
Verraste, verbaasde smiley het verwonderd mij dat we die rebel uit Veenendaal nog niet hebben gelezen. Zou ze weer weg zijn Lachende smiley voor enkele dagen...of veel langer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2701 2702 2703 2704 2705 2706 2707 ... 6194 Volgende
Pagina 2704 van 6194