ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2705 2706 2707 2708 2709 2710 2711 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:19
 
JOSINA022 schreef:
Ok, zo wil ik je niet zien nee. Kan mij levendig voorstellen dat het je echt veel pijn doet!
Iig hebben we je even morele support gegeven Knipoog smiley

zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika! Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:21
 
MARIA576 schreef:
zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika! Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Graag gedaan hoor! Ff een Kussende smiley voor jou!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:23
 
JOSINA022 schreef:
Graag gedaan hoor! Ff een Kussende smiley voor jou!

Thanks meis! een dikke Kussende smiley terug!

(kijk, dit noem ik nu een 'zonnig' moment...om niet teveel offtopic te gaan! Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:25
 
[quote=JOSINA022]

geef de man een boterham met...pindakaas! Clown smiley lust ie zeer beslist niet! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:39
 
MARIA576 schreef:
Thanks meis! een dikke Kussende smiley terug!

(kijk, dit noem ik nu een 'zonnig' moment...om niet teveel offtopic te gaan! Lachende smiley )

Het is buiten weer heel erg nat en de zon is nergens te bekennen, dus ja, dan creëren we binnen onze eigen zonnige momenten wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:44
 
MARIA576 schreef:
Kijk, dat doet me goed! ik doe de volgende slag...en haal ondertussen de taart uit de koeling..maken we er een Clown smiley draai-feessie van!

Taart Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:44
 
VISSER278 schreef:
Niks aan de hand. Het heeft maar 5 minuten geregend. Daarna aalleen maar weer zon. Coole smiley met zonnebril

Had net de was op een rek buiten...(jaja..er was zon)
Ben goed 5 min binnen en moest alweer terug om onder het afdak te zetten.

R E G E N.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:45
 
JOSINA022 schreef:
Het is buiten weer heel erg nat en de zon is nergens te bekennen, dus ja, dan creëren we binnen onze eigen zonnige momenten wel Knipoog smiley

Regio Zwolle, Overijssel: volop zon, wat 'gezellige' wolken met veel wind...dus binnen én buiten zon, wat wil een mens nog meer? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:45
 
MARIA576 schreef:
zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika! Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley

KWASTERNIE!!!
Maar had ook best willen helpen...IKKE STERK!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:46
 
FRANKT627 schreef:
Taart Kwijlende smiley

Jij ook Frank? dan moet je eerst het zonnescherm voor me omhoog draaien. Josina, Erika en ik hebben de 1e helft al gedaan.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
 
[quote=JOSINA022]

Frank hier en Frank daar...maar eens een lief woord??? Neen hoor... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
 
ZEELAND736 schreef:
KWASTERNIE!!!
Maar had ook best willen helpen...IKKE STERK!!

Mooi zo! Samen met Frank de rest omhoog hijsen? 'k Heb nog genoeg taart over namelijk... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
 
[quote=MARIA576] Woedende smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:48
 
MARIA576 schreef:
Jij ook Frank? dan moet je eerst het zonnescherm voor me omhoog draaien. Josina, Erika en ik hebben de 1e helft al gedaan.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... Lachende smiley

Boze smiley hier regent het


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:49
 
FRANKT627 schreef:
Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... Lachende smiley

Boze smiley hier regent het

Boze smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:49
 
[quote=FRANKT627]

spuugbakkie nodig Frank? dan heb je daarna weer ruimte over voor...taart! zó beter? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:50
 
JOSINA022 schreef:
Boze smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ik kan er toch niets aandoen dat het hier regent. Waarom geef je me ook gelijk niet de schuld van die orkaan in Amerikaland Boze smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:50
 
FRANKT627 schreef:
Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... Lachende smiley

Boze smiley hier regent het

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ! eerst werken, dan eten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:57
 
FRANKT627 schreef:
Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... Lachende smiley

Boze smiley hier regent het

INTENS GEMEEN!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:00
 
[quote=MARIA576]

Niks geen taart...hij wil niet werken!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:02
 
[quote=ZEELAND736]

je hebt gelijk dus krijgt ie niks! Des te meer blijft er over voor jou Zeeland! Clown smiley nóg maar een stukkie dan? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:03
 
[quote=ZEELAND736]En ja hoor, ons goede Zeeland, heeft zich bij de rebellen gevoegd. Huilende smiley, smiley in tranen
Wat gaan jullie doen wanneer ik er niet meer ben??? Toch niet alleen Visser plagen zeker?


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 28 augustus 2011, 02:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:05
 
[quote=FRANKT627]

Maar jij gaat niet weg...je kunt ons niet missen...mag je best toegeven hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:06
 
[quote=FRANKT627]

Ha Zeeland, join the club Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:07
 
[quote=JOSINA022]

Als ik zeg dat ik weg ga dan...dan...dan...nouja zeg Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:08
 
ZEELAND736 schreef:
INTENS GEMEEN!!!

ja zeg dat wel Zeeland...dan schijnt de zon 5 minuten en dan krijgen we weer liters hemelvocht over ons heen...het is dus heel intens gemeen... Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:10
 
ERIKA129 schreef:
denk je dat dat genoeg is voor frank? Clown smiley

Gefrustreerde smiley wat zitten jullie nog op deze topic te schrijven? De pn is al een maand geleden geweest én het was heel leuk...en lekker...dat kippeboutje toch en die gepikte worst van Hannah Verlegen lachende smiley

eigenlijk 2 gepikte worstjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:27
 
FRANKT627 schreef:
ja zeg dat wel Zeeland...dan schijnt de zon 5 minuten en dan krijgen we weer liters hemelvocht over ons heen...het is dus heel intens gemeen... Woedende smiley

Nee...nee mannetje dat bedoelde ik niet...

Taart eten en niet helpen...

Denk aan Maria met haar spaghettiarmpjes...draai mee en denk dan pas aan dat blijde gezicht van haar en pas op het ALLER-ALLERLAATST...aan taart!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:50
 
[quote=FRANKT627]

Kgeloof dat ik je nog missen zou ook Verraste, verbaasde smiley Maar ik haal met de pn mijn schade wel in Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:51
 
ZEELAND736 schreef:
Nee...nee mannetje dat bedoelde ik niet...

Taart eten en niet helpen...

Denk aan Maria met haar spaghettiarmpjes...draai mee en denk dan pas aan dat blijde gezicht van haar en pas op het ALLER-ALLERLAATST...aan taart!!!

Zeeland, je bent een lieverd! Kussende smiley Fijn als er iemand voor je opkomt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2705 2706 2707 2708 2709 2710 2711 ... 6194 Volgende
Pagina 2708 van 6194