| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ok, zo wil ik je niet zien nee. Kan mij levendig voorstellen dat het je echt veel pijn doet! Iig hebben we je even morele support gegeven  |
zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:21
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika!  |
Graag gedaan hoor! Ff een voor jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:23
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Graag gedaan hoor! Ff een voor jou! |
Thanks meis! een dikke terug!
(kijk, dit noem ik nu een 'zonnig' moment...om niet teveel offtopic te gaan! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:25
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
geef de man een boterham met...pindakaas! lust ie zeer beslist niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:39
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Thanks meis! een dikke terug!
(kijk, dit noem ik nu een 'zonnig' moment...om niet teveel offtopic te gaan! ) |
Het is buiten weer heel erg nat en de zon is nergens te bekennen, dus ja, dan creëren we binnen onze eigen zonnige momenten wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:44
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Kijk, dat doet me goed! ik doe de volgende slag...en haal ondertussen de taart uit de koeling..maken we er een draai-feessie van! |
Taart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Niks aan de hand. Het heeft maar 5 minuten geregend. Daarna aalleen maar weer zon.  |
Had net de was op een rek buiten...(jaja..er was zon) Ben goed 5 min binnen en moest alweer terug om onder het afdak te zetten.
R E G E N.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:45
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is buiten weer heel erg nat en de zon is nergens te bekennen, dus ja, dan creëren we binnen onze eigen zonnige momenten wel  |
Regio Zwolle, Overijssel: volop zon, wat 'gezellige' wolken met veel wind...dus binnen én buiten zon, wat wil een mens nog meer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:45
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika!  |
KWASTERNIE!!! Maar had ook best willen helpen...IKKE STERK!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Taart  |
Jij ook Frank? dan moet je eerst het zonnescherm voor me omhoog draaien. Josina, Erika en ik hebben de 1e helft al gedaan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Frank hier en Frank daar...maar eens een lief woord??? Neen hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | KWASTERNIE!!! Maar had ook best willen helpen...IKKE STERK!! |
Mooi zo! Samen met Frank de rest omhoog hijsen? 'k Heb nog genoeg taart over namelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:47
|
|
|
|
[quote=MARIA576]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:48
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Jij ook Frank? dan moet je eerst het zonnescherm voor me omhoog draaien. Josina, Erika en ik hebben de 1e helft al gedaan....  |
Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... 
hier regent het
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... 
hier regent het |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:49
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
spuugbakkie nodig Frank? dan heb je daarna weer ruimte over voor...taart! zó beter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:50
|
|
|
|
Ik kan er toch niets aandoen dat het hier regent. Waarom geef je me ook gelijk niet de schuld van die orkaan in Amerikaland
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... 
hier regent het |
! eerst werken, dan eten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zal die andere helft dan opeten terwijl jullie draaien... 
hier regent het |
INTENS GEMEEN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:00
|
|
|
|
[quote=MARIA576]
Niks geen taart...hij wil niet werken!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:02
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
je hebt gelijk dus krijgt ie niks! Des te meer blijft er over voor jou Zeeland! nóg maar een stukkie dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:03
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]En ja hoor, ons goede Zeeland, heeft zich bij de rebellen gevoegd. Wat gaan jullie doen wanneer ik er niet meer ben??? Toch niet alleen Visser plagen zeker?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 28 augustus 2011, 02:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:05
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Maar jij gaat niet weg...je kunt ons niet missen...mag je best toegeven hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:06
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Ha Zeeland, join the club
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:07
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Als ik zeg dat ik weg ga dan...dan...dan...nouja zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | INTENS GEMEEN!!! |
ja zeg dat wel Zeeland...dan schijnt de zon 5 minuten en dan krijgen we weer liters hemelvocht over ons heen...het is dus heel intens gemeen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | denk je dat dat genoeg is voor frank?  |
wat zitten jullie nog op deze topic te schrijven? De pn is al een maand geleden geweest én het was heel leuk...en lekker...dat kippeboutje toch en die gepikte worst van Hannah
eigenlijk 2 gepikte worstjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja zeg dat wel Zeeland...dan schijnt de zon 5 minuten en dan krijgen we weer liters hemelvocht over ons heen...het is dus heel intens gemeen...  |
Nee...nee mannetje dat bedoelde ik niet...
Taart eten en niet helpen...
Denk aan Maria met haar spaghettiarmpjes...draai mee en denk dan pas aan dat blijde gezicht van haar en pas op het ALLER-ALLERLAATST...aan taart!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:50
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Kgeloof dat ik je nog missen zou ook Maar ik haal met de pn mijn schade wel in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...nee mannetje dat bedoelde ik niet...
Taart eten en niet helpen...
Denk aan Maria met haar spaghettiarmpjes...draai mee en denk dan pas aan dat blijde gezicht van haar en pas op het ALLER-ALLERLAATST...aan taart!!! |
Zeeland, je bent een lieverd! Fijn als er iemand voor je opkomt
|
|
| Naar boven |
|
|