ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2706 2707 2708 2709 2710 2711 2712 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 14:55
 
En dan nu het weer weer....'t is wérkelijk NIET te geloven! Heb ik even gedouched...denk ik lekker met 't hondje te gaan wandelen...wat denken jullie? pcies! 't plenst hier! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
't lijkt groundhog day wel (wie de film kent, weet wat ik bedoel), want 't is exact hetzelfde als gisteren! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:07
 
ERIKA129 schreef:
Mag jij het niet weten??
Arme jij ik weet alles Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Tja moet je ook maar liever voor dr zijn Clown smiley

Tja, in dit geval moet ik maar 's nederig zijn Engeltje smiley Dank jullie wel dat jullie mij geholpen hebben om weer uit dat dalletje van vanochtend te komen! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:29
 
MARIA576 schreef:
En dan nu het weer weer....'t is wérkelijk NIET te geloven! Heb ik even gedouched...denk ik lekker met 't hondje te gaan wandelen...wat denken jullie? pcies! 't plenst hier! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
't lijkt groundhog day wel (wie de film kent, weet wat ik bedoel), want 't is exact hetzelfde als gisteren! Huilende smiley, smiley in tranen

En ik loop voortdurend met het wasrek heen en weer...(het is nog droog maar......???)
Ik geef het op...ik ga strijken....(oef)
Mijn rechterhand heb ik niet gebruikt bij het draaien dus die hebt ik gespaard voor het strijken.
Even doorzetten...straks komen zoon en vriend eten...

En de avond moet vrij zijn!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:32
 
[quote=MARIA576]

Ik heb geschrokt...en geslikt en genoten...het was heerlijk!!!

Maar nu klaagt mijn geweten me weer aan want ik heb nog steeds geen maatje 40!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:41
 
Tot mijn grote verbazing is het hier nog tseeds droog met af en toe zon.

Waar blijft het noodweer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:46
 
[quote=ZEELAND736]


Ik ook niet hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:48
 
JOSINA022 schreef:
Tja, in dit geval moet ik maar 's nederig zijn Engeltje smiley Dank jullie wel dat jullie mij geholpen hebben om weer uit dat dalletje van vanochtend te komen! Kussende smiley


Met al die flauwe opmerkingen over en weer kan je vaak iemand uit een dipje halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:49
 
STEENTJE178 schreef:
Duizelig van alles wat er op hem afkwam sloot hij zijn ogen.
Wat was er toch allemaal aan de hand? wat gebeurde er?
Waarom leek het allemaal één grote chaos?
Niets is wat het lijkt!
Maar wat moet hij nu??

"Bernard,Bernard, waar zit je met je gedachten??

Geschrokken opent hij zijn ogen en........

ontdekte dat hij gewoon lekker in zijn eigen bed lag.
Drijfnat van het zweet, nog ontdaan van alle indrukken, bleef hij even liggen.
Wat was er allemaal gebeurt?
Wie sprak daar net tegen hem? Er was toch niemand bij hem?
Hij begreep er niets van.
Had de droom hem iets te zeggen?
Of was het een mengeling van allerlei gebeurtenissen welke hij de afgelopen tijd had meegemaakt?

Hij rekte zich eens uit, en ging op de rand van zijn bed zitten. Even rekken en strekken nog, en toen beginnen aan de rituelen van elke doordeweekse dag. Gewoon..... zoals iedere dag van de werkweek was.
Hij stond op, douchte zich, droogde zich af, kleedde zich aan, en maakte zijn ontbijt klaar.
Gelukkig had hij een vaste dagroutine, zodat hij alles kon doen, zonder dat hij er veel bij na moest denken.
Brrrr wat een droom!!

Hij pakte zijn fiets uit de schuur, en fietste naar zijn werk. Gewoon, zoals elke werkdag.

Onderweg naar zijn werk........


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 27 augustus 2011, 15:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:51
 
MARIA576 schreef:
En dan nu het weer weer....'t is wérkelijk NIET te geloven! Heb ik even gedouched...denk ik lekker met 't hondje te gaan wandelen...wat denken jullie? pcies! 't plenst hier! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
't lijkt groundhog day wel (wie de film kent, weet wat ik bedoel), want 't is exact hetzelfde als gisteren! Huilende smiley, smiley in tranen

Verraste, verbaasde smiley exact hetzelfde als gisteren??? Dus weer een plasje (gedaan) binnen?

Hier schijnt al een hele tijd de zon en het is heerlijk buiten.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 27 augustus 2011, 15:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:52
 
MARISKA601 schreef:
Met al die flauwe opmerkingen over en weer kan je vaak iemand uit een dipje halen.

Zeker te weten! Humor kan zo enorm veel doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:53
 
MARISKA601 schreef:
Met al die flauwe opmerkingen over en weer kan je vaak iemand uit een dipje halen.

Jaaaa, en dat was niet onze bedoeling hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:55
 
Lachende smiley ik had bijna een middagdutje gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:55
 
FRANKT627 schreef:
Jaaaa, en dat was niet onze bedoeling hoor...


je zal zeker ipv ons mijn bedoelen.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 15:57
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ik had bijna een middagdutje gedaan.


kan je alsnog doen..
is het rustig op het forum...Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:09
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ik had bijna een middagdutje gedaan.

Ik heb middagdutje gedaan heerlijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:10
 
JOSINA022 schreef:
Zeker te weten! Humor kan zo enorm veel doen!

Daarom zijn wij er ook Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:12
 
MARIA576 schreef:
zéker weten! 't was lachen om dat ding omhoog te krijgen en ondertussen jullie berichten te lezen! WE hebben het echt samen gedaan, thanks Josina en Erika! Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Sorry was er zo moe van geworden heb effe een tukkie daan Verlegen lachende smiley
maar Kussende smiley terug hoor altijd lekker Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:13
 
MARISKA601 schreef:
Tot mijn grote verbazing is het hier nog tseeds droog met af en toe zon.

Waar blijft het noodweer?

Net een bui gevallen nu weer volop zon, noodweer kent deze kant niet joh Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:15
 
[quote=FRANKT627]

Wat bestaan de rebellen al uit vier vrouwen Smiley die vol vragen zit Wauwieeeeee
Mariska,Josina, Zeeland en ikke oooooo die arme Frankie en visser Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:18
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley wat zitten jullie nog op deze topic te schrijven? De pn is al een maand geleden geweest én het was heel leuk...en lekker...dat kippeboutje toch en die gepikte worst van Hannah Verlegen lachende smiley

eigenlijk 2 gepikte worstjes

We houden deze in de lucht en noemen het de pak Frankie topic Clown smiley
Helemaal gewijd aan Frank Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:18
 
... het quoten hier niet meer werkt....


grmbl..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:19
 
MARISKA601 schreef:
... het quoten hier niet meer werkt....


grmbl..

..... ik daar al achter was?
..... maar hij het nu opeens weer doet Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 27 augustus 2011, 16:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:20
 
[quote=ERIKA129]

Niks geen medelijden...ze zijn...MANS genoeg!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:21
 
[quote=ZEELAND736]

Echt waar?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:22
 
[quote=ZEELAND736]

vind ik ook...
moeten ze maar wat nuttigs gaan doen...
een zonnebank zoeken of lampen ophangen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:23
 
Ik geef Josina een dikke Kussende smiley om haar sterkte te wensen een maandag met de operatie Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:27
 
Wordt er op cm niet meer gedated??
De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Twijfelende smiley
Wat jammer nu Boze smiley
Helaas ook ik heb er geen te melden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:27
 
[quote=ERIKA129]

En reken Maria er ook maar bij... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:28
 
[quote=FRANKT627]

Wauw 5 vrouwen voel je je nu niet vereerd Frank? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:28
 
[quote=ERIKA129]

neen helemaal niet...ik voel me teveel, verdrukt en nog zo van die dinges
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2706 2707 2708 2709 2710 2711 2712 ... 6194 Volgende
Pagina 2709 van 6194