| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wordt er op cm niet meer gedated?? De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Wat jammer nu Helaas ook ik heb er geen te melden  |
Alles gebeurt in stilte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:30
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
word het dan niet es tijd dat je je gaat evrouwciperen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:30
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Ach ach arme jij kom maar zal ikje troosten kan je gelijk de heg doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Alles gebeurt in stilte...  |
vertel frank.. je maakt dit knijn wel erg nieuwsgierig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Alles gebeurt in stilte...  |
Daar is niks aan kunnen we niet meeleven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | We houden deze in de lucht en noemen het de pak Frankie topic Helemaal gewijd aan Frank  |
Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 28 augustus 2011, 02:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden... |
Ben je niet blij met deze verering? Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 28 augustus 2011, 09:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ben je niet blij met deze verering? Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed... |
Wanneer doen we het nu eens goed bij die man Weet het ook niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb middagdutje gedaan heerlijk  |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ben je niet blij met deze verering? Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed... |
je weet zeker niet hoe vlug je van een voetstuk kan vallen??? En hoe pijnlijk dat is voor beide partijen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | je weet zeker niet hoe vlug je van een voetstuk kan vallen??? En hoe pijnlijk dat is voor beide partijen... |
moet je ook stilstaan en niet wiebelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik geef Josina een dikke om haar sterkte te wensen een maandag met de operatie  |
Dank je wel, dikke terug!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:22
|
|
|
|

voor wie hem kan gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Daarom zijn wij er ook  |
Mijn dank is groot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | je zal zeker ipv ons mijn bedoelen....  |
Nee joh, hij praat namens zichzelf en...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb middagdutje gedaan heerlijk  |
Ikke ook, komt een mens weer van bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:36
|
|
|
|
|
Ik ben niet zo'n knuffelfiguur maar als jullie toch aandringen en me willen knuffelen mag het hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | : Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden... |
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 28 augustus 2011, 08:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik ben niet zo'n knuffelfiguur maar als jullie toch aandringen en me willen knuffelen mag het hoor... |
Jij durft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jij durft  |
Neen, ik durf juist niet.
Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik durf juist niet.
Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser... |
Nou vooruit...omdat jij jij bent...knuffel terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:57
|
|
|
|
En het regent alwéér
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En het regent alwéér  |
waar dan, waar dan? hier niet hoor..'t is weer (ff) droog (nu ik thuis ben ja, van boodschappen doen.. zul je altijd zien...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:05
|
|
|
|
Hier in het noorden zowaar een zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:58
|
|
|
|
In Utrecht is het eindelijk even droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | In Utrecht is het eindelijk even droog  |
Ja..en hier ook!!!
Wordt toch misschien die was nog droog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:04
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja..en hier ook!!!
Wordt toch misschien die was nog droog. |
Helaas, het is echt maar voor heel even...de volgende bui kondigt zich alweer aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:11
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Als jij niet gaat verlengen , heb ik geen leven meer hier. Eén geluk: Mijn vakantie is voorbij dus overdags hoef ik me niet te storen aan die 6 dames.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik durf juist niet.
Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser... |
Vergeet het maar. 'k zou nog liever prikkie een knuf geven dan jou. Jij mij dreigen met vertrek morgen , en dan nog bedelen om een knuf
|
|
| Naar boven |
|
|