ChristianMatch
 


Forum

CM setjes (de schone lei)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2707 2708 2709 2710 2711 2712 2713 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:29
 
ERIKA129 schreef:
Wordt er op cm niet meer gedated??
De lijst wordt helemaal niet meer aangevult Twijfelende smiley
Wat jammer nu Boze smiley
Helaas ook ik heb er geen te melden Huilende smiley, smiley in tranen

Alles gebeurt in stilte... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:30
 
[quote=FRANKT627]



word het dan niet es tijd dat je je gaat evrouwciperen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:30
 
[quote=FRANKT627]

Ach ach arme jij kom maar zal ikje troosten Lachende smiley
kan je gelijk de heg doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
 
FRANKT627 schreef:
Alles gebeurt in stilte... Smiley met dichtgeplakte mond


vertel frank.. je maakt dit knijn wel erg nieuwsgierig... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
 
FRANKT627 schreef:
Alles gebeurt in stilte... Smiley met dichtgeplakte mond

Daar is niks aan kunnen we niet meeleven Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:31
 
ERIKA129 schreef:
We houden deze in de lucht en noemen het de pak Frankie topic Clown smiley
Helemaal gewijd aan Frank Kussende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen
Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 28 augustus 2011, 02:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:33
 
FRANKT627 schreef:

Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden...



Ben je niet blij met deze verering?
Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed...


Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 28 augustus 2011, 09:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
 
MARISKA601 schreef:
Ben je niet blij met deze verering?
Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed...

Wanneer doen we het nu eens goed bij die man Huilende smiley, smiley in tranen
Weet het ook niet meer Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:34
 
Knipoog smiley
ERIKA129 schreef:
Ik heb middagdutje gedaan heerlijk Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:35
 
FRANKT627 schreef:
Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik Smiley met dichtgeplakte mond

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 16:36
 
MARISKA601 schreef:
Ben je niet blij met deze verering?
Word je op een voetstuk gezet en is het nog niet goed...

je weet zeker niet hoe vlug je van een voetstuk kan vallen??? En hoe pijnlijk dat is voor beide partijen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:02
 
FRANKT627 schreef:
je weet zeker niet hoe vlug je van een voetstuk kan vallen??? En hoe pijnlijk dat is voor beide partijen...


moet je ook stilstaan en niet wiebelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:17
 
ERIKA129 schreef:
Ik geef Josina een dikke Kussende smiley om haar sterkte te wensen een maandag met de operatie Kussende smiley

Dank je wel, dikke Kussende smiley terug!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:22
 


voor wie hem kan gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:30
 
ERIKA129 schreef:
Daarom zijn wij er ook Clown smiley

Mijn dank is groot Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:30
 
MARISKA601 schreef:
je zal zeker ipv ons mijn bedoelen.... Knipoog smiley

Nee joh, hij praat namens zichzelf en... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:33
 
ERIKA129 schreef:
Ik heb middagdutje gedaan heerlijk Clown smiley

Ikke ook, komt een mens weer van bij Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:36
 
Ik ben niet zo'n knuffelfiguur maar als jullie toch aandringen en me willen knuffelen mag het hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:37
 
FRANKT627 schreef:
:
Wat heb ik toch misdaan??? Is dat nu mijn verdienste??? Ik kan toch ook eens een fout maken maar dat wil toch niet zeggen dat ik zo gestraft moet worden...


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 28 augustus 2011, 08:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:38
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben niet zo'n knuffelfiguur maar als jullie toch aandringen en me willen knuffelen mag het hoor...

Jij durft Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:42
 
JOSINA022 schreef:
Jij durft Smiley met dichtgeplakte mond

Neen, ik durf juist niet.

Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:53
 
FRANKT627 schreef:
Neen, ik durf juist niet.

Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser...

Nou vooruit...omdat jij jij bent...knuffel terug Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 17:57
 
En het regent alwéér Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:05
 
JOSINA022 schreef:
En het regent alwéér Huilende smiley, smiley in tranen

waar dan, waar dan? hier niet hoor..'t is weer (ff) droog (nu ik thuis ben ja, van boodschappen doen.. Boze smiley zul je altijd zien...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:05
 
Hier in het noorden zowaar een zonnetje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:58
 
In Utrecht is het eindelijk even droog Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:03
 
JOSINA022 schreef:
In Utrecht is het eindelijk even droog Lachende smiley

Ja..en hier ook!!!

Wordt toch misschien die was nog droog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:04
 
ZEELAND736 schreef:
Ja..en hier ook!!!

Wordt toch misschien die was nog droog.

Helaas, het is echt maar voor heel even...de volgende bui kondigt zich alweer aan Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:11
 
[quote=FRANKT627]

Als jij niet gaat verlengen , heb ik geen leven meer hier.
Eén geluk: Mijn vakantie is voorbij dus overdags hoef ik me niet te storen aan die 6 dames. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:20
 
FRANKT627 schreef:
Neen, ik durf juist niet.

Nu ben ik eens aardig en laat ik eens iets toe en nu is het weer niet goed. Ach, misschien krijg ik wel een knuffel van Visser...

Vergeet het maar. 'k zou nog liever prikkie een knuf geven dan jou.
Jij mij dreigen met vertrek morgen , en dan nog bedelen om een knuf Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2707 2708 2709 2710 2711 2712 2713 ... 6194 Volgende
Pagina 2710 van 6194