| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:55
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Nou frank... ik zal je even helpen. Nu er toch geen Belgische regering nodig blijkt , kun je altijd nog een bijbaantje accepteren als Europarlementariër.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:56
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb vreselijk kramp  |
Veelvraat
Hier een flinke bui vanavond en daarna lekker droog en mooi weer geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:58
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Gaat er in Belgie ooit een regering komen dan?? Die hebben wel heel veel knuffels nodig wil dat wat worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
Ik had niets gezien zat in de kerk. En daar ook hoop gekregen Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:02
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Graag, dank je wel....
Weet je wat ik op zijn grafsteen heb gezet? ('k heb er zélf een gemaakt, handig als je een hobby hebt als glas graveren...) "Ik heb mijn strijd gestreden, ik ben het leven moe, veel heb ik geleden, nu ben ik naar de hemel toe."
Bij het zakken van de kist...hebben we ballonnen opgelaten...met een kaart eraan. We hebben hém een kaartje gestuurd, naar de hémel!! |
Mooi afscheid, Maria!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: |
Je zou beter een hele-dag-dutje doen...dan zijn wij allemaal even gerust...pfff, ze is amper een dag terug en alles staat weer op stelten je lijkt net wel...neen, dat zou grof zijn ik  |
Wat doe je toch lief tegen me Ik weet het ook niet meer Ben je er niet mist tie je.... Ben je er wordt je weer op vakantie gestuurd... wat wil die nou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:03
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik had niets gezien zat in de kerk. En daar ook hoop gekregen Sjalom. Martin |
In de kerk kan je hoop een hoop dingen zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:03
|
|
|
|
|
Heel veel flitsen in de lucht. In regio 0180; al een uur lang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel veel flitsen in de lucht. In regio 0180; al een uur lang. |
Wil die regio het daar houden dan?? dank u
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
Berichten: 163
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wil die regio het daar houden dan?? dank u  |
het komt hier nu met bakken uit de hemel vallen en heb ook de eerste lichtflits al gezien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:28
|
|
|
|
[quote=THIRZA120]het komt hier nu met bakken uit de hemel vallen en heb ook de eerste lichtflits al gezien...[/qu
oeps begint hier te onweren en te regenen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]Eh Cross! de zon is warm he dat is niet plons maar TSssssssssssssssssssss
het was PLONS ...
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet uit de zon blijven ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:33
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]Eh Cross! de zon is warm he dat is niet plons maar TSssssssssssssssssssss
het was PLONS ...
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet uit de zon blijven ... uote=CROSSROAD317]
Weet je wel hoe vet dat is? en ja dan ben je wel lekker gebraden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:38
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
In Utrecht komt het echt met bakken naar beneden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:57
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]Weet je wel hoe vet dat is? en ja dan ben je wel lekker gebraden
ik bleef netjes on-topic het ging over zon en mijn kreet van de week ging ook over zon ...
Wel bij de les blijven Erika. Maar aan de andere kant, off-topic gaan is aan de orde van de dag, gelukkig is dat met deze kreet niet aan de orde. Zeg je nu zeker, dat klinkt me bekend in de oren, niet als muziek in de oren mag ik hopen ... Maar zoals zo vaak, de geest is gewillig, maar het vlees is zwak, en vaak weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt, zullen we die dan maar tot zondebok maken ... Ik zou dus niet zomaar meer eten wat de pot schaft, best kans dat de vlammen me uit slaan, dan is mijn gezicht als een oorwurm ... en daar bedank ik voor ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vaak weten we in theorie wel wat goed is en wat niet. Maar soms kom je voor vragen te staan, waar elk antwoord een slecht antwoord blijkt te zijn. Ik ben tegen euthanasie, maar ik kan mensen niet veroordelen die geen andere uitweg zien. Ik kan ze er wel op wijzen, verder durf ik niet te gaan. |
Zo denk ik ook...zou mensen er ook op wijzen...maar verder...nee.. Maar hoe denken jullie er dan over als mensen die ongeneselijk ziek zijn en veel pijn moeten lijden...om dat lijden dan te verzachten door middel van morfine...waarna met ook weet dat de dood dan toch uiteindelijk intreed??(Moest even zoeken naar het woord... palliatieve sedatie) Was dat gisterenavond op t.v soms te zien bij Knevel???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 28 augustus 2011, 00:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:04
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
In de woonkamer blijft lekker droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:07
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Dat mag je blijven hopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:12
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ja, om te zorgen dat het echte dubbeltje en de belgische frank weer terugkomen....die zijn veul leukerder..... .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:21
|
|
|
|
|
In Zeeland gewoon.......DROOG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | In Zeeland gewoon.......DROOG!!! |
Ja natuurlijk, Zeeland weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja natuurlijk, Zeeland weer  |
Je moest eens weten hoe bevoorrecht ik me voel...
Jose...ik zal je hier niet meer spreken...(morgen)...
Sterkte maandag en ik hoop dat alles goed mag gaan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:28
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Je moest eens weten hoe bevoorrecht ik me voel...
Jose...ik zal je hier niet meer spreken...(morgen)...
Sterkte maandag en ik hoop dat alles goed mag gaan!!! |
Is goed, dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wat zitten jullie nog op deze topic te schrijven? De pn is al een maand geleden geweest én het was heel leuk...en lekker...dat kippeboutje toch en die gepikte worst van Hannah
eigenlijk 2 gepikte worstjes |
mét pindasaus het lekkerst, frank!!
(it's just the way I like it!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:33
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Gaat er in Belgie ooit een regering komen dan??
Hey Erika , ik mis ze eigenlijk al niet meer ... dus hun loon mag van mij ook onbetaald blijven ... Die knuffels van jonge vrouwen willen ze waarschijnlijk wel graag krijgen ... maar of ze daardoor uit hun meningsverschillen gaan geraken , tja daar twijfel ik sterk aan ... Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Het gevoel bekroop mij even dat je misschien wel zou denken dat ik je taak aan het overnemen ben en ik zou het vervelend vinden wanneer je dat zou denken, want dat is niet mijn bedoeling. |
Voel je toch niet zo gauw teveel...meissie!!! Moet je niet doen hoor... Je ziet hoe kneedbaar Hannah is!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Sja....ik mag geen namen noemen op het forum, maar dat lijkt me niet zoooooo moeilijk. |
visser...........mijn moeder gaf me nog een lampje voor je mee.........
interesse?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Voel je toch niet zo gauw teveel...meissie!!! Moet je niet doen hoor... Je ziet hoe kneedbaar Hannah is!!!! |
kneedbaar, zeeland?
ow pleas; help me out!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kneedbaar, zeeland?
ow pleas; help me out!!  |
Oke...laten we het...MEEGAAND...noemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | visser...........mijn moeder gaf me nog een lampje voor je mee.........
interesse?  |
van jouw moeder?
Altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|