| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waarschijnlijk krijg je dan ook van hem een bruidsjurk...weer een mooi moment dan...  |
Hm ja, maar wat moet ik daarmee dan, verkleedpartijtje spelen? Ik breng mijn auto dan net zo lief ff naar de garage en bij mij aan de overkant staan een heel leuk flatje te koop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, naar jou toe komen...dan moet ik je plasjes dweilen en dat dinges omhoog draaien zeker...en dan nog een boterham met pindabah eten... Als je zon wilt moet je maar...  |
Gunst Frank, wat onthoud jij de dingen toch góéd! Maar troost je: het zonnescherm is nat dus mag niet omhoog, het plasje is inmiddels opgedroogd en de pindakaaspot is leeg (zó lekker, mmmm )
Maar de taart? die is ook op.
en o...ik zie het al, 't is niet meer nodig want de lucht klaart op, ws zie ik zometeen de zon.
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op zondag 28 augustus 2011, 15:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:12
|
|
|
|
Afgelopen maandag was ik bijna halve dag met lege maag naar de operatiekamer. Om half 3 in de middag mocht ik te late ontbijt eten, dat was 1e maaltijd van de dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, ik ga er niet meer op liggen...ik ben er al eens afgedonderd  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:17
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Gunst Frank, wat onthoud jij de dingen toch góéd! Maar troost je: het zonnescherm is nat dus mag niet omhoog, het plasje is inmiddels opgedroogd en de pindakaaspot is leeg (zó lekker, mmmm )
Maar de taart? die is ook op.
en o...ik zie het al, 't is niet meer nodig want de lucht klaart op, ws zie ik zometeen de zon.  |
Nou ja, als de zon daar bij je is...anders was je welkom en kon je schommelzonnebanken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:17
|
|
|
|
| LINDA770 schreef: | Dag Angela,
Als de groep zo klein is, om een zaaltje te huren, dan kan je ook eventueel een kleine ruimte van de kerk vragen, meestal zijn de kosten dan lager. Ik wil me wel bij je aansluiten, en iets lekkers voor bij de koffie/thee bakken.
Laat me maar weten wanneer, waar en hoe laat.
tot dan Linda |
Zij is huismeesteres van zorgcentrum te Dordrecht. Ze regelt en verzorgt de zalen. Simpel toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hm ja, maar wat moet ik daarmee dan, verkleedpartijtje spelen? Ik breng mijn auto dan net zo lief ff naar de garage en bij mij aan de overkant staan een heel leuk flatje te koop  |
Herman betaalt wel...hij is dat gewoon. Het is zelfs voor hem een mooi moment van de dag geworden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou ja, als de zon daar bij je is...anders was je welkom en kon je schommelzonnebanken  |
word ik zeeziek van! 'k zit liever stil! maarre..erg aardig van je, om je bankje te willen delen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zo zwaar is Josina niet hoor. Het kan ook zijn dat ik erg sterk ben...ik heb vanochtend nog een paar uurtjes geslapen tot 12u ongeveer.  |
Goede zondag vroeg Erika aan jou Heb je de kerkdienst gemist?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Herman betaalt wel...hij is dat gewoon. Het is zelfs voor hem een mooi moment van de dag geworden... |
In dat geval...Heeeeeeeeeerman...dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Herman betaalt wel...hij is dat gewoon. Het is zelfs voor hem een mooi moment van de dag geworden... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:24
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | word ik zeeziek van! 'k zit liever stil! maarre..erg aardig van je, om je bankje te willen delen!  |
Schommelzonnebank delen? badkleding wel verplicht hè
Zitten jullie niet te lang anders verschroeit jullie badkleding
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 28 augustus 2011, 15:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | In dat geval...Heeeeeeeeeerman...dank je wel  |
Die Herman is bijna zo lief als ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:27
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Schommelzonnebank delen? badkleding wel verplicht hè
Zitten jullie niet te lang anders verschroeit jullie badkleding  |
Ik heb een tuinslang en er komt echt water uit...ik koel ze wel af...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Goede zondag vroeg Erika aan jou Heb je de kerkdienst gemist? |
Welke dienst????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Die Herman is bijna zo lief als ik... |
Ik hoef geen van de dames hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb een tuinslang en er komt echt water uit...ik koel ze wel af...  |
Heb je ook onecht water dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:29
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik hoef geen van de dames hoor |
Ik heb al eelt op mijn face van al die kussen...of moet ik dat bij het slechtste moment schrijven???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb een tuinslang en er komt echt water uit...ik koel ze wel af...  |
Je krijgt wel kortsluiting door elektrische bliksems en donders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb je ook onecht water dan?  |
nee ranja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Welke dienst???? |
Ochtenddienst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:31
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden. In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt. Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn. |
Stomme vraag: Euthanadie is toch strafbaar???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ochtenddienst  |
Ja, ik had deze ochtend dienst..hier op CM want ik moest kijken of mijn schapen goed wakker werden. Dat ben ik wel verplicht als herder van deze kudde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb al eelt op mijn face van al die kussen...of moet ik dat bij het slechtste moment schrijven??? |
Dat is geen goed idee, dames zijn dol op jou. Dat is toch positieve moment voor deze fans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Stomme vraag: Euthanadie is toch strafbaar??? |
Hangt van de situatie af, Mario. In de wet is vastgelegd in welke situaties het mag. Er komt dan ook heel wat bij kijken voordat het daadwerkelijk toegepast kan worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb je ook onecht water dan?  |
Ik heb ook droog water...dat is niet zo doeltreffend als het echte natuurlijk. Wat een vragen zeg...moet ik dan alles uitleggen
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 28 augustus 2011, 15:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je de weg niet meer weet mag je achter mij rijden...  |
Dan ben ik met het ochtendgloren nog niet thuis denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, ik had deze ochtend dienst..hier op CM want ik moest kijken of mijn schapen goed wakker werden. Dat ben ik wel verplicht als herder van deze kudde.  |
Huh CMKerk? Is dat nieuw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:36
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | nee ranja!  |
Haha, dat plakt lekker, beter nog dan pinda...je weet wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | moet ik mijn twee single zusjes even naar hun agenda-invulling vragen voor je, vissertjuh??  |
2 ?????????????? Nou, je bent wel érg gul vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|