| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 11:35
|
|
|
|
Ff een laatste update..de ontstekingswaarden in mijn bloed zijn torenhoog en zolang die niet zakken mag ik niet naar huis. Dus dat wordt iedere dag bloedprikken. Mocht ik maandag geen koorts hebben ontwikkelt dan mogen de nierdrain en de blaascatheter eruit.
Dus wanneer naar huis, is nog onzeker, iig niet voor dinsdag dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 11:58
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 15:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:18
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Och, joh, hou je taai meid, er wordt voor je gebeden en reageer je alsjeblieft lekker af op het forum....we zijn er hier voor je hoor! Kun je je ziekenhuisadres op het forum zetten of aan een cm-er geven bij wie we het kunnen opvragen? Word je lekker bedolven onder kaarten.....maar ook aan je rust denken hoor.... k heb groot respect voor de manier waarop je hiermee omgaat! |
Dank je wel!
Ja, het is heerlijk zo de afleiding hier te kunnen zoeken. Heb gelukkig wel geregeld bezoek, maar ja, dat is ook maar binnen bepaalde uren. De rest v/d dag zal ik toch mijzelf moeten vermaken.
Erika129 weet waar ik uithang deze dagen, dus bij haar kun je het volledige adres vragen.
Erika...wil je het eerlijk zeggen wanneer je dit niet wilt? Met mijn toestemming mag je het adres dan hier wel neerpennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:20
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 15:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dank je Josina
Hechtingen zijn verwijderd en bij vorige operatie zijn op liktekens geopereerd. Waarschijnlijk op 14 ktober nog eens keer in het gips zei de dokter, het moet nog meer rust nodig. Het moet in begin december volledig genezen. |
Herman én Josina... Beiden heel veel geduld en sterkte gewenst...bij het herstel.
Goed dat cm. er is hé?...mag je alles afreageren... ..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE170
|
Berichten: 4
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:47
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
RIANNE170
|
op zaterdag 3 september 2011, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ff een laatste update..de ontstekingswaarden in mijn bloed zijn torenhoog en zolang die niet zakken mag ik niet naar huis. Dus dat wordt iedere dag bloedprikken. Mocht ik maandag geen koorts hebben ontwikkelt dan mogen de nierdrain en de blaascatheter eruit.
Dus wanneer naar huis, is nog onzeker, iig niet voor dinsdag dus. |
Men Josina das niet leuk en flink balen, aan de andere kant laten ze je maar goed in de gaten houden thuis ziek en een wrak zijn is ook niet alles. Sterkte ermee. een dikke uit het Veen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:50
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel!
Ja, het is heerlijk zo de afleiding hier te kunnen zoeken. Heb gelukkig wel geregeld bezoek, maar ja, dat is ook maar binnen bepaalde uren. De rest v/d dag zal ik toch mijzelf moeten vermaken.
Erika129 weet waar ik uithang deze dagen, dus bij haar kun je het volledige adres vragen.
Erika...wil je het eerlijk zeggen wanneer je dit niet wilt? Met mijn toestemming mag je het adres dan hier wel neerpennen. |
Is goed hoor jose ze mogen mij het adres vragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Doe jij je auto elke week Óeps moet je maar niet naar de mijne kijken  |
Ook niet naar de mijne, heb mijn auto vanmorgen gewassen, zei een buurman: Heb jij een witte auto???? Dacht altijd dat ie zwart was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:54
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Ook niet naar de mijne, heb mijn auto vanmorgen gewassen, zei een buurman: Heb jij een witte auto???? Dacht altijd dat ie zwart was.  |
Haha dan valt die van mij dus mee Maar het is wel peentjes zweten buiten om wat te doen Maar ja we wilden mooi weer het is er dus we mogen niet mopperen maar lekker ervan genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:57
|
|
|
|
| SWEETLADY943 schreef: | Beste Sjaak en Grace,
Ik wens jullie heel veel geluk met jullie huwelijk. Jullie schitterde van geluk en blijdschap en t zonnetje straalde er mooi bij.
De dienst was erg mooi, en bruidstaarten waren heerlijk Ik ben blij dat ik dit mee mocht maken.
Lieve Grace, ik zie je liefdevol bruidsboeket nog "dromend" vliegen, naar... ja dat verklap ik maar niet
Veel liefs, Sweets |
Bruidstaarten??? Heb jij meerdere stukken genomen moet jou beter in de gaten houden dus Tja dat bruidsboeket was ze zuinig op en ik hoopte hem nog wel te vangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 12:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Haha dan valt die van mij dus mee Maar het is wel peentjes zweten buiten om wat te doen Maar ja we wilden mooi weer het is er dus we mogen niet mopperen maar lekker ervan genieten  |
We mogen vandaag zeker niet klagen, vanmorgen karweitjes gedaan, vanmiddag genieten in zon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:00
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | We mogen vandaag zeker niet klagen, vanmorgen karweitjes gedaan, vanmiddag genieten in zon.  |
Juist jij hebt hem goed door Ikke ben klaar zelfs ikzelf ben schoon dus kom maar op met die luie stoel en dat lekkere zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:13
|
|
|
|
Herfstliefhebbers komen volop aan hun trekken want soms denk ik wel eens dat het altijd herfst is in Nederland maar dan met af en toe een mooie dag.
Thomas, houdt meer van de echte zomer.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 3 september 2011, 13:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:23
|
|
|
|
[
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 10:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 13:40
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Herman én Josina... Beiden heel veel geduld en sterkte gewenst...bij het herstel.
Goed dat cm. er is hé?...mag je alles afreageren... ..  |
dank je wel enne...dank aan alle cm'rs die mij geduldig verdragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:08
|
|
|
|
Nu komt er toch nog weer ff een tegenslagje bij...mijn hb (ijzergehalte in het bloed) is dusdanig gezakt dat ik een zakje bloed toegediend ga krijgen. Baaaaaaaalen dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Helaas Zeeland tegenwoordig mag men niet meer ziek zijn,en uitzieken is al helemaal uit den boze Jammer dat dat zo gaat is helaas zeer herkenbaar men belt dan dagelijks kan je morgen weer werken? als je geen koorts meer hebt kan dat wel. Nou ziek hem maar goed uit anders ben je met een paar weken weer aan de beurt. |
En ik zit nog thuis...nergens zin in... Jawel...achter in de stilte...in mijn tuintje....in de zon... Twee etentjes die ik voorbij liet gaan.... De verjaardag van mijn zoon.... niet geweest... En een paar kilometer verderop is braderie...(Visser zou er zijn...is zijn woonplaats) Hoestend...proestend???
Nee...laat me maar lekker thuis. Neeee...( zeiden ze) Ik was niet ziek..ik was verkouden!!!!!!
GRRRR.. Nou er moet heel wat gebeuren wil deze meid al die leuke dingen NIET ondernemen!!!!!
Ik ben dus echt niet...zoals ik zou willen zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:18
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | En ik zit nog thuis...nergens zin in... Jawel...achter in de stilte...in mijn tuintje....in de zon... Twee etentjes die ik voorbij liet gaan.... De verjaardag van mijn zoon.... niet geweest... En een paar kilometer verderop is braderie...(Visser zou er zijn...is zijn woonplaats) Hoestend...proestend???
Nee...laat me maar lekker thuis. Neeee...( zeiden ze) Ik was niet ziek..ik was verkouden!!!!!!
GRRRR.. Nou er moet heel wat gebeuren wil deze meid al die leuke dingen NIET ondernemen!!!!!
Ik ben dus echt niet...zoals ik zou willen zijn... |
Ik leef met je mee! Beterschap en sterkte ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik leef met je mee! Beterschap en sterkte ermee! | Dankjewel hoor....
Maar by de way...misschien heb ik iets gemist.... Lig jij met dit mooie weer nog in je ziekenhuisbedje??? Ik hoop voor je van niet!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:27
|
|
|
|
Oeps...nalatigheid van mij...heb net alles gelezen.... Jammer meissie...maar weet zeker dat God ook morgen en maandag bij je zal zijn... (Hij was het trouwens vandaag en gisteren ook al)
En wij met jouw ook in onze gedachten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:28
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Herman én Josina... Beiden heel veel geduld en sterkte gewenst...bij het herstel.
Goed dat cm. er is hé?...mag je alles afreageren... ..  |
Bedankt Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das balen maar zie dat je er ook niet knapper op bent geworden Maar sterkte er weer voorlopig mee, en rustig aan doen, en marian verwent je natuurlijk  |
Dank je wel en dikke knuffel voor (mag wel van Marian )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:48
|
|
|
|
Hm, idd jammer dat het idd ver weg is allemaal!! Maar ehm.... waarom gaan we dan geen regionale singlesdagen organiseren??
Singlesdag Noord: in Bakkeveen Singlesdag Midden: in Apeldoorn Singlesdag Zuid: in Gouda (sorry Limburg, maar volgens mij hebben we daar relatief weinig CM-ers, toch?, in verhouding tot bijv. Zeeland) Ik noem maar wat....
Natuurlijk begrijp ik dat je dan minder groot kunt uitpakken als op 1 "centrale" singlesdag, maar misschien is dit een alternatief voor bijv. singlesdag 2012??
Idee???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:50
|
|
|
|
Hm, idd jammer dat het idd ver weg is allemaal!! Maar ehm.... waarom gaan we dan geen regionale singlesdagen organiseren??
Singlesdag Noord: in Bakkeveen Singlesdag Midden: in Apeldoorn Singlesdag Zuid: in Gouda (sorry Limburg, maar volgens mij hebben we daar relatief weinig CM-ers, toch?, in verhouding tot bijv. Zeeland) Ik noem maar wat....
Natuurlijk begrijp ik dat je dan minder groot kunt uitpakken als op 1 "centrale" singlesdag, maar misschien is dit een alternatief voor bijv. singlesdag 2012??
Idee???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:55
|
|
|
|
Denk je eens in: al het goede komt uit de hand van de Heere God. En elke dag schenkt Hij het weer vanuit Zijn gulle en ruimhartig Vaderhart....
* Nachtrust * Kleur, geur, muziek, zonlicht * menselijke relaties * liefdes-relaties * eten, drinken * aandacht, liefde, bevestiging, bemoediging
Maar ook:
* Redding door Jezus * Als voorschot de Heilige Geest * Geestelijke gaven * Bevrijding * Genezing * Liefde * Vrijheid
Denk al (!) deze dingen weg uit je leven..... En bedenk dan dat je zonder de werking van de redding van Jezus dit een eeuwigheid lang zult ondergaan....
Dat is lang. Akelig lang. Het is vreselijk, het is afschuwelijk, het is zeer akelig. Wetend dat er nimmer redding zal komen. Die kans had je immers gehad? De hel, daar waar God NIET is....
http://spiritlessons.com/documents/Bill_Wiese_23_Minutes_In_Hell/Dutch_Bill_Wiese_23_Minuten_in_de_hel.htm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het zal vandaag weer een saaie eenzame dag worden...net zoals alle andere dagen trouwens. Dus mag het vandaag best regenen want die 5 dagen zon gaat wel vervelen. |
JIj en vervelen? met al die vrouwen waar je het druk mee hebt?
Of is het teveel om aan te kunnen? 1 vrouw is al duizend mannen te erg..dus 5 wordt wel erg zwaar....verveel jij je daarom? heb je ze niet aangekund en zit je nu alleen?
ach...arme eenzame man...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:03
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Kleine zonden zijn, o.a:
Ontevredenheid Roddelen Egoïsme Verminderde zelfbeheersing Ongeduld en agressiviteit Slapheid en lafheid Genotzucht Oneerlijkheid
|
Roddel is geen kleine zonde. Het is een van de meest vernietigende tactieken van de duivel... Ergens in de bijbel wordt roddel naast moord vermeld bij zaken die we maar beter kunnen nalaten. Als ik het kan vinden, vermeld ik het nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Oeps...nalatigheid van mij...heb net alles gelezen.... Jammer meissie...maar weet zeker dat God ook morgen en maandag bij je zal zijn... (Hij was het trouwens vandaag en gisteren ook al)
En wij met jouw ook in onze gedachten... |
Ik weet het hoor! Jullie zijn allemaal erg lief!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:06
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Roddel is geen kleine zonde. Het is een van de meest vernietigende tactieken van de duivel... Ergens in de bijbel wordt roddel naast moord vermeld bij zaken die we maar beter kunnen nalaten. Als ik het kan vinden, vermeld ik het nog. |
In wezen is er geen verschil tussen kleine en grote zonde, het is allemaal even erg. Of zie ik dat nu verkeerd?
|
|
| Naar boven |
|
|