ChristianMatch
 


Forum

Singledag 2012 ?!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2767 2768 2769 2770 2771 2772 2773 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 00:33
 
THOMAS968 schreef:
1 x links en twee keer rechts op een Engelse rotonde? Zou je dat wel doen? En hoe moet dat eigenlijk? Navigeren is echt iets voor vrouwen, merk ik. Gefrustreerde smiley

Tom, navigeert toch maar zelf, zo'n ding heet niet voor niets TomTom Engeltje smiley

Heel gewoon natuurlijk..... Gefrustreerde smiley .....uitgaande van een rotonde met 4 afslagen gewoon 1x links de rotonde op en twee keer rechtsaanhouden op de linkerrijbaan... Engeltje smiley ......simpel....
...en ....de aanwijzingen die de TomTom geeft worden natuurlijk niet voor niets uitgesproken door een vrouwenstem..... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley ?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 7 september 2011, 00:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 04:54
 
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 07:30
 
HANNAH810 schreef:
ik weet niet of ik het in dit geval met je eens ben, josina;
wat voor de ene mens "niet leefbaar' is, vind de ander soms heerlijk of begrijpelijk.
normen, waarden en behoeften, verschillen per mens.

onvoorwaardelijk liefhebben is nogal wat, overigens;
"I love you; no mather what........"



Quote:
onvoorwaardelijk liefhebben is nogal wat, overigens;
"I love you; no mather what........"

Inderdaad. Heb ook het idee dat er wordt gedacht bij 'onvoorwaardelijk' van no matter what.
Als je dan met iemand bent die bijvoorbeeld door moeilijkheden in het verleden, over grenzen heenloopt, bijvoorbeeld om te denken zichzelf te kunnen beschermen. Soort afweer zeg maar.
Ja, dan word je zelf beschadigd.

Van kinderen houden we toch ook onvoorwaardelijk. en toch zijn we streng en stellen we duidelijk en consequent grenzen. Tenminste zo zou het moeten zijn. Want kinderen proberen uit, dat hoort bij de ontwikkeling.

Zou je niet conseqeunt die grenzen stellen, dan wordt de situatie ongeordend, zonder structuur en chaotisch.

Dus, er zitten zeker wel grenzen aan onvoorwaardelijke liefde ook bij kinderen. Denk ik.

Wat anders is denk ik, toch van iemand blijven houden, en wel stoppen met de relatie uit zelfbescherming.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 07:43
 
MARIA576 schreef:
'k Was dringend op zoek.....naar een nieuw onderwerp en Hannah kwam met een boeiend en prachtig item: Onvoorwaardelijke Liefde.
Wie denkt daar weleens over na en hóé denk je er dan over? Bestaat het? Als ik er over nadenk dan zie ik het als iets práchtigs...maar is het ook menselijkerwijs mogelijk? Kunnen we onvoorwaardelijk liefhebben?
Kan jij, kan ik liefhebben zonder voorwaarde? En wat houdt dat dan in? Dat we misschien ónze verlangens, grenzen, etc, willen verleggen voor de ander? Kan dat?
Als ik aan bijvoorbeeld mijn kinderen denk, dan denk ik onvoorwaardelijk van hen te houden. Maar wat nu als zij een leven kiezen waar ik niet achter kan staan? Als ze bijvoorbeeld het verkeerde pad kiezen, medemensen moedwillig kwetsen of schaden? Of als ze míj bewust pijn doen? Keer op keer? Houd ik dan nog steeds ónvoorwaardelijk van ze? En in een relatie? Kan ik onvoorwaardelijk van een man houden? Gezien mijn verleden moet ik daarop met 'nee' antwoorden...helaas. Er záten voorwaarden aan en die bepaalden mijn grens. Genoeg was genoeg.
Ik zou willen zijn als de Here Jezus, die ons mensen ónvoorwaardelijk liefheeft. Dat wil ik, dat wil ik écht: op Hém lijken! Maar....wat ik wil en wat ik nu nog ben...daar zit een groot gapend gat tussen! Toch blijf ik zoeken...naar dé persoon die ik onvoorwaardelijk lief kán hebben. Is het mogelijk? Hoe denken jullie hier over?

Quote:
Ik zou willen zijn als de Here Jezus, die ons mensen ónvoorwaardelijk liefheeft. Dat wil ik, dat wil ik écht: op Hém lijken! Maar....wat ik wil en wat ik nu nog ben...daar zit een groot gapend gat tussen! Toch blijf ik zoeken...naar dé persoon die ik onvoorwaardelijk lief kán hebben. Is het mogelijk? Hoe denken jullie hier over?

Het hele testament staat vol met geboden en verboden. Oude testament ook.
Om ons te beschermen. en voor ons geluk.

Staat nergens van dat je kan doen wat je maar wil. Juist omgekeerde staat er, van dat je niet maar kan doen wat je wilt opdat de genade dan toeneemt.

Ik heb gehoord dat sommigen hun opzettelijke zonden goedpraten met dat God hun toch onvoorwaardelijk lief heeft en vergeeft. En ook dat iedereen 'slecht' is geboren als excuus voor hun zonden.

Nou geloof ik zelf niet dat iedereen slecht wordt geboren.

De een treft het met liefde en respect in de kindertijd.

Iemand anders die is verwaarloosd bijvoorbeeld, daar is het niet van goed te praten, dat die dat gemis uit zijn jeugd gaat compenseren door over anderen hun grenzen heen te gaan.

Dus niets onvoorwaardelijk, denk ik.
In veel gevallen is grenzen duidelijk stellen, met consequenties heel gezond.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 september 2011, 07:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 08:19
 
VIJFNUL285 schreef:
Ook ik sluit mij aan bij de woorden die zinnen vormen t.w. welkom thuis daar waar het klokje tikt.

Voor jou ook dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 08:32
 
ANNETTE050 schreef:
Heel gewoon natuurlijk..... Gefrustreerde smiley .....uitgaande van een rotonde met 4 afslagen gewoon 1x links de rotonde op en twee keer rechtsaanhouden op de linkerrijbaan... Engeltje smiley ......simpel....
...en ....de aanwijzingen die de TomTom geeft worden natuurlijk niet voor niets uitgesproken door een vrouwenstem..... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley ?

Uitgaande van een rotonde met 4 afslagen...in Engeland heb je ze wel met 5 of 6 Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:07
 
Ik wil graag iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, de laatste weken met mij meegeleefd en voor mij gebeden heeft!
Het heeft mij heel goed gedaan!

Ook bedankt voor de kaarten die ik mocht ontvangen, mede namens Dora Knipoog smiley

Zoals ik al eerder schreef ben ik er nog lang niet, er is nog veel gaande in mijn lichaam dat nog niet klopt, en ik hoop dan ook dat ik op jullie gebed en steun mag blijven rekenen!


Liefs, José


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 7 september 2011, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:17
 
JOSINA022 schreef:
Ik wil graag iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, de laatste weken met mij meegeleefd en voor mij gebeden heeft!
Het heeft mij heel goed gedaan!

Zoals ik al eerder schreef ben ik er nog lang niet, er is nog veel gaande in mijn lichaam dat nog niet klopt, en ik hoop dan ook dat ik op jullie gebed en steun mag blijven rekenen!

Liefs, José

Ja hoor meis, het gebed gaat gewoon dóór! Veel liefs...en weet dat er met je meegeleefd wordt, ook nu, nu het herstel moet gaan beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:21
 
MARIA576 schreef:
Ja hoor meis, het gebed gaat gewoon dóór! Veel liefs...en weet dat er met je meegeleefd wordt, ook nu, nu het herstel moet gaan beginnen.

Fijn, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:40
 
Ik zie..ik zie..een heel waterig zonnetje Lachende smiley , maar ook hele donkere wolken Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:04
 
Ik heb mij opgegeven voor de pn, echter zit ik momenteel met een vervoersprobleem, aangezien ik niet kan en mag rijden.
Ook openbaar vervoer gaat nog niet lukken. Zieke smiley

Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik mee kan rijden, maar die ook mij thuis op zou kunnen pikken.

Wie o wie biedt zich aan?

Niet allemaal tegelijk en opstellen in rijen van 10 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:08
 
http://youtu.be/UoAledjtuRQ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:29
 
Zullen we weer even on topic?

Dus mijn vraag was ..... waarom moet het altijd zo'n eind bij mij vandaan zijn ....

Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer?
--> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ?
--> Drachten / Marum / Heerenveen

Gewoon ..... omdat .... het kan !


Enne .... die opmerking van Chatuliem dat als je op CM ingeschreven staat, je automatisch maar bereid moet zijn om een stuk te rijden...... daar ga ik ook maar niet op in Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 10:55
 
ADELAAR559 schreef:
Zullen we weer even on topic?

Dus mijn vraag was ..... waarom moet het altijd zo'n eind bij mij vandaan zijn ....

Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer?
--> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ?
--> Drachten / Marum / Heerenveen

Gewoon ..... omdat .... het kan !


Enne .... die opmerking van Chatuliem dat als je op CM ingeschreven staat, je automatisch maar bereid moet zijn om een stuk te rijden...... daar ga ik ook maar niet op in Smiley met dichtgeplakte mond
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 7 september 2011, 10:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 11:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...

komt op mij over als een verwijt....misschien kon hij niet op de dagen dat het Noordelijk uitje werd georganiseerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 11:41
 
SHANITA130 schreef:
Nou geloof ik zelf niet dat iedereen slecht wordt geboren.

Hoe rijm je dit bijvoorbeeld met Psalm 51:7?


Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op woensdag 7 september 2011, 11:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 12:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Vorig jaar hebben we enorm veel activiteiten in het Noorden gehad. Je bent er nooit geweest...

Ok ok ... ik wilde er eerst niet op in gaan, maar ik begin me nu toch lichtelijk geïrriteerd te raken van die rare opmerkingen van je. Dus alsnog een reactie dan van mijn kant.

Beste Chatuliem,

Punt 1, of ik wel of niet mee ga met een uitje staat los van de stelling.
Punt 2, de stelling gaat over de singledag van 2012, dus die CM organiseert en niet een uitje die door leden worden verzorgd.
Punt 3, ik houd de agenda hier in de gaten en ik heb weinig uit het noorden gezien. Dát wat ik gezien heb.... die 2 dagen moest ik werken.
Punt 4, ik had moeite met jouw opmerking (dat als je op CM ingeschreven staat je maar bereid moet zijn tot het reizen) en ook dit staat los van het wel of niet meegaan op uitjes.
Punt 5, ik krijg er een punthoofd van
Punt 6, ik maak er geen punt meer van
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 12:37
 
ADELAAR559 schreef:
Ok ok ... ik wilde er eerst niet op in gaan, maar ik begin me nu toch lichtelijk geïrriteerd te raken van die rare opmerkingen van je. Dus alsnog een reactie dan van mijn kant.

Beste Chatuliem,

Punt 1, of ik wel of niet mee ga met een uitje staat los van de stelling.
Punt 2, de stelling gaat over de singledag van 2012, dus die CM organiseert en niet een uitje die door leden worden verzorgd.
Punt 3, ik houd de agenda hier in de gaten en ik heb weinig uit het noorden gezien. Dát wat ik gezien heb.... die 2 dagen moest ik werken.
Punt 4, ik had moeite met jouw opmerking (dat als je op CM ingeschreven staat je maar bereid moet zijn tot het reizen) en ook dit staat los van het wel of niet meegaan op uitjes.
Punt 5, ik krijg er een punthoofd van
Punt 6, ik maak er geen punt meer van
Het laatste halfjaar hebben we vijf uitjes in het Noorden georganiseerd. Verder kun je geïrriteerd raken over mijn opmerking over CM en reizen, maar je had toch van tevoren kunnen bedenken dat als je contacten wilt opdoen, ze niet allemaal in Groningen wonen? Tenslotte nog dit: er is een singlesdag geweest in het Noorden, dat was in de WZRV hallen te Zwolle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:14
 
VISSER278 schreef:
Voor de hoeveelste keer is dat dan wel niet? Smiley met dichtgeplakte mond

Geen idee, maar ik vind er weinig meer aan, dus ga ik wieberen. da's mijn goed recht, lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:17
 
JOSINA022 schreef:
Ik zie..ik zie..een heel waterig zonnetje Lachende smiley , maar ook hele donkere wolken Boze smiley

Ow hebbie dezelfde lucht als ikke??
soms zonnetje maar ook zeer grijze luchten.
Alsof het vannacht niet genoeg gestormd en gehoost heeft Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:18
 
JOSINA022 schreef:
Ik wil graag iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, de laatste weken met mij meegeleefd en voor mij gebeden heeft!
Het heeft mij heel goed gedaan!

Zoals ik al eerder schreef ben ik er nog lang niet, er is nog veel gaande in mijn lichaam dat nog niet klopt, en ik hoop dan ook dat ik op jullie gebed en steun mag blijven rekenen!

Liefs, José

Tuurlijk mag je daarop blijven rekenen geld niet alleen als je in een ziekenhuis ligt hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:19
 
YELNIN491 schreef:
Pas goed op jezelf nijnevrouw!!

Jij ook alle goeds toegewenst. Lachende smiley

rara hoelang gaat knijn het nu zonder ons volhouden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:21
 
ERIKA129 schreef:
rara hoelang gaat knijn het nu zonder ons volhouden Clown smiley
Een konijn kan ik wel missen, lastige beesten eisen veel verzorging. Mariska 601 is wat anders, ik hoop dat ze snel terugkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:24
 
ERIKA129 schreef:
Ow hebbie dezelfde lucht als ikke??
soms zonnetje maar ook zeer grijze luchten.
Alsof het vannacht niet genoeg gestormd en gehoost heeft Boze smiley

Was wel heerlijk slapen hoor, die gierende wind om de flat heen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:25
 
JOLAN931 schreef:
Even een vraagje uit pure vrouwelijke nieuwsgierigheid... Engeltje smiley
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke bijbel we thuis lezen

Of de vraag specifiek vrouwelijk is weet ik niet. En of er een relatie is tussen vrouwelijk en nieuwsgierig daar durf ik me hier niet over uit te laten. Maar on topic ik lees voornamelijk HSV.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:26
 
ERIKA129 schreef:
Tuurlijk mag je daarop blijven rekenen geld niet alleen als je in een ziekenhuis ligt hoor Knipoog smiley

Da's fijn om te weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:31
 
gisteravond kwam het hier op sommige plekken door de ronde putdeksels het riool weer uit. soms kon je niet anders dan middenop de wegas rijden, wat ik dan ook maar deed met de bus, want 't was voor de fietsers al beroerd genoeg om door de regen te fietsen, en als je dan ook nog een plens water van een langsrijdende bus over je heen krijgt...word je als fietser niet vrolijker van.

zo ben ik dan ook wel weer Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 7 september 2011, 13:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:38
 
HANNAH810 schreef:
de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"?

hangt van het biermerk af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:52
 
GRIFFIN748 schreef:
gisteravond kwam het hier op sommige plekken door de ronde putdeksels het riool weer uit. soms kon je niet anders dan middenop de wegas rijden, wat ik dan ook maar deed met de bus, want 't was voor de fietsers al beroerd genoeg om door de regen te fietsen, en als je dan ook nog een plens water van een langsrijdende bus over je heen krijgt...word je als fietser niet vrolijker van.

zo ben ik dan ook wel weer Engeltje smiley

Wat galant van je, net een echte heer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:55
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2767 2768 2769 2770 2771 2772 2773 ... 6194 Volgende
Pagina 2770 van 6194