ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2768 2769 2770 2771 2772 2773 2774 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:57
 
JOSINA022 schreef:
Wat galant van je, net een echte heer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

da's wel het láátste...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:59
 
ANNETTE050 schreef:
http://youtu.be/rAjCCHJtfek

voor Josina, vanaf 0.45 sec.

Ik ken de musical idd (heb 'm thuis) en daar had ik 'm ook vandaan, maar het is zo enorm waar!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 14:00
 
zojuist op het nieuws:

schaderekening van gisteravond: 7 mln.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 14:01
 
GRIFFIN748 schreef:
da's wel het láátste...


Ja...wat? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:09
 
AANGENAAM334 schreef:
Hoe rijm je dit bijvoorbeeld met Psalm 51:7?


Er is natuurlijk een gebroken wereld.

Even voor de zekerheid de hele psalm erin, anders kan iets uit zijn verband zijn.

1 Voor de koorleider. Een psalm van David,
2 toen de profeet Natan bij hem gekomen was, nadat hij tot Batseba was gekomen.

3 Wees mij genadig, o God, naar uw goedertierenheid,
delg mijn overtredingen uit naar uw grote barmhartigheid;
4 was mij geheel van mijn ongerechtigheid,
reinig mij van mijn zonde.
5 Want ik ken mijn overtredingen,
mijn zonde staat bestendig vóór mij.
6 Tegen U, U alleen, heb ik gezondigd,
en gedaan wat kwaad is in uw ogen,
opdat Gij rechtvaardig blijkt in uw uitspraak,
zuiver in uw gericht.
7 Zie, in ongerechtigheid ben ik geboren,
in zonde heeft mijn moeder mij ontvangen.

8 Zie, Gij wilt waarheid in het verborgene,
in het geheim maakt Gij mij wijsheid bekend.
9 Ontzondig mij met hysop, dan ben ik rein,
was mij, dan ben ik witter dan sneeuw;
10 doe mij blijdschap en vreugde horen,
laat het gebeente dat Gij verbrijzeld hebt, weer jubelen.
11 Verberg uw aangezicht voor mijn zonden,
delg al mijn ongerechtigheden uit.
12 Schep mij een rein hart, o God,
en vernieuw in mijn binnenste een vaste geest;
13 verwerp mij niet van uw aangezicht,
en neem uw heilige Geest niet van mij;
14 hergeef mij de blijdschap over uw heil,
en laat een gewillige geest mij schragen.
15 Dan zal ik overtreders uw wegen leren,
opdat zondaars zich tot U bekeren.

16 Red mij van bloedschuld, o God, God mijns heils,
laat mijn tong over uw gerechtigheid jubelen;
17 Here, open mijn lippen,
opdat mijn mond uw lof verkondige.
18 Want Gij hebt geen behagen in slachtoffers,
dat ik die brengen zou;
aan brandoffers hebt Gij geen welgevallen.
19 De offeranden Gods zijn een verbroken geest;
een verbroken en verbrijzeld hart
veracht Gij niet, o God.
20 Doe wèl aan Sion naar uw welbehagen,
bouw de muren van Jeruzalem.
21 Dan zult Gij behagen hebben in offers naar de eis,
brandoffers in hun geheel gebracht;
dan zal men stieren op uw altaar offeren.


Er staat ook veel in de bijbel dat wij kostbaar zijn. En veel andere positieve dingen.

Wat ik eigenlijk bedoel is, dat als iemand waar je mee te maken hebt, bijvoorbeeld, zondigt, iets doet wat echt niet kan, wat voor de ongelovigen eigenlijk al niet kan. en je zegt daar wat van, je spreekt die persoon daar op aan, en die zegt van dat jezelf ook slecht bent, en iedereen slecht is geboren, en het er verder helemaal niet meer over wil hebben.

Zoiets bedoel ik. Op die manier dingen goed praten met die reden.

En David laat in deze psalm duidelijk merken aan God dat hij wel heel erg fout zat, en zat geen dingen te zoeken om zijn fouten mee te rechtvaardigen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 september 2011, 15:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:24
 
JOSINA022 schreef:


Ja...wat? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Z'n laatste reactie?
Offe wat eigenllijk Smiley die vol vragen zit
Maar galant is het wel griff Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Een konijn kan ik wel missen, lastige beesten eisen veel verzorging. Mariska 601 is wat anders, ik hoop dat ze snel terugkomt.

Ik ook hoor chat maar Mariska komt wel weer terug neemt even een pauze Knipoog smiley Hoop ik Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:07
 
ERIKA129 schreef:
Ik ook hoor chat maar Mariska komt wel weer terug neemt even een pauze Knipoog smiley Hoop ik Verraste, verbaasde smiley

Ze mist ons vast nu al heeeeeeeel errug Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:29
 
Boze smiley ja zo kan ik geen winterslaap houden met die zon. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:39
 
ERIKA129 schreef:
Ach scheelt met dit weer komende winterkleren er bijna aan te pas en de was, was met zomerkleding Knipoog smiley
Het is vanmiddag geloof ik niet meer droog geweest Huilende smiley, smiley in tranen

nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:43
 
ANNETTE050 schreef:
Als je bij Griffin in de bus zit, doe je alleen maar schietgebedjes, denk ik...lol.... Knipoog smiley....
nee hoor...grapje.....je bent dé beste buschauffeur van cm.... Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

aanmelden dan maar voor een Koninklijk lintje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:52
 
YELNIN491 schreef:
Boze smiley ja zo kan ik geen winterslaap houden met die zon. Coole smiley met zonnebril

Oeps, heb ik je te vroeg geroepen? Geschokte, onthutste smiley Sorry dan, maar ik was bang dat je anders het voorjaar zou missen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:53
 
Mijn vragen vertrouw ik toe
aan de wind, de zee
en de krijsende meeuwen
die elke morgen
boven mijn hoofd cirkelen

zij maken mij rustig

misschien omdat zij mijn vragen
niet beantwoorden
Cees Lavertu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:55
 
JOSINA022 schreef:
Oeps, heb ik je te vroeg geroepen? Geschokte, onthutste smiley Sorry dan, maar ik was bang dat je anders het voorjaar zou missen Slapende smiley

tsja zo wordt het natuurlijk niets, geen winterslaap, geen herfst, geen winter en het voorjaar, duurt zeker weer heel lang Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:58
 
wie tevreden is met wat hij / zij heeft is de gelukkigste mens die er leeft.

Vandaag ben ik gelukkig en morgen hoop ik nog gelukkiger te zijn. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:03
 
YELNIN491 schreef:
tsja zo wordt het natuurlijk niets, geen winterslaap, geen herfst, geen winter en het voorjaar, duurt zeker weer heel lang Huilende smiley, smiley in tranen

Stil maar, zonnetje is weer weg, ga maar weer lekker slapen Kussende smiley Of moet ik de man met de hamer ff sturen? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:15
 
JOSINA022 schreef:
Stil maar, zonnetje is weer weg, ga maar weer lekker slapen Kussende smiley Of moet ik de man met de hamer ff sturen? Gefrustreerde smiley

ja als dat zou kunnen Lachende smiley met blinkend witte tanden , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen. Knipoog smiley

Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MICHAEL592





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:21
 
MICHAEL592 schreef:
Beste CM leden!

Op zaterdag 10 september gaan we wandelen over de Strabrechtse Heide.
Verzamelen om 16.00 uur aan Huize Witven te Someren.
(weg van Heeze naar Someren, links net voor Someren)
Om 18.30 uur gaan we pannekoeken eten bij De Hoijse Hoeve aldaar.
Kinderen ook welkom!

Meld je aan!
Stuur even een bericht naar Michael592.

Tot ziens!


Laatst aangepast door
MICHAEL592
op woensdag 7 september 2011, 17:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:25
 
GRIFFIN748 schreef:
Geen idee, maar ik vind er weinig meer aan, dus ga ik wieberen. da's mijn goed recht, lijkt me.



Griff, blijf nog ff joh.
Nu weer een nieuw woord van je geleerd.
Wieberen.......nooooooit van gehoord.



Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEIGAAF254





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:34
 
Vandaag even niet........

... Weer iemand die veelste jong overleden is.....


Laatst aangepast door
KEIGAAF254
op woensdag 7 september 2011, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:39
 
VISSER278 schreef:
Griff, blijf nog ff joh.
Nu weer een nieuw woord van je geleerd.
Wieberen.......nooooooit van gehoord.



Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm.

Ik ga ook CM verlaten...maar ik weet nog niet wanneer... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:39
 
Dit topic kan beter het heen en weer topic heten en wat mij betreft ook het heen krijgen want het is elke keer weer hetzelfde.

http://www.youtube.com/watch?v=ygvkZ35Z0-0

Thomas, een pont in Nederland met hoorngeschal langs berg en dal?

VERPLAATST


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 7 september 2011, 21:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:40
 
YELNIN491 schreef:
ja als dat zou kunnen Lachende smiley met blinkend witte tanden , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen. Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond


Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:41
 
FRANKT627 schreef:
Ik ga ook CM verlaten...maar ik weet nog niet wanneer... Gefrustreerde smiley

Mooi zo dan kan je gewoon blijven Knipoog smiley

Erika die jou niet kan missen Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op woensdag 7 september 2011, 18:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:43
 
JOSINA022 schreef:
Da's fijn om te weten!

Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:44
 
YELNIN491 schreef:
ja als dat zou kunnen Lachende smiley met blinkend witte tanden , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen. Knipoog smiley

Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden Clown smiley

Ik had de man met de hamer naar Frank gestuurd om hem in slaap te tikken Verlegen lachende smiley
Ondanks het snertweer slaapt die man slecht dacht sal hem effe hellepe
Maar ja als jij hem nodig hebt dan moet tie maar naar jou

Sorry Frank heb het geprobeerd


Laatst aangepast door
ERIKA129
op woensdag 7 september 2011, 18:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:46
 
ERIKA129 schreef:
Ik had de man met de hamer naar Frank gestuurd om hem in slaap te tikken Verlegen lachende smiley
Ondanks het snertweer slaapt die man slecht dacht sal hem effe hellepe
Maar ja als jij hem nodig hebt dan moet tie maar naar jou

[size=7][/[size=7]size]Sorry Frank heb het geprobeerd[/size]

De man met de hamer staat elke avond voor de deur van Frank, maar ja...die zet 'm weer de deur uit voordat ie kan toeslaan Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:47
 
JOSINA022 schreef:
De man met de hamer staat elke avond voor de deur van Frank, maar ja...die zet 'm weer de deur uit voordat ie kan toeslaan Gefrustreerde smiley

JA zeg waar doe ik het dan nog voor Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:47
 
KEIGAAF254 schreef:
Vandaag even niet........

... Weer iemand die veelste jong overleden is.....

Da's heel naar! Gecondoleerd, veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:48
 
FRANKT627 schreef:
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley

Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2768 2769 2770 2771 2772 2773 2774 ... 6194 Volgende
Pagina 2771 van 6194