| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat galant van je, net een echte heer  |
da's wel het láátste...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:59
|
|
|
|
Ik ken de musical idd (heb 'm thuis) en daar had ik 'm ook vandaan, maar het is zo enorm waar!
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 14:00
|
|
|
|
zojuist op het nieuws:
schaderekening van gisteravond: 7 mln.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 14:01
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | da's wel het láátste... |
Ja...wat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:09
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Hoe rijm je dit bijvoorbeeld met Psalm 51:7? |
Er is natuurlijk een gebroken wereld.
Even voor de zekerheid de hele psalm erin, anders kan iets uit zijn verband zijn.
1 Voor de koorleider. Een psalm van David, 2 toen de profeet Natan bij hem gekomen was, nadat hij tot Batseba was gekomen.
3 Wees mij genadig, o God, naar uw goedertierenheid, delg mijn overtredingen uit naar uw grote barmhartigheid; 4 was mij geheel van mijn ongerechtigheid, reinig mij van mijn zonde. 5 Want ik ken mijn overtredingen, mijn zonde staat bestendig vóór mij. 6 Tegen U, U alleen, heb ik gezondigd, en gedaan wat kwaad is in uw ogen, opdat Gij rechtvaardig blijkt in uw uitspraak, zuiver in uw gericht. 7 Zie, in ongerechtigheid ben ik geboren, in zonde heeft mijn moeder mij ontvangen. 8 Zie, Gij wilt waarheid in het verborgene, in het geheim maakt Gij mij wijsheid bekend. 9 Ontzondig mij met hysop, dan ben ik rein, was mij, dan ben ik witter dan sneeuw; 10 doe mij blijdschap en vreugde horen, laat het gebeente dat Gij verbrijzeld hebt, weer jubelen. 11 Verberg uw aangezicht voor mijn zonden, delg al mijn ongerechtigheden uit. 12 Schep mij een rein hart, o God, en vernieuw in mijn binnenste een vaste geest; 13 verwerp mij niet van uw aangezicht, en neem uw heilige Geest niet van mij; 14 hergeef mij de blijdschap over uw heil, en laat een gewillige geest mij schragen. 15 Dan zal ik overtreders uw wegen leren, opdat zondaars zich tot U bekeren.
16 Red mij van bloedschuld, o God, God mijns heils, laat mijn tong over uw gerechtigheid jubelen; 17 Here, open mijn lippen, opdat mijn mond uw lof verkondige. 18 Want Gij hebt geen behagen in slachtoffers, dat ik die brengen zou; aan brandoffers hebt Gij geen welgevallen. 19 De offeranden Gods zijn een verbroken geest; een verbroken en verbrijzeld hart veracht Gij niet, o God. 20 Doe wèl aan Sion naar uw welbehagen, bouw de muren van Jeruzalem. 21 Dan zult Gij behagen hebben in offers naar de eis, brandoffers in hun geheel gebracht; dan zal men stieren op uw altaar offeren.
Er staat ook veel in de bijbel dat wij kostbaar zijn. En veel andere positieve dingen.
Wat ik eigenlijk bedoel is, dat als iemand waar je mee te maken hebt, bijvoorbeeld, zondigt, iets doet wat echt niet kan, wat voor de ongelovigen eigenlijk al niet kan. en je zegt daar wat van, je spreekt die persoon daar op aan, en die zegt van dat jezelf ook slecht bent, en iedereen slecht is geboren, en het er verder helemaal niet meer over wil hebben.
Zoiets bedoel ik. Op die manier dingen goed praten met die reden.
En David laat in deze psalm duidelijk merken aan God dat hij wel heel erg fout zat, en zat geen dingen te zoeken om zijn fouten mee te rechtvaardigen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 7 september 2011, 15:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
Ja...wat?  |
Z'n laatste reactie? Offe wat eigenllijk Maar galant is het wel griff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 15:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Een konijn kan ik wel missen, lastige beesten eisen veel verzorging. Mariska 601 is wat anders, ik hoop dat ze snel terugkomt. |
Ik ook hoor chat maar Mariska komt wel weer terug neemt even een pauze Hoop ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik ook hoor chat maar Mariska komt wel weer terug neemt even een pauze Hoop ik  |
Ze mist ons vast nu al heeeeeeeel errug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:29
|
|
|
|
ja zo kan ik geen winterslaap houden met die zon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach scheelt met dit weer komende winterkleren er bijna aan te pas en de was, was met zomerkleding Het is vanmiddag geloof ik niet meer droog geweest  |
nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:43
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Als je bij Griffin in de bus zit, doe je alleen maar schietgebedjes, denk ik...lol.... .... nee hoor...grapje.....je bent dé beste buschauffeur van cm....  |
aanmelden dan maar voor een Koninklijk lintje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:52
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja zo kan ik geen winterslaap houden met die zon.  |
Oeps, heb ik je te vroeg geroepen? Sorry dan, maar ik was bang dat je anders het voorjaar zou missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:53
|
|
|
|
Mijn vragen vertrouw ik toe aan de wind, de zee en de krijsende meeuwen die elke morgen boven mijn hoofd cirkelen
zij maken mij rustig misschien omdat zij mijn vragen niet beantwoorden Cees Lavertu
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, heb ik je te vroeg geroepen? Sorry dan, maar ik was bang dat je anders het voorjaar zou missen  |
tsja zo wordt het natuurlijk niets, geen winterslaap, geen herfst, geen winter en het voorjaar, duurt zeker weer heel lang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:58
|
|
|
|
wie tevreden is met wat hij / zij heeft is de gelukkigste mens die er leeft.
Vandaag ben ik gelukkig en morgen hoop ik nog gelukkiger te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:03
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | tsja zo wordt het natuurlijk niets, geen winterslaap, geen herfst, geen winter en het voorjaar, duurt zeker weer heel lang  |
Stil maar, zonnetje is weer weg, ga maar weer lekker slapen Of moet ik de man met de hamer ff sturen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Stil maar, zonnetje is weer weg, ga maar weer lekker slapen Of moet ik de man met de hamer ff sturen?  |
ja als dat zou kunnen , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen.
Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MICHAEL592
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:21
|
|
|
|
| MICHAEL592 schreef: | Beste CM leden!
Op zaterdag 10 september gaan we wandelen over de Strabrechtse Heide. Verzamelen om 16.00 uur aan Huize Witven te Someren. (weg van Heeze naar Someren, links net voor Someren) Om 18.30 uur gaan we pannekoeken eten bij De Hoijse Hoeve aldaar. Kinderen ook welkom!
Meld je aan! Stuur even een bericht naar Michael592.
Tot ziens! |
Laatst aangepast door
|
MICHAEL592
|
op woensdag 7 september 2011, 17:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:25
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | Geen idee, maar ik vind er weinig meer aan, dus ga ik wieberen. da's mijn goed recht, lijkt me. |
Griff, blijf nog ff joh. Nu weer een nieuw woord van je geleerd. Wieberen.......nooooooit van gehoord.
Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEIGAAF254
|
Berichten: 7
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:34
|
|
|
|
Vandaag even niet........
... Weer iemand die veelste jong overleden is.....
Laatst aangepast door
|
KEIGAAF254
|
op woensdag 7 september 2011, 18:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Griff, blijf nog ff joh. Nu weer een nieuw woord van je geleerd. Wieberen.......nooooooit van gehoord.
Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm. |
Ik ga ook CM verlaten...maar ik weet nog niet wanneer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:39
|
|
|
|
Dit topic kan beter het heen en weer topic heten en wat mij betreft ook het heen krijgen want het is elke keer weer hetzelfde.
http://www.youtube.com/watch?v=ygvkZ35Z0-0
Thomas, een pont in Nederland met hoorngeschal langs berg en dal?
VERPLAATST
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 7 september 2011, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:40
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja als dat zou kunnen , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen.
Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik ga ook CM verlaten...maar ik weet nog niet wanneer...  |
Mooi zo dan kan je gewoon blijven
Erika die jou niet kan missen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 7 september 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Da's fijn om te weten! |
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:44
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ja als dat zou kunnen , heb nog wel wat klusjes voor hem, laat hij dan ook direkt spijkers meenemen.
Maar idd. de zon gaat weer schuil achter donkere wolken, wat zou het worden  |
Ik had de man met de hamer naar Frank gestuurd om hem in slaap te tikken Ondanks het snertweer slaapt die man slecht dacht sal hem effe hellepe Maar ja als jij hem nodig hebt dan moet tie maar naar jou
Sorry Frank heb het geprobeerd
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 7 september 2011, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik had de man met de hamer naar Frank gestuurd om hem in slaap te tikken Ondanks het snertweer slaapt die man slecht dacht sal hem effe hellepe Maar ja als jij hem nodig hebt dan moet tie maar naar jou
[size=7][/[size=7]size]Sorry Frank heb het geprobeerd[/size] |
De man met de hamer staat elke avond voor de deur van Frank, maar ja...die zet 'm weer de deur uit voordat ie kan toeslaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De man met de hamer staat elke avond voor de deur van Frank, maar ja...die zet 'm weer de deur uit voordat ie kan toeslaan  |
JA zeg waar doe ik het dan nog voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:47
|
|
|
|
| KEIGAAF254 schreef: | Vandaag even niet........
... Weer iemand die veelste jong overleden is..... |
Da's heel naar! Gecondoleerd, veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM  |
|
|
| Naar boven |
|
|